Προς το περιεχόμενο

Hp pavilion g6 1004ev


krixos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά.Αν μπορείτε απαντήστε μου λίγο γρήγορα για να δω τι θα κάνω μέχρι το απόγευμα.Την προήγούμενη Πέμπτη πήγα στο πλαίσιο για επισκεύη

σκλήρου δίσκου το μοντέλο Hp pavilion g6 1004ev.Πριν το πάω ο σκληρός είχε χωρητικότητα 500gb.Προχτές που το πήρα πισω δεν το τσέκαρα και σήμερα κατα τύχη είδα οτι η χωρητικότητα είναι 283gb!!!!Νομίζω οτι κάθε μοντέλο της hp έχει συγκεκριμένες προδιαγραφές ή κανω λάθος?Οτι θα πάω το απόγευμα θα πάω,νομίζω οτι είναι ανοιχτά και τις Κυριακές,αλλά να μπώ πολυ επιθετικά ή ήρεμα?

 

Με την άνεσή σας.Αύριο θα το πάω.Σήμερα είναι κλείστα τελικά.

Δημοσ.

Όλα τα λαπτοπ όταν βγενουν απο το εργοστάσιό έχουν πάντα 20-30 γκίκα λιγότερα απο όσα λένε στα χαρακτηριστικα τους συν αλλά 30 για το λειτουργικό.Αυτοί μάλλον θα σου εβαλαν 320.

Δημοσ.

Οκ αυτό που λες αν και ο προηγούμενος έγραφε καθαρά 500,τα υπόλοιπα 200 όμως που πηγαν?Έχουν τέτοιο δικαίωμα να βάλουν ότι θέλουν?Και έπειτα μου είχαν στείλει και μύνημα ότι παρήγγειλαν το ανταλλακτικό απο την Hp.

Δημοσ.

Μαλλον θα εκαναν λαθος παραγγελια στο ανταλλακτικο και το εβαλαν,απλως νομιζαν πως δεν θα το καταλαβεις.Γνωμη μου ειναι να πας στο καταστημα και να του το δειξεις.Μην κανεις φασαρια γιατι μαλλον θα μπλεξεις παρα θα ξεμπλεξεις.

Δημοσ.

Πάνε και πες τους το πρόβλημα...

 

Αν σου αρχίσουν διάφορα, ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο..!

Μην κάνεις φασαρία αν δεν χρειαστεί.....

Δημοσ.

Πάνε και πες τους το πρόβλημα...

 

Αν σου αρχίσουν διάφορα, ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο..!

Μην κάνεις φασαρία αν δεν χρειαστεί.....

Εννοείται οτι αν φερθούν σωστά δεν θα κάνω φασαρία.

 

Μην ξεχνας οτι η εγγυηση του σκληρου σου ανανεωνεται.

Τι ακριβώς εννοείς οταν λες οτι η εγγύηση ανανεώνεται? :huh:

Δημοσ.

Λογικά θα κάνανε λάθος αλλά αν θέλεις ενημέρωσε μας αύριο τι έγινε

Εντάξει τελικά.Αφού ο τεχνικός το έλεγξε για να δει αν όντως το συγκεκριμένο μοντέλο είχε 500αρι σκληρό και αφού πηρε ένα τηλέφωνο Αθήνα μου είπε οτι έγινε λάθος(και καλά λάθος <_< )και μου είπε οτι θα τους πιέσει μέχρι παρασκευή να το έχουν έτοιμο. :X

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Επειδή ακόμη δεν με πήραν τηλέφωνο να παω να τους πιέσω λίγο?Τι λέτε?Στο κάτω κάτω δικό τους λάθος ήταν.Έχω ακούσει ότι μετα τις 10 μέρες ο πελάτης(στην δική μου περίπτωση πρώην πελάτης)επιβαρύνεται με κόστος αποθήκευσης.Ξέρετε κάτι για αυτό?

Δημοσ.

Την Δευτέρα κλείνουν 3 εβδομάδες στο service+1 πριν την αλλαγή του σκληρού=4 εβδομάδες! :angry:

Πείτε μου γνώμες πως να αντιδράσω.Στο κάτω κάτω από δικό τους λάθος έγινε ότι έγινε.Πήγα να ρωτήσω γιατί αργει και μου είπαν οτι δεν τους έστειλε η εταιρεία το ανταλλακτικο.

Τώρα το φτιαχνουν?!Το λαπτοπ το χρείαζομαι για την δουλειά μου.Ήδη αναγκάζομαι να χρησιμοποιώ καποιου άλλου.Πάντως στο μήνα "καίγονται" καιμε αυτό εννοώ οτι θα γίνει της Ποπης.Απλά θα ήθελα να ακούσω κάποια γνώμη από κάποιον που μπορεί να ξέρει πως μπορώ να βοηθηθώ.Ξέχασα να αναφέρω οτι πέρασε από το μυαλό μου ότι ίσως το κάνουν επίτηδες επειδή τους το ξαναπήγα.Έφταιξα που δεν πήγα κατευθειαν στην Γραμματεία του καταναλωτή.

 

:mad:

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Να ρωτήσω κάτι?Πήρα σήμερα πίσω το λαπτοπ και το norton που ήταν περασμένο έβγαζε αυτο.

post-220374-0-80395700-1309961646_thumb.png

Υπάρχει περίπτωση να είναι χρησιμοποιημένος ο σκληρός ή κάτι αλλο?

Δημοσ.

Όχι.. Απλά σου λέει πόσο καιρό έχει να κάνει update το antivirus (λογικά μόλις το έχεις περάσει γ αυτό σου δείχνει ότι είναι τόσο παλιό)...

Δημοσ.

Ευχαριστώ.Αυτό πίστευα και εγώ αλλα ήθελα μια δεύτερη γνώμη.Το θέμα έκλεισε και ελπίζω κανείς να μην ξανατραβήξει ότι τράβηξα.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...