Προς το περιεχόμενο

Ποδήλατο για αρχάριο


Galatea

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά!

 

Πρόσφατα αποφάσισα να πάρω ποδήλατο. Επίσης αποφάσισα και να μάθω ποδήλατο γιατί όσο ήμουν παιδί κανείς δεν φιλοτιμήθηκε να μου μάθει!

Ψάχνω, κοιτάω καταλόγους με ποδήλατα, όμως θέλω την εμπειρική σας γνώμη: Τι είδους ποδήλατο θα πρέπει να αναζητήσω για να μάθω (μη μου πείτε με βοηθητικές!!!) και να κινούμαι στην πόλη όταν με το καλό; Πόσες ταχύτητες, τι αναρτήσεις κτλ κτλ κτλ;

  • Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Επιγονατίδες για αρχή και κράνος, πρωτάρα γαρ, θα συναντήσεις μερικές φορές την άσφαλτο.

 

Όσο για το ποδήλατο, πάρε ένα φτηνιάρικο για αρχή, να του βγάλεις τα μάτια και μετά, όταν μάθεις με το καλό αγοράζεις ένα λίγο καλύτερο.

 

Επίσης αποφεύγουμε τις αναρτήσεις στον πίσω τροχό, δεν τραβάς εσύ πετάλι για να το τραβάει η ανάρτηση.

Δημοσ.

Ενα ποδηλατο πολης με λεπτα ελαστικα,δισκοφρενα και μπροστινη αναρτηση για να περνας λιγο πιο ανετα απο τους δρομους του ελαδινσταν, επισης μπορεις να βαλεις και σχαρα πισω,καλαθακι μπροστα αν το θες για να μεταφερεις πραγματα

Δημοσ.

Υπαρχουν ηδη τοπικ με ποδηλατα αν δε κανω λαθος. Παρολα αυτα αν θελεις να σου μαθω να... κανεις ποδηλατο , πμ me.

 

Αν η χρηση του θα ειναι μεσα στη πολη , προτιμησε καποιο ποδηλατο κατηγοριας trekking.

Μια καλη επιλογη ειναι το ideal ergomax, αλλα δεν εχεις αναφερει ουτε budget ουτε τη χρηση που θες να κανεις οποτε ειναι αχρηστο να σου αραδειασει καποιος μια λιστα με ποδηλατα...

Δημοσ.

Θα χρειαστείς ένα ποιοτικό αλουμινένιο ποδήλατο πόλης, κράνος, ένα εσώρουχο με μαξιλαράκι και... όρεξη.

 

Αναρτήσεις και δισκόφρενα (ήμαρτον) δεν χρειάζεσαι σε πόλη. Δισκόφρενα σε ποδήλατα βάζουμε επειδή αντέχουν περισσότερο σε σχέση με τα συμβατικά τις... λάσπες. Από τη στιγμή που δεν σκοπεύσεις να πας σε βουνά δεν σου χρειάζονται. Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση. Λόγω της δύναμης που θα χάνεις θα κουράζεσαι περισσότερο σε σχέση με το πόσο θα σε κούραζαν οι λακούβες. Με ένα ποδηλατικό εσώρουχο με μαξιλαράκι μέσα από το κανονικό παντελόνι σου θα είσαι μια χαρά, δεν θα νιώσεις τίποτα.

Δημοσ.

Θα χρειαστείς ένα ποιοτικό αλουμινένιο ποδήλατο πόλης, κράνος, ένα εσώρουχο με μαξιλαράκι και... όρεξη.

 

Αναρτήσεις και δισκόφρενα (ήμαρτον) δεν χρειάζεσαι σε πόλη. Δισκόφρενα σε ποδήλατα βάζουμε επειδή αντέχουν περισσότερο σε σχέση με τα συμβατικά τις... λάσπες. Από τη στιγμή που δεν σκοπεύσεις να πας σε βουνά δεν σου χρειάζονται. Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση. Λόγω της δύναμης που θα χάνεις θα κουράζεσαι περισσότερο σε σχέση με το πόσο θα σε κούραζαν οι λακούβες. Με ένα ποδηλατικό εσώρουχο με μαξιλαράκι μέσα από το κανονικό παντελόνι σου θα είσαι μια χαρά, δεν θα νιώσεις τίποτα.

Μιλάμε για ποδήλατο με σέλα.

ελπίζω

Δημοσ.

Θα χρειαστείς ένα ποιοτικό αλουμινένιο ποδήλατο πόλης, κράνος, ένα εσώρουχο με μαξιλαράκι και... όρεξη.

 

Αναρτήσεις και δισκόφρενα (ήμαρτον) δεν χρειάζεσαι σε πόλη. Δισκόφρενα σε ποδήλατα βάζουμε επειδή αντέχουν περισσότερο σε σχέση με τα συμβατικά τις... λάσπες. Από τη στιγμή που δεν σκοπεύσεις να πας σε βουνά δεν σου χρειάζονται. Το ίδιο ισχύει και για την ανάρτηση. Λόγω της δύναμης που θα χάνεις θα κουράζεσαι περισσότερο σε σχέση με το πόσο θα σε κούραζαν οι λακούβες. Με ένα ποδηλατικό εσώρουχο με μαξιλαράκι μέσα από το κανονικό παντελόνι σου θα είσαι μια χαρά, δεν θα νιώσεις τίποτα.

 

το θεμα ειναι να προτεινουμε καλες λυσεις 2011 οχι v brakes του 1999 που με μια λακουβα νερο φρεναρεις στα 150 μετρα και η αναρτηση μπορει να κλειδωσει σε ανηφορες ετσι ωστε να μην χανει δυναμη... μην λες πραγματα που δεν ισχυουν

Δημοσ.

Η αναρτηση οταν δεν ειναι κλειδωμενη σου τραβαει ενεργεια. Αν παρεις ομως ενα με αναρτηση που κλειδωνει, εισαι μια χαρα!

 

 

 

iphone.png

Δημοσ.

Για ποιο λόγο να πληρώσει παραπάνω και να έχει και παραπάνω βάρος για κάτι που δεν χρειάζεται; Δε διαφωνώ, μια ανάρτηση που κλειδώνει δεν σου κόβει δύναμη. Τι να την κάνεις όμως; Σώνει και ντε ανάρτηση για την πόλη, με το στανιό;

 

:rolleyes:

 

Όσο για τα φρένα άστο. Ίσως τα φρένα που συναντάς σε ποδήλατα των 100€ να θέλουν 150 μέτρα να σε σταματήσουν άμα βραχούν, όταν μιλάμε για σοβαρά ποδήλατα όμως δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Νομίζεις εσύ ότι τα φρένα από τη σειρά π.χ. Dura-Ace της Shimano άμα βραχούν θα σε στείλουν αδιάβαστο; Να στείλουμε ένα e-mail τότε στην Trek να σταματήσει να τα βάζει σε κούρσες των 5 και 6 χιλιάδων ευρώ... και να βάλει δισκόφρενα.

 

:devil:

 

Το μόνο σημείο στο οποίο πλεονεκτούν τα δισκόφρενα είναι η λάσπη (και μάλιστα η ΠΟΛΛΗ λάσπη), επειδή δεν «μπουκώνουν» τόσο εύκολα όσο τα απλά. Για για ποδήλατο πόλης κάτι τέτοιο δε σε νοιάζει.

Δημοσ.

Επειδη ενδιαφερομαι και εγω για ποδηλατο πολης, που προτεινεται να δω για αγορα? Δεν ειμαι και τοσο αρχαρια, σαν παιδι μου ειχε παρει ο μπαμπας ενα bmx ποδηλατο :P

Δημοσ.

το θεμα ειναι να προτεινουμε καλες λυσεις 2011 οχι v brakes του 1999 που με μια λακουβα νερο φρεναρεις στα 150 μετρα και η αναρτηση μπορει να κλειδωσει σε ανηφορες ετσι ωστε να μην χανει δυναμη... μην λες πραγματα που δεν ισχυουν

 

αυτό λέω και εγώ ....

Δημοσ.

Μιλάμε για ποδήλατο με σέλα.

ελπίζω

 

ναι αλλα ο ποπος << πιανεται >> στις σελιτσες που εχουν τα περισσοτερα ποδηλατα!!! :P

Δημοσ.

ναι αλλα ο ποπος << πιανεται >> στις σελιτσες που εχουν τα περισσοτερα ποδηλατα!!! :P

 

Αυτό ξαναπές το. Ακόμα και οι καλύτερες σέλες είναι κόλαση. :-(

 

Ίσως να φαντάζει υπερβολικό, αλλά ένα εσώρουχο με μαξιλαράκι είναι απαραίτητο. Ιδίως όταν κάνουμε πολλά χιλιόμετρα και ιδίως όταν είμαστε άνδρες. Έχουν ακουστεί πολλά για τις σέλες και το τι προκαλούν στους μικρούς (ή μεγάλους) φίλους μας, οπότε ένα σωστό ρούχο δεν βλάπτει.

Δημοσ.

η εσωρουχο με pad, η σορτακι/βερμουδα παλι με pad αλλα ΧΩΡΙΣ να φορας εσωρουχο αλλο απο μεσα. Το ιδιο ισχυει και για μας τις γυναικες. Ενα κολλαν/βερμουδα με pad ειναι μια χαρα

Δημοσ.

Πρόσφατα μου είπε δικός μου άνθρωπος ότι έκανε μαθήματα ποδηλάτου. Περισσότερες πληροφορίες στο www.ccn.gr

 

Από εκεί και πέρα, είμαι ενάντια στο φτηνό ποδήλατο για πολλούς λόγους, κυριότερος των οποίων είναι η ασφάλεια. Από φρένα και γεωμετρία, μέχρι λάστιχα, ένα καλό ποδήλατο σε προστατεύει.

Άσε δε που αν τελικά θελήσεις να συνεχίσεις να κάνεις ποδήλατο, τότε θα είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής σου και είναι απαίσιο να συμβιβαστείς σε ένα κακό και άσχημο "σύντροφο" στον δρόμο.

 

Και όταν λέω όχι φτηνό, δεν εννοώ να πας σε ποδήλατα των 5-6.000 ευρώ, αλλά γενικά από 600-700 ευρώ και πάνω μπορείς να βρεις πολύ καλές λύσεις.

 

Τέλος να επιστήσω την προσοχή στο βασικό: ΚΡΑΝΟΣ. Ούτε μέτρο χωρίς κράνος.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...