.::NikoS::. Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Γεια σας θα ηθελα να μου πειτε αν εχω αδικο σε αυτα που θα πω παρακατω γιατι εχω αρκετα νευρα και αν παω κατευθειαν στο καταστημα δεν ξερω τι ακριβως θα κανω και τι πρεπει να κανω..... (Το ονομα του καταστηματος ειναι το Plus3.gr στην Αθηνα και δε θα σας προτεινα να αγορασετε οτιδηποτε απο αυτο...) Ειχα αγορασει ενα κινεζικο κινητο αυτα με 2 SIM, TV κλπ.... και παρουσιασε προβλημα με το touch. Πρεπει να αναφερω πως το συγκεκριμενο καταστημα λεει σε ολα τα κινητα στην ιστοσελιδα του: 2 Χρονια εγγυηση αντικαταστασης!!! Πηγαινοντας λοιπον εκει υπηρξαν οι γνωστες ερωτησεις του τυπου εχει πεσει κατω? κλπ κλπ και τελικα το παρελαβαν για να γινει ελεγχος και επισκευη και σε περιπτωση που δεν θα καλυπτοταν απο εγγυηση θα με ενημερωναν ΠΡΙΝ απο καθε παρεμβαση του τεχνικου. Ετσι μου ειπαν και το κρατησαν. Χτες με πηρανε τηλεφωνο μου ειπαν οτι ηταν ετοιμο, και οταν απο περιεργια τους ρωτησα αν θα πληρωσω κατι, η τηλεφωνητρια μου λεει: Φυσικα 20 ευρω για το touch. Δεν το σχολιασα και πηγα στο μαγαζι οπου εκει εγινε μια κουβεντα σχετικα με το ποιος ευθυνοταν για την ζημια και για το αν επρεπε να υπαρχει χρεωση και τελικα μου το δωσανε χωρις να πληρωσω. Οσο περναγε η μερα το touch παρουσιαζε παλι προβλημα, και πριν λιγο εφτασε στο σημειο να επρεπε να το πιεζεις υπερβολικα στο κατω μερος του, ωστε να δουλευει ολο το υπολοιπο touch. Καποια στιγμη βεβαια το touch εκανε ενα κρακ και κατεληξε με μια ρογμη στη μεση....... Ο τεχνικος που το "εφτιαξε" εκτος απο το οτι προφανως εβαλε χαλασμενο ανταλλακτικο, "ξεχασε" να βαλει και μια βιδα!!! Και επισης δεν μου δωσανε την μπαταρια που ειχε το κινητο οταν τους το παρεδωσα, αλλα μια αλλη μπαταρια (η δικη μου ηταν σημαδεμενη με ενα μαρκαδορο ωστε να ξεχωριζω εγω ποια ηταν η καινουρια και ποια η παλια που ειχα λογω οτι η συσκευασια ειχε 2 μαπταριες). Τα εχω παρει παρα πολυ με αυτη την ηλιθια αντιμετωπιση του καταστηματος και θελω να παω αυριο, αλλα θα ηθελα καποιος να μου πει αν εχω δικιο ή αν σκεφτομαι παραλογα.... Το οτι πουλανε κινεζικα κινητα δεν σημαινει πως οι πελατες δεν εχουν απαιτησεις επειδη ειναι φθηνιαρικα, και φυσικα το οτι ειναι κινεζικο κινητο δεν ευθυνετε για το αθλιο σερβις του καταστηματος. Και φυσικα το οτι λενε στην σελιδα τους 2 χρονια εγγυηση αντικαταστασης, ή εγω ειμαι ο χαζος και δεν το καταλαβαινω, ή κοροιδευουν τον κοσμο. Τι μπορω να κανω εκτος απο το να παω και να τους το φερω κολαρο? Ευχαριστω.
tsourakis13 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 πήγαινε στο μαγαζί σε μια ώρα που θα έχει πολύ κόσμο και "κάνε φασαρία" σε κόσμιο ύφος πάντα...να δεις πως θα σε προσέξουν...!
Eversor Δημοσ. 3 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2011 Άδικο δεν έχεις. Ειδικά για το service του κάθε καταστήματος. Το κακό με τα φτηνιάρικα κινητά είναι πως επιβεβαιώνουν τον κανόνα -ο οποίος δεν ισχύει και πάντα- πως ότι πληρώνεις παίρνεις. Καλά ξεμπερδέματα, και ενημέρωσε για το τι έγινε
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.