Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με κινεζικο κινητο, και αισχος σερβις.


.::NikoS::.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια σας θα ηθελα να μου πειτε αν εχω αδικο σε αυτα που θα πω παρακατω γιατι εχω αρκετα νευρα και αν παω κατευθειαν στο καταστημα δεν ξερω τι ακριβως θα κανω και τι πρεπει να κανω..... (Το ονομα του καταστηματος ειναι το Plus3.gr στην Αθηνα και δε θα σας προτεινα να αγορασετε οτιδηποτε απο αυτο...)

Ειχα αγορασει ενα κινεζικο κινητο αυτα με 2 SIM, TV κλπ.... και παρουσιασε προβλημα με το touch. Πρεπει να αναφερω πως το συγκεκριμενο καταστημα λεει σε ολα τα κινητα στην ιστοσελιδα του: 2 Χρονια εγγυηση αντικαταστασης!!! Πηγαινοντας λοιπον εκει υπηρξαν οι γνωστες ερωτησεις του τυπου εχει πεσει κατω? κλπ κλπ και τελικα το παρελαβαν για να γινει ελεγχος και επισκευη και σε περιπτωση που δεν θα καλυπτοταν απο εγγυηση θα με ενημερωναν ΠΡΙΝ απο καθε παρεμβαση του τεχνικου. Ετσι μου ειπαν και το κρατησαν. Χτες με πηρανε τηλεφωνο μου ειπαν οτι ηταν ετοιμο, και οταν απο περιεργια τους ρωτησα αν θα πληρωσω κατι, η τηλεφωνητρια μου λεει: Φυσικα 20 ευρω για το touch. Δεν το σχολιασα και πηγα στο μαγαζι οπου εκει εγινε μια κουβεντα σχετικα με το ποιος ευθυνοταν για την ζημια και για το αν επρεπε να υπαρχει χρεωση και τελικα μου το δωσανε χωρις να πληρωσω. Οσο περναγε η μερα το touch παρουσιαζε παλι προβλημα, και πριν λιγο εφτασε στο σημειο να επρεπε να το πιεζεις υπερβολικα στο κατω μερος του, ωστε να δουλευει ολο το υπολοιπο touch. Καποια στιγμη βεβαια το touch εκανε ενα κρακ και κατεληξε με μια ρογμη στη μεση....... Ο τεχνικος που το "εφτιαξε" εκτος απο το οτι προφανως εβαλε χαλασμενο ανταλλακτικο, "ξεχασε" να βαλει και μια βιδα!!! Και επισης δεν μου δωσανε την μπαταρια που ειχε το κινητο οταν τους το παρεδωσα, αλλα μια αλλη μπαταρια (η δικη μου ηταν σημαδεμενη με ενα μαρκαδορο ωστε να ξεχωριζω εγω ποια ηταν η καινουρια και ποια η παλια που ειχα λογω οτι η συσκευασια ειχε 2 μαπταριες).

Τα εχω παρει παρα πολυ με αυτη την ηλιθια αντιμετωπιση του καταστηματος και θελω να παω αυριο, αλλα θα ηθελα καποιος να μου πει αν εχω δικιο ή αν σκεφτομαι παραλογα....

Το οτι πουλανε κινεζικα κινητα δεν σημαινει πως οι πελατες δεν εχουν απαιτησεις επειδη ειναι φθηνιαρικα, και φυσικα το οτι ειναι κινεζικο κινητο δεν ευθυνετε για το αθλιο σερβις του καταστηματος. Και φυσικα το οτι λενε στην σελιδα τους 2 χρονια εγγυηση αντικαταστασης, ή εγω ειμαι ο χαζος και δεν το καταλαβαινω, ή κοροιδευουν τον κοσμο. Τι μπορω να κανω εκτος απο το να παω και να τους το φερω κολαρο?

Ευχαριστω.

Δημοσ.

πήγαινε στο μαγαζί σε μια ώρα που θα έχει πολύ κόσμο και "κάνε φασαρία" σε κόσμιο ύφος πάντα...να δεις πως θα σε προσέξουν...!

Δημοσ.

Άδικο δεν έχεις.

Ειδικά για το service του κάθε καταστήματος. Το κακό με τα φτηνιάρικα κινητά είναι πως επιβεβαιώνουν τον κανόνα -ο οποίος δεν ισχύει και πάντα- πως ότι πληρώνεις παίρνεις.

Καλά ξεμπερδέματα, και ενημέρωσε για το τι έγινε

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...