Προς το περιεχόμενο

Αντικατασταση καρτας γραφικων


Alexg13

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα...

Ειχα μια 8800gt η οποια χαλασε και εχω ακομα εγγυηση.Την πηγα στο καταστημα που την αγορασα και μου ειπαν οτι θα αντικατασταθει με καποια ισοδυναμη η και καλητερη.Επειδη ειναι η δευτερη φορα που αντικαθιστω την καρτα και την προηγουμενη προσπαθησανε να με πεισουν οτι η 9500 ειναι ισοδυναμη.Επειδη ειναι παλια καρτα και δεν θα βρουνε ιδια.

Ποια καρτα απο αυτες που υπαρχουν στην αγορα σημερα θεωρειται ισοδυναμη;

Με ποιο τροπο μπορω να τους δειξω οτι η 9500 πχ ειναι κατωτερη απο αυτην που ειχα;

Δημοσ.

Από καινούρια μοντέλα, χοντρικά είναι περίπου στα ίσια με μια Radeon 6570. Από nVidia δεν υπάρχει κάποια που να αντιστοιχεί πλήρως, η 8800GT είναι ανάμεσα στην 430 και την 450 GTS.

 

Το σωστό και δίκαιο είναι να σου την αλλάξουν με μια 9800GT, η οποία είναι ακριβώς το ίδιο πράγμα με την 8800GT (πήραν την 8800 και βαφτίζεται ο δούλος του Θεού 9800 βασικά), κάτι που είναι εύκολο να το αποδείξεις καθώς το ξέρει όλο το internet. Π.χ. http://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_9_Series#GeForce_9800_GT

 

Επίσης το ίδιο ακριβώς με τις 8800GT/9800GT είναι και η 250 GTS (είπαμε βαφτίζεται ο δούλος του Θεού), και πάλι δε θα δυσκολευτείς να βρεις τους πάντες να το λένε στο internet.

 

Αν θέλεις επιχειρήματα ότι η 9500 είναι κατώτερη από την 8800, και πάλι δε θα δυσκολευτείς να βρεις. Π.χ. εδώ φαίνεται ότι η 9500 είναι πρακτικά ίδιων επιδόσεων με την 8600, οπότε προφανώς χειρότερη από 8800.

Δημοσ.

Όπως τα πε ο defacer. Η 9500 βγάζει χοντρικά τα μίσα fps απ ό,τι η 8800. Προσωπικά θα τα χωνα (με το γάντι) σ όποιον πήγε να με δουλέψει έτσι όταν επέστρεφα στο μαγαζί.

Δημοσ.

Το συστημα μου αποτελειται απο:

samsung syngmaster 940nw 19

intel dg31pr μητρικη

intel core 2 duo 6850

Kingston KHX6400D2/2G HYPERX DDR2 2GB PC6400 800MHZ GENESIS

τροφοδοτικο 400w no name

Δημοσ.

Όπως τα πε ο defacer. Η 9500 βγάζει χοντρικά τα μίσα fps απ ό,τι η 8800. Προσωπικά θα τα χωνα (με το γάντι) σ όποιον πήγε να με δουλέψει έτσι όταν επέστρεφα στο μαγαζί.

 

Πάντως ας μην αποκλείουμε και την περίπτωση της άγνοιας. Τον καιρό εκείνο στην Ιερουσαλήμ (κάτι έπαθα με τη θρησκεία απόψε) είχε χαλάσει η 4200 Ti μου και έψαχνα να την αντικαταστήσω με το μικρότερο δυνατό κόστος. Κατέβηκα στο Πλαίσιο λοιπόν (εδώ με βρίζετε) και είπα στον πωλητή "θέλω ό,τι φτηνότερο έχεις αλλά όχι χειρότερο από 4200 Ti" (με χαλούσε να πληρώσω για να κάνω... downgrade). Αυτός λοιπόν μου έλεγε επι ώρα να πάρω την 5200 FX, προφανώς με τη λογική ότι 5200 > 4200, το ξέρουν και τα παιδιά του γυμνασίου. Τελικά πριν φύγω ρώτησα μπροστά του κι έναν άλλο πωλητή ο οποίος ήξερε.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι όπως και στη δική μου περίπτωση, ο πωλητής δεν είχε κάτι να κερδίσει πουλώντας μου μια 5200 όταν εγώ ο ίδιος του ζήτησα κάτι καλύτερο (και ακριβότερο). Πολλές φορές η απλούστερη εξήγηση είναι και η σωστή: δεν ήξερε.

Δημοσ.

Δεν αλλάζει κάτι ιδιαίτερα :)

Το αποτέλεσμα θα ήταν και πάλι να καταλήξει με μια κάρτα υποδεέστερων επιδόσεων αυτή τη φορά λόγω άγνοιας κι επιμονής του πωλητή.

Δημοσ.

Πάντως να ξέρεις ο νόμος λέει άλλα, και μπορεί να σε συμφέρει κιόλας (μάλλον).

 

Όταν δεν υπάρχει ίδιο μοντέλο, ο νόμος αναγνωρίζει το κόστος και όχι τις επιδόσεις. ΔΛΔ αν έδωσες 160 ευρώ για εκείνη την κάρτα, ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σου δώσουν κάτι που κάνει 160 ΣΗΜΕΡΑ και όχι 80-90 που κάνει μια 9800GT (αν υπάρχει και αυτή). Μια 6850 δηλαδή. Χάρη θα τους κάνεις αν δεχτείς 9800GT.

 

Τώρα αν την πήρες σε προσφορά, εγώ πχ είχα πάρει από Πλαίσιο 8800GTS 512 (την καλύτερη 8800 δλδ η οποία μετά βαπτίστηκε σε 9800GT) με 60€, την πάτησες.

 

Και στα γρήγορα μια πραγματικότητα. Τσακαλάκια Έλληνες που ζούνε Αμέρικα, είτε νεο-μετανάστες, είτε 2ης-3ης γενιάς αλλά με "Ελληνική πονηριά" το έχουν σύστημα αυτό εκεί. Μόλις περάσουν τα 2-2,5 χρόνια καίνε επίτηδες το HW για να πάρουν εφάμιλλης αξίας καινούριο, στο οποίο ανανεώνεται η εγγύηση και για έναν επιπλέον χρόνο. Αν έμενε 1 δηλαδή, έχουν 2 στο καινούριο. Κι εκεί δεν έχει μα-σου-του όσον αφορά τις εγγυήσεις. Αν κάνει ένα κατάστημα να κουνηθεί, τους έχει σκίσει η προστασία-καταναλωτή.

Δημοσ.

Πάντως να ξέρεις ο νόμος λέει άλλα, και μπορεί να σε συμφέρει κιόλας (μάλλον).

 

Όταν δεν υπάρχει ίδιο μοντέλο, ο νόμος αναγνωρίζει το κόστος και όχι τις επιδόσεις. ΔΛΔ αν έδωσες 160 ευρώ για εκείνη την κάρτα, ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σου δώσουν κάτι που κάνει 160 ΣΗΜΕΡΑ και όχι 80-90 που κάνει μια 9800GT (αν υπάρχει και αυτή). Μια 6850 δηλαδή. Χάρη θα τους κάνεις αν δεχτείς 9800GT.

 

Τώρα αν την πήρες σε προσφορά, εγώ πχ είχα πάρει από Πλαίσιο 8800GTS 512 (την καλύτερη 8800 δλδ η οποία μετά βαπτίστηκε σε 9800GT) με 60€, την πάτησες.

 

Και στα γρήγορα μια πραγματικότητα. Τσακαλάκια Έλληνες που ζούνε Αμέρικα, είτε νεο-μετανάστες, είτε 2ης-3ης γενιάς αλλά με "Ελληνική πονηριά" το έχουν σύστημα αυτό εκεί. Μόλις περάσουν τα 2-2,5 χρόνια καίνε επίτηδες το HW για να πάρουν εφάμιλλης αξίας καινούριο, στο οποίο ανανεώνεται η εγγύηση και για έναν επιπλέον χρόνο. Αν έμενε 1 δηλαδή, έχουν 2 στο καινούριο. Κι εκεί δεν έχει μα-σου-του όσον αφορά τις εγγυήσεις. Αν κάνει ένα κατάστημα να κουνηθεί, τους έχει σκίσει η προστασία-καταναλωτή.

O υπολογιστης μου ηταν πακετο.Δεν αγορασα χωριστα την καρτα.Ειχε 3 χρονια εγγυηση η οποια εληξε τον δεκεμβριο.Το καλοκαιρι πριν ληξει η εγγυηση χαλασε πρωτη φορα η καρτα.Μου την αντικαταστησανε με 9500.Αρνηθηκα να παραλαβω τον υπολογιστη και μου δωσανε μια 8800gt ανακατασκευασμενη(ετσι μου ειπανε τουλαχιστον).Απο τοτε δεν ειχα παιξει κανενα παιχνιδι στον υπολογιστη.Ωσπου πριν 2 εβδομαδες τα εφτυσε και αυτη.Πηρα τηλεφωνο στο καταστημα και μετα απο δικη τους επικοινωνια με τα κεντρικα μου ειπαν οτι δεν εχω εγγυηση.Πηρα ο ιδιος στα κεντρικα και μου ειπαν οτι εχω 1 χρονο εγγυηση.Πολυ μπαχαλο η κατασταση.Και τωρα περιμενω τι θα βρουνε να μου στειλουνε παλι.

Δημοσ.

Είναι υποχρεωμένοι να στην αλλάξουν με εφάμμιλης αξίας προιόν και όχι με εφάμμιλων επιδόσεων . ΑΥΤΟ ορίζει ο νόμος (11 χρόνια στην λιανική κάτι ξέρω και εγώ ) . οπότε πάς για κάτι στα 160 . μην δεχθείς τίποτα λιγότερο . αυτό βέβαια στην περίπτωση που δεν έχουν ακριβώς το ίδιο προιόν με τις ίδιες προδιαγραφές για να στο αντικαταστήσουν .

Δημοσ.

αν δεν στην αντικαταστησουν πες μου να κατευω. να δεις πως σε 2 δευτερα θα στην εχουν αλλαξει... επισης σου δινω την αδεια να τους απειλησεις με το ονομα μου π.χ. ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ (ΓΙΩΡΓΑΡΟ ταιριαζει καλυτερα και φερει καλυτερα αποτελεσματα)

Δημοσ.

αν δεν στην αντικαταστησουν πες μου να κατευω. να δεις πως σε 2 δευτερα θα στην εχουν αλλαξει... επισης σου δινω την αδεια να τους απειλησεις με το ονομα μου π.χ. ΘΑ ΦΩΝΑΞΩ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ (ΓΙΩΡΓΑΡΟ ταιριαζει καλυτερα και φερει καλυτερα αποτελεσματα)

Ευχαριστω πολυ για την συμπαρασταση.Θα πρεπει να ερθεις στην Ορεστιαδα ομως. :rolleyes:

Δημοσ.

Πάντως να ξέρεις ο νόμος λέει άλλα, και μπορεί να σε συμφέρει κιόλας (μάλλον).

 

Όταν δεν υπάρχει ίδιο μοντέλο, ο νόμος αναγνωρίζει το κόστος και όχι τις επιδόσεις. ΔΛΔ αν έδωσες 160 ευρώ για εκείνη την κάρτα, ΥΠΟΧΡΕΟΥΝΤΑΙ να σου δώσουν κάτι που κάνει 160 ΣΗΜΕΡΑ και όχι 80-90 που κάνει μια 9800GT (αν υπάρχει και αυτή). Μια 6850 δηλαδή. Χάρη θα τους κάνεις αν δεχτείς 9800GT.

 

Τώρα αν την πήρες σε προσφορά, εγώ πχ είχα πάρει από Πλαίσιο 8800GTS 512 (την καλύτερη 8800 δλδ η οποία μετά βαπτίστηκε σε 9800GT) με 60€, την πάτησες.

 

Και στα γρήγορα μια πραγματικότητα. Τσακαλάκια Έλληνες που ζούνε Αμέρικα, είτε νεο-μετανάστες, είτε 2ης-3ης γενιάς αλλά με "Ελληνική πονηριά" το έχουν σύστημα αυτό εκεί. Μόλις περάσουν τα 2-2,5 χρόνια καίνε επίτηδες το HW για να πάρουν εφάμιλλης αξίας καινούριο, στο οποίο ανανεώνεται η εγγύηση και για έναν επιπλέον χρόνο. Αν έμενε 1 δηλαδή, έχουν 2 στο καινούριο. Κι εκεί δεν έχει μα-σου-του όσον αφορά τις εγγυήσεις. Αν κάνει ένα κατάστημα να κουνηθεί, τους έχει σκίσει η προστασία-καταναλωτή.

 

φιλε αυτο που το λεει ο νομος γιατι εμενα 3 διαφορετικα καταστηματα μου ειπαν οτι αλλαζεται βαση επιδοσεων και οχι χρηματικου ποσου που την αγορασες πριν 2 χρονια... επισης δεχτηκαν να μου δωσουν εγραφως επιστολη οτι μου αλλαξαν την καρτα βαση επιδοσεων και οχι χρηματικου ποσου.

Δημοσ.

Επεδή σε είδα γράφεις και σε άλλα topic, πρόσεχε τι λες.

 

Ο νόμος λέει το εξής. Υποχρεούνται να σου δώσουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο προϊόν αν ακόμα αυτό υπάρχει στην αποθήκη τους, ή αν μπορούν να το παραγγείλουν.

Σε περίπτωση που δεν το έχουν, ΟΦΕΙΛΟΥΝ να σου κόψουν πιστωτικό, αξιακά ίδιο στην αρχική τιμή αγοράς. Όσα πλήρωσες για να το πάρεις δηλαδή. Στην συνέχεια με αυτό το πιστωτικό αγοράζεις ότι θέλεις. Αν τώρα, υπάρχει το προϊόν διαθέσιμο αλλά εσύ επιμένεις σε πιστωτικό, τότε θα πάρεις πιστωτικό ίσο με αυτό που κοστίζει το προϊόν εκείνη την στιγμή, ώστε μετά να βάλεις εσύ την όποια διαφορά και να πάρεις κάτι άλλο.

Τώρα αν θες να βρεις τον ίδιο τον νόμο, απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή για να σε παραπέμψει. Να μην το κάνω εγώ για σένα :)

 

Όλα τα υπόλοιπα είναι βλαχομαγγιές που κάνουν μπας και το χάψεις. Κι εσύ το έχαψες...

Δημοσ.

Επεδή σε είδα γράφεις και σε άλλα topic, πρόσεχε τι λες.

 

Ο νόμος λέει το εξής. Υποχρεούνται να σου δώσουν ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο προϊόν αν ακόμα αυτό υπάρχει στην αποθήκη τους, ή αν μπορούν να το παραγγείλουν.

Σε περίπτωση που δεν το έχουν, ΟΦΕΙΛΟΥΝ να σου κόψουν πιστωτικό, αξιακά ίδιο στην αρχική τιμή αγοράς. Όσα πλήρωσες για να το πάρεις δηλαδή. Στην συνέχεια με αυτό το πιστωτικό αγοράζεις ότι θέλεις. Αν τώρα, υπάρχει το προϊόν διαθέσιμο αλλά εσύ επιμένεις σε πιστωτικό, τότε θα πάρεις πιστωτικό ίσο με αυτό που κοστίζει το προϊόν εκείνη την στιγμή, ώστε μετά να βάλεις εσύ την όποια διαφορά και να πάρεις κάτι άλλο.

Τώρα αν θες να βρεις τον ίδιο τον νόμο, απευθύνσου στην προστασία καταναλωτή για να σε παραπέμψει. Να μην το κάνω εγώ για σένα :)

 

Όλα τα υπόλοιπα είναι βλαχομαγγιές που κάνουν μπας και το χάψεις. Κι εσύ το έχαψες...

 

Εγω τους εκανα καταγγελια στην γραμματεια καταναλωτη και τωρα περιμενω απαντηση για αυτο δεν ειμαι σιγουρος για το τι ισχυει..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...