ikaruga24 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Και για εμενα το ιδιο. Το γκαζι σημαινει ενεργητικη ασφαλεια με την προυποθεση οτι οδηγεις πρωτα με το πανω κεφαλι. +1 για το peugeot 207 1.6 THP. Ειτε rallye, ειτε GT εκδοση θα σου ειναι κουτι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Για εμένα και με το κάτω να οδηγείς πάλι ασφάλεια είναι το γκάζι. Άλλωστε μεγάλες ταχύτητες μπορεί να πιάσει και ένα αυτοκίνητο 60 HP, απλά θα χρειαστεί πολύ περισσότερη ώρα ή διαφορετικό στυλ οδήγησης (π.χ. αλλαγές σε πιο ψηλές στροφές) σε σχέση με ένα «δυνατό». Η επιτάχυνση -και μόνο αυτή- δε βλέπω που μπορεί να κάνει επικίνδυνο ένα αυτοκίνητο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
santana99 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 ρε παιδιά όταν λέτε ενεργητική ασφάλεια δίνουν τα παραπάνω άλογα εννοείται ότι "βαριέμαι να πηγαίνω αργά πίσω από μια νταλίκα και θα κάνω προσπέραση παρόλο που έχει διπλή γραμμή ο δρόμος και για να προλάβω να την κάνω μην έρθει κανείς από το αντίθετο ρεύμα.."; μόνο αυτός είναι ο λόγος ας πούμε; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 ρε παιδιά όταν λέτε ενεργητική ασφάλεια δίνουν τα παραπάνω άλογα εννοείται ότι "βαριέμαι να πηγαίνω αργά πίσω από μια νταλίκα και θα κάνω προσπέραση παρόλο που έχει διπλή γραμμή ο δρόμος και για να προλάβω να την κάνω μην έρθει κανείς από το αντίθετο ρεύμα.."; μόνο αυτός είναι ο λόγος ας πούμε; ζητω προκαταβολικα συγγνωμη για τις ηλιθιες επεξηγησεις ενεργητικη ασφαλεια με λιγα λογια ειναι το αντιθετο της παθητικης , οπου παθητικη αυτη που θα σε προστατεψει αφου τρακαρεις και ενεργητικη αυτη που θα αποτρεψει το τρακαρισμα παραδειγματα παθητικης: ζωνες , αεροσακοι, ζωνες παραμορφωσης της καμπινας παραδειγματα ενεργητικης: φρενα , abs, esp , αναρτηση και γκαζια συνηθως ενα αυτοκινητο με περισσοτερα αλογα εχει καλυτερη αναρτηση, μεγαλυτερα φρενα , ενδεχομενως καλυτερα ηλεκτρονικα οσο για τα γκαζια θεωρουνται ενεργητικη ασφαλεια οταν πας να κανεις μια προσπεραση πχ (ας πουμε νομιμη χωρις διπλη γραμμη) και χρειαστει να μπεις στο αντιθετο ρευμα και αντι για 10 sec τη κανεις σε 5 με ενα πιο αργο αυτοκινητο η προσπεραση θεωρητικα ειναι πιο επικινδυνη αν και αυτο δεν ειναι απολυτο αν καταλαβαινεις τι οδηγεις και δεν υπερεκτιμας τις δυνατοτητες του οχηματος σου, απλα με το πιο γρηγορο μπορεις να κανεις περισσοτερες προσπερασεις πιο ευκολα εκει που με καποιο αλλο θα το σκεφτοσουν περισσοτερο ή θα εμενες στο αντιθετο ρευμα περισσοτερο χρονο απο καποια αλογα και κατω ενα αυτοκινητο θα μπορουσε να θεωρηθει "επικινδυνο" για να κανει ταξιδια στην εθνικη Και εγώ κάπου στην ίδια φάση ήμουν('ήμουν' διότι κατάλαβα πως με συμφέρει μηχανή). Προτείνω μεταχειρισμένο σαν πρώτο αυτοκίνητο δεν είναι ντροπή,ενώ με 10-12 χιλιάρικα καινούργιο δεν θα έχεις ικανοποιητικό εξοπλισμό κατά την γνώμη μου. Οπότε: Yaris-Corolla hatchback (τα προτιμώ λόγο αξιοπιστίας,συγχωράνε λαθάκια,επίσης ακούω καλές κουβέντες από ιδιοκτήτες αυτών) Corsa(twinport 1.2 - 1.4 είναι όμορφα και οικονομικά) Polo-Golf (ποιοτικά,γερμανικά,σχετικά ακριβά σε συντήρηση service αν βρεις tsi στα λεφτά αυτά παρ το οπωσδήποτε ) Μακριά από : Alfa Romeo(ειναι όμορφα,φθηνα,γρήγορα,αλλά πολύ ζημιάρικα ακόμα και αν είσαι άψογος οδηγός),Fiat,και προσοχή με τα γαλλικά αμαξάκια ίσως είναι και θέμα τύχης μ'αυτά.Εγώ θα πήγαινα για γιαπωνέζικο διότι είναι ιδιαίτερα αξιόπιστα και έχουν χαμηλό κόστος συντήρησης(σε σύγκριση με τα γερμανικά),και τα γαλλικά είναι οικονομικά άλλα τα γιαπωνέζικα ε όπως και να το κάνουμε είναι γιαπωνέζικα . Επίσης ίσως θα ήταν καλύτερα να περιμένεις και άλλο,σε τέτοια περίοδο(δύσκολη)βρίσκονται μερικά κελεπούρια για τους αγοραστές . καλα σοβαρα τα πιστευεις αυτα που λες? ή αναπαραγεις αποψεις μπαρμπαδων..? αν πεις οτι ολα ειναι μπουρδελα εχεις περισσοτερες πιθανοτητες να πεσεις μεσα.. επισης μην εισαι τοσο βεβαιος οτι τα ιαπωνικα κοστιζουν λιγοτερο στη συντηρηση απο τα γερμανικα Αν πάρεις VW για καλό και για κακό μάθε να αλλάζεις και πολλαπλασιαστές και έχε μερικούς μαζί σου. + σκαστρα +Ν75 οι πολλαπλασιαστες παντως αλλαζουν ευκολα ας παρει ενα S2000 να το πηγαινει στις 9000 και να μη χαλαει ναι πώς το θες ? δεν υπαρχει αυτοκινητο που να το σκιζεις και να μην ζηταει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 18 χρονος +απειρια+ 150 αλογα= one way ticket to hell! Οποτε με τα χρηματα που εχει ας παει σε κατι προσιτο και οικονομικο και οταν μαθει να οδηγαει σωστα και με ασφαλεια βλεπει και κατι ποιο δυνατο. Ολα αυτα που προτειναν οι απο επανω ειναι πολυ καλα αυτοκινητα. Απο εμενα θα σου ελεγα να δεις και το Peugeot 206, λιγο παλιο σαν μοντελο αλλα με τα χρηματα που δινεις βρισκεις ενα του 2005 με φουλ εξοπλισμο. Ειναι αμαξι που αγαπιεται και παει πολυ καλα στον δρομο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
qsis Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 ας δωσει κατι παραπανω να παρει καινουριο να εχει εγγυηση και το κεφαλι του ησυχο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Andreas2 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Κοίτα εκτός από τα non realistic που θα ήθελα,τα realistic είναι: Subaru Forester πρώτης γενιάς,πράσινο σκούρο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Κοίτα εκτός από τα non realistic που θα ήθελα,τα realistic είναι: Subaru Forester πρώτης γενιάς,πράσινο σκούρο To πουλαει ο θειος μου με λιγα χλμ και αριστη κατασταση. Φοβερο αυτοκινητο αλλα καιει ενα ποταμι βενζινη..... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Andreas2 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 'Οταν λέω realistic δεν μπορώ να πιάσω Lambo,Ferrari,Rolls Royce,Bentley...ούτε κάτι ποιο κάτω Mercedes,Aston Martin αλλά θα μπορούσα αυτό το forester,πρώτης γενιάς.Δεν ξέρω πόση βενζίνη τρώει αλλά είδα αρκετά πράσινα,έχει και ένα κοντά μου,είναι Γιαπωνέζικο αλλά δεν ξέρω μοιάζει με Εγγλέζικο κλασσικό,είναι κάποια άλλα που είδα Γιαπωνέζικα που μοιάζουν με Εγγλέζικα,νομίζω Toyota,αλλά δεν θυμάμαι καλά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Κοιτα, το ατιμο ειναι πολυ fun to drive και εκτος και εντος δρομου.Εχει πολυ δυναμη και ειναι τρενο στον δρομο ΑΛΛΑ το οτι το παιρνεις με 7-8 χιλιαρικα δεν σημαινει οτι μπορεις και να το συντηρεις οταν κανεις καποια χλμ το ετος. Και εμενα μου μπηκαν ιδεες να δωσω την Γκολφω και να παρω το Forester αλλα στο τελος θα χρεοκωπουσα χειροτερα απο την χωρα... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Almopos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 ακριβως αυτο που λετε (γρατζουνιες και ετσι) σκεφτομαι και εχω πιο πολυ στο μυαλο μου μεταχειρισμενο... το αμαξι το θελω για αποσταση Εδεσσα-Θεσσαλονικη(100km) περιπου μια φορα την εβδομαδα και για μεσα στην θεσσαλονικη και σε μια επαρχιακη πολη οπως η Εδεσσα... παντως δεν το βιαζομαι ιδιαιτερα γιατι στις 1.10 γινομαι 18 και μου ειπαν πως το κλειδι απο το αμαξι θα παει μαζι με το διπλωμα... οποτε πρεπει να περιμενω αρκετα... Οσο με την μαρκα και το μοντελο εχω καπως μπερδευτει.... μεχρι στιγμης επικρατεστερα ειναι: polo(vw), ibiza(seat), corsa(opel), swift(suzuki) και golf(vw)... ολα εννοειται μεχρι 1400κκ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Για τοσο συντομα μιλαμε δηλαδη.... Μεχρι τοτε θα εχεις μαθει την πολη, θα εχεις καταλαβει και το τεραστιο προβλημα παρκινγκ που υπαρχει και θα παρεις μονος σου τις αποφασεις. Οποτε μην περνουν τα μυαλα σου αερα, Θεσσαλονικη =το μικροτερο δυνατον αυτοκινητο (εκτος αν εχεις παρκινγκ) ή ακομα καλυτερα δικυκλο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Almopos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Για τοσο συντομα μιλαμε δηλαδη.... Μεχρι τοτε θα εχεις μαθει την πολη, θα εχεις καταλαβει και το τεραστιο προβλημα παρκινγκ που υπαρχει και θα παρεις μονος σου τις αποφασεις. Οποτε μην περνουν τα μυαλα σου αερα, Θεσσαλονικη =το μικροτερο δυνατον αυτοκινητο (εκτος αν εχεις παρκινγκ) ή ακομα καλυτερα δικυκλο. μακαρι να επαιζε η επιλογη δικυκλου αλλα ο θειος μου ειχε ενα αερκετα σοβαρο ατυχημα χωρις να φταιει και απο τοτε οι δικοι μου, μου εχουν σβισει καθε ελπιδα για μηχανη... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
elvisjedi Δημοσ. 3 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2011 Το φορεστερ ειναι μια πολυ καλη επιλογη να το παρεις και να του βαλεις υγραεριο (υπολογιζε + 1100ε για την εγκατασταση σε θεσ/νικη) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 3 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 3 Ιουνίου 2011 μακαρι να επαιζε η επιλογη δικυκλου αλλα ο θειος μου ειχε ενα αερκετα σοβαρο ατυχημα χωρις να φταιει και απο τοτε οι δικοι μου, μου εχουν σβισει καθε ελπιδα για μηχανη... Επετρεψε μου σαν γονιος να εχω ιδια αποψη. Κι εγω του γιου πηρα ενα μικρο μεταχειρισμενο αλλα μηχανη δεν θα του επερνα ποτε. Μπορει τωρα να επαναστατεις αλλα καποτε θα μας καταλαβεις και εμας τους γονιους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.