Almopos Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Μέλος Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 δεν εχω καποια ιδιαιτερη προτημηση.... η αληθεια ειναι οτι εχω μια τρελα με τα vw. για σμαρτ δεν το κοβω γιατι δεν μου αρεσουν γενικα. ψαχνω κατι σε πιο σπορτ αυτοκινητο. Ενας φιλος μου ειπε για opel corsa sport edition. τι γνωμη εχετε? Αδύνατο, μιας και τώρα κυκλοφορεί αυτό. Diesel παίζει ή μιλάμε για τις δύο γνωστές πόλεις; λογικα θα πιασω θεσσαλονικη, αρα πετρελαιοκινητο δν παιζει μέχρι ποσά κυβικά ? μεχρι 1400 Ιδια περιπτωση με σενα πηρα του γιου ενα Ibiza 1.2 4 ετων με 43000 xlm 6500 ευρω.Μια χααρ ειναι... το κοιταξα αυτο. ενδιαφερον φαινεται. Επειδή οι καιροί είναι χαλεποί: Κατ'εμέ ένα των, 107,αυγό,C1 με προτίμηση στο αυγό ελέω εγγυησης. Μηδαμινα τέλη,μηδαμινή ασφάλεια,μηδαμινή κατανάλωση,μηδαμινά σερβις. Οκ,δεν ειναι αυτ/το για ράλλυ,ειναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Αλλιως ένα κλιο 1.4 την εκδοση μετα 98-100πς που ειναι επισης φθηνό σε συντήρηση,οικονομικό σε καυσιμα.(αν και λιγο ζημιαρικο,αλλα ειναι συγκεκριμμένα αυτά που βγαζει). για το c1 δεν παιζει, για το κλιο αφου λες ζημιαρικο δεν νομιζω SUZUKI SWIFT του 2006 με 6.500 ευρω . αξιοπιστο πανω απόλα , οικονιμικο . ωραιο αμαξι μου φαινεται. καλη προταση την βλεπω Εγω θα προτεινα κανενα vw polo 2006-07 πχ Τυχαια αγγελια μιας που το πηγες σε vw, polo ή golf? *** τελικα παιδια για ενα καλο αμακσι μπορω να βρω μεχρι και 10000 μεγιστο *** σας ευχαριστω πολυ ολους για τις προτασεις και το ενδιαφερον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Moderators Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Grande Punto 1.4 το απλο απο μενα. Θα το βρεις πια με κατω απο 6 χιλιαρικα. http://www.car.gr/classifieds/cars/?engine_size-from=%3E1300&engine_size-to=%3C1500&make=124&model=137&offer_type=sale&or=a&so=pr Ενω με κατω απο 7 θα βρεις και την εκδοση με τα 95 αλογα και τις 6 ταχυτητες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Komorias Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 *** τελικα παιδια για ενα καλο αμακσι μπορω να βρω μεχρι και 10000 μεγιστο *** σας ευχαριστω πολυ ολους για τις προτασεις και το ενδιαφερον αν βαλεις αλλα 2-3 χιλιαρικα παιρνεις καινουριο polo κ εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 αν βαλεις αλλα 2-3 χιλιαρικα παιρνεις καινουριο polo κ εχεις το κεφαλι σου ησυχο!!! Polo καινουργιο με 9-10 χιλιαρικα ?????? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
santana99 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 με 12-13 λεει... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Polo καινουργιο με 9-10 χιλιαρικα ?????? με 12-13 λεει... Στο αρχικο ποστ εχει οριο 7000 . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
santana99 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 στο ποστ #16 έλεγε για 10 μαξ οποτε γιαυτο που είπε ο αλλος αλλα 2-3 πάντως από εμένα αναλόγως βέβαια την οικονομική σου κατάσταση και με 5-7 για 1ο αμάξι μια χαρά θα είσαι... γιατί σκέψου πως ένα αμάξι των 9-10 θα σε πονέσει περισσότερο όταν γδάρεις την ζάντα ή οταν χτυπήσεις το αριστερό φτερό κάπου παρά στο 5-7... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Komorias Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 α ναι ξεχασα μιλαμε για πρωτο αμαξι αρα δεν θα πηγαινα για καινουριο......δωσε 7000 χιλ κ παιρνεις μια χαρα αμξι απλα θελει ψαξιμο(μηχανικος κτλ) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Polo καινούριο με 12-13 χιλιάρικα δεν παίζει. Ίσως το απλό (το ατμοσφαιρικό, όχι το TSI) να είναι κάπου εκεί κοντά στα λεφτά αλλά δεν αξίζει... Να σου μιλήσω ως κάτοχος Polo 1.4 9N3 (2008); Πάρτο. Το βρίσκεις εύκολα κοντά στα 8 χιλιάρικα και μάλιστα με λίγα χιλιόμετρα. Δε καίει πολλά, ωραία αίσθηση στην οδήγηση έχει -με εξαίρεση το τιμόνι του που είναι σαν PSP-, «σαφές» κιβώτιο, όχι ιδιαίτερα δυνατό χωρίς όμως να σε προδίδει όπου το χρειαστείς... Μιλάω για την έκδοση με τα 75 άλογα (στην πραγματικότητα είναι ~83). Υπάρχει κι άλλο ένα με 100, αλλά είναι πιο ζημιάρικο, δε το συνιστώ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Komorias Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 να μας πει καλυτερα ο φιλος τι του αρεσει κ τι χρηση το θελει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giannisv6 Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Και εγώ κάπου στην ίδια φάση ήμουν('ήμουν' διότι κατάλαβα πως με συμφέρει μηχανή). Προτείνω μεταχειρισμένο σαν πρώτο αυτοκίνητο δεν είναι ντροπή,ενώ με 10-12 χιλιάρικα καινούργιο δεν θα έχεις ικανοποιητικό εξοπλισμό κατά την γνώμη μου. Οπότε: Yaris-Corolla hatchback (τα προτιμώ λόγο αξιοπιστίας,συγχωράνε λαθάκια,επίσης ακούω καλές κουβέντες από ιδιοκτήτες αυτών) Corsa(twinport 1.2 - 1.4 είναι όμορφα και οικονομικά) Polo-Golf (ποιοτικά,γερμανικά,σχετικά ακριβά σε συντήρηση service αν βρεις tsi στα λεφτά αυτά παρ το οπωσδήποτε ) Μακριά από : Alfa Romeo(ειναι όμορφα,φθηνα,γρήγορα,αλλά πολύ ζημιάρικα ακόμα και αν είσαι άψογος οδηγός),Fiat,και προσοχή με τα γαλλικά αμαξάκια ίσως είναι και θέμα τύχης μ'αυτά.Εγώ θα πήγαινα για γιαπωνέζικο διότι είναι ιδιαίτερα αξιόπιστα και έχουν χαμηλό κόστος συντήρησης(σε σύγκριση με τα γερμανικά),και τα γαλλικά είναι οικονομικά άλλα τα γιαπωνέζικα ε όπως και να το κάνουμε είναι γιαπωνέζικα . Επίσης ίσως θα ήταν καλύτερα να περιμένεις και άλλο,σε τέτοια περίοδο(δύσκολη)βρίσκονται μερικά κελεπούρια για τους αγοραστές . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntinaras Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 1 Ιουνίου 2011 ας παρει ενα S2000 να το πηγαινει στις 9000 και να μη χαλαει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Μακριά από : Alfa Romeo(ειναι όμορφα,φθηνα,γρήγορα,αλλά πολύ ζημιάρικα ακόμα και αν είσαι άψογος οδηγός),Fiat,και προσοχή με τα γαλλικά αμαξάκια ίσως είναι και θέμα τύχης μ'αυτά. Έτσι... Ενώ τα γερμανικά άψογα στην αξιοπιστία. Αν πάρεις VW για καλό και για κακό μάθε να αλλάζεις και πολλαπλασιαστές και έχε μερικούς μαζί σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kanesaxo Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 αφού ανέβηκες στα 10.000 πάρε ένα μεταχείρω 207 1.6ΤΗΡ Και ανεση,και οικονομικό (αν δε το λιώνεις το κορμι, εχει 6λτ/100χλμ εθνικη) με φτηνά σερβις και ΜΗ ζημιάρικο (αν εξαιρέσεις τα πρώτα πρώτα που κυκλοφόρησαν). Εχει και το γκαζάκι του 150πς (το γκάζι ειναι υποκειμενικό,για μένα ειναι ταφος).Εχει αφθονους χώρους,είναι και ομορφούλι. Αυτά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skipperas Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Share Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 ντάξει παιδιά περάσανε οι εποχές που λέγαμε τα γαλλικά τούτο,τα ιταλικά εκείνο,τα γιαπωνέζικα το άλλο.. όλα πλέον στο ίδιο καζάνι βράζουν.ότι σου τύχει είναι φίλε μου.. ps. το γκάζι για μένα είναι ασφάλεια.εννοείται με τα σωστά μυαλά στο τιμόνι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.