elekid Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 αν ξερει κανεις κατι ασ με βοηθησει γτ εχω εξεταστικη!ευχαριστω παρα πολυ! na ftiaxtei pinakas duo diastasewn me 5 grammes kai 10 stiles.afou gemisete ayto ton pinaka me tuxaious arithmous apo to 0-100,tha prepei na diabazei ta stoixeia tou pinaka kai na ta apothikevei mesa se mia stoiva. afou ta apothikeysete tha bgazete ena-ena apo ti stoiva kai tha ta bazete se mia oura.
TheELF Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Και τι θες τώρα;να σου εξηγήσουμε την αγόρευση;δεν μας λες καν γλώσσα ή τι τέλος πάντων θες.
elekid Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 συγνωμη παιδια! γλωσσα C++ ειναι. λιγο την αρχη οτι μπορειτε #include "stdafx.h" #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <time.h> ....... μετα πως παει? κανεις???δεν ξερω να κανω αλλη διευκρινηση
Technology fan Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 συγνωμη παιδια! γλωσσα C++ ειναι. λιγο την αρχη οτι μπορειτε #include "stdafx.h" #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <time.h> ....... μετα πως παει? Αστειεύεσαι βέβαια αν αυτή είναι η προσπάθεια σου... πως και δεν συμπλήρωσες και το >main(){ } απορώ... Όταν όντως προσπαθήσεις να κάνεις κάτι και έχεις δυσκολία ευχαρίστως να σε βοηθήσουμε...
elekid Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 αυτη τη στιγμη γραφω..και μου μενει αυτη η ασκηση.. κ αν δεν τη γραψω παει... αν νομιζετε οτι δεν πρεπει να με βοηθησετε οκ.δεκτο τουλαχιστων πως δηλωνω τον πινακα??
Technology fan Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Σε ποιό κομμάτι έχεις δυσκολία? 1) Φτιάξε διδιάστατο πίνακα με 5 γραμμές και 10 στήλες. 2) Γεμισε τον με τυχαίους αριθμούς στο διάστημα 0 - 100 3) διέτρεξε τον πίνακα και αποθήκευέ τα σε μία στοίβα 4) πάρε τη στοίβα και κάνε pop ένα- ένα στοιχείο από την στοίβα στην ουρά Τα (3) και (4) προυποθέτουν οτι πρέπει να έχεις φτιάξει ήδη την δομή της στοίβας και της ουράς
elekid Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 σε αυτο εδω 1) Φτιάξε διδιάστατο πίνακα με 5 γραμμές και 10 στήλες. <<<< τον κωδικα με το int θελω!δεν θυμαμαι πως παει θελω να φτιαξω τον πινακα και δεν ξερω!
Technology fan Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 σε αυτο εδω 1) Φτιάξε διδιάστατο πίνακα με 5 γραμμές και 10 στήλες. <<<< τον κωδικα με το int θελω!δεν θυμαμαι πως παει Μπορείς να ψάξεις στο ιντερνετ και να το βρείς, ενδεικτικά μπές εδώ
migf1 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 σε αυτο εδω 1) Φτιάξε διδιάστατο πίνακα με 5 γραμμές και 10 στήλες. <<<< τον κωδικα με το int θελω!δεν θυμαμαι πως παει θελω να φτιαξω τον πινακα και δεν ξερω! Θα σου πω σε C, αλλά είναι ίδιο και σε C++. > int pinakas[5][10]; ή ακόμα καλύτερα... > #define MAXROWS (5) #define MAXCOLS (10) int pinakas[ MAXROWS ][ MAXCOLS ]; Με εξαίρεση ίσως την ουρά (που είναι λίγο "tricky") τα υπόλοιπα είναι πολύ βατά και υπάρχουν αναρίθμητα παραδείγματα σε Ιντερνετ και βιβλιογραφία. Ομοίως και για τις ουρές. Απλά θα πρέπει να αποφασίσεις αν την στοίβα και την ουρά θα την υλοποιήσεις με πίνακες ή με δείκτες. Προφανώς δεν θέλουμε να σου λύσουμε εμείς την άσκηση και να στη δώσουμε έτοιμη, διότι μεταξύ άλλων είναι μεν βατά πράματα αλλά θέλουν και κάποιο χρόνο για να γραφτούν και κυρίως να τεσταριστούν με διάφορα input.
Timonkaipumpa Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 migf1 Εάν μου επιτρέπεις... και με την ευκαιρία.. ο TS είναι κάποιος που γράφει εξετάσεις, την στιγμή που έστειλε το post του, σε γλώσσα C++ και δομές δεδομένων και του ζητάνε να κάνει έναν πίνακα δύο διαστάσεων, μία ουρά και μία στοίβα. Απλές δομές δεδομένων. Δεν είναι άσκηση - εργασία, όπου μπορεί να το ψάχνει κάπως παραπάνω, να παιδεύεται, να κόλλησε και για αυτό να ζητάει βοήθεια (πράγμα που εγώ προσωπικά το θεωρώ υγιές) αλλά μιλάμε για εξετάσεις εξαμήνου, όπου έχεις πάει προετοιμασμένος να εξεταστείς, έχεις διαβάσει καλά, έχεις κάνει ασκήσεις, έχεις παρακολουθήσει όσο μπορείς, έχεις ενδιαφερθεί για το μάθημα και πας να δόσεις. Επίσης, η ερώτηση δεν είναι κάτι εξεζητημένο... αλλά μιλάμε για έναν δισδιάστατο πίνακα!!!!!!!!!!!! Πιστεύεις ότι με το επιτρέψεις στον TS να αντιγράψει και να περάσει ένα από τα βασικότερα μαθήματα τον βοήθησες; Ή ακόμα, πιστεύεις ότι με το βοηθήσεις τον TS να περάσει ένα από τα βασικότερα μαθήματα με αντιγραφή, βοήθησες τον εαυτό σου βοηθώντας ακόμη έναν που δεν αξίζει να περάσει μάθημα (και συνεπώς, και γενικεύοντας, να πάρει πτυχίο);
migf1 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 migf1 Εάν μου επιτρέπεις... και με την ευκαιρία.. ο TS είναι κάποιος που γράφει εξετάσεις, την στιγμή που έστειλε το post του, σε γλώσσα C++ και δομές δεδομένων και του ζητάνε να κάνει έναν πίνακα δύο διαστάσεων, μία ουρά και μία στοίβα. Απλές δομές δεδομένων. Δεν είναι άσκηση - εργασία, όπου μπορεί να το ψάχνει κάπως παραπάνω, να παιδεύεται, να κόλλησε και για αυτό να ζητάει βοήθεια (πράγμα που εγώ προσωπικά το θεωρώ υγιές) αλλά μιλάμε για εξετάσεις εξαμήνου, όπου έχεις πάει προετοιμασμένος να εξεταστείς, έχεις διαβάσει καλά, έχεις κάνει ασκήσεις, έχεις παρακολουθήσει όσο μπορείς, έχεις ενδιαφερθεί για το μάθημα και πας να δόσεις. Επίσης, η ερώτηση δεν είναι κάτι εξεζητημένο... αλλά μιλάμε για έναν δισδιάστατο πίνακα!!!!!!!!!!!! Πιστεύεις ότι με το επιτρέψεις στον TS να αντιγράψει και να περάσει ένα από τα βασικότερα μαθήματα τον βοήθησες; Ή ακόμα, πιστεύεις ότι με το βοηθήσεις τον TS να περάσει ένα από τα βασικότερα μαθήματα με αντιγραφή, βοήθησες τον εαυτό σου βοηθώντας ακόμη έναν που δεν αξίζει να περάσει μάθημα (και συνεπώς, και γενικεύοντας, να πάρει πτυχίο); Καλησπέρα, το μόνο που του έδωσα έτοιμο είναι ο ορισμός του 2-διάστατου πίνακα. Για όλα τα υπόλοιπα τον παρέπεμψα αορίστως σε Ίντερνετ και βιβλιογραφία, απλά με τη γενική κατεύθυνση πως τόσο οι στοίβες όσο και οι ουρές μπορούν να υλοποιηθούν είτε με δείκτες είτε ως πίνακες. Οπότε, μου απευθύνεις αυτό το ερώτημα επειδή του έδωσα έτοιμο τον ορισμό του 2-διάστατου πίνακα (που έτσι κι αλλιώς αφού δεν το ξέρει 2 μέρες πριν την εξεταστική, άχρηστο του είναι) ή επειδή του είπα πως οι στοίβες και οι ουρές υλοποιούνται είτε ως δείκτες είτε ως πίνακες; Είτε στη μια είτε στην άλλη περίπτωση, ειλικρινά αδυνατώ να παρακολουθήσω το σκεπτικό με το οποίο με... στήνεις
Timonkaipumpa Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 migf1 Δεν σε στήνω... προς θεού-ών. Αλλά, μάλλον δεν το πρόσεξες, ότι δεν γράφει σε δύο μέρες αλλά ήταν μέσα στις εξετάσεις: αυτη τη στιγμη γραφω..και μου μενει αυτη η ασκηση Φυσικά και δεν σε στήνω ή "στη λέω" ή ό,τι άλλο... μπορεί να φάνηκε έτσι. Συγνώμη, αλλά δεν είχα τέτοια πρόθεση. Δεν μπορώ να καταλάβω όμως, έως πότε θα βοηθιούνται τέτοια άτομα (σαν τον TS) και θα γεμίζει η αγορά ή, χειρότερα, το δημόσιο με τέτοια άτομα. Και, βάσει των δεδομένων, έβαλες και εσύ το λιθαράκι σου υπέρ τους Αυτό μόνο. ΥΓ. Φυσικά, να το ξεκαθαρίσω αυτό, είμαι υπέρ της βοήθειας... αλλά σε αυτούς που θέλουν να βοηθηθούν και όχι σε αυτούς που θέλουν να τους βγάλει κάποιος το φίδι από την τρύπα για να πετύχουν κάτι με πλάγιο τρόπο.
migf1 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Αμάν, δεν το πήρα χαμπάρι ότι έγραφε εκείνη την ώρα (α, τον μπαγάσα) !
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.