gatokoritso Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Σου ξαναλέω. Εάν σε χαλάει μην το κάνεις. Θες δεν θες, και εκτός θέματος ήσουν με τα ΤΕΙ, μιας και το άρθρο είναι για πανεπιστήμια (=ΑΕΙ), αλλά και κάποια από αυτά που είπες ήταν γενικολογίες που ούτε εσύ ξέρεις τι έλεγες...
Timonkaipumpa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Να συμπληρώσω... Η καραμέλα ότι τα ΤΕΙ είναι πανεπιστήμια... είναι καλό "χάπι" για να παρηγοριούνται όσοι φοιτούν σε ΤΕΙ. Όμως, αυτό τους αφήνει κόμπλεξ και δεν τους αφήνει να δουν την αλήθεια και να βρουν την πραγματική τους θέση στην αγορά εργασίας (η οποία, αρκετές φορές, θα έπρεπε να πληρώνεται καλύτερα από τον αντίστοιχων ΑΕΙτζίδων). Αντ' αυτού, πιπιλάνε την καραμέλα ότι τα ΤΕΙ είναι πανεπιστήμια με αποτέλεσμα και να μην διεκδικούν τα όσα πραγματικά, και λογικά, τους ανήκουν, δηλαδή την υλοποίηση όλων όσων πρέπει να γίνουν (a.k.a. το "πρακτικό" μέρος, με πιστοποίηση και εγγύηση καλής "κατασκευής") και να μπερδεύονται σε "μονοπάτια" που μόνο αυτούς δεν συμφέρουν (πώς θα ανταγωνιστεί κάποιος που ξέρει μόνο το αντικείμενο της λογιστικής κάποιον που ξέρει, εάν υποθέσουμε ότι και οι δύο ξέρουν, το γενικό αντικείμενο των οικονομικών; Ενώ θα έπρεπε οι "οικονομολόγος" να κάνει ΚΡΑ για λογιστές που να ξέρουν να υλοποιούν ΣΩΣΤΑ και άψογα τα όποια λογιστικά και οι λογιστές να "πουλάνε" ακριβώς αυτό αντί για πανεπιστημιακή εκπαίδευση). Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι κάποια από τις δύο είναι κατώτερη. Αντιθέτως, ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ είναι ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΣ και ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ το ίδιο (ίσως λίγο πιο πολύ η "τεχνολογική") και, επίσης, είναι ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ τριτοβάθμιες. edit: Λέω να παρηγοριούνται, γιατί, στις περισσότερες περιπτώσεις, δεν έχουν όσα απαιτούνται για να είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ισοδύναμη η εκπαίδευση που λαμβάνουν. Οπότε, τους πλασάρουν το χαπάκι "πανεπιστήμιο" για να μην ζητάνε ό,τι θα έπρεπε να έχουν (πλήρως εξοπλισμένα εργαστήρια, ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΕΡΓΑ, συνέργειες με φορείς για υλοποιήσεις έργων κτλ κτλ κτλ).
De@th L0rd Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Χε.. Και τα δύο είναι τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα μεν είναι ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ιδρύματα τα δε όχι. Επίσης, όσο υπάρχουν διδάσκοντες, που ΔΕΝ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ στον νόμο που σε αφήνει να είσαι διδάσκων σε τριτοβάθμιο ίδρυμα χωρίς διδακτορικό επειδή έχεις αναγνωρισμένο καλλιτεχνικό έργο κτλ, χωρίς διδακτορικό (οι καθηγητές εφαρμογών ΔΕΝ χρειάζονται να έχουν διδακτορικό) τότε δεν μπορεί να θεωρηθούν ΚΑΝ ισοδύναμα τα ΤΕΙ. Ακόμα, όταν το γνωστικό αντικείμενο ΔΕΝ είναι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (π.χ. τα "Οικονομικά" είναι πανεπιστημιακή ενώ "Λογιστική" δεν είναι), τότε επίσης δεν μπορούν να θεωρηθούν πανεπιστήμια, αλλά μπορούν να θεωρηθούν ισοδύναμα (όπως συμβαίνει στο εξωτερικό, όπου όταν έχεις ένα τμήμα που ΔΕΝ έχει αντικείμενο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ, τότε ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ uni - department αλλά institute κτλ κτλ κτλ, ένα, αδόκιμο ίσως αλλά απλό, παράδειγμα) Έτσι, πριν αρχίσεις τις καραμέλες περί αντιλήψεων και λοιπά γραφικά, μάθε δύο - τρία πραγματάκια πρώτα. Θες να ποστάρω πάλι το ΦΕΚ που τα θέτει ως κλάδο Μηχανικών και όχι τεχνολόγων ή μπα; Έχω βαρεθεί να το κάνω εδώ και χρόνια, γιατί κανένας της κάστας σας δε το δέχεται. Μάλλον νομίζετε ότι είστε ανώτεροι και από τα ΦΕΚ. Δε ξέρω για λογιστικές,διοικήσεις κτλ. Για τις ΣΤΕΦ ξέρω.
Timonkaipumpa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Θες να ποστάρω πάλι το ΦΕΚ που τα θέτει ως κλάδο Μηχανικών και όχι τεχνολόγων ή μπα; Έχω βαρεθεί να το κάνω εδώ και χρόνια, γιατί κανένας της κάστας σας δε το δέχεται. Μάλλον νομίζετε ότι είστε ανώτεροι και από τα ΦΕΚ. Δε ξέρω για λογιστικές,διοικήσεις κτλ. Για τις ΣΤΕΦ ξέρω. Η περίπτωση των σχολών "Μηχανολογίας", "Ηλεκτρολογίας", "Ηλεκτρονικών", "Συντήρησης Αρχαιοτήτων κτλ κτλ", "Αυτοματισμού" και κάποιων άλλων είναι τελείως διαφορετική και δεν ισχύουν αυτά που είπα παραπάνω σε αυτές τις περιπτώσεις. Όπου εκεί, θα πρέπει, επιτέλους, να γίνει η υιοθέτηση του BEng, του Diploma και του MEng, όπου το πρώτο θα αποκτιέται από 4ετή φοίτηση. Όμως, ΔΕΝ ισχύει το ίδιο για τους "Μηχανικούς Δομικών Έργων", "Αναπαλαίωσης κτλ", "Ιατρικών Οργάνων", "Οινοποιίας" και λοιπά τμήματα, όπου είναι και περισσότερα από αυτά που ανέφερα και ανέφερες (διατηρώντας επιφυλάξεις τους δομικών έργων... )
De@th L0rd Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Η περίπτωση των σχολών "Μηχανολογίας", "Ηλεκτρολογίας", "Ηλεκτρονικών", "Συντήρησης Αρχαιοτήτων κτλ κτλ", "Αυτοματισμού" και κάποιων άλλων είναι τελείως διαφορετική και δεν ισχύουν αυτά που είπα παραπάνω σε αυτές τις περιπτώσεις. Όπου εκεί, θα πρέπει, επιτέλους, να γίνει η υιοθέτηση του BEng, του Diploma και του MEng, όπου το πρώτο θα αποκτιέται από 4ετή φοίτηση. Όμως, ΔΕΝ ισχύει το ίδιο για τους "Μηχανικούς Δομικών Έργων", "Αναπαλαίωσης κτλ", "Ιατρικών Οργάνων", "Οινοποιίας" και λοιπά τμήματα, όπου είναι και περισσότερα από αυτά που ανέφερα και ανέφερες. Oκ τουλάχιστον εσύ είσαι πληροφορημένος. Με έσωσες από τον κόπο να το ποστάρω
Timonkaipumpa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Oκ τουλάχιστον εσύ είσαι πληροφορημένος. Με έσωσες από τον κόπο να το ποστάρω Το ξέρω Το θέμα είναι όμως ότι αφενός υπάρχει η σύγχυση με την 4ετη και την 5ετη και αφετέρου το χρύσωμα του χαπιού από τους κυβερνώντες για τους ανθρώπους που φοιτούν σε ΤΕΙ. Επιπλέον, αφενός υπάρχει το κόμπλεξ όλων των προηγούμενων γενιών σχετικά με τα ΑΕΙ, πράγμα που οδηγεί στην προτίμηση ΑΕΙτζίδων για δουλειές ΤΕΙτζίδων, πράγμα που σημαίνει χειρότερη, ποιοτικά, υλοποίηση (πόσα εργαστήρια έχει κάνει ένας ΑΕΙ και πόσα ένας ΤΕΙ και με τι constraints), και αφετέρου οι ΤΕΙτζίδες έχουν και αυτοί το δικό τους κόμπλεξ, απόρροια του κόμπλεξ των προηγούμενων γενιών, ότι είναι και αυτοί ό,τι και οι πανεπιστημιακής. Έτσι, και δεν βρίσκουν την θέση που ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΙΚΑ τους αρμόζει στην αγορά και η αγορά δεν απολαμβάνει τις υπηρεσίες που θα έπρεπε να απολαμβάνει, επειδή δεν υπάρχει η κατάλληλη υλοποίηση (και διαλέγουν είτε ΑΕΙ είτε εμπειρικούς).
Traumatias Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Η περίπτωση των σχολών "Μηχανολογίας", "Ηλεκτρολογίας", "Ηλεκτρονικών", "Συντήρησης Αρχαιοτήτων κτλ κτλ", "Αυτοματισμού" και κάποιων άλλων είναι τελείως διαφορετική και δεν ισχύουν αυτά που είπα παραπάνω σε αυτές τις περιπτώσεις. Όπου εκεί, θα πρέπει, επιτέλους, να γίνει η υιοθέτηση του BEng, του Diploma και του MEng, όπου το πρώτο θα αποκτιέται από 4ετή φοίτηση. Όμως, ΔΕΝ ισχύει το ίδιο για τους "Μηχανικούς Δομικών Έργων", "Αναπαλαίωσης κτλ", "Ιατρικών Οργάνων", "Οινοποιίας" και λοιπά τμήματα, όπου είναι και περισσότερα από αυτά που ανέφερα και ανέφερες (διατηρώντας επιφυλάξεις τους δομικών έργων... ) Κάνε μας μια λίστα με τα τμήματα των ΤΕΙ που θεωρείς ουσιαστικά (όχι τυπικά προς Θεού τέτοια βλασφημία ) ισότιμα με τα ΑΕΙ, να το κάνω αφίσα να το κολλήσω στην πόρτα μου, να το στείλουμε στο υπουργείο παιδείας να τα αναβαθμίσει. Όχι να μην βρίσκουν τα παιδιά δουλειά μεθαύριο επειδή εμείς αδιαφορήσαμε για το τυπικό της υπόθεσης Τελικά έχεις μεγάααααααααααααααααααααααααααλο πρόβλημα φίλε μου δες και αυτό, πόσο καλά και σωστά λειτουργεί το μεγαλύτερο (στο όνομα και όχι στα έργα) ΑΕΙ στην Ελλάδα
Timonkaipumpa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Κάνε μας μια λίστα με τα τμήματα των ΤΕΙ που θεωρείς ουσιαστικά (όχι τυπικά προς Θεού τέτοια βλασφημία ) ισότιμα με τα ΑΕΙ, να το κάνω αφίσα να το κολλήσω στην πόρτα μου, να το στείλουμε στο υπουργείο παιδείας να τα αναβαθμίσει. Όχι να μην βρίσκουν τα παιδιά δουλειά μεθαύριο επειδή εμείς αδιαφορήσαμε για το τυπικό της υπόθεσης Τελικά έχεις μεγάααααααααααααααααααααααααααλο πρόβλημα φίλε μου δες και αυτό, πόσο καλά και σωστά λειτουργεί το μεγαλύτερο (στο όνομα και όχι στα έργα) ΑΕΙ στην Ελλάδα Είπες δύο πράγματα. α) Ερώτηση τι πιστεύω εγώ β) Παράθεση παρατυπιών (εάν κατάλαβα καλά, γιατί δεν το διάβασα... φαντάστηκα τι θα διαβάσω). Πώς κάποιο από τα δύο στηρίζει μία θέση αντίθετη σε ό,τι είπα (συν ότι έχω μεγάααααααααααααααααααααααααααλο πρόβλημα φίλε μου) ; Μάλλον, το πρόβλημα το έχεις εσύ που αφενός δεν ξέρεις τι παίζει παραέξω από την ελλαδίτσα και αφετέρου δεν μπορείς να τεκμηριώσεις μία απάντηση (χωρίς να αναφέρω την ικανότητά σου να κατανοείς ό,τι διαβάζεις).
Traumatias Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Είπες δύο πράγματα. α) Ερώτηση τι πιστεύω εγώ β) Παράθεση παρατυπιών (εάν κατάλαβα καλά, γιατί δεν το διάβασα... φαντάστηκα τι θα διαβάσω). Πώς κάποιο από τα δύο στηρίζει μία θέση αντίθετη σε ό,τι είπα (συν ότι έχω μεγάααααααααααααααααααααααααααλο πρόβλημα φίλε μου) ; Μάλλον, το πρόβλημα το έχεις εσύ που αφενός δεν ξέρεις τι παίζει παραέξω από την ελλαδίτσα και αφετέρου δεν μπορείς να τεκμηριώσεις μία απάντηση (χωρίς να αναφέρω την ικανότητά σου να κατανοείς ό,τι διαβάζεις). Αγαπητέ φοιτητή/απόφοιτε ΑΕΙ, στο πανεπιστήμιο, δεν σε έμαθαν να διακρίνεις την ΕΙΡΩΝΙΑ???? Αν δεν διάβασες και δεν διαβάσεις αυτό που σου έστειλα, σταματάω να ασχολούμαι μαζί σου, γιατί μάλλον εσύ είσαι εκείνος που αρνείται πεισματικά να δει την πραγματικότητα. Για να σου δώσω να καταλάβεις ότι δεν είναι αμπελοφιλοσοφίες, είναι άρθρο της καθημερινής.Αυτά.Καλό ύπνο
Timonkaipumpa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Αγαπητέ φοιτητή/απόφοιτε ΑΕΙ, στο πανεπιστήμιο, δεν σε έμαθαν να διακρίνεις την ΕΙΡΩΝΙΑ???? Αν δεν διάβασες και δεν διαβάσεις αυτό που σου έστειλα, σταματάω να ασχολούμαι μαζί σου, γιατί μάλλον εσύ είσαι εκείνος που αρνείται πεισματικά να δει την πραγματικότητα. Για να σου δώσω να καταλάβεις ότι δεν είναι αμπελοφιλοσοφίες, είναι άρθρο της καθημερινής.Αυτά.Καλό ύπνο Χωρίς να κρίνω το τι έμαθες και όχι σου έμαθαν (μιας και το κάνεις μία χαρά μόνος σου χωρίς βοήθεια), ξαναρωτάω. Πώς κάποιο από τα δύο που είπες στηρίζει μία θέση αντίθετη σε ό,τι είπα;
bluesattack Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Τζαμπα τσακωνοσαστε για το τελικο σταδιο (θα μου πεις αυτο καιει το καθενα). Πηγαινετε πιο πισω , εκει οπου λεφτα υπηρχαν.. http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=125255 (σορρυ αν βγηκα εκτος θεματος)
CtrlFreak Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Η περίπτωση των σχολών "Μηχανολογίας", "Ηλεκτρολογίας", "Ηλεκτρονικών", "Συντήρησης Αρχαιοτήτων κτλ κτλ", "Αυτοματισμού" και κάποιων άλλων είναι τελείως διαφορετική και δεν ισχύουν αυτά που είπα παραπάνω σε αυτές τις περιπτώσεις. Όπου εκεί, θα πρέπει, επιτέλους, να γίνει η υιοθέτηση του BEng, του Diploma και του MEng, όπου το πρώτο θα αποκτιέται από 4ετή φοίτηση. Νόμιζα όποιος τελειώνει μια από τις παραπάνω ειδικότητες από τεχνολογική εκπαίδευση αποκτά BEng. Όχι??
μαφαλντα Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Γιατί να το κάνω αυτό; Τι είσαι και θα πρέπει να κάτσω να σου δώσω λογαριασμό - εξηγήσω ποια η "συνεισφορά" μου στο θέμα; Σου ξαναλέω. Εάν σε χαλάει μην το κάνεις. Θες δεν θες, και εκτός θέματος ήσουν με τα ΤΕΙ, μιας και το άρθρο είναι για πανεπιστήμια (=ΑΕΙ), αλλά και κάποια από αυτά που είπες ήταν γενικολογίες που ούτε εσύ ξέρεις τι έλεγες... απλά έτυχε να ακούσεις κάτι και, χωρίς να ξέρεις τίποτα άλλο παρά τις γενικολογίες που άκουσες, υπερασπίζεσαι το ό,τι αόριστο έχεις στο κεφαλάκι σου λέγοντας ότι παίζουν με τις λέξεις όσοι λένε ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ γίνεται, σε αντίθεση με εσένα που απλά "άκουσες κάτι που είπε κάποιος" χωρίς να ξέρεις ΤΙΠΟΤΑ παραπάνω. Και μετά; Αξιώνεις να σου δώσουν και λογαριασμό της συνεισφοράς στο θέμα... Κοίτα boy. Χαλάρωσε... πάρε βαθιές ανάσες... και εάν σε ενοχλεί να σου δείχνουν τις λαλακίες που λες... τότε μην τις λες. Απλά πράματα. Ελπίζω να καταλάβεις τι σου λέω και να λήξει εδώ το θεματάκι που έχεις. Χε.. Και τα δύο είναι τριτοβάθμια εκπαίδευση. Τα μεν είναι ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ιδρύματα τα δε όχι. Επίσης, όσο υπάρχουν διδάσκοντες, που ΔΕΝ ΥΠΑΓΟΝΤΑΙ στον νόμο που σε αφήνει να είσαι διδάσκων σε τριτοβάθμιο ίδρυμα χωρίς διδακτορικό επειδή έχεις αναγνωρισμένο καλλιτεχνικό έργο κτλ, χωρίς διδακτορικό (οι καθηγητές εφαρμογών ΔΕΝ χρειάζονται να έχουν διδακτορικό) τότε δεν μπορεί να θεωρηθούν ΚΑΝ ισοδύναμα τα ΤΕΙ. Ακόμα, όταν το γνωστικό αντικείμενο ΔΕΝ είναι πανεπιστημιακής εκπαίδευσης (π.χ. τα "Οικονομικά" είναι πανεπιστημιακή ενώ "Λογιστική" δεν είναι), τότε επίσης δεν μπορούν να θεωρηθούν πανεπιστήμια, αλλά μπορούν να θεωρηθούν ισοδύναμα (όπως συμβαίνει στο εξωτερικό, όπου όταν έχεις ένα τμήμα που ΔΕΝ έχει αντικείμενο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ, τότε ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ uni - department αλλά institute κτλ κτλ κτλ, ένα, αδόκιμο ίσως αλλά απλό, παράδειγμα) Έτσι, πριν αρχίσεις τις καραμέλες περί αντιλήψεων και λοιπά γραφικά, μάθε δύο - τρία πραγματάκια πρώτα. Είπες δύο πράγματα. α) Ερώτηση τι πιστεύω εγώ β) Παράθεση παρατυπιών (εάν κατάλαβα καλά, γιατί δεν το διάβασα... φαντάστηκα τι θα διαβάσω). Πώς κάποιο από τα δύο στηρίζει μία θέση αντίθετη σε ό,τι είπα (συν ότι έχω μεγάααααααααααααααααααααααααααλο πρόβλημα φίλε μου) ; Μάλλον, το πρόβλημα το έχεις εσύ που αφενός δεν ξέρεις τι παίζει παραέξω από την ελλαδίτσα και αφετέρου δεν μπορείς να τεκμηριώσεις μία απάντηση (χωρίς να αναφέρω την ικανότητά σου να κατανοείς ό,τι διαβάζεις). Άθελά σου ενδεχομένως, έγινες απλά γραφικός.Τα προβλήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι γνωστά.Αν διάβαζες το θέμα θα έβλεπες ότι ο προβληματισμός ήταν -αν κινδυνεύει με κλείσιμο μια σχολή όπως η αρχιτεκτονική τι γίνεται; Επίσης είναι <<κρυφό μυστικό>>ότι την αντιπαράθεση ΑΕΙ-ΤΕΙ την αρχίζει πάντα μα πάντα ένας των ΑΕΙ. Οσον αφορά την αγορά εργασίας είσαι βαθιά νυχτωμένος.Εντύπωση μου έκανε ο τρόπος που συμμετέχεις στην συζήτηση,συγνώμη κιόλας αλλά δεν συνάδει με την ηλικία σου .
Timonkaipumpa Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Νόμιζα όποιος τελειώνει μια από τις παραπάνω ειδικότητες από τεχνολογική εκπαίδευση αποκτά BEng. Όχι?? Beng equivalent, μιας και δεν υπάρχει κάτι αντίστοιχο στη χώρα μας. Το point όμως δεν είναι εάν το αποκτά ή όχι (για το παρόν θέμα) αλλά ότι BSc ή BEng ή BMed ή BPhil ή ή ή μπορείς να πάρεις από οποιοδήποτε Department ή Institute, αρκεί να ΜΠΟΡΕΙ να δώσει τέτοιο degree. Έτσι, είτε έχεις τελειώσει Institute είτε Medicine Department, παίρνεις ένα ΙΣΟΔΥΝΑΜΟ "πτυχίο". Αυτό όμως ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΙΔΙΑ την εκπαίδευση στα τμήματα. Για αυτό υπάρχει το BEng και το BSET, τα οποία όμως ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ Bachelor's. Άρα, και για να γυρίσουμε πίσω στο θέμα, αφενός ο τίτλος που παίρνει κάποιος είτε από ΑΕΙ είτε από ΤΕΙ είναι ΙΣΑΞΙΟΣ (ως προς την βαθμίδα) αλλά ΔΙΑΦΕΡΟΥΝ οι σπουδές και το περιεχόμενό τους, και δεν εννοώ σχετικά με το αντικείμενο. Έτσι άλλο πανεπιστήμιο άλλο τεχνολογικό ίδρυμα, χωρίς όμως να διαφέρει η βαθμίδα των τίτλων που δίνουν και η αξία τους. Άθελά σου ενδεχομένως, έγινες απλά γραφικός. Φαντάζομαι ότι θα έχεις κάτι να πεις παραπάνω, να στηρίξεις την γνώμη σου, να προσθέσεις κάτι. Α! Περίμενε... δεν το κάνεις. Κάποιος έλεγε κάτι για γραφικότητες; Κάτι άλλο πέρα από προσωπικούς χαρακτηρισμούς έχεις να προσθέσεις; Τα προβλήματα στην τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι γνωστά.Αν διάβαζες το θέμα θα έβλεπες ότι ο προβληματισμός ήταν -αν κινδυνεύει με κλείσιμο μια σχολή όπως η αρχιτεκτονική τι γίνεται; Επίσης είναι <<κρυφό μυστικό>>ότι την αντιπαράθεση ΑΕΙ-ΤΕΙ την αρχίζει πάντα μα πάντα ένας των ΑΕΙ. Οσον αφορά την αγορά εργασίας είσαι βαθιά νυχτωμένος.Εντύπωση μου έκανε ο τρόπος που συμμετέχεις στην συζήτηση,συγνώμη κιόλας αλλά δεν συνάδει με την ηλικία σου . Όχι δεν έχεις να προσθέσεις. Επίσης, αυτό το χάρισμα να καταλαβαίνεις την ηλικία κάποιου από αυτά που γράφει σε έναν υπολογιστή... μην το αφήσεις. Είναι τρομερό! Να το εξελίξεις και να λες και τι φαγητό του αρέσει κιόλας. Θα κάνεις πάταγο. Να αντικρούσεις αυτά που λέω μπορείς; Καλό και σε εμένα θα κάνει, και σε εσένα (μπας και μάθεις να συζητάς με επιχειρήματα) και σε όσους διαβάζουν. Try it.
μαφαλντα Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 13 Ιουνίου 2011 Επίσης, αυτό το χάρισμα να καταλαβαίνεις την ηλικία κάποιου από αυτά που γράφει σε έναν υπολογιστή... μην το αφήσεις. Είναι τρομερό! Να το εξελίξεις και να λες και τι φαγητό του αρέσει κιόλας. Θα κάνεις πάταγο. Να αντικρούσεις αυτά που λέω μπορείς; Καλό και σε εμένα θα κάνει, και σε εσένα (μπας και μάθεις να συζητάς με επιχειρήματα) και σε όσους διαβάζουν. Try it. Ναι είμαι προφήτης απλά κοιτώντας το προφίλ σου.Ωωωωωω μεγάλη ανακάλυψη....δεν το αφήνω... Αυτός ο τρόπος γραφής δεν μου αρέσει και το κάνω μήπως και καταλάβεις ότι είσαι αγενής και δεν ξέρεις να συμμετέχεις. το spoiler το έβαλα για να διαβάσεις όσα έχεις γράψει και να συνειδητοποιήσεις ότι έγινες γραφικός. Έτσι και αλλιώς δεν βγάζουν ιδιαίτερο νόημα (στο σύνολό τους) αυτά που γράφεις, αυτοαναιρείσαι σε αρκετές περιπτώσεις...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.