papajo_r Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 και αυτό ακόμη που δεν καταλαβαίνεις (δηλαδή η λάθος κρίση που ειχες πιο πάνω) είναι δείγμα της παιδείας σου.. Αυτο ακριβως ειναι που καυτηριαζω. Οτι βγαζεις συμπερασματα για την παιδεια του αλλουνού, υπονοώντας ότι η δικιά σου είναι ανώτερη. μπορείς να στηρίξεις το πιο πάνω reply σου κάνοντας Quote ΟΛΌΚΛΗΡΗ την παράγραφο μου? τότε θα σε παραδεχτώ.. Ολοκληρη η παραγραφος: @nick.. Εγώ δεν θεώρησα τον εαυτό μου αυθεντία... το να ξέρεις και να μπορείς με επιχειρηματολογία και συνειδητά να κρίνεις αν μια ομάδα δεν είναι καλή η αν ένας παίχτης δεν είναι καλός δεν σημαίνει ότι εσύ προσωπικά είσαι ο ρονάλντο.. -> και αυτό ακόμη που δεν καταλαβαίνεις (δηλαδή η λάθος κρίση που ειχες πιο πάνω) είναι δείγμα της παιδείας σου..
Mirlogria Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Έστω όμως papajo_r,αυτούς τους νέους που είχαμε την τύχη να αναθρέψουμε και να δούμε να εξελίσσονται σε ανθρώπους "διαμάντια" για την οικονομία και την κοινωνία μας τους "φάγαμε" και εξακολουθούμε να τους "τρώμε",με τον ένα ή τον άλλο τρόπο,βλέπε π.χ. προγραμματιστές που λόγω γραφειοκρατίας δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν την επιχείρησή τους και αναγκαστικά την ίδρυσαν αλλού κ.α.
papajo_r Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Αν δεν τα καταφέρεις τότε απλά όπως είπε και ο φίλος μας πιο πάνω βγάζεις κόμπλεξ..
Mirlogria Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δεν πρόκειται να το κάνει,πολύ απλά γιατί δεν επιδιώκει διάλογο... So,don't feed the troll please! Άλλωστε αφού εντοπίζει ορθογραφικά,σημαίνει ότι διαβάζει κατά γράμμα τα πάντα,οπότε αν θέλει (και μπορεί) να καταλάβει και να σου απαντήσει θα το κάνει από μόνος του,don't worry!
-nick- Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Μια χαρα διαλεκτικος ημουν μεχρι που εσυ συγκεκριμενα αρχισες τις ειρωνιες.Βαλτε και +1 ο ενας στον αλλον ετσι για να γουσταρετε. I rest my case
papajo_r Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Έστω όμως papajo_r,αυτούς τους νέους που είχαμε την τύχη να αναθρέψουμε και να δούμε να εξελίσσονται σε ανθρώπους "διαμάντια" για την οικονομία και την κοινωνία μας τους "φάγαμε" και εξακολουθούμε να τους "τρώμε",με τον ένα ή τον άλλο τρόπο,βλέπε π.χ. προγραμματιστές που λόγω γραφειοκρατίας δεν μπορούσαν να ξεκινήσουν την επιχείρησή τους και αναγκαστικά την ίδρυσαν αλλού κ.α. Δεν νομίζω να διαφωνούμε κάπου σε αυτό που λες ούτε να έδειξα/έγραψα το αντίθετο κάπου Μια χαρα διαλεκτικος ημουν μεχρι που εσυ συγκεκριμενα αρχισες τις ειρωνιες.Βαλτε και +1 ο ενας στον αλλον ετσι για να γουσταρετε. I rest my case εμενα μου απάντησες ?έβαλες quote ολόκληρη την παράγραφο μου? γιατί έκανες επιλεκτικό quote? εγώ τον φίλο mirlogria δεν τον ξέρω ούτε συζητάμε πουθενά βασικά παίζει να είναι και πρώτη φορα που σχολιάζουμε στο ίδιο topic.. και τον αποκαλώ φίλο όπως αποκαλώ και εσένα για λόγους ευγενίας και θετικής προδιάθεσης ως προς το πρόσωπο του καθενός.
Mirlogria Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Μια χαρα διαλεκτικος ημουν μεχρι που εσυ συγκεκριμενα αρχισες τις ειρωνιες.Βαλτε και +1 ο ενας στον αλλον ετσι για να γουσταρετε. I rest my case Χαχαχα! Πραγματικά δεν παίζει να την παλεύεις καν... Το 'κανες που το 'κανες σαν να μην πω τι το thread,δεν κουράστηκες να γράφεις ασυναρτησίες;
zeniath Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Ρε συ -nick- είσαι πραγματικά ρε φίλε εκτός τόπου και χρόνου. Αντί να παραδεχτείς ότι είπες μια βλακεία προσπαθείς να την καλύψεις με άλλες 10 και γίνεσαι ρεζίλι έλεος παράτα τα. Κάθεσαι και κάνεις επιλεκτικά quote από ολόκληρες παραγράφους μπας και μπορέσεις να την πεις στον άλλο. Ξέρεις δεν είναι κακό να παραδέχεται κάποιος ότι "'νταξει έκανα λάθος" αλλά είναι κακό να παραθέτεις σαν δείγμα παιδείας το ορθογραφικό λάθος λόγω ταχύτητας. (Και μην τρέξεις να μου πεις ότι και εγώ έκανα το ίδιο σε σένα σε άλλο θρέντ, εκείνο εγώ το θεώρησα αρκετά αστείο με την καλή έννοια άσχετο που εσύ το πήρες πατριωτικά) Καθόμαστε τώρα εδώ και 2-3 σελίδες από μία νορμάλ συζήτηση που γινόταν, να σε βγάλουμε από τα κόμπλεξ σου, έ ρε φίλε δεν έχουμε καμία όρεξη και μας χαλάς και τον ειρμό της συζήτησης οπότε είτε πες κάτι πάνω στο θρεντ είτε αποχώρησε. Και μην αραδιάσεις πάλι τα πέρει δημοκρατίας και ελευθερίας, γιατί εκτός του ότι υπάρχουν κανόνες πάνω στα ποστ που κάνουν οι users, επίσης η ελευθερία ενός σταματάει εκεί που ξεκινάει η ελευθερία του άλλου.
-nick- Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Νταξει, δεν παιζεστε. Παραιτουμαι.Γινατε πολλοι.Συνεχιστε
Traumatias Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 11 Ιουνίου 2011 Πρώτον δεν θεωρώ την καλύτερη λύση να κλείσουν τα πανεπιστήμια.. φυσικά υπάρχουν πολλές άλλες εναλλακτικές πριν από την συγκεκριμένη λύση (που χλομό βλέπω να εφαρμοστεί καμια από αυτές) Είναι όμως λύση? ναι. Μετά το πανεπιστήμιο της κριτής γενικότερα (όχι μονο το φυσικό) έχει κάτι να δείξει... αυτό δεν σημαίνει ότι είναι καλο επειδή είναι στους τυφλούς ο μονόφθαλμος(με καταρράκτη και αχρωματοψία )... και ότι πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι ... Τέλος η παιδεία γενικότερα έχει πρόβλημα δεν είναι ότι έρχονται τέλειοι άνθρωποι στα πανεπιστήμια και βγαίνουν βουσβουνιοι... ήδη από το δημοτικό έχουμε τεραστια προβλήματα... που οδηγούν στην διαμόρφωση/διάπλαση συνειδήσεων και νοοτροπιών και δεν κατηγόρησα ποτε τα παιδιά (επειδή είπες κάτι για μυαλά) την πρώτη ύλη την έχουμε και κατά την άποψη μου έχουμε πολύ καλή πρώτη ύλη σε σύγκριση με όλες τις υπόλοιπες χώρες.. απλά η πρώτη ύλη δεν φτάνει... το θέμα είναι ότι την πελεκίζουμε και δημιουργούμε κούτσουρα... αντί να πλάσουμε και να δημιουργήσουμε έργα τέχνης (μιλάω αφηρημένα για να μην γράψω μια σελίδα από περιγραφικά παραδείγματα πιστεύω να καταλαβαίνεις τι εννοώ) Τα λεφτά είναι πρόβλημα και μια πολύ καλή δικαιολογία... δεν θέλουν τα πάντα όμως λεφτά (ειδικά αν είσαι μαθηματικός,ιστορικός κτλ) Πρόσφατα διάβασα για μια ερευνα ενός καθηγητή του harvard πάνω στην τρισδιάστατη απεικόνιση προσωπων σε πραγματικό χρόνο ... η όλη εργασία πάνω σε αυτό χρειάστηκε απλά επιστημονική γνώση 7000$ 10 PC και δουλειά... http://www.vrac.iastate.edu/~song/publications/papers/2006-oe-realtime.pdf Δεν ανάφερα τώρα την συγκεκριμένη ερευνα ως κάτι το εξαιρετικό απλά το έφερα ως ένα παράδειγμα ότι το χρήμα -αν και υπαρκτό πρόβλημα- χρησιμοποιείται πολύ στρατηγικά από τα συμβούλια των σχολών για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα... Όλες αυτές οι αντιπαραθέσεις υπάρχουν λόγο της έλλειψης παιδείας Καταρχήν δεν την πέταξα εγώ την "ακυριλα" που αναφέρεις... είναι πρακτική γνωστης εταιρίας οποτε εκ των πραγμάτων κάτι παραπάνω ξέρουν αυτοί από εσένα... αλλιώς θα είχες και εσύ δικη σου εταιρία Πέρα από αυτό όμως φυσικά και έχει σχέση... πως γίνεται ένας ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΌΣ ΠΟΛΊΤΗΣ, ένας ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΎΧΟΣ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚHΣ ΣΧΟΛΗΣ... να μην έχει την ικανότητα την κριτική σκέψη και την ελαχιστη νοημοσύνη που χρειάζεται για να συναρμολογήσει ένα έπιπλο? Η αν δεν ξέρει ορθογραφία? η πως και για πιο λόγο να ψηφίζει? η πως να συμπεριφέρεται μέσα σε μια ομάδα? Αυτό έχετε παρεξηγήσει νομίζετε ότι ο τίτλος του Ακαδημαϊκού πολίτη σημαίνει ότι απλά έχετε υπόψιν σας κάποιες πληροφορίες πάνω σε κάτι Πχ ξέρετε από διαφορικές εξισώσεις.. και ανοχή υλικών.. μπράβο.... αυτό όμως δεν φτάνει βασικά αυτό είναι άχρηστο αν πρώτα δεν σας κόβει! Η εφαρμογή θέλει και κριτική σκέψη, εφυία, ευρηματικότητα.. αν δεν τα έχεις αυτά και 10 να μπορείς να γράψεις σε στην εξεταστική στα μαθηματικά πάει τζάμπα.... γιαυτο τα χαρτιά στην ελλάδα (πτυχία,διπλώματα) ισοδυναμούν με χαρτί υγείας.. Ναι μεν η αγορά εργασίας είναι χειρότερη και πολύ πιο δύσκολη σε σύγκριση με άλλες χώρες αλλα αυτό ειναι απλά η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΊΑ (όπως τα λεφτά είναι η δικαιολογία των σχολών) Αν βγαίνανε μηχανολόγοι και γενικά άτομα επιστήμονες και όχι "απόφοιτοι που έχουν υπόψιν τους πολλές από τις απαραίτητες πληροφορίες πάνω στον χώρο τους" θα είχαμε δημιουργία θέσεων εργασίας! θα μαζευόταν 5 καλοί προγραμματιστές και θα κάνανε μια εταιρία .. 5 μηχανολόγοι και θα κάνανε μια μάρκα μοτοσικλετών ας πούμε.. η microsoft και η apple πως ξεκινήσανε? σε ένα γκαράζ από φοιτητές... και τώρα είναι ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΊΕΣ!! Απαντώ σε αυτό το σχόλιο, καθώς με συγχωρείτε αλλά δεν γίνεται να διαβάσω 2 ολόκληρες σελίδες που δεν βγάζουν ιδιαίτερο νόημα, οπότε κάποιο σημαντικό σημείο που ανέφερες αγαπητέ papazo_j σε παρακαλώ αν έχεις τη διάθεση να το επαναλάβεις.Ευχαριστώ Τώρα στο θέμα, λυπάμαι αλλά προσωπικά το κλείσιμο των πανεπιστημίων δεν το θεωρώ λύση αλλά παραίτηση, υψίστης σημασίας κιόλας γιατί είναι πολύ μεγάλη παραίτηση... Γιατί στους τυφλούς επικρατεί ο μονόφθαλμος για το πανεπιστήμιο Κρήτης, και μάλιστα για το τμήμα φυσικής?Μονόφθαλμα είναι αυτά τα παιδιά και οι καθηγητές, που έχουν πάρει και πρωτιές σε πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς?Για ποιο λόγο μονόφθαλμοι, δεν το καταλαβαίνω... Και δεν είναι μόνο το πανεπιστήμιο Κρήτης. Πάρα πολλά τμήματα επαρχιακών πανεπιστημίων παράγουν έργο. Και δεν είναι μόνο τα πανεπιστήμια που παράγουν έργο. Για τους καθηγητές που πηγαίνουν και διδάσκουν στους τρόφιμους των φυλακών (και μάλιστα εθελοντικά) έχεις ακούσει? Το ξέρεις ότι αρκετοί από αυτούς τους ανθρώπους, άλλαξαν μέσα από τη γνώση, ότι κατάφεραν να μπουν και στο (όχι και τόσο καλό κατά τη γνώμη σου, αλλά δεν νομίζω να τους πειράζει αυτό) ελληνικό πανεπιστήμιο?Είναι λίγο αυτό? Ξέρεις να έχει γίνει και αλλού?Απ ότι ξέρω οι φυλακισμένοι ανά τον κόσμο είναι η προτελευταία τρύπα της φλογέρας... Όσο για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, άποψή μου είναι ότι ναι υπάρχει έλλειψη ουσιαστικής παιδείας (με την έννοια της διαμόρφωσης του χαρακτήρα και του ήθους και όχι με την έννοια της μόρφωσης), όμως αυτό είναι αναμενόμενο, εφόσον οι περισσότεροι άνθρωποι είναι από την αρχή του κόσμου έτσι (σήμερα σε μεγαλύτερο βαθμό) ενώ το λογικό θα ήταν οι περισσότεροι άνθρωποι να μην θέλουν να μάθουν ή να σπουδάσουν, έτσι όπως τους έχει διαμορφώσει η κοινωνία, και παρ ολ αυτά να το κάνουν, πάλι επειδή έτσι είναι διαμορφωμένη η κοινωνία (και γι αυτό δεν φταίει η νέα γενιά στην οποία ξεσπάνε όλοι).Στην Ελλάδα αναφέρομαι πάντα, απ ότι ξέρω στο εξωτερικό η πτυχιολατρεία είναι σε πιο χαμηλά επίπεδα Να προσθέσω κιόλας στο θέμα σχολείο, ότι εγώ προσωπικά έχω πολύ όμορφες αναμνήσεις από τα λυκειακά μου χρόνια,καθώς οι περισσότεροι από τους καθηγητές μου ήταν πολύ φιλότιμοι άνθρωποι και τους ευγνωμονώ γι αυτό(όχι ότι δεν είχαμε και καθάρματα, αλλά παντού υπάρχουν και σκάρτοι).Όμως πόσα να προσφέρει το σχολείο, σε ένα κοινό από το οποίο το 80% σχεδόν, δεν είναι διατεθειμένο να ακούσει (και μάλιστα μια καθηγήτρια μας το τόνιζε ότι για να βελτιωθεί το επίπεδο τον πανεπιστημίων είναι απαραίτητο να ανεξαρτητοποιηθεί το γενικό λύκειο από τις εισαγωγικές εξετάσεις, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα)?Και δεν ευθύνεται το σημερινό σχολείο για τη θέση στην οποία βρίσκεται το δυναμικό του, αλλά το σχολείο προηγούμενων γενεών... Ας μην κατηγορούμε λοιπόν τα συστήματα καθώς είμαστε αυτό που φτιάχνουμε (και αυτό που ψηφίζουμε ). Αν κάποιος θέλει να ασχοληθεί και να φτιάξει κάτι σωστά(όπως τα παιδιά στο φυσικό, οι δάσκαλοι των φυλακισμένων, οι τυπάδες που δουλεύουν στην έρευνα για το αλτσχάιμερ, οι πολίτες του δήμου Τρικάλων, δεν ξέρω αν έχεις πάει, κ.τ.λ.)μπορεί να το κάνει και χωρίς πολλά λεφτά. Εσύ πιστεύεις ότι αυτοί οι άνθρωποι είναι λίγοι, και εγώ το πιστεύω, γι αυτούς όμως είναι υποχρέωση μας να παλέψουμε και να κρατήσουμε δωρεάν, ή έστω ''δωρεάν'' τη δημόσια παιδεία, σε όλες τις βαθμίδες τις Ας μείνουν ανοιχτά τα δημόσια σχολεία, και μετά διορθώνουμε και το ''δωρεάν''.Ένα μικρό βηματάκι κάθε φορά Edit: να προσθέσω κιόλας ότι πρέπει να λάβεις υπόψιν σου τις απίστευτες πιέσεις που έχουν δεχθεί οι φοιτητές και οι μαθητές σήμερα, αλλά και εδώ και αρκετά χρόνια, σε ότι αφορά τις σπουδές και την επαγγελματική αποκατάσταση (πιστεύω έχεις διαβάσει το θρεντ, αλλά και διάφορα άλλα παρόμοια που έχουν δημιουργηθεί) και πως οδηγούμαστε όλοι μας στο κυνήγι των πτυχίων χωρίς ουσία, και ας μην το θέλουμε...
Timonkaipumpa Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Μία μικρή συνεισφορά και από εμένα.. Υπάρχουν ΤΕΙ που γίνεται δουλειά και που μαθαίνεις όντως. Υπάρχουν ΤΕΙ που δεν μαθαίνεις τίποτα. Υπάρχουν επίσης και ΑΕΙ που γίνεται δουλειά και μαθαίνεις όντως. Υπάρχουν επίσης ΑΕΙ που δεν μαθαίνεις τίποτα. Η όλη ιστορία με το ΕΜΠ είναι απλά κατάλοιπα του ελληναρά.. μαζί με την αίγλη της ιατρικής και της νομικής.. παραβλέποντας πως οι περισσότεροι γιατροί και δικηγόροι είναι απλά γλοιώδεις και άσχετοι με το επάγγελμά τους (όπως επίσης το ίδιο ισχύει και για τους μηχανικάρες του εμπ). Όχι πως αυτά τα χαρακτηριστικά είναι προνόμια μόνο όσων έχουν τελειώσει κάποιες συγκεκριμένες σχολές.... δόξα τον Αλλάχ, παντού και σε όλους υπάρχουν (η ασχετίλα και η ξεφτίλα). Για αυτό ακριβώς τον λόγο δεν πρέπει να υπάρχει κόμπλεξ ούτε από τους μεν ούτε από τους δε. Δεν μπορώ να καταλάβω πώς το ποια σχολή τελείωσες μπορεί να κρίνει και το επίπεδο των γνώσεών σου... από την στιγμή που όλοι έχουμε δει εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση της Ελλάδας... you know... από σημειώσεις από παρατάξεις μέχρι απευθείας σύνδεση μέσο κινητού. Για αυτό ακριβώς τον λόγο.. δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ακόμα το ΤΕΕ καθορίζει τα Ε.Δ. ακόμα με αυτό τον τρόπο. Πώς στην ευχή κάποιος που τελείωσε μία σχολή σε +3 χρόνια από ό,τι είναι, και απλά περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή είτε για σκονάκι είτε της εξάντλησης της υπομονής του "καθηγητή" που θα έβλεπε την φάτσα του, να θεωρείται ότι γνωρίζει ό,τι σπούδασε. @@ρια μάντολες γνωρίζει... δεν πα να τελείωσε και το μιτ. Και έτσι... δώστου να μην έχουμε καλά καλοριφέρ, καλά ηλεκτρικά, καλές υποδομές, καλά έργα και να πειραματίζονται οι (ζωάρες) γιατροί στα κορμάκια μας. Και μετά, προσκυνάνε όλοι μαζί με την κυρά Μαρίκα της γειτονιάς τους λαμπρούς επιστήμονες.... και σκίζουν τα ρούχα τους οι τειτζίδες... και μαζεύει εισφορές και δίνει άδειες άσκησης το τε ε και και και... Επίσης, δεν μπορώ να καταλάβω: Το κόμπλεξ των μηχ μηχ, ανεξαρτήτως ιδρύματος Το κόμπλεξ των πολ μηχ, επίσης ανεξαρτήτως ιδρύματος Το κόμπλεξ των ΤΕΙτζήδων Το κόμπλεξ των περισσότερων Ελλήνων για το ΕΜΠ. Όσο ανοίγει το μυαλό σου (λέμε τώρα) με τις θετικές επιστήμες και το μηχανιλίκι... τόσο κλειστό θέλουν να το έχουν μερικοί με τα κόμπλεξ που κουβαλάνε... Όσο για τα ΤΕΙ που κλείνουν... Γιατί δεν συγχωνεύεται το ΕΜΠ, η ΑΣΟΕΕ και το ΕΚΠΑ σε ΕΝΑ ΙΔΡΥΜΑ, μόνο έχουν ΤΡΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΠΡΥΤΑΝΕΙΕΣ, ΜΕ ΠΡΥΤΑΝΕΙΣ, ΑΝΤΙΠΡΥΤΑΝΕΙΣ (2) και λοιπούς; Μία πόλη 7 (ή 8) ιδρύματα; Ας αφήσουμε τα κληροδοτήματα που δεν μπορούν να "αγγιχτούν" (και είναι μόνο 2 από όσα έχει η αθήνα ΑΕΙ). Τα αποδέλοιπα; Να κλείσουν τα ΤΕΙ... δεν λέω.. υπάρχουν μερικά που έγιναν μόνο και μόνο για ψηφαλάκια... και πολλά είναι και χωρίς αντικείμενο (τι στην ευχή σπουδάζει ένας σε διοίκηση επιχειρήσεων; Εάν είχε επιχείρηση να διοικήσει, θα σπούδαζε κιόλας; μεταξύ σοβαρού και αστείου δλδ) Αλλά υπάρχουν και ΑΕΙ που είναι παντελώς (και περικλέως) χωρίς αντικείμενο (κοινωνική θεολογία; ). Υπάρχουν ΑΕΙ που είναι αυτόνομα ιδρύματα στην Αθήνα, ενώ σε όλες τις άλλες πόλεις είναι ένα ίδρυμα. Και δώστου να συνεχίζονται τα κόμπλεξ....
danton Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Συμφωνω και ευπαυξανω με τον προλαλησαντα. Απλα να αναφερω οτι ο Ελληνας εκ φυσεως ειναι κομπλεξικος. Και πτυχιο να μην εχει παλι υποτιμα τους υπολοιπους που εχουν.
gnsX Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 κακά τα ψέματα,ιδρύθηκαν ΤΕΙ μόνο και μόνο για ενίσχυση της οικοναμίας των επαρχιακών πόλεων,έχουμε 35 μηχανολογίες και 120 λογιστικές.φυσικά και να κλείσουν αφού πρώτα βοηθήσει το κράτος αυτές τις οικονομίες με άλλους τρόπους. Εκτός απο απαιτήσεις υπάρχουν και υποχρεώσεις
Mirlogria Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Αυτό επειδή µε αποφάσεις του περικόπτει τους συµβασιούχους διδάσκοντες σε τµήµατα ΑΕΙ - ΤΕΙ, τα οποία έχουν πάνωαπό 25 (15 για τα ΤΕΙ) µόνιµουςδιδάσκοντες, ενώ ζητάει την επανυποβολή όλων των προκηρύξεων θέσεων καθηγητών σε επόµενη βαθµίδα – που είχαν ήδη καθυστερήσει –µε νέοέντυπο,όπου ηµόνη αλλαγή είναιη απαίτηση για υποβολή των δηµοσιευµάτων των υποψηφίων υποχρεωτικά σε ηλεκτρονική µορφή. Να και κάτι πολύ πολύ σημαντικό,που ανάμεσα στο ακατάπαυστο trollάρισμα από ορισμένους μου ξέφυγε! Θα ήθελα λεπτομέρειες φίλε μου...δηλαδή,αν στο τμήμα μου υπάρχουν 14 μόνιμοι δεν θα γίνει καμία απόλυση έκτακτου,ενώ αν έχει 16 θα τους διώξουν όλους;! Ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι γιατί είναι πολύ σοβαρό το θέμα,εδώ πιστεύω ότι υπάρχει δόλος!Ειδικά για τα Τ.Ε.Ι. θα ήταν χτύπημα "κάτω από τη ζώνη" κάτι τέτοιο... Διώχνουν συμβασιούχους ανθρώπους με διδακτορικά που παίρνουν 10€ την ώρα...και εις ανώτερα...
Timonkaipumpa Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 12 Ιουνίου 2011 Να και κάτι πολύ πολύ σημαντικό,που ανάμεσα στο ακατάπαυστο trollάρισμα από ορισμένους μου ξέφυγε! Θα ήθελα λεπτομέρειες φίλε μου...δηλαδή,αν στο τμήμα μου υπάρχουν 14 μόνιμοι δεν θα γίνει καμία απόλυση έκτακτου,ενώ αν έχει 16 θα τους διώξουν όλους;! Ας γίνουμε πιο συγκεκριμένοι γιατί είναι πολύ σοβαρό το θέμα,εδώ πιστεύω ότι υπάρχει δόλος!Ειδικά για τα Τ.Ε.Ι. θα ήταν χτύπημα "κάτω από τη ζώνη" κάτι τέτοιο... Διώχνουν συμβασιούχους ανθρώπους με διδακτορικά που παίρνουν 10€ την ώρα...και εις ανώτερα... Εάν ένα τμήμα έχει πάνω από το όριο μόνιμο διδακτικό προσωπικό, τότε περικόπτει τους συμβασιούχους. Η σύμβαση των συμβασιούχων είναι από Οκτώβρη μέχρι τον Ιούνιο - Ιούλιο, διάβασε σχετικά τι έγραψε το boss σας (ΤΕΙ Αθήνας είσαι νομίζω) στην επιστολή που έστειλε στο ΥΔΒΜΘ. Άρα, δεν τίθεται κάποιο θέμα απόλυσης, μιας και δεν είναι, από κάθε νέο ακαδημαϊκό έτος, υπάλληλοι οι συμβασιούχοι μέχρι να υπογραφεί η σύμβασή τους. Άρα, δεν διαθέσει λιγότερες "συμβάσεις" εάν οι μόνιμοι είναι πάνω από το όριο που λέει.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.