PCharon Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 Μερικοί ό,τι σας κατέβει γράφετε. Το κουτί είναι ιδιοκτησία της ΔΕΗ και άμα πειραχτεί ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ ενδέχεται να υπάρχουν συνέπειες. τπτ το βιαστικο...σκεφτομουν ν αλλαξω το πινακα (λογω παλαιοτητας) αλλα αυτο δεν μπορω να το κανω χωρις να βγαλω την ασφαλεια απο το ρολοι της δεη... Σίγουρα; Απ'όσο ξέρω δε χρειάζεται να πειράξεις το ρολόι της ΔΕΗ για να αλλάξεις πίνακα. Αν για οποιοδήποτε λόγο κρίνεται απαραίτητο να πειραχτεί κάτι σχετικό με το κουτί ή/και το ρολόι της ΔΕΗ, τότε παίρνεις τηλέφωνο τη ΔΕΗ και αναφέρεις το πρόβλημα και το κάνουν αυτοί, ΔΕΝ ΤΟ ΠΕΙΡΑΖΕΙΣ ΕΣΥ. Έχω δει πειραγμένα κουτιά από λαλάκες δήθεν ηλεκτρολόγους και μετά ήρθε ο άνθρωπος της ΔΕΗ και ζήταγε εξηγήσεις λέγοντας πως είναι υποχρεωμένος να αναφέρει το περιστατικό...
iGoPod Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 δεν πιστευω να εννοεις οτι ετσι θα σταματησει την παροχη στο σπιτι,για να αλλαξει τον πινακα??????????????εχει ολοκληρο διακοπτη,που κανονικα τον χειριζεσε απο εξω απο το κουτι,το οποιο πρωτα μπαινει απο κατω και πανω μπαινει η σφραγιδα....... Οχι θα λειτουργει το ρευμα αλλα δεν θα γραφει το ρολοι
LiquidOS Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 jimmakosthrylos, το κουτί, βάση του συμβολαίου με τη ΔΕΗ, ΔΕΝ επιτρέπεται να το ανοίξεις. Βέβαια στην πράξη τα περισσότερα είναι ανοιγμένα, γιά διάφορους λόγους. Αν είναι πλέον και το δικό σου, κλείνει όπως είπες: θηλυκώνουν πρώτα οι εγκοπές στο κάτω μέρος και μετά κουμπώνει πάνω. Οι πίνακες αλλάζουν και χωρίς να κλείσεις την ασφάλεια στο ρολόι, όπως είπε ο PCharon. Εάν δεν μπορείς να το κάνεις, μάλλον δεν θά 'πρεπε να τον αλλάξεις μόνος σου. PCharon, συμφωνώ αρκετά μαζί σου, αλλά είσαι κάπως απόλυτος. Γι αυτό σου θέτω μιά ερώτηση υπό μορφή multiple choice: ποιός είναι πιό "λαλάκας"; α) ο ηλεκτρολόγος που ανοίγει το κουτί γιά να μην χάσει τον πελάτη του; β) ο τεχνικός της ΔΕΗ που ρωτάει αν "θα ξηγηθείς" γιά να σου αλλάξει την ασφάλεια τήξης με αυτόματη; γ) σύσσωμο το συνεργείο της ΔΕΗ που θά 'ρθει μετά από 2 ώρες τουλάχιστον, ακόμα κι αν έχεις μαγαζί σε κεντρικό δρόμο; δ) ο υπεύθυνος της ΔΕΗ που παρέλαβε κουτιά στα οποία το λεβιεδάκι δεν φτάνει να σηκώσει την ασφάλεια (καθώς και τα συνεργεία που τα εγκατέστησαν); Να προσθέσω ακόμη ότι ασφάλειες τήξης όμοιες με αυτές της ΔΕΗ πωλούνται ελεύθερα και τις βρίσκει κανείς σε οποιοδήποτε κατάστημα ηλεκτρικών ειδών. Αν δεν είναι εντελώς άσχετος, δεν χρειάζεται να φωνάξει τον "λαλάκα τον δήθεν ηλεκτρολόγο" να του ανοίξει το κουτί, το κάνει και μόνος του.
PCharon Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 Γι αυτό σου θέτω μιά ερώτηση υπό μορφή multiple choice: ποιός είναι πιό "λαλάκας";α) ο ηλεκτρολόγος που ανοίγει το κουτί γιά να μην χάσει τον πελάτη του; β) ο τεχνικός της ΔΕΗ που ρωτάει αν "θα ξηγηθείς" γιά να σου αλλάξει την ασφάλεια τήξης με αυτόματη; γ) σύσσωμο το συνεργείο της ΔΕΗ που θά 'ρθει μετά από 2 ώρες τουλάχιστον, ακόμα κι αν έχεις μαγαζί σε κεντρικό δρόμο; δ) ο υπεύθυνος της ΔΕΗ που παρέλαβε κουτιά στα οποία το λεβιεδάκι δεν φτάνει να σηκώσει την ασφάλεια (καθώς και τα συνεργεία που τα εγκατέστησαν); α) Ναι, είναι, αν δεν ενημερώσει τον πελάτη του πως ανοίγει το κουτί χωρίς να προβλέπεται. Αν πας, ανοίγεις το κουτί και κάνεις τη δουλειά απλά για να σε πει "καλό και γρήγορο" ο πελάτης τότε διαπράττεις διπλή λαλακίαν, διότι όταν ο πελάτης μάθει πως το κουτί κανονικά το ανοίγει μόνο η ΔΕΗ και δε του το είπες μάλλον τον έχεις χάσει... β)+δ) Εμένα μου άλλαξαν το κουτί με ολοκαίνουργιο όπου δεν απαιτείται παραβίαση για να βάλεις άλλη ασφάλεια κτλ και δε ζήτησε κανένας να του "ξηγηθούμε". γ) Ισχύει αυτό που λες κι έχεις δίκιο, αλλά αν είναι κάτι που συμβαίνει συχνά απλά ζητάς από τη ΔΕΗ να στο φτιάξουν μια φορά να τελειώνεις και δε χρειάζεται να δημιουργείται μακροχρόνια κατάσταση αμφιβολίας. Καθένας αναλόγως τις εμπειρίες του. Σε άλλους ο τεχνικός της ΔΕΗ μπορεί να έχει κατανόηση και να πει τίποτα ή/και να βοηθήσει στο να αλλαχτεί το κουτί με κάτι που να δουλεύει ή σε άλλους μπορεί όχι μόνο να το παίξει δύσκολος αλλά και να ζητήσει να του "ξηγηθείς". Επίσης άλλοι ηλεκτρολόγοι μπορεί να προειδοποιούν τον πελάτη για τα προβλεπόμενα και άλλοι απλά να κάνουν του κεφαλιού τους μόντες για να γίνει η δουλειά να πάρουν το παραδάκι και να φύγουν. Επί του τελευταίου, ο χαρακτηρισμός αναφέρθηκε σε δική μου σχετική εμπειρία, οπότε έχει στόχο και δεν είναι γενικός.
LiquidOS Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 Όταν έγραφα τα προηγούμενα, είχα υπ' όψη περιπτώσεις όπου ο πελάτης του ηλεκτρολόγου γίνεται φορτικός να πάρει ρεύμα "τώρα". Αν δεν το πάρει, απλά φωνάζει άλλον. Όπως είπες, καθένας με τις εμπειρίες του. Στην περίπτωση που περιγράφεις, σαφέστατα η σωστή απάντηση είναι η "α".
jimmakosthrylos Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Μέλος Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 παιδια αν το λεβιεδακι απεξω δεν φτανει να κλεισει το διακοπτη (λογο οτι ειναι ασφαλεια τυξεως) και ο γενικος εχει χαλασει με αποτελεσμα να πρεπει ν αλλαχτει αμεσως τοτε τι??περιμενεις τις βλαβες???η περιπτωση που αναφερομαι ειναι υποθετικη...
LiquidOS Δημοσ. 3 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 3 Ιουνίου 2011 Όχι, φωνάζεις ηλεκτρολόγο και στον αλλάζει. Αν φωνάξεις τη ΔΕΗ, απ' τη στιγμή που η βλάβη δεν είναι δική τους αλλά δική σου, παίζει και να σε χρεώσουν γιά άσκοπη μετάβαση τεχνικού.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.