Προς το περιεχόμενο

Αστικοι Μυθοι, ραδιο αρβυλα, παραπληροφορηση απο στομα σε στομα - τι εχετε ακουσει κατα καιρους;


tsifotis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για την ιστορια δεν ειμαι αρνητικος απενταντι στους ψυχικα αρρωστους, καθε αλλο...

 

τεσπα ας συνεχισουμε στο θρεντ που μολις ανοιξε...

 

http://www.insomnia.gr/topic/416813-%ce%ba%ce%bf%ce%b9%ce%bd%cf%89%ce%bd%ce%b9%ce%ba%cf%8c-%ce%b5%ce%bd%ce%b4%ce%b9%ce%b1%cf%86%ce%ad%cf%81%ce%bf%ce%bd-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b7-%ce%b8%ce%ad%cf%83%ce%b7-%cf%84%cf%89%ce%bd-%cf%88%cf%85%cf%87%ce%b9%ce%ba%ce%ac-%ce%b1%cf%83%ce%b8%ce%b5/

 

 

 

Για το οντοπικ του θεματος...

 

Η μαυρη ζωνη στο καρατε ειναι στ αληθεια ψεμα; νομιζα ειναι συμβολο του ανωτερου επιπεδου. Ας διαφωτισει καποιος, δεν ειμαι γνωστης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 670
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Η μαυρη ζωνη στο καρατε ειναι στ αληθεια ψεμα; νομιζα ειναι συμβολο του ανωτερου επιπεδου. Ας διαφωτισει καποιος, δεν ειμαι γνωστης

 

Ιστορία που έχω διαβάσει : Η ζώνη του καράτε ήταν αρχικά άσπρη. Με τα χρόνια μαύριζε και ταυτόχρονα η εμπειρία του ατόμου μεγάλωνε. Έτσι έμεινε.

 

One common idea concerning the tradition of belts claims that the belt ranking system is an ancient aspect of traditional martial arts and that early martial artists began their training with a white belt, which eventually became stained black from years of sweat, dirt, and blood. In fact, Japanese Koryu instructors tended to provide certificates.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κουβεντες μεταξυ μπυρων σφηνακιων βεβαια αλλα, η μαυρη ζωνη δεν ειναι στανταρ κορυφη. Αλλες σχολες εχουνε αλλα χρωματα κλπ. Αν καταλαβα καλα αλλου η χρωματιστη ζωνη θεωρειται σημαντικοτερη απο την μαυρη ή οτι ειναι κλαην. Καποιος σχετικο με το αντικειμενο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ιστορία που έχω διαβάσει : Η ζώνη του καράτε ήταν αρχικά άσπρη. Με τα χρόνια μαύριζε και ταυτόχρονα η εμπειρία του ατόμου μεγάλωνε. Έτσι έμεινε.

 

απο Wiki:

Origin

 

The systematic use of belt color to denote rank was first used by Kano Jigoro, the founder of judo, who first devised the colored belt system using obi, and awarded the first black belts to denote a Dan rank in the 1880s. Initially the wide obi was used; as practitioners trained in kimono, only white and black obi were used. It was not until the early 1900s, after the introduction of the judogi, that an expanded colored belt system of awarding rank was created.[2] Other martial arts later adopted the custom or variation on it (e.g. using colored sashes) to denote rank including in arts that traditionally did not have a formalized rank structure. This kind of ranking is less common in arts that do not claim a far eastern origin, though it is used in the Marine Corps Martial Arts Program.

 

Όλοι ξέρουν να κλαψουρίζουν για τους καταραμένους τους Εβραίους όμως...

 

ωχ,ανοιγεις τεραστιο θεμα για συζητηση.αστο για αλλο τοπικ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παναγια μου σκιαχτηκα...

http://www.youtube.com/watch?v=Ywld7yKpVZU

 

http://www.youtube.com/watch?v=dgWv94O43hg

 

αυτο παλι ? με τον νανο που αυτοκτονησε κατα την διαρκεια της ταινιας?

http://www.youtube.com/watch?v=P8YVeMwhDNI

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Το γραμμα "Ν" και η καταργηση του

 

το πετυχα σημερα στο φεισμπουκ, αλλα με μια γρηγορη ερευνα ειναι πολυ ευκολο να δει κανεις πως εχει κατακλυσει το ελληνικο διαδικυτιο.

 

 

ΤΟ ΓΡΑΜΜΑ "Ν" ΚΑΙ Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ.




Του Σπύρου Μάρκου, διευθυντή 3ου Δημοτικού Σχολείου Λαρίσης

ΠΑΕΙ Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΣΤΑ ΕΒΕΡΕΣΤ ΚΑΙ ΖΗΤΑ ΕΝΑ ΣΑΝΤΟΥΙΤΣ ΜΕ ΤΥΡΙΝ ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΑΝ ΚΑΙ ΠΙΠΕΡΙΑΝ ΚΑΙ ΚΡΕΜΜΥΔΙΝ.

Ο ΕΛΛΑΔΙΤΗΣ ΤΟΥ ΛΕΕΙ ΑΣΤΕΙΕΥΟΜΕΝΟΣ:
¨ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ, ΟΤΙ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΟΛΟ ΤΟ "Ν" ΠΡΟΣΘΕΤΕΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ...
ΘΕΛΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΜΕΣΑ ";

ΟΠΟΤΕ, ΣΟΚΑΡΙΣΜΕΝΟΣ Ο ΚΥΠΡΙΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ ΛΕΕΙ ΔΙΣΤΑΚΤΙΚΑ:
" ΒΑΛΕ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΖΑΜΠΟ ΚΑΙ ΜΠΕΙΚΟ. .."

Κάθε γράμμα του Ελληνικού Αλφαβήτου εκπέμπει ήχο και εικόνα.
Κάθε λέξη τέθηκε από τους «Ονοματοθέτες», με ακρίβεια και όχι τυχαία
και έχει άμεση σχέση Αιτίας και Αιτιατού, μεταξύ Σημαίνοντος και Σημαινομένου.
* Το "Ν" συντονίζει τον εγκέφαλο.*

*Σχετικά πρόσφατα (1996) στο Ιατρικό Περιοδικό MEDIZIN-JOURNAL στην Γερμανία, δημοσιεύτηκε μία επιστημονική εργασία, σύμφωνα με την οποίαν:
«Η εκφορά του γράμματος «Ν» μεταφέρει οξυγόνο στον εγκέφαλο και ότι δεν ήταν τυχαίο το γεγονός της τοποθέτησης του «Ν»
στο μέσον ακριβώς του Αλφαβήτου - στο πρώτο Ελληνικό Αλφάβητο με τα 27 γράμματα».
Επίσης, στο Χάρβαρντ, από ιατρικές έρευνες διαπιστώθηκε, ότι η απαγγελία των Ομηρικών Επών στο πρωτότυπο, εκτός των άλλων,
κάνει καλό στην καρδιά, ως αναπνευστική άσκηση.*

Και δικαιούμαι να ερωτήσω: Γιατί εμείς γίναμε διώκτες του «Ν»;

Ως μάχιμος εκπαιδευτικός και συγγραφέας του συγγράμματος: ΔΥΣΛΕΞΙΑ, Αθήνα 1994, Εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, 6η Έκδοση,
νομιμοποιούμαι να ρωτήσω, αλλά και να προτείνω στο τέλος:
Η Ελληνική Γλώσσα έχει πάρει πλέον μία μορφή τέτοια που δεν έχει ανάγκη από άλλες ακρότητες.

Όμως αναρωτιέμαι:
Είναι τυχαίο άραγε που καταργήσαμε το γράμμα «Ν» στο τέλος των λέξεων και τα σχολικά μας βιβλία γράφουν το «εμβαδό» (!),
αντί το εμβαδόν!
Στα σχολικά βοηθήματα όμως διαβάζομε « το εμβαδόΝ », δηλ. εκεί διατηρείται το Ν, ενώ το επίσημο Κράτος στα βιβλία
(ΥΠΕΠΘ, Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) το έχουν καταργήσει !!

Για ποιον λόγο αυτή η ακρότητα;
Για ποιον λόγο επίσημα διδάσκομε στα σχολεία μας κανόνες που κατασκευάστηκαν αυθαίρετα, π.χ. χθες συνάντησα το Δήμαρχο (το φίλο, το Σύμβουλο κλπ.).

Το γράμμα Ν είναι οργανικό και όταν το κόβομε πονάει.
Είναι σαν να κόβομε το δακτυλάκι μας...
Εάν κάποιος αντιτείνει ότι αυτό είναι μία ασήμαντη λεπτομέρεια,
θα πρέπει να του πούμε ότι «η λεπτομέρεια κρατάει τον Παρθενώνα»!

Να θυμίσω όμως εδώ και το ωραίο, ειρωνικό κείμενο του Οδ. Ελύτη:
«ΓΙΑ ΜΙΑΝ ΟΠΤΙΚΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ», όπου καταλήγει,
"Κανένας Ηρώδης δεν θα τολμούσε να διατάξει τέτοια γενοκτονία,
όπως αυτή του τελικού -Ν-, εκτός κι αν του' λειπε η οπτική του ήχου».

Ο Γ. Ρίτσος έγραψε επίσης:
«Και οι λέξεις φλέβες είναι. Μέσα τους αίμα κυλάει».

Δυστυχώς, όμως, διαπιστώνομε σήμερα, ότι μετά το Νι, έρχεται και η σειρά του τελικού Σίγμα (ς).
Κάποιοι δημοσιογράφοι στα κανάλια λένε κιόλας:
«η μέθοδο», η «οδό», «η πλήρη! ένταξη» (!)... Καλλιεργούν έτσι αυθαίρετα ένα αρνητικό γλωσσικό πρότυπο στους νέους μας
με την τεράστια δύναμη των ΜΜΕ και το σχολείο ανήμπορο να αντιδράσει, αλλά και την κοινωνία παθητικά να δέχεται ως περίπου μοιραία την εξέλιξη αυτή.

Μετά από όλα αυτά διατυπώνω την εξής άποψη και καταθέτω στο Συνέδριό σας την δική μου «Θεωρία» για το εν λόγω ζήτημα:
Διεθνώς μελετάται η μοναδική μουσικότητα της Ελληνικής Γλώσσας και ο αντίκτυπός της στην πνευματική διαύγεια του ανθρώπου.

*Το γράμμα «Ν» διεγείρει τον εγκέφαλο θετικά και ενεργοποιεί τον άνθρωπο να σκέφτεται σωστά.*

*Το τελικό Σίγμα ηρεμεί τον άνθρωπο.
Αυτό το δέχεται και η σύγχρονη Ψυχιατρική.*

Οι Αρχαίοι Έλληνες τα γνώριζαν όλα αυτά και δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι μόνον εμείς, οι Έλληνες, λέμε: «Τα είπα με το Νι και με το Σίγμα» και δεν λέμε με άλλα γράμματα (παρ΄ όλο που έχομε στις καταλήξεις των λέξεων και άλλα γράμματα), διότι το Νι ενεργοποιεί το μυαλό μας να σκεφθούμε σωστά και το Σίγμα ηρεμεί την ψυχή μας, αφού μιλήσουμε δημόσια ή ιδιωτικά.
Η σύγχρονη Ψυχογλωσσολογία δέχεται ότι η Γλώσσα και η Σκέψη γεννιούνται ταυτόχρονα και εξελίσσονται παράλληλα και συνιστούν ανά πάσα στιγμή μία αξεχώριστη ενότητα.

*Η Γλώσσα ενσαρκώνει την Σκέψη και η Σκέψη μετουσιώνεται σε Γλώσσα.*
Είναι ένα νόμισμα με τις δύο όψεις του. Δεν μπορεί να υπάρχει η μία πλευρά, χωρίς την άλλη. Δεν μπορούσε να υπάρξει Ελληνική Σκέψη χωρίς την Ελληνική Γλώσσα. Είναι γεγονός ότι η ποιότητα και ποσότητα «καταγραφών» στην Σκέψη προσδιορίζει και το νοητικό επίπεδο κάθε λαού. Επομένως και το νοητικό επίπεδο καθορίζει και την ικανότητα της δημιουργίας Πολιτισμού.

* Το Ελληνικόν Αλφάβητον, στην πορεία των χιλιάδων ετών του ήταν αρχικά:
Ιδεογραφικό, στη συνέχεια επινοήθηκε το Εικονογραφικό, έπειτα φθάσαμε στο Γραμμογραφικό, κατόπιν στο Συλλαβογραφικό (Γραμμική Α και Β) και τέλος καθιερώθηκε το ισχύον σήμερα Φθογγογραφικό, που είναι αξεπέραστο
και στο οποίο οφείλεται η δημιουργία της Ελληνικής Γλώσσας και του Ελληνικού Οικουμενικού Πολιτισμού.*

Έχουμε χρέος να διαφυλάξουμε, ως κόρην οφθαλμού, την Ελληνική Γλώσσα και να αντισταθούμε στην κακοποίησή της. 

 

Του Σπύρου Μάρκου, διευθυντή 3ου Δημοτικού Σχολείου Λαρίσης

 

 

Μουφιά?

 

Σιγουρα τα κομματια με τις "ερευνες" στο χαρβαντ (ολα στα χαρβαντ γινονται?) ειναι υποπτα , αλλα... χμμμ..

χμμμμννννννν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μουφιά?

 

Σιγουρα τα κομματια με τις "ερευνες" στο χαρβαντ (ολα στα χαρβαντ γινονται?) ειναι υποπτα , αλλα... χμμμ..

χμμμμννννννν

 

Διάβασε και εδώ (στην αρχή του κειμένου έχει σύνδεσμο για το σχόλιο που προκάλεσε την απάντηση αυτή. Και καλό κουράγιο).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...