Προς το περιεχόμενο

E3 2011 Game Press Conference


6xXx6

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 433
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Για διαβαστε κι αυτο:

 

http://thisismynext.com/2011/06/07/nintendo-wii-u-games-xbox-360-ps3-fak/

 

Περιεργα πραγματα απο την ninty...

 

 

Που είναι το περίεργο;

Λογικό ήταν. Νόμιζε κανείς ότι έτρεχαν σε WiiU;

 

Αφού θα βγει σε 1 χρόνο η κονσόλα. Τι έπρεπε να κάνουν; Να πουν ποια παιχνίδια θα βγουν χωρίς να δείξουν τίποτα;

Δημοσ.

Δηλαδη μονο το control ηταν ετοιμο... :mrgreen:

 

Ευτυχώς που δεν μας έδειξαν το καλωδιο παροχης ρεύματος να μας πουνε το ποσο επαναστατικά μεταφερει το ρεύμα :mrgreen:

Δημοσ.

δηλαδή sorry, αλλά βγάζει η Nintendo κονσόλα τέλη του 2012 με hardware που υπάρχει από το 2005?

 

Super-Cool-Story-Bro-super-mario-bros-22074555-600-562.jpg

 

EPIC FAIL IS EPIC

 

επίσης GTFO με τα tablets...ευτυχώς που το 3DS είναι πολλά υποσχόμενο

Δημοσ.

Από που συμπεραίνετε πως το hardware είναι του 2005; Μόνο πως θα έχει επεξεργαστή IBM ξέρουμε προς το παρόν.

 

έστω και λίγο καλύτερο να είναι, θα αγοράσεις ποτέ 3rd party τίτλους μετά από 1-2 χρόνια που θα έχεις το νεό ΧΒΟΧ και PS πιθανότατα με δεκαπλάσιο καλύτερο hardware...δλδ παίζει να πάρει κανείς multiplatform τίτλο στο Wii U το 2014?

Δημοσ.

Από τη στιγμή που δεν έχει τελειοποιηθεί το hardware spec της νέας κονσόλας όλα αυτά που γράφεις είναι απλά εικασίες... και απλά LOL στην βεβαιότητα πως τα νέα XBOX/PS θα έχουν δεκαπλάσια ισχύ σε σχέση με το WiiU (ούτε καν σε σχέση με τα 360/PS3 δηλαδή, έτσι για να κρατάμε και τα προσχήματα :rolleyes: ).

 

 

 

Ενιγουέι, παραθέτω τα μεγαλύτερα FAIL της E3 2011 (πάντα ΙΜΗΟ):

 

Νο 3:

Σύμφωνα με τη Sony, μία τηλεόραση LCD 24 ιντσών είναι απολύτως λογικό να στοιχίζει 500 $/€, αν βάλουμε στη συσκευασία δύο ζευγάρια 3D γυαλιών, ένα game και πούμε στον κόσμο πως μόνο έτσι μπορούν να παίζουν δύο παίκτες διπλό βλέποντας ο καθένας άλλη εικόνα.

 

Δεν θα σχολιάσω το κωμικό του εν έτοι 2011 να στριμώχνονται δύο παίκτες μπροστά σε μία 24άρα οθόνη, θα σχολιάσω όμως το γεγονός πως η συγκεκριμένη τεχνολογία δεν είναι κάτι καινούργιο: http://www.youtube.com/watch?v=CVJcVPvjUJo

 

Νο 2:

Είναι απόλυτα λογικό οι Sony και MS να θέλουν να διαφυλάξουν τα δυνατά IP τους, καθότι από εκεί έχουν τα μεγαλύτερα έσοδα. Όμως η κατάσταση που είδαμε στην φετεινή E3 έφτασε στο απροχώρητο.

 

Νέο Uncharted; Ποιός θα το περίμενε, ε; Νέο Resistance; Βέβαια, χρειαζόμαστε κι άλλο sequel στο αποτυχημένο launch shooter της κονσόλας μας! Μας έπιασε τελείως απροετοίμαστους η Sony.

 

Αμ, η Microsoft; Νέο Forza, νέο Gears of War και δύο νέα Halo παρακαλώ πολύ. Με προόπτική για τρίτο και τέταρτο.

 

Πάρτε το χαμπάρι: οι εταιρείες έχουν βρει τις χήνες με τα χρυσά αυγά και δεν έχουν καμμία διάθεση να τις αφήσουν. Θα καταντήσουμε να έχουμε κάθε χρονό νέα έκδοση του τάδε ή του δείνα αποκλειστικού IP της κονσόλας μας, μαζί με την ετήσια βερζιόν των FIFA, Pro, Call of Duty που ούτως ή άλλως έχουμε συνηθήσει ήδη. Και ένα Sly Cooper ή ένα Ryse σε καμμία περίπτωση δεν σώζουν την κατάσταση.

 

Νο 1:

Εντάξει, είδαμε το χειριστήριο του Wii U. OK, φάνηκε αρκετά καλό και έχει κάποια πρωτότυπα στοιχεία, αλλά η σκέψη μας καθ-όλη τη διάρκεια της παρουσίασης ήταν ίδια: που είναι η νέα κονσόλα; Εϊναι δυνατόν το δυνατότερο σημείο της κονσόλας να είναι το νέο χειριστήριο και μόνο; Κάποιος μπορεί να αντιπαραθέσει το γεγονός πως το δυνατό στοιχείο του Wii ήταν αυτό ακριβώς, ο επαναστατικός τρόπος χειρισμού.

 

Είναι όμως το Wii U αρκετά επαναστατικό ώστε να πετύχει το ίδιο κόλπο για τη Nintendo για δεύτερη συνεχόμενη γενιά κονσολών; Στο κάτω-κάτω, πόσο μεγάλο πρόβλημα είναι το να μην μπορείς κατά διαστήματα να παίζεις στη μεγάλη TV και να είσαι υποχρεωμένος να χρησιμοποιήσεις το Wii U, ειδικά λαμβάνοντας υπόψιν πως όταν το πράττεις, δεν μπορείς να φύγεις καν από το δωμάτιο; :X

Δημοσ.

Ultralisk δεν παει ετσι.... γιατι ποιος ο λογος να παρεις κονσολες οταν τα PC τις παιζουν για πλακα!

 

Αυτο δεν πρόκειται να αλλαξει ουτε το 2050...

 

Γιατι μην μου πειτε οτι συγκρινοντα η multiplatform τιτλοι κονσολας με PC...

 

Περιμενω να ακουσω ολοκληρομενα specs, περιμενω να ειναι καλυτερο απο ps3 και xbox 360 το νεο μηχανημα της... τουλαχιστον απο το HD ZELDA αυτο φαινεται!

Δημοσ.

μα ο ίδιος ο Reggie είπε ότι δεν έτρεχε το video στο νέο Wii...επίσης σχετικά με αυτό που λες για τα PC δεν συμφωνώ γιατί κονσόλες και PC τα βάζω σε διαφορετικές κατηγορίες...άλλο το gaming που κάνω στο PC και άλλο στις κονσόλες

Δημοσ.

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ :mrgreen:

 

αμαν τι πραμα ηταν αυτο;

βομβα περιμεναμε να ριξετε κυριε Iwata,αλλα αυτο που παρουσιασατε ουτε καν πυροτεχνημα δεν ηταν.

 

Σιγουρα οι δημοσιογραφοι και τα fanboys θα διατυμπανιζουν οτι η παρουσιαση της Nintendo ηταν η καλυτερη της Ε3,οτι κερδισε τις εντυπωσεις,οτι οι προτασεις των ανταγωνιστων της για την videogame industry ωχριουν μπροστα στις δικες της

και διαφορετα τετοια. Αλλα η αληθεια απεχει απο την πραγματικοτητα κατα πολυ.

 

Καταρχας εχεις επι μιαμιση ωρα δυο προεδρους της εταιρειας να μιλανε με τον πιο βαρετο και μονοτονο τροπο τι παιχνιδια θα κυκλοφορησουν και ποσο γαματα θα ειναι σαν να ειναι high class salemen που διαλλαλουσαν την πραματεια τους απο τον διαφημιστικο

καταλογο τους.Ενιοτε ο ξυλινος λογος τους συνοδευοτανε απο κανενα τραιλερ η φερνανε καποιον developer να χαιρετισει το πληθος και μετα να φυγει αλλα μεχρι εκει.

 

Δεν παρουσιασανε κανενα παιχνιδι απο κοντα,να δουμε σε κανονικες συνθηκες τι gameplay εχει,πως δουλευει ο χειρισμος του,τι νεες προσθηκες διαθετει,να ακουσουμε δυο-τρεις κουβεντες απο τους ιδιους τους creators για τα δημιουργηματα τους,

Γενικα δεν υπηρχε μια προσπαθεια για να εξιταρουν και να εντυπωσιασουν το κοινο με τα προιοντα τους ,παρα μονο περιοριζοντουσαν σε περιληπτικες ανακοινωνσεις των επερχομενων κυκλοφοριων,γεγονος που οδηγησε σε μια τελειως βαρετη παρουσιαση.

 

Και η μεγαλη ειρωνια ειναι οτι ενω ειχανε μια ζωντανη ορχηστρα την οποια θα μπορουσαν να την αξιοποιησουν με τον καλυτερο τροπο για να δωσουν μια ξεχωριστη παρουσιαση (πχ η ορχηστρα να παιζει την μουσικη ενος παιχνιδιου καθως ο developer

δειχνει στο κοινο πως παιζεται κτλ),ε κατι τετοιο δεν συνεβη αφου η ορχηστρα επαιξε για λιγο μονο στην αρχη.ηταν μια μεγαλη χαμενη ευκαιρεια για κατι το διαφορετικο απο τα υπολοιπα conferences.

 

Και μιας και αναφερα την ορχηστρα,να πω οτι δεν εχω ξαναδει στην ζωη μου μεγαλυτερο milking ενος videogame property και εκμεταλλευση της αγαπης τω fans απο οτι στο Zelda 25th Αnniversary.Μιση ωρα εφαγε μονο απο την conference,o

Miyamoto για να μας ολους τους τιτλους που θα βγουν για ολες τις πλατφορμες,και ολα τα εξτρα καλουδια που βγουν και happenings που θα γινουν ανα την υφηλιο.ειλικρινα εγω εχασα τον λογαριασμο με ολα αυτα που θα βγουν για να

"τιμησουν" την ιστορια του Zelda.A και ας πει καποιος στον αμερικανο μεταφραστη οτι δεν μιλαμε ταυτοχρονα με τον ομιλητη τον οποιο μεταφραζουμε...

 

 

Μετα εχουμε την παρουσιαση των νεων τιτλων του 3DS στην οποια πραγμοτοποιειται ο ορισμος του self-contradiction.Ξεκιναει ο Reggie και μιλαει για τους gamers,και για το ποσο πολυ τους αρεσει το classic videogaming,αλλα πως επισης

ενδιαφερονται και για το καινουργιο.Και πως η Nintendo αφουγκραζεται αυτες τις τασεις των gamers και προχωρησει στην επιθυμια τους για κατι καινουργιο.Και ενω θα περιμενε κανεις να ανακοινωσει πραγματικα νεους τιτλους,τελικα η

Νintendo για αλλη μια φορα επαληθευσε το status της ως εταιρεια που ανακυκλωνει ασταματητα τα properties tης: ξανα μανα mario,icarus,starfox και τον αφανη αδερφο του mario.

 

Eνταξει καταλαβαινω οτι το 3DS πατωνει και χρησιμοποει η Νintendo τα δυνατα της χαρτια για να ανεβασει τις πωλησεις ενος προιοντος που τελικα διεψευσε τις υποσχεσεις του,αλλα βρε Reggie τι την ηθελες την εισαγωγη περι νεου και παλιου?

εκτιθεσαι...

 

 

Τελος ερχομαστε στο επικεντρο ενδιαφεροντος της conference,δηλαδη η νεα κονσολα της Nintendo και ειναι εδω οπου ο Reggie και ο Iwata τα κανανε τελειως θαλασσα σε ολα τα επιπεδα.

 

Καταρχας ετσι οπως κανανε την παρουσιαση δεν καταλαβαινες αν το Wii-U (μονο με αντωνυμιες θα την βγαζει η Νιν;) ειναι το ονομα της νεας κονσολας,η το ονομα του νεου χειριστηριου και αν αυτο το χειριστηριο ειναι για το Wii,η για την νεα κονσολα η ακομα και αν το ιδιο το χειριστηριο ειναι η νεα κονσολα.Ηταν τοσο μπερδεμενος και randomn ο τροπος με τον οποιο γινοταν η παρουσιαση,οπου δεν καταλαβαινες ποτε μιλαγανε για την νεα κονσολα και ποτε για το νεο χειριστηριο.

 

Και μετα τρως την πρωτη ψυχρολουσια οτι δεν προκεται να δεις την νεα κονσολα που περιμενες εναγωνιως τοσο καιρο,και εκει παυ παρηγορεισαι οτι θα δεις τουλαχιστον το νεο χειριστηριο,ερχεται η δευτερη με το να μην δειξουν ουτε αυτο απο κοντα. :mrgreen:

 

Τοσο καιρο ολη η φημολογια,οι ειδησεις και τα επισημα/ανεπισημα sources προετοιμαζανε το μεσο fanboy οτι η παρουσιαση της Νintendo με την νεα της κονσολα,θα ηταν το απολυτο event της gaming χρονιας,και τελικα αναλωνεται σε ρηχες

αναφορες στο τι θα μπορει να κανει η νεα πλατφορμα,τυπικα comments απο τους μεγαλυτερους developers/publishers για το ποσο εντυπωσιασμενοι ειναι απο αυτην και καποια videos που δειχνανε conceptual ideas γυρω απο το WII-U.

Aκομα και το live demontrastion που θα γινοταν στα booths,δεν ηταν τιποτα αλλο παρα interactive demos που απλως θα δινανε μια αποψη για το τι θα μπορει να κανει το χειριστηριο στο μελλον.

 

Με λιγα λογια η Νιντεντο δεν εδειξε κατι χειροπιαστο,μια live επιδειξη του χειριστηριου η εστω να μας δειξει ενα prototype αυτου η μια ρεπλικα της κονσολας για να εχουμε μια εμπρακτη ιδεα του design τους.

Στην ουσια δεν δειξανε απολυτως ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ.θα μπορουσε καλλιστα να δειξει και οι ΜS/Sony τα μελλοντικα τους σχεδια για τις επομενες κονσολες τους on paper και να συζηταμε για τα μεγαλα events της χρονιας.σωστα;

 

Οσο αφορα το ιδιο χειριστηριο,απο τα λιγα τραιλερς που ειδα η γνωμη μου ειναι η εξης:

Εντυπωασιακο το πληθος των νεων δυνατοτητων που παρεχει και σιγουρα ανοιγει νεες προοπτικες για το μελλον του gameplay,ΑΛΛΑ υπαρχει ενας μεγαλος δρομος που πρεπει να ακολουθησει μια τεχνολογια απο την θεωρητικη της εφαρμογη

στην πρακτικη της.

 

Πχ το χειριστηριο μου φανηκε αρκετα ογκωδης και αβολο που σημαινει οτι ο μεσος gamer δεν θα το βρει και πολυ λειτουργικο.Μου θυμιζε εντοντα ενα ψηφιακο Etch-A-Sketch για παιδια.

Και ενω δειχνει cool να κρατας το χειριστηριο ως στοχαστρο μπροστα απο την οθονη και δινει νεα τροπη στο λεγομενο gameplay interactivity,κατι μου λεει οτι ο συγκεκριμενο τροπος παιξιμαςτος δεν θα υιοθετηθει απο τους core gamers των multiplayer games.

 

Οσο αφορα την δυνατοτηα να βλεπεις και να παιζεις μεσα απο την μικρη οθονη του χειριστηριου,ειλικρινα ποσο απαραιτητο θεωρει η Νιντεντο οτι ειναι κατι τετοιο για τον μεσο gamer?

Eχεις ακριβοπληρωσει την μεγαλη super duper HDTV η οποια θα παιζει τις φανταστικες γραφικαρες της νεας κονσολας σου,και θα καθεσαι να κοιτας ολη την ωρα το παιχνιδι μεσα απο την μικρη οθονη του χειριστηριου σου επειδη ετσι παιζεται το παιχνιδι;

Η ο φιλος σου θα προτιμησει να βγαλει τα ματια του με το χειριστηριο αντι να παιζει στην τηλεοραση σε split mode,που στο κατω κατω της γραφης το να παιζεις με τα φιλαρακια σου κοιτοντας ολοι μαζι την δραση στο χαζοκουτι ειναι καλυτερη και πιο κοινωνικη εμπειρια απο το να καθεται ο καθενας να αφοσιωνεται στην δικια του συσκευη.σωστα;

 

Και ποσο τελικα ειναι χρησιμο να μπορεις να παιζεις το παιχνιδι απο το χειριστηριο επειδη η τηλεοραση σου δεν ειναι προσβασιμη,οταν στην σημερινη εποχη μας το να υπαρχει στο σπιτι μιας οικογενειας δυο τηλεορασεις δνε ειναι πλεον πολυτελεια αλλα το αναμενομενο;

Ιmho θα ηταν ιδανικοτερο να ειχε την εξτρα ικανοτητα το χειριστηριο να μεταδιδει την εικονα/ηχο και στην δευτερη τηλεοραση/monitor του σπιτιου εστω και με ouput καλωδια, προκειμενου η εμπειρια με το παιχνιδι πραγματι να μην διακοπτεται και να μην αντικαταθισταται με μια υποδεεστερη.

 

Τελος οι network δυνατοτηες του χειριστηριου,η εξελιγμενη συνδεσιμοτητα του με την κονσολα,η επικοινωνια του με τα social networks ktl,ειναι δωρον-αδωρον απο την στιγμη που ολα αυτα περιοριζονται και υλοποιουνται μονο μεσα στην στενη περιμετρο του σαλονιου σου.

 

Οπως φαινεται απο τα παραπανω,παρολο που τα features του Wii-U ειναι εντυπωσιακα και καλοδεχουμενα,υπαρχει και ο αντιλογος οτι στην πραξη μπορει μερικα απο αυτα μπορει τελικα να μην ειναι και τοσο απαραιτητα η τοσο λειτουργικα.

 

Ομως υπαρχει και το Vita της Sony,το οποιο αν και συσκευη που αποσκοπει σε διαφορετικη χρηση ειναι ξεκαθαρο οτι παρουσιαζει αρκετες ομοιοτητες με το Wii-U,απο τις οποιες καποιες δεν δειχνουν να πασχουν απο τους περιορισμους του.

Επομενως μια τυπικη συγκριση ειναι αναποφευκτη:

 

Καταρχας στην περιπτωση του Vita εχεις την δυνατοτηα να σταματας και να συνεχιζεις το παιχνιδι που παιζεις απο την κεντρικη κονσολα στην φορητη κονσολα και αντιστροφα.Κατι τετοιο κανει φυσικα το κανει και το Wii-U αλλα αυτο δεν ειναι φορητη κονσολα

επομενως δεν μπορει να παιξει τα δικα της παιχνδια.Αν ειναι αναγκη για εμενα να μπορω να παιζω στο σπιτι μου και μεσω φορητης συσκευης,γιατι να μην προτιμησω να το κανω αυτο με μια συσκευη που να ειναι και αυτονομη;

 

Και ερχομαστε στο σημαντικοτερο ατου του Vita: στην αυτονομια του. Δεν χρειαζεται να εισαι στο σαλονι σου για να συνδεθεις με το ιnternet η να στειλεις μηνυμα στα social networks η να αποθηκευεις real-time την προοδο σου στο παιχνιδι που παιζεις φορητα,αντιθετως το Vita μπορει να συνδεθει και να κανει τα παραπανω οπουδηποτε και οποτεδηποτε.

 

Γενικα το Vita της Sony δειχνει να αποτελει μια πιο ολοκληρωμενη και προχωρημενη προταση πανω στα ιδια χαρακτηριστικα που προωθει το Wii-U ως δικη του καινοτομια.και κατι τετοιο δεν ειναι προσωπικη αποψη αλλα γεγονος αφου τουλαχιστον

το Vita σε αντιθεση με το Wii-U το ειδαμε και στην πραξη.Το ακουτε αυτο κυριοι Reggie και Iwata??

 

Tεσπα.Τελειωσε και η φετινη Ε3 με την Νιντεντο να κανει την αρνητικη εκπληξη,αφου η παρουσιαση της ηταν η χειροτερη απο τις τρεις καθοτι δεν ειχε να επιδειξει τιποτα απολυτως καινουργιο οσο αφορα το software,

ενω η υποτιθεμενη μεγαβομβα της δεν ηταν τιποτα αλλο παρα βαρετο stuff on paper,τα οποια λιγο πολυ ηδη τα ξεραμε απο τις διαφορες διαρροες και ανακοινωσεις.

 

Οχι οτι οι ΜS και SONY πηγαν καλυτερα,αλλα τουλαχιστον ειχαν να δειξουν κατι live και να κανουν και ενα υποτυπωδες σοου,με την MS να αλλανωνεται ξανα σε μια μετρια παρουσιαση του Κinect και την

Sony να κερδιζει τις πραγματικες εντυπωσεις κατα εμενα αφου εδειξε τουλαχιστον μια πιο δυναμικη και εμπρακτη σταση απεναντι στην gaming industry/community.

H Nintendo ομως απετυχε παταγωδως επειδη ειχε ανεβασει κατα πολυ τις προσδοκιες των φανς,ειχε καλλιεργησει την εντυπωση οτι προετοιμαζε κατι το απιστευτο και βαρυσημαντο στην Ε3 αλλα τελικα δεν σταθηκε στο υψος της

και κατεληξε να διαφημισει αερα κοπανιστο απογοητευοντας τους παντες.μεγαλη ντροπη.

Δημοσ.

Το control θα παιζει σε ολο το σπιτι or θα πρεπει να ειμαι στο δωματιο που ειναι και η κονσολα ?

 

Η Nintendo εχασε μεγαλη ευκαιρια, αυτο ειναι σιγουρο...

Δημοσ.

Δια το post του KilliK:

 

Χαράς στο κουράγιο σου να γράψεις όλα τα παραπάνω. Εις μάτην όμως, καθώς σου διέφυγε το γεγονός πως το Wii U δεν είναι ανταγωνιστικό προϊόν του Vita. Κανείς δεν το ισχυρίστηκε, κανείς δεν το επικαλέστηκε.

 

Τα υπόλοιπα περί ορέξεως, δεν θα περίμενε κανείς κάποιον με τόσο κλειστή προόπτική στο gaming που διαβουλεύεται από την επιθυμία για ενασχόληση με μία μόνο εταιρεία από τις τρεις μεγάλες του χώρου, να αναδείξει έστω και την παραμικρή ικμάδα θετικής αντίληψης για ένα νέο προϊόν ενός ανταγωνιστή, επί προκειμένου της Nintendo. Κοινώς, μην πάρεις Wii U, ούτως ή άλλως δεν θα φτάσουν για όλους όταν κυκλοφορήσει.

 

Το control θα παιζει σε ολο το σπιτι or θα πρεπει να ειμαι στο δωματιο που ειναι και η κονσολα ?

 

Η Nintendo εχασε μεγαλη ευκαιρια, αυτο ειναι σιγουρο...

 

 

Απ΄ ό,τι κατάλαβα θα έχει περιορισμένη εμβέλεια και θα πρέπει να βρίσκεται κοντά στην κονσόλα για να παίζει. Αν λειτουργεί με 802.11n όπως αναμένεται η λογική λέει πως θα υπάρχει και ένας σχετικός βαθμός ελευθερίας, δεν γνωρίζουμε όμως αρκετά αυτή τη στιγμή για να το επιβεβαιώσουμε.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...