Προς το περιεχόμενο

Eρωτηση για HT


vaggelisp7406

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδια ηθελα να κανω μια ερωτηση..Το HP σε εναν επεξεργαστη οταν το υποστηριζει βοηθαει και στα παιχνιδια ή μονο σε επεξεργασια video και τετοια?

Δημοσ.

Μεγάλο θέμα ανοιξες ανοιξες τώρα...

 

Τα προγράμματα που υποστηρίζουν HT είναι μετρημένα στα δάχτυλα!! Και είναι κυρίως επαγγελματικά προγράμματα...

Τα παιχνίδια δεν είναι μεσα σε αυτά!! Εδώ κάναμε αμαν να αρχισουν να υποστηριζουν πάνω από δύο πυρήνες και εσύ ψάχνεσαι για ΗΤ??? Ντροπή!!! :P

 

Ισως να υπαρχουν καναδυο παιχνιδάια που το υποστηρίζουν αλλα η συντρηοτική τους πλειοψηφεία όχι!!

Δημοσ.

@stm00192: Κάτσε γιατί με μπέρδεψες. Το hyper-threading υποτίθεται ότι προσομοιώνει (έστω εν μέρει) ένα επιπλέον core. Η εφαρμογή δε γνωρίζει αν ο πυρήνας είναι virtual ή physical. Οπότε αν είναι φτιαγμένη να εκμεταλλεύεται πάνω από έναν πυρήνες, η απόδοσή της βελτιώνεται απ το HT.

Δημοσ.

@stm00192: Κάτσε γιατί με μπέρδεψες. Το hyper-threading υποτίθεται ότι προσομοιώνει (έστω εν μέρει) ένα επιπλέον core. Η εφαρμογή δε γνωρίζει αν ο πυρήνας είναι virtual ή physical. Οπότε αν είναι φτιαγμένη να εκμεταλλεύεται πάνω από έναν πυρήνες, η απόδοσή της βελτιώνεται απ το HT.

 

Εδώ όμως είναι που κάνεις λάθος ...

Προσπαθώ να βρώ ένα review που είχα διαβάσει που έδειχνε ξεκάθαρα οτι ακομή και σε πολυπύρηνες εφαρμογες αν δεν υποστήριζαν το ΗΤ υπηρχε ένα μικρο performance drop με το HT ενεργοποιημένο!!

Δημοσ.

Αρκετά περίεργο μου φαίνεται, χωρίς ν αποκλείω τίποτα. Σε όσα συγκριτικά έχω δει, οι επιδόσεις με το HT enabled είναι ανώτερες ή ίσες απ ό,τι με το HT disabled. Βέβαια δεν έχω ιδέα αν το υποστήριζαν οι εφαρμογές, σαν τυχαία παιχνίδια/προγράμματα μου χαν φανεί.

 

edit: Κάπως έτσι τα θυμάμαι. (ναι με κάποια games υπάρχει drop)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...