johnpontios Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Καλησπέρα παιδιά θα ηθελα να στησω πολυ τον δικο μου σταθμό στα FM αν γινότανε αλλα δεν εχουμε τον καταλληλο εξοπλισμο. Ετσι σκεφτομαι να τον ανοιξω στο διαδικτυο. Είμαι φοιτητης πληροφορικης και γενικα μου αρεσει η μουσικη και θελω να συνδιασω και πληροφορικη-μουσικη και να βγαλω ενα ωραιο ραδιοφωνο. Πως σας φαίνεται αυτη η ιδεα, αξιζει να την προχωρήσω; Και αν την προχωρήσω τι γίνεται μετα; Περιμένω τις συμβουλες σας...
pournaras Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Μετα θα ερθει η ΑΕΠΙ και θα σου ζηταει νταβαντζιλικια.
johnpontios Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Δηλαδη πρεπει να παρω αδεια απο την AEPI ??? ΚΟστιζει αυτη η αδεια και ποσο ειναι; Δηλαδη που να βγαιναμε και στα ερτζιανα για εκπομπη. Τι αλλο χρειαζεται εκτος απο την ΑΕΠΙ (νομικα δηλαδη), αν και ξερω οτι το ιντερνετ ειναι ελευθερο αγαθο.
status Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Δηλαδη πρεπει να παρω αδεια απο την AEPI ??? ΚΟστιζει αυτη η αδεια και ποσο ειναι; Δηλαδη που να βγαιναμε και στα ερτζιανα για εκπομπη. Τι αλλο χρειαζεται εκτος απο την ΑΕΠΙ (νομικα δηλαδη), αν και ξερω οτι το ιντερνετ ειναι ελευθερο αγαθο. 75euro το μήνα, πληρώνεις ανά εξάμηνο, ΧΩΡΙΣ να έχεις ούτε google ads..How you like them radios now? @pournaras μιλήσαμε για ΑΕΠΙ και με έπιασε κόψιμο, αν το πιστεύεις:Ρ
Xaralambos Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Δηλαδη πρεπει να παρω αδεια απο την AEPI ??? ΚΟστιζει αυτη η αδεια και ποσο ειναι; Δηλαδη που να βγαιναμε και στα ερτζιανα για εκπομπη. Τι αλλο χρειαζεται εκτος απο την ΑΕΠΙ (νομικα δηλαδη), αν και ξερω οτι το ιντερνετ ειναι ελευθερο αγαθο. Δεν είναι απαραίτητο να πάρεις άδεια απο την ΑΕΠΙ ..(δηλαδή είναι.... ) αλλά δες για παράδειγμα το http://irakliowebradio2.blogspot.com/ δεν έχει άδεια, απλώς παίζει μουσική... υπάρχουν αρκετοί τρόποι να κάνεις τη δουλειά σου, άν κάνεις μια αναζήτηση στο φόρουμ θα βρείς αρκετά για αυτό που ψάχνεις.. ενδεικτικά αναφέρω : listen2myradio, ustream ...