Προς το περιεχόμενο

Βέλτιστη απόδοση router;

Pater_Ioannis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα λοιπόν και εγώ, άλλος ένας που έχω πρόβλημα με την εμβέλεια του router. Όχι ακριβώς πρόβλημα αλλά το προβλέπω και δεν θέλω να το λύσω όταν παρουσιαστεί. Πρόκειται να πέσει στην κατοχή μου ένα ιδιαίτερα καλό pc(all credits to karmen1983) και επειδη το θέλω για gaming χρειάζεται πολύ καλή ταχύτητα για να το ευχαριστηθώ. Το router βρισκεται στο σαλονι και το laptop που έχω στο δωμάτιο μου, που είναι στη ευθεία απο το router γύρω στα 9-10 μέτρα πιάνει 3-4 γραμμές σήμα οπότε υπολογίζω οτι το desktop που θα μπεί πιο μέσα, όπού μεσολαβούν και διάφοροι τοίχοι θα πιάνει χειρότερα. Το router είναι το NetFasted που δίνει η ΗοL ως στάνταρ, οπότε πιστεύω έχει το χειρότερο σήμα...(g λέγεται νομίζω, είμαι λίγο άσχετος με αυτά...) Η ερώτηση είναι

α) Τι μπορώ να κάνω για να έχω καλό σήμα(ξέρω οτι εξαρτάται απο 1256296 παράγοντες και οτι το καλύτερο είναι ενσύρματο αλλά δεν έχω τη δυνατότητα *κλαψ κλάψ*, αλλά τι περνάει απο το χέρι μου; Καλύτερη κάρτα δικτύου, καλύτερο router, κάποιο repeater ή τέτοια πραγματα που δεν ξέρω τι είναι αλλά τα είδα σε άλλα threads)

β) Τι built-in χαρακτηριστικά θα μπορούσα να βάλω στο desktop(δεν το έχω παραγγείλει ακόμα) για να βοηθηθεί η κατάσταση?

Αν μπορείτε, στην περίπτωση που προτείνετε προϊόντα να βάλετε ένα όνομα ή ενα λινκ, θα ήμουν ευγνώμων.

Επίσης ευχεηθείτε μοθ καλή επιτυχία, γράφω λατινικά, τελευταίο μάθημα πανελληνίων αύριο, και με συντηρητικούς υπολογισμούς, αν γράψω πάνω απο 19,5(άνετα) περνάω όπου θέλω. Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Δημοσ.

καταρχην καλη επιτυχια.

β.για ασυρματο η καλυτερη λυση ειναι αυτο

http://cgi.ebay.co.uk/AWUS050NH-Alfa-500mW-USB-Wireless-N-300M-s-AWUS036H-/220521926824?pt=UK_Computing_Networking_SM&hash=item33582190a8

γ.powerlines επισης μπορεις.

repeater θα χασεις σε ταχυτητα συνηθως.αυτα απο μενα.

Δημοσ.