Προς το περιεχόμενο

H ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου


dim_p

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι μια έρευνα που κάνω για την πτυχιακή μου εργασία σχετικά με την ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου!Θα παρακαλούσα λοιπόν να αφιερώσετε το πολύ 5 λεπτά από το χρόνο σας και να συμπληρώσετε το παρακάτω ερωτηματολόγιο!! Ακόμη και αν δεν έχετε πραγματοποιήσει αγορές μέσω ιντερνετ, η συμμετοχή σας είναι χρήσιμη!!! Σας Ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!

 

Eρωτηματoλόγιο:

H ικανοποίηση των χρηστών από τις υπηρεσίες του Ηλεκτρονικού Εμπορίου

Δημοσ.

Το ερωτηματολόγιο ξέχασες.

 

Οκ τώρα.

 

Edit: Εφ' όσον είναι για πτυχιακή, καλό θα ήταν να έχεις βάλει μερικά στοιχεία σου.

Δημοσ.

To PayPal είναι Υπηρεσία. Για να δημιουργήσεις λογαριασμό PayPal θα πρέπει να έχεις στην κατοχή σου προπληρωμένη κάρτα ή πιστωτική κάρτα ανάλογα με τι έχεις συνδέσει το λογαριασμό σου απαντάς!!

Δημοσ.

Ναι, αλλά μπορεί αν δεν έχει paypal ένα κατάστημα και έχει μόνο visa, να μην προτιμηθεί, οπότε θα πάμε σε άλλο.

Επίσης βάλε και paysafe card.

Δημοσ.

8.Ποιό από τα παρακάτω Hλεκτρoνικά Καταστήματα χρησιμοποιείτε συνήθως για τις αγορές σας μέσω Internet? *

 

δεν εχεις βαλει multiple choice.

 

Δημοσ.

To PayPal είναι Υπηρεσία. Για να δημιουργήσεις λογαριασμό PayPal θα πρέπει να έχεις στην κατοχή σου προπληρωμένη κάρτα ή πιστωτική κάρτα ανάλογα με τι έχεις συνδέσει το λογαριασμό σου απαντάς!!

δεν εχεις ιδεα.

μπορεις να πληρωνεις και μεσω τραπεζικου λογαριασμου

Δημοσ.

Απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις μέχρι και το σημείο που άρχισες να ρωτάς περί επαγγέλματος, εισοδημάτων και στο τέλος ζητάς και e-mail για την εγκυρότητα των πληροφοριών... Σόρρυ αλλά δεν πρόκειται να δώσω στον οποιοδήποτε τέτοια στοιχεία.

 

Όσων αφορά τις λοιπές ερωτήσεις, το ερωτηματολόγιο ,imho, άρχισε να "χαλάει" από το σημείο που διαλέγεις ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, και απαντάς όλες τις υπόλοιπες ερωτήσεις με βάση την επιλογή σου. Θα μπορούσες να βάλεις την ικανοποίηση/δυσαρέσκεια για όλους αυτούς τους τομείς σαν γενική ερώτηση. Και φυσικά όπως προειπώθηκε, η ερώτηση "ποιό κατάστημα χρησιμοποιούμε συνήθως" θα έπρεπε να είναι Multiple choice

Δημοσ.

όντως , έχει θέματα το ερωτηματολόγιο..

 

διόρθωσε το γιατί δεν περνάει έτσι όπως είναι..

 

σκοπός είναι να καθοδηγεί αυτόν που απαντάει , όχι να τον μπερδεύει..

 

στο μεταξύ , δεν θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις συγκεκριμένο site (κατά τη γνώμη μου),

γιατί χάνεις την έννοια της γενίκευσης (κάθε Site έχει άλλα συν και πλην)..

 

δώσε λίστα επιλογών για κάθε Site ξεχωριστά αν θέλεις να είσαι πιο ακριβής (αν και θα γίνει πολύ κουραστικό μετά)..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...