Προς το περιεχόμενο

Το αυτοκίνητό μου ακούγεται σαν τρύπιο μπαλόνι!


Haldol

Προτεινόμενες αναρτήσεις

...όπως είχα πει στο παρελθόν, άμα μου ξαναβγάλει πρόβλημα θα το πετάξω. Και να που έρχεται η ώρα του. :P

 

Όπως γυρνούσα σπίτι σήμερα, είχα την εντύπωση ότι άκουγα έναν ήχο περίεργο όσο άνοιγα το γκάζι. Δοκιμάζω να δω, και όσο το πάταγα τέρμα και ανέβαζε στροφές, άκουγα έναν θόρυβο σα να ξεφουσκώνει μπαλόνι. Δηλαδή ένα "φςςςς". Στις 2-2,5 χιλιάδες στροφές είναι οριακά αισθητό, όσο ανεβάζει ακούγεται πολύ πιο έντονα. Το άνοιξα στις 5+ με τέρμα το γκάζι, εκεί πραγματικά έκανε λες και είναι μπαλόνι που χάνει αέρα. Ακουγόταν πολύ έντονα.

 

Δεν παρατήρησα τίποτα άλλο όμως. Ούτε η δύναμη έχει πέσει, ούτε κοψίματα μου έκανε, τίποτα. Όλα τέλεια. Καλύτερα από ποτέ... με τη διαφορά ότι ακούγεται σα να χάνει αέρα.

 

Έχει ιδέα κανείς τι είναι μπας και προλάβουμε τα χειρότερα; Όχι τίποτε άλλο, σε λίγες μέρες πάω Πάτρα και δε λέει να με αφήσει κοντά στο Ξυλόκαστρο. :fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αμα ελεγες και ποιο αυτοκινητο ειναι.

Δες μηπως ακουγεται τιποτα απο τα ηχεια η μηπως ειναι θορυβος του κιβωτιου ταχυτητων (αν και χλωμο το κοβω για να κανει τετοιο θορυβο).

Ρε μπας και εχεις κανενα turbo πανω και μας δουλευεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον καταλύτη μπορώ να τον τσεκάρω με διαγνωστικό; Έχω Vag-COM, εάν κάποιο block δείχνει την κατάσταση του καταλύτη δε θα με χάλαγε να γλυτώσω το τρέξιμο.

 

Το αυτοκίνητο είναι το VW Polo 9N3 (2008) των ~80 ίππων. Ατμόσφαιρα είναι. Sorry, ξέχασα να το γράψω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν νομίζω οτι υπάρχει ένδειξη για το άν ο καταλύτης έχει σκιστεί.

Επειδή η μηχανή "κινείται" με το πάτα-άσε του γκαζιού,είναι πιθανό να έχει κάνει crack στην βάση του καταλύτη,στο σημείο που ενώνεται με την εξάτμιση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άνοιξε το καπό και παίξε χειροκίνητα με το γκάζι.

Καλύτερα βέβαια, να είναι κάποιος μέσα, και να πατάει το πεντάλ και συ να ψάχνεις στο μηχανοστάσιο.

 

Βάζω στοίχημα για εισαγωγή αέρα, και λιγότερο για λασκαρισμένο μπουζί.

Αν είναι εξάτμιση πιστεύω θα ήταν διαφορετικός ο ήχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το τσεκάρω αύριο. :)

 

Δε θα σερνόταν όμως το αυτοκίνητο εάν έχανα αέρα απ' την εισαγωγή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το πας σε κανενα συνεργειο λεω εγω?γιατι απο το νετ τωρα και χωρις να ξερουμε τιποτα παραπανω για το αυτοκινητο...θα ακουσεις τα παντα και μπορει να μην βρεις καν τι φταιει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα το τσεκάρω αύριο. :)

 

Δε θα σερνόταν όμως το αυτοκίνητο εάν έχανα αέρα απ' την εισαγωγή;

Aπό την εισαγωγή δεν χάνεις αέρα, αν έχει τρύπα ή ξεκούμπωτο σωλήνα, αλλά <<κερδίζεις>>.

Επίσης, κάποιο σωληνάκι υποπίεσης ίσως έχει βγει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σίγουρα όχι. Το στέρεο ήταν κλειστό. Άλλωστε δεν θα ακουγόταν όσο ανέβαζα στροφές με τέρμα γκάζι αλλά συνέχεια. :devil:

 

Το έβαλα στο διαγνωστικό, δεν έχει καταγράψει τίποτα. Το απόγευμα θα το πάω σ' έναν οικογενειακό φίλο μηχανικό να το δει κι αυτός μπας και βγάλουμε άκρη, διότι με μαντεψιές δεν πρόκειται να καταφέρω τίποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτοκίνητο του 2008 δεν εχει ντιζα γκαζιού για να παίξει χειροκίνητα με αυτο κάποιος.......

Γνώμη μου,ελέγχεις εξάτμιση για τυχον τρυπες(ισως βρήκες καπου,γιατι σκουριά σε αυτοκίνητο του 08 ή καταλύτης δεν νοείται) και ελέγχεις και τον ιμάντα του δυναμό,τα νεα αυτοκίνητα έχουν λείο ιμαντα και οχι με ραβδώσεις και κανουν περίεργο θορυβο μόλις χαλαρώνουν(βεβαια απο ενα σημειο και μετα θα επρεπε να σφίγγει και να σταματάει ο θόρυβος αλλα μπορει να είναι και ο τεντωτηρας του χάλια).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...