Προς το περιεχόμενο

Alcatel-Lucent CellPipe 7130

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παίδες ποια είναι η γνώμη σας για αυτό το Router

Alcatel-Lucent CellPipe 7130 σε σχέση με αυτό Thomson TG585 ?

Επεξ/σία από ilias nik
  • Απαντ. 53
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

η γνωμη ειναι σχετικη.δοκιμασε τα και τα 2 και δες ποιο ειναι πιο καλο για την χρηση που θες.πχ το Thomson ειναι πολυ σταθερο αν δεν εχεις καλη γραμμη.μπορει ομως να εχεις καλη γραφει και το alcatel να συγχρονισει πιο ψηλα.επισης το Thomson δεν εχει πολυ δυνατο wireless.για μενα δοκιμασε τα και τα 2 και δες ποιο σε καλυπτει για την χρηση που θες.αν πχ σε καλυπτει το Thomson σαν ρουτερ αλλα το alcatel σαν wireless εκει μπορεις πχ να κανεις το alcatel Να παιζει σαν access point Πανω στο thomson

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως θα μπορούσε να γίνει αυτό ? :huh:

Διότι είμαι και λίγο άσχετος ..

βαζεις πανω το alcatel και το σεταρεις κανονικα απλα του κλεινεις το ασυρματο.μετα παιρνεις το Thomson και του δινεις μια Ip παρομοια με αυτη που εχει το alcatel.αν το alcatel εχει 192.168.1.1 τοτε αφηνεις στο Thomson την 192.168.1.254 αλλα του κλεινεις τον dhcp.μετα τα συνδεεις μεταξυ τους με ενα ethernet καλωδιο απο ethernet θυρα στο ενα στην ethernet του αλλου και εισαι ready.το wireless μετα το κλειδωνεις στο thomson Κανονικα.επισης καλο θα ειναι και το Thomson να το κανεις firmware Update.επισης μπορεις να αφησεις και μονο το Thomson κανει τα παντα.

Επεξ/σία από poulinos
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.