Προς το περιεχόμενο

International Engine of the Year 2011


Critter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
ακομα και την καλυτερη περιπτωση ατμοσφαιρικου να παρουμε (που δεν ειναι πλεον το μοτερ του s2k, αλλα της 458) , το τουρμπο παλι υπερεχει σε αποδοση ανα λιτρο ακομα και αν δε μιλαμε για τοσο εξωτικη κατασκευη οπως ειναι μια φερραρι

 

Μη πας μακριά, πιάσε τον twincharged TSI που αναφέρει το post. Στα 1400cc σου βγάζει 180 PS. Απόδοση 128+ PS ανά λίτρο, και αυτό με την ονομαστική ιπποδύναμη. Είναι γνωστό ότι οι TSI βγάζουν κάπως παραπάνω από όσα υπόσχονται. ;)

  • Moderators
Δημοσ.

Το θεμα δεν ειναι μονο τα αλογα. Ειναι ο συνδυασμος κοστους που προσφερονται, αξιοπιστιας και σαφως και καταναλωσης. Το 900ρι της FPT εχει και τα 2 και μενει να αποδειχτει η αξιοπιστια.

Δημοσ.

. Είναι γνωστό ότι οι TSI βγάζουν κάπως παραπάνω από όσα υπόσχονται. ;)

καλα εγω (αν και κατοχος) δεν ενστερνιζομαι απολυτα αυτη την αποψη..

 

θα ελεγα απλα οτι οι tfsi/tsi βγαζουν απλα οσα λενε (ποτε στο τροχο αλλωστε δεν εβγαλαν παραπανω απο οσα λενε και ο τροχος μετραει , γιατι τους κινητηρες δεν τους εχουμε πανω σε παγκους σε εργαστηρια, αρα μας νοιαζει τι βγαινει στο δρομο) ενω σε πολλες περιπτωσεις αλλοι κατασκευαστες λενε ιστοριες για αγριους αν κρινουμε τι τελικα βγαζουν και στο δρομο , αλλα και στα δυναμομετρα

 

το οτι δινουν παραπανω αλογα παντως ειναι ψιλο urban legend, οπως και οτι πινουν το λαδι με το καλαμακι :rolleyes:

 

(σιγουρα τσιμπανε παντως , αλλα με ενα καλο λαδακι ακομα και σε 2λιτρο δεν εχεις θεμα στα 10.000 χλμ , στα 15 ομως που σου λενε τα συνεργεια θα εχεις, αλλα τα 15 ειναι ετσι κι αλλιως πολλα για τουρμπο imho)

 

Το θεμα δεν ειναι μονο τα αλογα. Ειναι ο συνδυασμος κοστους που προσφερονται, αξιοπιστιας και σαφως και καταναλωσης. Το 900ρι της FPT εχει και τα 2 και μενει να αποδειχτει η αξιοπιστια.

με το τουρμπο παντως προσφερονται σιγουρα πιο φθηνα απο ενα μοτερ που στροφαρει στις 9 και 10000 σαλ (+ την οικονομια στη καταναλωση , + τις νορμες περι ρυπων , το μονο αρνητικο ειναι η ελλειψη γραμμικοτητας σε σχεση με την ατμοσφαιρα , αν και αυτο δεν ειναι απολυτο)

οσο για την αξιοπιστια , αυτο ειναι συναρτηση πολλων πραγματων

 

δε μπορεις παντως να θεωρεις το ιδιο αξιοπιστο το ατμοσφαιρικο 1400αρι με το οποιο παει η θειτσα στη λαικη , σε σχεση με το πολυστροφο ατμοσφαιρικο που προοριζεται για αλλη χρηση (οπως μας εχει διδαξει η ιστορια)

 

το ιδιο ισχυει και για το τουρμπο

 

για τα παραπανω που λες (περι ftp) συμφωνω απολυτως

Δημοσ.

απλα λεω οτι το τουρμπο μπορει να βγαλει για πλακα περισσοτερα αλογα

 

ακομα και την καλυτερη περιπτωση ατμοσφαιρικου να παρουμε (που δεν ειναι πλεον το μοτερ του s2k, αλλα της 458) , το τουρμπο παλι υπερεχει σε αποδοση ανα λιτρο ακομα και αν δε μιλαμε για τοσο εξωτικη κατασκευη οπως ειναι μια φερραρι

 

 

http://carfolio.com/specifications/models/car/?car=166518

 

165 άλογα στο λίτρο :devil:

Δημοσ.

Εγώ πάλι δε μπορώ να καταλάβω τι παιχνίδι είναι αυτό με τους ρύπους και το turbo. Για ποιο λόγο θεωρούνται αυτοί οι κινητήρες λιγότερο ρυπογόνοι; Η ιστορία έχει δείξει ότι όταν boostάρει το turbo η καανάλωση (και μαζί οι ρύποι) εκτινάσσεται. Και είναι αρκετά μεγαλύτερη από ένα ατμοσφαιρικό ίδιας ισχύος.

Δημοσ.

Εγώ πάλι δε μπορώ να καταλάβω τι παιχνίδι είναι αυτό με τους ρύπους και το turbo. Για ποιο λόγο θεωρούνται αυτοί οι κινητήρες λιγότερο ρυπογόνοι; Η ιστορία έχει δείξει ότι όταν boostάρει το turbo η καανάλωση (και μαζί οι ρύποι) εκτινάσσεται. Και είναι αρκετά μεγαλύτερη από ένα ατμοσφαιρικό ίδιας ισχύος.

γιατι στα τυποποιημενα test τα λιγοτερα κυβικα σημαινουν πολυ λιγοτερους ρυπους και καταναλωση

και ο φθηνος τροπος για να επιτυχουν αυτα τα αποτελεσματα οι βιομηχανιες ειναι το τουρμπο (κι εμεις οι ελληνες συγκεκριμενα -γιατι αυτο μας ενδιαφερει- με τη σειρα μας κερδιζουμε φθηνες επιδοσεις, αν σκεφτει κανεις τη φορολογια μας και πλεον τη τιμη της βενζινης )

 

και στη πραγματικη ζωη ομως αν πηγαινεις ηρεμα , το τουρμπατο θα καψει λιγοτερο απο ενα ατμοσφαιρικο αναλογης ιπποδυναμης και περισσοτερων κυβικων (και μπορει μια χαρα ανετα να οδηγηθει ηρεμα λογω της ροπης χαμηλα)

 

αν το πατησεις εννοειεται οτι θα καψει, δε βγαινουν μαγικα τα αλογα..

απο ιδιας ισχυος (να καινε περισσοτερο) παντως δεν εχω κατι στο νου μου, απο ιδιων κυβικων ναι, αλλα συνηθως ειναι και σημαντικα πιο δυνατα

 

απλα τα τουρμπατα εχουν πολυ μεγαλυτερη διακυμανση μεγιστης-ελαχιστης καταναλωσης σε σχεση με τα ατμοσφαιρικα για αυτο και γινονται παρεξηγησεις

 

 

οκ με ρουμπωσες :lol:

ακυρο!

 

169.1 :devil: τα σκηπτρα ξανα στο τουρμπο :P

 

http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=150799

Δημοσ.

εχμ... /offtopic

 

Mv Agusta F4 R ---> 998cc με 174hp

Mv Agusta F4 R 312 ---> 998cc με 183hp

Mv Agusta F4 RR 312 ---> 998cc με 190hp

Mv Agusta F4 CC ---> 1078cc με 200hp (100 κομμάτια, 350+ km/h, $100.000+)

Mv Agusta F4 RR ---> 998cc με 201hp

 

BMW S 1000RR ---> 999cc με 193hp

 

Ducati Desmosedici RR ---> 989cc περιορισμένη στα 197 άλογα μόνο!

 

 

 

πάρτε τα κουτιά σας από εδώ, ουστ!

:D :P

Δημοσ.

μωρε τελεια θα ηταν , αλλα ας βολευτουμε με ο,τι εχουμε δε θα κατσουμε να σκασουμε κιολας..

 

(αν και το καπαρο πρεπει να ειναι μεγαλη σκοτωστρα :fear: , καλυτερα οχι :P )

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...