Προς το περιεχόμενο

International Engine of the Year 2011


Critter

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στον κορυφαίο αυτό διαγωνισμό, το επιτελείο των κριτών, που αποτελείται από 76 δημοσιογράφους και ειδικούς μηχανολογίας από 36 διαφορετικές χώρες, δεν υπερθεμάτισε απλά την υπεροχή του TwinAir στην κατηγορία κάτω των 1.000 κ.εκ., αλλά και τον εξέλεξε ως τον “International Engine of the Year 2011”, απονέμοντάς του την ύψιστη διάκριση. Ο TwinAir κέρδισε επίσης το βραβείο του “Best New Engine 2011” και το βραβείο του “Best Green Engine 2011”.

 

Έτσι ένας πραγματικά ανεπανάληπτος θρίαμβος ολοκληρώθηκε για τη Fiat, με τις βραβεύσεις του TwinAir να προστίθενται στον τίτλο “Best New Engine 2010” που κατέλαβε ο κινητήρας 1.4 MultiAir Turbo το προηγούμενο έτος, επιβεβαιώνοντας την υπεροχή της Fiat Powertrain στην ανάπτυξη και παραγωγή μικρής χωρητικότητας συνόλων, με υψηλό τεχνολογικό υπόβαθρο και αντίστοιχα χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

 

Ο βραβευμένος κινητήρας TwinAir των 85 ίππων είναι αυτή την περίοδο διαθέσιμος στα Fiat 500/500C, ενώ σύντομα θα ενταχθεί και στην γκάμα της νέας Lancia Ypsilon. Η οικογένεια TwinAir, εντούτοις, σύντομα θα μεγαλώσει με την προσθήκη της έκδοσης των 65 ίππων, την υπερτροφοδοτούμενη έκδοση των 105 ίππων, στην κορυφή της κατηγορίας με όρους απόδοσης (120 ίπποι/λίτρο), καθώς και την ακόμη πιο φιλική προς στο περιβάλλον έκδοση Turbo bi-fuel με ισχύ 80 ίππων. Αποτελώντας την επιτομή της λογικής downsizing, οι εξαιρετικά αποδοτικοί κινητήρες της οικογένειας TwinAir συγκεντρώνουν τα χαρακτηριστικά της προηγμένης τεχνολογίας MultiAir για τον τρόπο λειτουργίας των βαλβίδων εισαγωγής και την «έξυπνη» ηλεκτρονική διαχείριση του κινητήρα, προσφέροντας υψηλά επίπεδα απόδοσης και συγχρόνως εξαιρετικά χαμηλές τιμές εκπομπών ρύπων CO2 και κατανάλωσης καυσίμου.

 

Τα μέλη της κριτικής επιτροπής είχαν μόνο κολακευτικά σχόλια να κάνουν για τον TwinAir κινητήρα: «Αυτό αποτελεί απόδειξη ότι η επιτακτική ανάγκη για downsized κινητήρες δεν σημαίνει και χαμηλές επιδόσεις. Εκτός από εντυπωσιακή ροπή και εκπληκτική απόδοση σε οικονομικά επίπεδα, αυτός ο μικρός κινητήρας έχει πληθωρικό χαρακτήρα» δήλωσε ο John Carey, εκπρόσωπος του Wheels, ενώ ο Dean Slavnich, μέλος του “Engine Technology International”, συμπλήρωσε: «Τέσσερα τρόπαια σε ένα έτος; Μία εκπληκτική επίδοση! Ο TwinAir έγραψε το όνομά του στην ιστορία των βραβείων “International Engine of the Year ”».

 

Τα βραβεία παρέλαβαν ο Aldo Marangoni, Product Engineering Vice President και ο Dario Sacco, Engines Platform Vice President. «Η σημερινή επιτυχία αποτελεί την επιβράβευση της σκληρής δουλειάς που έχουμε κάνει έως σήμερα, τόσο στην έρευνα καινοτόμων λύσεων, όσο και στη σχεδίαση και κατασκευή αποδοτικών κινητήρων. Οι κινητήρες μας άλλωστε είναι υπεύθυνοι για την ηγετική παρουσία του Fiat S.p.A. Group στις κορυφαίες θέσεις της βαθμολογίας των πιο οικολογικών αυτοκινητοβιομηχανιών» δήλωσαν οι Διευθυντές της Fiat Powertrain κατά το τέλος της τελετής βράβευσης.

 

Καλύτερος νέος κινητήρας 2011

Fiat TwinAir 875 cc (Fiat 500)

 

«Πράσινος» κινητήραςτηςχρονιάς

Fiat TwinAir 875 cc (Fiat 500)

 

Καλύτερος κινητήρας επιδόσεων

Ferrari 4.5-liter V8 (458 Italia)

 

Κάτωτου 1 λίτρου

Fiat TwinAir 875 cc (Fiat 500)

 

Από 1 έως 1.4 λίτρα

Volkswagen 1.4-liter TSI Twincharger (Golf, Touran, Tiguan, Jetta, EOS, Scirocco, Seat Ibiza Cupra)

 

Από 1.4 έως 1.8 λίτρα

BMW-PSA 1.6-liter Turbo (MINI Cooper S, Clubman, Peugeot 207, 308)

Από 1.8 έως 2 λίτρα

BMW Diesel TwinTurbo (123d, X1)

 

Από 2 έως 2.5 λίτρα

Audi 2.5-liter 5cyl turbo (TT RS, RS3)

 

Από 2.5 έως 3 λίτρα

BMW 3-liter TwinPowerTurbo (135, 335, X6,Z4,730)

 

Από 3 έως 4 λίτρα

BMW 4-liter V8 (M3)

 

Πάνωαπό 4 λίτρα

Ferrari 4.5-liter V8 (458 Italia)

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2011

Fiat TwinAir 875 cc (Fiat 500)

 

Πηγή : http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=6742

  • Moderators
Δημοσ.

Μετά από τόσα χρόνια κυριαρχίας των TSI, ηρθε η ωρα (απο περσυ) και για την FPT ;)

Δημοσ.

εγω αυτο που κραταω ειναι πως δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ μοτερ απο ιαπωνια μερια... ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ. αυτο δειχνει οτι μαλλον τα παιδια εκει στην ιαπωνια εχουν χασει τον προσανατολισμο τους λιγο. μονο η nissan παει κατι να κανει με 2 καινουργια μοτερακια (1.2Τ στο micra και 1.6Τ στο juke) τη στιγμη που οι υπολοιποι κοιμουνται τον υπνο του δικαιου. και το λεω ενω ειμαι τρελλος γιαπωνεζοφιλος.. απλα εχω απογοητευτει ΠΛΗΡΩΣ απο τους κινητηρες τους εδω και καποια χρονια γιαυτο και το επομενο μου αμαξι, εκτος συγκλονιστικου απροοπτου, δε θα ειναι απο ιαπωνια μερια.

Δημοσ.

1.3 με 83 αλογα και 11.2 κιλα ροπης.. ξεμπαζωνει την ασφαλτο... υπαρχουν κι αλλοι τροποι να κατεβασεις την καταναλωση ενω ταυτοχρονα εχεις και αποδεκτες επιδοσεις. γιατι αν βαλουν αυτο το σκα(τ)αι ακτιβ μοτερ στο 2 θα γινει ακομη πιο αργο απο το τωρινο (που πραγματικα ειναι ΘΕΟΑΡΓΟ...!!!)

Δημοσ.

εγω αυτο που κραταω ειναι πως δεν υπαρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑ μοτερ απο ιαπωνια μερια... ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΔΕΙΓΜΑ. αυτο δειχνει οτι μαλλον τα παιδια εκει στην ιαπωνια εχουν χασει τον προσανατολισμο τους λιγο. μονο η nissan παει κατι να κανει με 2 καινουργια μοτερακια (1.2Τ στο micra και 1.6Τ στο juke) τη στιγμη που οι υπολοιποι κοιμουνται τον υπνο του δικαιου. και το λεω ενω ειμαι τρελλος γιαπωνεζοφιλος.. απλα εχω απογοητευτει ΠΛΗΡΩΣ απο τους κινητηρες τους εδω και καποια χρονια γιαυτο και το επομενο μου αμαξι, εκτος συγκλονιστικου απροοπτου, δε θα ειναι απο ιαπωνια μερια.

 

μην κοιτας μονο απο ιαπωνια μερια...κανουν κι αλλοι απο την απω ανατολη κινητηρες.

http://www.youtube.com/watch?v=5xlaj3QLnL4

και επισης εχουν ετοιμασει κι ενα τουρμποκινητηρα http://www.drive.gr/drive/index.php?option=com_k2&view=item&id=1452:hyundai-%CE%BD%CE%AD%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF-veloster&Itemid=118

 

αλλος: Ο νέος τετρακύλινδρος δίλιτρος GDI της Hyundai λανσάρεται στο i40 και αποδίδει 177 ίππους με ροπή 213 Nm

 

μικρος για το ι10: Σύμφωνα με τις πρώτες δοκιμές που έχουν γίνει από τη Hyundai, ο νέος τρικύλινδρος turbo κινητήρας 0,8lt αναμένεται να αποδίδει 90 ίππους, ενώ εκπομπές CO2 θα είναι αρκετά κάτω από 100g/km.

http://www.autoblog.gr/2009/08/08/hyundai-new-small-turbo-engine-800cc/

 

;)

Δημοσ.

πες τα μαστορα.. η χιουνται εχει ξυπνησει! αλλοι κοιμουνται..............

Δημοσ.

Αν αναφέρεστε στην Honda,όντως μια χαρά κοιμάται τον (πράσινο) ύπνο του δικαίου.Βέβαια υπάρχουν κάτι ταρζανοπροσπάθειες απο πλευράς Mugen (IMA+compressor στο CRZ),άλλα ουσιαστικά μιλάμε για βελτιωτικό οίκο και όχι για αυτόνομη προσπάθεια.Ίσως στο μέλλον...

Δημοσ.
στην κορυφή της κατηγορίας με όρους απόδοσης (120 ίπποι/λίτρο)

μιας και λετε για ιαπωνες

πριν ποσα χρονια καταφερανε οι ιαπωνες τετοια αποδοση και μαλιστα με ατμοσφαιρικο?10-15? :rolleyes:

Δημοσ.

1.3 με 83 αλογα και 11.2 κιλα ροπης.. ξεμπαζωνει την ασφαλτο... υπαρχουν κι αλλοι τροποι να κατεβασεις την καταναλωση ενω ταυτοχρονα εχεις και αποδεκτες επιδοσεις. γιατι αν βαλουν αυτο το σκα(τ)αι ακτιβ μοτερ στο 2 θα γινει ακομη πιο αργο απο το τωρινο (που πραγματικα ειναι ΘΕΟΑΡΓΟ...!!!)

 

Δηλαδή οι 83 ίπποι θεωρούνται μη αποδεκτοί; Για αυτοκίνητο επιδόσεων σίγουρα, για αυτοκίνητο πόλης όμως αρκούν και με το παραπάνω. Μην ξεχνάς άλλωστε πριν κάτι χρόνια, που και τα «μεγάλα» αυτοκίνητα είχαν κάτι ασθενικούς 1.8 κινητήρες που δεν παίρναν τα πόδια τους.

Δημοσ.

μιας και λετε για ιαπωνες

πριν ποσα χρονια καταφερανε οι ιαπωνες τετοια αποδοση και μαλιστα με ατμοσφαιρικο?10-15? :rolleyes:

ναι αλλα πλεον με τους τωρινους περιορισμους στους ρυπους δε θα μπορουσαν να βγαλουν κατι τετοιο :rolleyes:

 

και πες ειναι πολυ καλα τα 120 (υποτιθεμενα βεβαια, γιατι δεν εχει 240 αλογα το s..) , αλλα τα 150 του evo ειναι μαλλον πολυ καλυτερα :-D

  • Moderators
Δημοσ.

Παιδια, μιλαμε ομως για κινητηρα που φορεθηκε σε αυτοκινητο των 13-14 χιλιαδων ευρω, και οχι των 20 ουτε των 45 ε...

Και 13-14 χιλιαδες γιατι ειναι "Premium", αν ηταν κανενα Punto-Panda ή καποιο αλλο "κοινο θνητο" αυτοκινητακι και οχι το 500, ουτε 12 χιλιαρικα δε θα κοστιζε. ;)

 

Και τα 85 αλογα με τυποποιημενη καταναλωση 4,9 εντος πολης, οχι μονο ειναι ικανοποιητικα, αλλα και τα ταξιδακια (π.χ. διακοπες) 2-3 φορες το χρονο τα κανεις πολυ ανετα.

Δημοσ.

απλα λεω οτι το τουρμπο μπορει να βγαλει για πλακα περισσοτερα αλογα

 

ακομα και την καλυτερη περιπτωση ατμοσφαιρικου να παρουμε (που δεν ειναι πλεον το μοτερ του s2k, αλλα της 458) , το τουρμπο παλι υπερεχει σε αποδοση ανα λιτρο ακομα και αν δε μιλαμε για τοσο εξωτικη κατασκευη οπως ειναι μια φερραρι

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...