Προς το περιεχόμενο

αγόρασα απο το ebay πλήρωσα και δεν παρέλαβα ποτέ


λύδια αννίτου

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω και το πιο πιθανό είναι να σας ταλαιπωρήσει η αδεξιότητά μου!

Έχω κάνει αρκετές αγορές απο το ebay χωρίς κανένα πρόβλημα, την τελευταία φορά όμως είμαι βέβαιη πως με εξαπάτησαν.

Αγόρασα ενα ανταλλακτικό για το αυτοκινητάκι μου απο το ebay Γερμανίας και πλήρωσα με paypal. Μετά απο 15 μέρες αναμονής επικοινώνησα με τον πωλητή να μάθω γιατί καθυστερεί την αποστολή και μου απάντησε πως δεν πλήρωσα τα μεταφορικά! Ούτε στην καταχώρηση του ανταλλακτικού ανέφερε μεταφορικά ούτε στο τιμολόγιο του paypal χρέωσε τίποτα. Στο mail που έστειλα στον πωλητή δεν μου απάντησε ποτέ πόσα τελικά είναι αυτά τα ξαφνικά μεταφορικά και όταν επέμενα να τα πληρώσω ό,τι χρειάζεται με την παραλλαβή του ανταλλακτικού αρνήθηκε.

Θα παρακαλούσα να με συμβουλεύσει κάποιος αν μπορώ να ζητήσω να επιστραφούν τα χρήματά μου και με ποιό τρόπο θα έχω καλύτερο αποτέλεσμα αν διαμαρτυρηθώ στο ebay ή στο paypal, γιατί έχω την εντύπωση πως δεν μπορώ να το κάνω και στα δυο. Δυστηχώς τα αγγλικά μου δεν είναι τόσο καλά ώστε να μπορώ να πάρω όσες απαντήσεις χρειάζομαι απο τα ανάλογα side.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Δημοσ.

Καλησπέρα Λυδία θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω να κάνεις την διαδικασία όπως πρέπει για να πάρεις πίσω τα χρήματά σου τουλάχιστον.

Κανονικά υπάρχει κάποιο χρονικό όριο απ την στιγμή που έγινε η συναλλαγή για να είσαι 100% σίγουρη ότι θα σου επιστραφούν.Αν δεν έχουν περάσει πάνω από 30 ημέρες πρώτα στέλνεις ένα mail στον πωλητή (μέσω του ebay πάντα) στο οποίο του λες ότι αφού δεν έγινε η συναλλαγή όπως έπρεπε ζητάς να σου επιστρέψει τα χρήματα σου πίσω αμέσως αλλιώς θα ανοίξεις "dispute"(θα σου εξηγήσω πιο κάτω τί είναι αυτό)και θα του αφήσεις αρνητικό feedback.Περιμένεις 1-2 μέρες το πολύ .Αν δεν σου απαντήσει πας στο "my ebay" και εκεί υπάρχει επιλογή που σου λέει να ανοίξεις "dispute" και δίπλα για ποιόν λόγο (πχ αντικείμενο δεν ήρθε ποτέ,αντικείμενο ελλατωματικό κτλ κτλ) αυτό το dispute είναι ο επίσημος τρόπος που δηλώνεις στο ebay ότι υπάρχει πρόβλημα και ζητάς τα χρήματα σου πίσω.Αυτοί με την σειρά τους ρωτούν και τον πωλητή τους λόγους ή τα αποδεικτικά αν το έχει πχ στείλει και απ την στιγμή που ο άλλος δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα σου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω .Αυτή η διαδικασία είναι λίγο χρονοβόρα όμως (το πολύ μήνας) γι αυτό στην αρχή σου είπα καλό είναι να το ζητήσεις εσύ απ τον πωλητή κατευθείαν.Πάντως μην ανησυχείς ,χρήματα δεν θα χάσεις.Επίσης να τονίσω ότι σε καμιά περίπτωση μην βάλεις feedback πριν πάρεις χρήματα πίσω.To paypal δεν χρειαζεται να ανακατευτεί πουθενά ,το ebay αρκεί.

Δημοσ.

γραψε το λινκ.

μεσω ebay.gr εκανες την διαδικασια ε?ειναι ψιλο ακυρο απ οσο θυμαμαι γιατι δεν εμφανιζει την κανονικη σελιδα που διαλεγεις μεταφορικα και χωρα...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Καλησπέρα,

έστειλα αρκετά mail στον πωλητή αλλά και πάλι δεν έλαβα καμία απάντηση. Δυστηχώς είχαν ήδη περάσει οι 30 μέρες πριν ακόμη γράψω εδώ να πάρω την συμβουλή σας. Είχε μεσολαβήσει το Πάσχα, είμαι κι εγω πνιγμένη στη δουλειά.... Μόλις κλείσω το μήνυμά μου θα μπω στο ebay μήπως και καταφέρω κάτι. Τα χρήματα δεν είναι πολλά, αλλά με ενόχλησε η κοροϊδία και η ειρωνεία του πωλητή.

Καλό βράδυ και ευχαριστώ και πάλι για όλα.

Δημοσ.

Κανε αμεσως dispute η claim ,οπως γραφει ο cosmos 000, γιατι αν περασουν 45 ημερες(νομιζω), δεν γινεται τιποτα.

 

Εχω παρει επιστροφη χρηματων την επομενη μερα σε χοντρη απατη και αλλες φορες μετα απο μηνα.

 

Υπ'οψιν οτι ο πωλητης προσπαθει να κερδισει χρονο με e-mail,ωστε να περασει το διαστημα 45 ημερων.

Δημοσ.

Κανε αμεσως dispute η claim ,οπως γραφει ο cosmos 000, γιατι αν περασουν 45 ημερες(νομιζω), δεν γινεται τιποτα.

 

Εχω παρει επιστροφη χρηματων την επομενη μερα σε χοντρη απατη και αλλες φορες μετα απο μηνα.

 

Υπ'οψιν οτι ο πωλητης προσπαθει να κερδισει χρονο με e-mail,ωστε να περασει το διαστημα 45 ημερων.

Όντως σημαντικό, σε αυτό προσοχή γιατί μετά το 45άρι.....δίδεται άφεση αμαρτιών!!!!

Δημοσ.

Γεια χαρά σε όλους.

Κάνω κι εγώ πολλές αγορές από ebay αλλά σχεδόν πάντα από την αγγλική σελίδα. Μόνο μία φορά αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με σένα, δεν έλαβα δηλαδή ποτέ την παραγγελία μετά από περίπου 1 μήνα. Είχα παραγγείλει ένα αξεσουάρ για την παιχνιδομηχανή μου και μάλιστα ο πωλητής ήταν από Γερμανία (σύμπτωση???). Κι εμένα αρχικά δεν μου απαντούσε αλλά μόλις κατέφυγα στο resolution center τον ανάγκασε το ebay να μου απαντήσει.Μου πρότινε μάλιστα να μην μου επιστρέψει όλο το ποσό και αλλά το μισό γιατί υποστήριξε ότι έφταιγαν τα ελληνικά ταχυδρομεία! Οπότε το μόνο που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το ίδιο το ebay αλλά μην το καθυστερείς άλλο.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...