λύδια αννίτου Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω και το πιο πιθανό είναι να σας ταλαιπωρήσει η αδεξιότητά μου! Έχω κάνει αρκετές αγορές απο το ebay χωρίς κανένα πρόβλημα, την τελευταία φορά όμως είμαι βέβαιη πως με εξαπάτησαν. Αγόρασα ενα ανταλλακτικό για το αυτοκινητάκι μου απο το ebay Γερμανίας και πλήρωσα με paypal. Μετά απο 15 μέρες αναμονής επικοινώνησα με τον πωλητή να μάθω γιατί καθυστερεί την αποστολή και μου απάντησε πως δεν πλήρωσα τα μεταφορικά! Ούτε στην καταχώρηση του ανταλλακτικού ανέφερε μεταφορικά ούτε στο τιμολόγιο του paypal χρέωσε τίποτα. Στο mail που έστειλα στον πωλητή δεν μου απάντησε ποτέ πόσα τελικά είναι αυτά τα ξαφνικά μεταφορικά και όταν επέμενα να τα πληρώσω ό,τι χρειάζεται με την παραλλαβή του ανταλλακτικού αρνήθηκε. Θα παρακαλούσα να με συμβουλεύσει κάποιος αν μπορώ να ζητήσω να επιστραφούν τα χρήματά μου και με ποιό τρόπο θα έχω καλύτερο αποτέλεσμα αν διαμαρτυρηθώ στο ebay ή στο paypal, γιατί έχω την εντύπωση πως δεν μπορώ να το κάνω και στα δυο. Δυστηχώς τα αγγλικά μου δεν είναι τόσο καλά ώστε να μπορώ να πάρω όσες απαντήσεις χρειάζομαι απο τα ανάλογα side. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
GR1337 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Όπως φαίνεται δεν είναι συνεργάσιμος. Έχει καλό feedback; Το resolution center είναι η επόμενη κίνηση: http://resolutioncentre.ebay.co.uk/
cosmos000 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Καλησπέρα Λυδία θα προσπαθήσω να σε βοηθήσω να κάνεις την διαδικασία όπως πρέπει για να πάρεις πίσω τα χρήματά σου τουλάχιστον. Κανονικά υπάρχει κάποιο χρονικό όριο απ την στιγμή που έγινε η συναλλαγή για να είσαι 100% σίγουρη ότι θα σου επιστραφούν.Αν δεν έχουν περάσει πάνω από 30 ημέρες πρώτα στέλνεις ένα mail στον πωλητή (μέσω του ebay πάντα) στο οποίο του λες ότι αφού δεν έγινε η συναλλαγή όπως έπρεπε ζητάς να σου επιστρέψει τα χρήματα σου πίσω αμέσως αλλιώς θα ανοίξεις "dispute"(θα σου εξηγήσω πιο κάτω τί είναι αυτό)και θα του αφήσεις αρνητικό feedback.Περιμένεις 1-2 μέρες το πολύ .Αν δεν σου απαντήσει πας στο "my ebay" και εκεί υπάρχει επιλογή που σου λέει να ανοίξεις "dispute" και δίπλα για ποιόν λόγο (πχ αντικείμενο δεν ήρθε ποτέ,αντικείμενο ελλατωματικό κτλ κτλ) αυτό το dispute είναι ο επίσημος τρόπος που δηλώνεις στο ebay ότι υπάρχει πρόβλημα και ζητάς τα χρήματα σου πίσω.Αυτοί με την σειρά τους ρωτούν και τον πωλητή τους λόγους ή τα αποδεικτικά αν το έχει πχ στείλει και απ την στιγμή που ο άλλος δεν μπορεί να αποδείξει τίποτα σου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω .Αυτή η διαδικασία είναι λίγο χρονοβόρα όμως (το πολύ μήνας) γι αυτό στην αρχή σου είπα καλό είναι να το ζητήσεις εσύ απ τον πωλητή κατευθείαν.Πάντως μην ανησυχείς ,χρήματα δεν θα χάσεις.Επίσης να τονίσω ότι σε καμιά περίπτωση μην βάλεις feedback πριν πάρεις χρήματα πίσω.To paypal δεν χρειαζεται να ανακατευτεί πουθενά ,το ebay αρκεί.
kage Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 γραψε το λινκ. μεσω ebay.gr εκανες την διαδικασια ε?ειναι ψιλο ακυρο απ οσο θυμαμαι γιατι δεν εμφανιζει την κανονικη σελιδα που διαλεγεις μεταφορικα και χωρα...
λύδια αννίτου Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 30 Μαΐου 2011 Καλησπέρα, έστειλα αρκετά mail στον πωλητή αλλά και πάλι δεν έλαβα καμία απάντηση. Δυστηχώς είχαν ήδη περάσει οι 30 μέρες πριν ακόμη γράψω εδώ να πάρω την συμβουλή σας. Είχε μεσολαβήσει το Πάσχα, είμαι κι εγω πνιγμένη στη δουλειά.... Μόλις κλείσω το μήνυμά μου θα μπω στο ebay μήπως και καταφέρω κάτι. Τα χρήματα δεν είναι πολλά, αλλά με ενόχλησε η κοροϊδία και η ειρωνεία του πωλητή. Καλό βράδυ και ευχαριστώ και πάλι για όλα.
newtech Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Καλυτερα μεσο www.ebay.co.uk και να βλεπεις ΠΑΝΤΑ την αξιολογιση!
ardo Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Κανε αμεσως dispute η claim ,οπως γραφει ο cosmos 000, γιατι αν περασουν 45 ημερες(νομιζω), δεν γινεται τιποτα. Εχω παρει επιστροφη χρηματων την επομενη μερα σε χοντρη απατη και αλλες φορες μετα απο μηνα. Υπ'οψιν οτι ο πωλητης προσπαθει να κερδισει χρονο με e-mail,ωστε να περασει το διαστημα 45 ημερων.
cosmos000 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 2 Ιουνίου 2011 Κανε αμεσως dispute η claim ,οπως γραφει ο cosmos 000, γιατι αν περασουν 45 ημερες(νομιζω), δεν γινεται τιποτα. Εχω παρει επιστροφη χρηματων την επομενη μερα σε χοντρη απατη και αλλες φορες μετα απο μηνα. Υπ'οψιν οτι ο πωλητης προσπαθει να κερδισει χρονο με e-mail,ωστε να περασει το διαστημα 45 ημερων. Όντως σημαντικό, σε αυτό προσοχή γιατί μετά το 45άρι.....δίδεται άφεση αμαρτιών!!!!
Gellitsa Δημοσ. 4 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 4 Ιουνίου 2011 Γεια χαρά σε όλους. Κάνω κι εγώ πολλές αγορές από ebay αλλά σχεδόν πάντα από την αγγλική σελίδα. Μόνο μία φορά αντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα με σένα, δεν έλαβα δηλαδή ποτέ την παραγγελία μετά από περίπου 1 μήνα. Είχα παραγγείλει ένα αξεσουάρ για την παιχνιδομηχανή μου και μάλιστα ο πωλητής ήταν από Γερμανία (σύμπτωση???). Κι εμένα αρχικά δεν μου απαντούσε αλλά μόλις κατέφυγα στο resolution center τον ανάγκασε το ebay να μου απαντήσει.Μου πρότινε μάλιστα να μην μου επιστρέψει όλο το ποσό και αλλά το μισό γιατί υποστήριξε ότι έφταιγαν τα ελληνικά ταχυδρομεία! Οπότε το μόνο που μπορεί να σε βοηθήσει είναι το ίδιο το ebay αλλά μην το καθυστερείς άλλο.
tempo Δημοσ. 5 Ιουνίου 2011 Δημοσ. 5 Ιουνίου 2011 κάνε γρήγορα και πες μας και την εξέλιξη νομίζω ότι η διαδικασία ενδιαφέρει αρκετούς.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.