Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 297
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

τελικα θα μας πειτε τι ειναι?δεν ειναι χαρντκορ τεκνο, δεν ειναι τρανς, τι ειναι ?

 

techno ακουω τη μιση μου ζωη και σου υπογράφω οτι δεν πλησιάζει καν. :P

trance-ιζει γενικα.

Δημοσ.

techno ακουω τη μιση μου ζωη και σου υπογράφω οτι δεν πλησιάζει καν. :P

trance-ιζει γενικα.

 

trance(ψυχεδελικη) Ακουω πολλα χρονια και οχι, δεν τρανσιζει ... =P

Εκτος αν μιλαμε για γιουροτρανς και τετοια εκτρωματα...

Δημοσ.

 

Δεν εχεις ιδεα :)

Μπορω κι εγω να σου δωσω αυτο το link:

http://en.wikipedia.org/wiki/Techno

και μετα εδω:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_electronic_dance_music_genres

 

Δεν υπαρχει genre hardcore techno..

Μονο hardtechno, schranz που καμια σχεση δεν εχει με αυτο το αισχος που εχεις δωσει εδω περα.

This ends this specific topic. :>

Δημοσ.

Οκ, θεωρησε ως μη γενομενη την αναφορα στην αξιολογηση.

 

 

Πιο σωστο για μενα ειναι το "Θα ειχαν αξια για καποιους, αν τα ανακαλυπταν". Αρα αξιζαν (για τον ανθρωπο) αλλα δεν μαθευτηκε η αξια τους (απο ανθρωπο). Δηλαδη οχι ακριβως: και ο συγγραφεας μπορει να καταλαβει αν τα εργα του εχουν καποια (εστω μηδαμινη αξια). Αρα εχεις ηδη εναν. Επισης, μπορει μεσω των γραπτων του να επικοινωνησει με τον εσωτερικο του κοσμο. Αρα εχεις ηδη μια επικοινωνια. Εκ της γεννησης του καλλιτεχνηματος.

 

 

Θα γινω σαφεστερος: Επιχειρουσα να τονισω οτι το εργο που εχει ηδη δημιουργηθει ουσιαστικα δεν αλλαζει, αλλαζει η αντιληψη των ανθρωπων γι' αυτο.

Η επικοινωνία χρειάζεται τουλάχιστον δύο ανθρώπους. Δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει κανέναν πέρα από τον ίδιο το δημιουργό το τι πιστεύει ο ίδιος για την αξία του έργου του. Αν δεν κριθεί, είναι σαν να μην υπάρχει και η αξία που έχει είναι συναισθηματική μάλλον και όχι καλλιτεχνική.

Επισκέπτης
Δημοσ.
Θα γινω σαφεστερος: Επιχειρουσα να τονισω οτι το εργο που εχει ηδη δημιουργηθει ουσιαστικα δεν αλλαζει, αλλαζει η αντιληψη των ανθρωπων γι' αυτο.

 

Το θέμα μας είναι, δηλαδή, αν υπάρχει πραγματικό έργο ή αν είναι κάτι ιδεατό.

 

Κάποιος φιλόσοφος-συγγραφέας έλεγε ότι η 5η του Μπετόβεν δεν υπάρχει. Γιατί δεν υπάρχει τίποτα που να μπορούμε να ισχυριστούμε ότι "αυτό είναι η 5η συμφωνία του Μπετόβεν". Το χαρτί και οι νότες δεν είναι μουσική και δεν υπάρχει η απόλυτη εκτέλεση που να μπορούμε να αναγνωρίσουμε ως αντικειμενική.

 

Είμαι της παραπάνω άποψης και ότι θεωρία χτίζω την περιλαμβάνει στη βάση της.

 

Αντίστοιχα, λοιπόν, δεν πιστεύω και στην αντικειμενική αξία κανενός έργου.

Δημοσ.

Δεν εχεις ιδεα :)

Μπορω κι εγω να σου δωσω αυτο το link:

http://en.wikipedia.org/wiki/Techno

και μετα εδω:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_electronic_dance_music_genres

 

Δεν υπαρχει genre hardcore techno..

Μονο hardtechno, schranz που καμια σχεση δεν εχει με αυτο το αισχος που εχεις δωσει εδω περα.

This ends this specific topic. :>

 

Είπα αν διάβαζες καλύτερα, πως το Genre είναι Gabber. Μπορείς να χαρακτηρίσεις την μουσική Hardcore Techno, αλλά το Genre που παίζει mainly είναι Gabber.

 

Μην ξεχάσεις να πάρεις 50 και να φύγεις από το τοπικ. (:

Δημοσ.

αυτό ομώς δεν την κάνει ανώτερη μουσική.Δεν έχει το επιπεδό(η μουσική).Είναι αντικειμενικό αυτό.Είναι θέμα καλαισθησίας.

 

αντικειμενικοτητα στην καλαισθησια της μουσικης...?

not possible

 

by the way

τα πραγματα θα ηταν καλυτερα [για παραπανω απο 1 λογους]

αν αλλαζε η TV και αντι για

Lady Gaga επαιζε τπτ τετοια

 

http://www.youtube.com/watch?v=Y-37oaQEwe8

Δημοσ.

Είπα αν διάβαζες καλύτερα, πως το Genre είναι Gabber. Μπορείς να χαρακτηρίσεις την μουσική Hardcore Techno, αλλά το Genre που παίζει mainly είναι Gabber.

 

Μην ξεχάσεις να πάρεις 50 και να φύγεις από το τοπικ. (:

 

Sorry που δεν γνωρίζω την gabber που απ'οτι άκουσα ξεχειλιζει ποιοτητα.. :>

Δημοσ.

Το θέμα μας είναι, δηλαδή, αν υπάρχει πραγματικό έργο ή αν είναι κάτι ιδεατό.

 

Κάποιος φιλόσοφος-συγγραφέας έλεγε ότι η 5η του Μπετόβεν δεν υπάρχει. Γιατί δεν υπάρχει τίποτα που να μπορούμε να ισχυριστούμε ότι "αυτό είναι η 5η συμφωνία του Μπετόβεν". Το χαρτί και οι νότες δεν είναι μουσική και δεν υπάρχει η απόλυτη εκτέλεση που να μπορούμε να αναγνωρίσουμε ως αντικειμενική.

 

Είμαι της παραπάνω άποψης και ότι θεωρία χτίζω την περιλαμβάνει στη βάση της.

 

Αντίστοιχα, λοιπόν, δεν πιστεύω και στην αντικειμενική αξία κανενός έργου.

Ομολογω οτι ξαφνιαζομαι. Θα μου φαινοταν απολυτα φυσικη η αμφισβητηση της αντικειμενικης αξιας ενος εργου, για ευνοητους λογους.

 

Αλλα της υπαρξης ενος εργου; Βλεπω οτι απορριπτεις την αντικειμενικη υπαρξη του ηχου επειδη δε μπορει κανεις να τον πιασει με τα χερια του! Δε ξερω τί εχεις κατα νου, εγω παντως προσπαθουσα να μιλησω ρεαλιστικα, οχι ιδεαλιστικα ή οτιδηποτε αλλο στηριζεται στην απολυτη ελευθερια της φαντασιας. Η αποψη "η μουσικη δεν υπαρχει γιατι δεν εχει χειροπιαστη μορφη" ηχει στ' αυτια μου ως πρωτογονη, παραλογη. Θα μπορουσα να δεχθω κατι τετοιο μονο ως μια, ας πουμε, μη "σοβαρη", ως καποια απολαυστικη φανταστικη συζητηση σε φαση "ε, φαντασου τωρα αυτα που ζουμε να ειναι ονειρο και να νομιζουμε οτι ειναι πραγματικοτητα αλλα να μην υπαρχουμε κλπ". Ξαναλεω, προσπαθω να μιλησω ρεαλιστικα και αντικειμενικα, και πιστευω οτι λογικα αποδεικνυεται το οτι εχω δικιο. Αν επεκτεινουμε τον τροπο σκεψης σου, τοτε ουτε οι συνομιλιες μεταξυ ανθρωπων ειναι ανυπαρκτες, ειναι ψευδαισθησεις, γιατι δε μπορω να πω σε καποιον "Μιλησα χθες με το Νικο, απο κοντα, να η συζητηση μας, παρε τη σπιτι σου αν θες, φα' την ή κανε μπανιο μ' αυτην". Μοιαζει αστειο στα ματια μου. Για να τελειωσω με το θεμα της μουσικης, το χαρτι και οι νοτες (και το cd και τα mp3 και ο,τι αλλο) ειναι τα μεσα με τα οποια φτανουμε στον -καλλιτεχνικο εν προκειμενω- ηχο. Τον ηχο τον ακουμε και μπορει μεσω της επιστημης να αποδειχθει οτι δεν αποτελει μια ψευδαισθηση η προκληση του. Ακομα κι αν η εκαστοτε μελωδια δεν ειναι το 100% που ειχε ο εκαστοτε μπετοβεν στο μυαλο του, αλλα το 95%, παλι η δικη μελωδια ειναι.

 

Σε σχεση με αυτο που ειπωθηκε πρωτυτερα, το αν ενα εργο τεχνης ειναι εργο τεχνης ακομα κι αν το ξερει μονο ο καλλιτεχνης του, παραθετω την τελικη διατυπωση της αποψης μου:

 

Ουσιαστικα υποστηριζεις οτι η μορφη ενος πραγματος καθοριζεται απο την εκπληρωση ή μη του σκοπου δημιουργιας του. Ωστοσο η δημιουργια του, κατα την οποια λαμβανει μορφη, συμβαινει πριν απο την εκπληρωση η μη του σκοπου δημιουργιας του, και μπορουμε να δουμε, αντικειμενικα, οτι εκεινη δεν αλλαζει ειτε διαδοθει ειτε οχι(εκτος κι αν ο ταδε συγγραφεας πραγματοποιησει μορφοποιησεις στο ταδε βιβλιο του, μετα τη γνωστοποιηση του).

 

Παραδειγμα (1): Ενα αυτοκινητο, του οποιου σκοπος δημιουργιας ειναι να οδηγηθει απο καποιον ανθρωπο, παραμενει αυτοκινητο ειτε καποιος το οδηγησει ειτε οχι, κατι που αποδεικνυεται με τη βοηθεια των αισθησεων μας -κυριως της ορασης-, και στη συνεχεια με τη λογικη, που διχως τις αισθησεις ειτε δεν θα υπηρχε καν, ειτε θα ηταν αδυνατη η εκμεταλλευση της.

 

Παραδειγμα (2): Ενα εργο τεχνης, ας πουμε ενα λογοτεχνικο γραππτο, που σκοπος του ειναι η προκληση συναισθηματων στον ανθρωπο, η επικοινωνια και η εκφραση, παραμενει ως εχει, ασχετα αν οι αξιολογησεις μεταβληθουν. Εχει να κανει αποκλειστικα με την αντιληψη των ανθρωπων. Αντικειμενικα το εργο υπαρχει, επειδη μπορουμε να το διαβασουμε αν γνωριζουμε τη γλωσσα στο οποιο εχει γραφει. Υποκειμενικα το εργο ειναι καλο ή κακο σε ποιοτητα.

Ακομα ομως κι αν δεν ισχυε αυτο, ακομα κι αν η εκπληρωση του σκοπου καθοριζε τη μορφη, κατι τετοιο δε θα συνεβαινε με την τεχνη, γιατι ειναι εκ φυσεως αδυνατη η αρχικη δημιουργια του διχως την εκπληρωση των σκοπων του κατα τον ελαχιστο βαθμο (οπως απεδειξα προηγουμενος, αναφερομενος στην επιδραση που ασκει το εργο στον ιδιο τον ποιητη του).

 

Δε νομιζω οτι υπαρχουν περαιτερω περιθωρια συζητησης, εξεφρασα οσο καλυτερα μπορουσα την αποψη μου στην οποια θεωρω οτι υπαρχει λογικη. Κατα τα αλλα, σε αναφορικα με το "ότι θεωρία χτίζω την περιλαμβάνει στη βάση της.", απορω πως μπορεις να συνεχιζεις να χτιζεις θεωριες πανω σε κατι που θεωρεις ανυπαρκτο (εκτος κι αν οι θεωριες αυτες αφορουν αποκλειστικα τις αντιληψεις των ανθρωπων πανω σε αυτο το ανυπαρκτο, σε αυτη τη ψευδαισθηση).

Δημοσ.

Sorry που δεν γνωρίζω την gabber που απ'οτι άκουσα ξεχειλιζει ποιοτητα.. :>

 

Ψάξε να βρεις τι είναι το Qlimax, και μόλις διανοηθείς πόσα εκατομμύρια κόσμος χρυσοπληρώνει για να παρευρίσκεται εκεί.. έλα και μίλα μου πάλι.

 

Όποιος πάντως αποκαλεί ένα Genre "ποιοτικό", και ένα άλλο "μη ποιοτικό" είναι απόδειξη ελάχιστης αγάπης προς την μουσική (για να μην πω άγνοια). Δεν υπάρχει μη ποιοτικό είδος.. Και ποιος είσαι εσύ για να κρίνεις στην τελική ρε ατομάκι.. ο Tchaikovsky; :rolleyes:

Δημοσ.

Ψάξε να βρεις τι είναι το Qlimax, και μόλις διανοηθείς πόσα εκατομμύρια κόσμος χρυσοπληρώνει για να παρευρίσκεται εκεί.. έλα και μίλα μου πάλι.

 

 

Τι επιχειρημα ειναι αυτο ? Το ακουει εκατομμυρια κοσμος αρα ειναι καλο ? U can do better than this ...

Δημοσ.

Είναι σαν να λέμε γιατί κάποιοι δεν ξέρουν μαθηματικά. Τι να κάνουμε...τουλάχιστον ΕΓΩ είμαι από αυτούς που ΞΕΡΟΥΝ να ακούνε μουσική. =ρ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...