gbal Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Τελικά μέσα σε όλα όσα συμβαίνουν σε αυτή τη χώρα, φτάσαμε και στο σημείο να παρακαλάς όλα να πάνε καλά σε οποιαδήποτε αγορά κάνεις γιατί η εγγύηση που δίνουν οι αντιπροσωπίες τελικά μπορεί και να μην ισχύουν. Συγκεκριμένα και για να μην τους πάρει όλους η μπάλα, μετά από αγορά συσκευής SAMSUNG BX-2431 η οποία δεν δούλεψε ποτέ (δεν άνοιγε καν όταν την έβγαλα από το κουτί) επικοινώνησα αυθημερόν με την αντιπροσωπεία ζητώντας αντικατάσταση. Εκείνοι συμφώνησαν και η συσκευή πήγε στο service της SAMSUNG (Service one λέγετε η εταιρία) μετά από δύο μέρες με κούριερ και εγώ περίμενα να μου την αντικαταστήσουν με καινούργια όπως οφείλουν σύμφωνα με τον αστικό κώδικα. Δύο εβδομάδες αργότερα, αφού είχα στο μεταξύ επισκεφθεί την αντιπροσωπία της SAMSUNG για να ρωτήσω τους λόγους που καθυστερούν, έκπληκτος παρέλαβα την οθόνη που είχα στείλει για αντικατάσταση, υποτίθετε επισκευασμένη. Φυσικά, επισκευή δεν ήμουν διαθετιμένος να δεχθώ αφού πρόκειτε για καινούργια συσκευή η οποία δεν δούλεψε με το που βγήκε απο τη συσκευασία. Έτσι, επισκέφτηκα και πάλι την αντιπροσωπεία με την οθόνη μαζί μου και αποφασισμένος να απαιτήσω αντικατάσταση επιτόπου. Εκείνοι όμως μέσω κάποιου υπεύθυνου που δέχτηκε να με δει, μου ζήτησαν συγνώμη, μου είπαν πως έγινε κάποιο λάθος και πως θα στείλουν κούριερ σπίτι μου για να παραλάβουν την οθόνη και να προχωρήσει τελικά η διαδικασία αντικατάστασης. Στο μεταξύ γυρίζοντας σπίτι δοκίμασα την οθόνη από περιέργια να δω εάν δουλεύει και ενώ άναψε κανονικά, μετά από 1 ώρα λειτουργίας, έσβησε και πάλι. Το κούριερ που μου είχαν πει πως θα έστελναν καθυστέρησε μερικές μέρες αλλά τελικά ήρθε και πήρε την οθόνη για λογαριασμό του service one και πάλι. Δύο εβδομάδες μετά και περίπου 1.5 μήνα πλέον από την αγορά του μόνιτορ και μετά από άπειρα τηλέφωνα σε εξυπηρέτηση πελατών της SAMSUNG χωρίς να βρω καμία λύση, ούτε καν λογική απάντηση για την καθυστέρηση δεν μπορούσαν να μου δώσουν, έστειλα επιστολή διαμαρτυρίας με φαξ στην SAMSUNG, απαιτώντας άμεση αντικατάσταση διαφορετικά όπως τους έγραφα θα προχωρούσα σε καταγγελία. Την ίδια μέρα κάποιος προϊστάμενος (ευγενικός και εξυπηρετικός μου φάνηκε οφείλω να πω) μου τηλεφώνησε και μου ζήτησε συγνώμη λέγοντάς μου πως θα επιληφθεί προσωπικά επί του θέματος. Τελικά προέκυψε πως η συσκευή BX-2431 (ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΣΚΟΠΕΥΟΥΝ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ) έχει καταργηθεί από την SAMSUNG διότι ανανεώνει την γκάμα της. Έτσι τους ήταν αδύνατον να μου αντικαταστήσουν την συσκευή και μου πρότειναν να μου στείλουν ένα μόνιτορ από την καινούργια γκάμα τους. Από τότε περιμένω 3 εβδομάδες και ακόμα το μόνιτορ δεν έχει αντικατασταθεί λόγω "γραφειοκρατικού" προβλήματος. Πριν μερικές μέρες μου έστειλαν για δεύτερη φορά το προβληματικό μόνιτορ πίσω, αυτή τη φορά σε άθλια κατάσταση (δεν είναι καν βιδωμένο). Αποφάσισα να προχωρήσω σε καταγγελία μέσω του 1520 (γενική γραμματεία καταναλωτή). Επικοινωνόντας μαζί τους όμως (2 φορές), εκνευρίστηκα περισσότερο καθώς στο τηλέφωνο φαινόντουσαν σαν να βαριόντουσαν να ασχοληθούν με την περίπτωσή μου. Τελικά αποφάσισα να προσφύγω σε καταγγελία μέσω του συνήγορου του καταναλωτή, εκεί μου φάνηκαν πιο ορεξάτοι, άν και μου είπαν πως η διαδικασία που πρέπει να ακολουθηθεί ώστε να δικαιωθώ μπορεί να πάρει και πάνω από μήνα. Μετά από όλα αυτά είναι φυσικό να αναρωτιέται πλέον κανείς ποιά προστασία έχει πλέον σε αυτήν την χώρα και ποιοί νόμοι ισχύουν όταν έχει πληρώσει προϊόν που δεν λειτούργησε ποτέ και δεν μπορεί να το αντικαταστήσει πιθανόν καθόλου, πόσο μάλλον άμεσα όπως τουλάχιστον αναφέρει ο νόμος.
artshadows Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 ξεφτιλα μονο ελληνικεσ αντιπροσωπειες και μαγαζακια .
mikelamar Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Φίλε μου αν περιμένεις να βρεις άκρη με courier τηλέφωνα κτλ αστο καλύτερα... Τη βουτας πας εκει που τη πήρες κ δε φεύγεις αν δε πάρεις άλλη ή τα λεφτά σου πίσω, οχι πιστωτικό κ μαλακιες.
gbal Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Φίλε μου αν περιμένεις να βρεις άκρη με courier τηλέφωνα κτλ αστο καλύτερα... Τη βουτας απο εκει που τη πήρες τη πας πακέτο κ δε φεύγεις αν δε πάρεις άλλη. Σωστά το λες κι έτσι πρέπει να κάνει κανείς. Εγώ δεν το έκανα και έμπλεξα. Παρόλα αυτά, η ευθύνη της αντιπροσωπείας υπάρχει και είναι η κύρια. Τι γίνεται εάν έχεις φέρει οθόνη από το εξωτερικό π.χ., θα σου ζητήσουν να την στείλεις πάλι έξω; Το νόημα της αντιπροσωπείας και η εγγύηση που δίνουν στις συσκευές τους που είναι;
benign Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Στειλε ενα email στην Samsung Ευρωπης η στα κεντρικα.
gbal Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Στειλε ενα email στην Samsung Ευρωπης η στα κεντρικα. Προτού προχωρήσω σε καταγγελία αυτό ήθελα να κάνω. Έχω προσπαθήσει να βρω το e-mail της Κορέας χωρίς αποτέλεσμα. Η SAMSUNG Ευρώπης δεν νομίζω πως μπορεί να κάνει τίποτα. Πάντως η κατάσταση είναι απαράδεκτη. Στην Ελλάδα ακόμα και οι μεγάλες εταιρίες είναι της "αρπακτής". Το κέρδος να βγάλουν και μετά δεν τους νοιάζει αν ο πελάτης είναι ευχαριστημένος με αποτέλεσμα τα λεφτά μας να μην τα σέβεται κανένας. Στην Αμερική που έτυχε να βρίσκομαι πριν 3-4 χρόνια περίπου (όταν είχε πρωτοκυκλοφορήσει το i-phone), αγόρασα i-phone το οποίο μου παρουσίασε πρόβλημα μετά απο 2 εβδομάδες περίπου. Το επέστρεψα, μου ζήτησαν απόδειξη αγοράς και μόλις την έδειξα, πέταξαν το προβληματικό i-phone μου στο καλάθι των αχρήστων!! και μου έδωσαν επιτόπου καινούργιο, ζητώντας μου συγνώμη κι όλας για την όποια ταλαιπωρία. Στο εξωτερικό τα λεφτά σου τα σέβονται και αντιλαμβάνονται πλήρως πως έχει τεράστια σημασία να μένει ικανοποιημένος ο πελάτης από οποιαδήποτε αγορά. Η ψυχολογία που διαμορφώνει κάθε εταιρία στο κοινό που απευθύνεται είναι πιο σημαντική ακόμα και από την ποιότητα του προϊόντος που πουλάει, κάτι που στην Ελλάδα αγνοούν παντελώς.
PeLLaRaS Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Σε αντίστοιχη περίπτωση, με την samsung, περιμένω σχεδόν χρόνο από την καταγγελία... Επίσης δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσεις στα αγγλικά με samsung Ευρώπης ή κεντρικά... Τουλάχιστο εσένα σε πήρε τηλ. κάποιος υπεύθυνος
gbal Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Μαΐου 2011 Σε αντίστοιχη περίπτωση, με την samsung, περιμένω σχεδόν χρόνο από την καταγγελία... Επίσης δεν υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσεις στα αγγλικά με samsung Ευρώπης ή κεντρικά... Τουλάχιστο εσένα σε πήρε τηλ. κάποιος υπεύθυνος Διάβασα την περίπτωσή σου. Είναι απαράδεκτοι. Δεν υπάρχει καμία εγγύηση τελικά. Αυτά που γράφουν περί εγγύησης προϊόντος για τάδε χρονικό διάστημα είναι πραγματικά για γέλια. Τι να πει κανείς; Καλά κουράγια και σε σένα. Προσωπικά εγώ δεν ξανα αγοράζω κανένα προϊόν SAMSUNG, όχι λόγω κακής ποιότητας αλλά λόγω ανύπαρκτης υποστήριξης πελατών. Κάποια στιγμή θα πρέπει να μάθουν να σέβοντε τα λεφτά του καταναλωτή διότι όσο δεν το κάνουν χάνουν πελάτες.
tsakirtas Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 Δημοσ. 20 Μαΐου 2011 (επεξεργασμένο) εμένα η εμπειρία μου με το service της samsung είναι σχετικά καλή. 2 οθόνες 20άρες με διαφορά αγοράς 1 έτους μεταξύ τους διαφορετικά μοντέλα 2 μήνες πριν τη λήξη της τριετούς εγγύησης τους (και οι 2) παρουσίασαν ταυτόσημο πρόβλημα (πυκνωτές?)την πρώτη την επισκεύασαν πέρυσι, ενώ η άλλη απεστάλλει την τρίτη (την επομένη εφόσον τηλεφώνησα ήρθε το κούριερ) και περιμένω να την στείλουν επισκευασμένη. Βέβαια οτι και οι 2 σαμσουνγκ παρουσίασαν πρόβλημα είναι αποτρεπτικό στοιχείο απο το αγοράσω ξανά τέτοια οθόνη ιδιαίτερα τώρα που η εγγύηση είναι πλέον 2ετής οστώσο η αντιμετώπιση στο σέρβις ήταν καλή, μάλιστα με ρώτησαν αν ήθελα οθόνη αντικατάστασης με ενδεχόμενη καθυστέρηση στην διαδικασία αποστολής-παραλαβής μιας που είναι περιορισμένα τα κομμάτια που έχουν για αυτή τη δουλειά,οταν είπα οτι βολεύομαι μου είπε οτι η παραλαβή θα γίνει άμεσα όπως και έγινε, πέρυσι νομίζω είχα καλέσει την alman φέτος το 801117267864. ---σημείωση παρέλαβα σήμερα (3 μέρες)---- Στείλε μαιλ στο εξωτερικό με την κατάσταση, τα ονόματα των κυρίων με τους οποίους μίλησες, αποδείξεις-δελτία αγοράς,αποστολής κλπ και ζήτα τους που θα απευθυνθείς για λύση και εξηγώντας τους οτι η εταιρεία αποδεικνύεται αναξιόπιστη.και περίμενε απάντηση. Εμένα σε πρόβλημα μνημών σε εμαιλ στην ταιβάν μου απάντησαν σε μια μέρα προτείνοντας μου λύση. Επεξ/σία 20 Μαΐου 2011 από tsakirtas
kairos247 Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 Δημοσ. 25 Μαΐου 2011 καλησπέρα είχα και εγώ μια παρόμοια εμπειρία με την αγορά μιας samsung που είχα αγοράσει από ελληνικό γνωστό site (δεν ξέρω αν πρέπει να αναφέρω όνομα) μόλις μου χάλασε στον 1 χρόνο επάνω και πήγα στην service one μου είπαν πως δεν είναι αγορασμένη από εκπρόσωπο της samsung στην Ελλάδα(κοιτάνε τους serial που έχουν αυτοί και αν δεν είναι μέσα...) Το πολύ γνωστό SITE απλά είχε κάνει δική του συμφωνία αλλά δεν μπορούσε να επισκευάσει.Μου κάνανε κάποιες ανούσιες προτάσεις αλλαγής που απλά με εκνεύριζαν μιας και γίνονταν από άσχετους.Μέτα από αρκετά τηλεφωνήματα και αφού είδαν πως γνώριζαν,με κάλεσαν και πήρα τα λεφτά μου πίσω.(Ενώ έλεγαν πως δεν γίνετε).Πήρα ξανά την ίδια οθόνη από άλλο κατάστημα και η απόδειξη έγραφε το όνομα του αποκλειστικού αντιπροσώπου.Ελλάδα παιδιά...
maxdore217 Δημοσ. 15 Απριλίου 2012 Δημοσ. 15 Απριλίου 2012 Καλημέρα και χρόνια πολλά ότι και μα λέμε για την εταιρία αυτή είναι λίγο....είμαι πολύ απογοητευμένος με την χαμηλότατη ποιότητα που μου έχουν δείξει ότι έχουν εμένα μου έχει τύχει 3 φορές με διάφορα προϊόντα τους. Πρώτα με βιντεοκάμερα την οποίο όταν την πήρα έκανα τον απαιτούμενο έλεγχο καλής λειτουργίας μετά από περίπου 5 μήνες (χωρίς να την έχω ανοίξει καν επειδή δεν ήθελα να τραβάω το ταβάνι του σπιτιού μου οπότε και είχε τοποθέτησα σε ένα συρτάρι )που την χρειάστηκα καλή ώρα πριν 3 χρόνια στο Πάσχα που είχα πάει εκδρομή αυτή δεν δούλευε και εμφάνιζε γραμμές στην οθόνη της αλλά και πρόβλημα στον ήχο της και όλα αυτά μετά από τα 10 πρώτα λεπτά που έπρεπε να τραβήξει βίντεο. (πιστωτικό τότε στο e-shop και ψηλό ταλαιπωρία και αγορά todhiba η οποία δουλεύει άψογα και δεν έχει παρουσιάσει κάτι). Αγορά νούμερο 2 φωτογραφική μηχανή 12mp την είδα σε προσφορά και είπα καιρός είναι να πάρω μια να μην τραβάω με το κινητό Κ800i αν και οι φώτο που βγάζει είναι αξιοπρεπείς ακόμα και σε εκτύπωση. Την αγοράζω και ήταν βραδύ προσπαθώ να τραβήξω μερικές φώτο για να δω πως τα πάει και τα αποτελέσματα ήταν ούτε καλή φώτο ούτε φαινόταν καλά στην οθόνη σαν απεικόνιση αυτής, βήμα 2 φέρνει ένας φίλος μου μια φωτογραφική kodak 5mp και τραβάω από αυτήν το κινητό μου που ήταν 3.2mp και αυτήν που ήταν 4 χρόνια νεότερη από τα άλλα 2 και 12mp και παρατηρώ το Display χάλια μαύρα και η φωτογραφίες αυτής μέσω pc αρκετά κουνημένες και θαμπές.( πιστωτικό πάλι.) ο εν λόγω έλεγχος έγινε πρωί για αυτονόητους λόγους. Τρίτο προβληματικό προϊόν bluray sh-b083l εδώ έκλαψα πραγματικά πήγα στην επίσημη αντιπροσωπία και μου είπαν ότι δεν το κάνουν σέρβις δεν έχουν τεχνικό τμήμα γιαυτό και ότι ορίσει το κατάστημα μεταπωλήσεις ( πλαίσιό ) Όλα ήταν αγορασμένα σε προσφορά...από το 2 προϊόν είχα πει να μην ξανά ψωνίσω κάτι απ την εν λόγω εταιρία samsung αλλά δεν κράτησα τον λόγω μου και ξανά κύλησα μιας και έχει αρκετούς συνεργάτες και προωθητικές κίνησης της εν λόγω φίρμας και είναι δύσκολο να την αποφεύγεις πάντα. ΑΥΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΩ και βέβαια να αναφέρω ότι έχω και από άλλες εταιρίες φθηνές υλοποιήσεις πάλι σε προσφορά αγορασμένα και λειτουργικά είναι άψογα τεχνικά μπορεί να μην είναι τα κορυφαία προϊόντα αλλά δεν έκρινα ποτέ αυτό γιατί ότι πληρώνεις παίρνεις αλλά όχι και να μην λειτουργεί.
alex89 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Δημοσ. 17 Απριλίου 2012 Προσωπικά θα απαιτούσα επιστροφή χρημάτων και ας κρατούσαν την ή τις οθόνες που θα μου πρότειναν για εκείνους.
vasilis 321 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 Δημοσ. 19 Απριλίου 2012 τύπωσε την ιστορία σου σε καμιά 50αριά αντίγραφα πήγαινε απέξω από την εταιρία και άρχισε να τα μοιράζεις να δεις για πότε σου δίνουν άλλη η απαράδεκτη!!
sintalkas Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Δημοσ. 4 Μαΐου 2012 Ευχαριστώ παιδιά για τα ποστ σας με γλιτώσατε από ανούσιες και ανάξιες αγορές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα