Προς το περιεχόμενο

Αγορά DSLR


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια σας παιδιά!

Θέλω να αγοράσω dslr ψηφιακή.Διαθέτω μέχρι 550-600 ευρώ.Έχετε να προτείνετε καμια??Εγω σκεύτομαι την Nikon D3100.Τι λέτε?Επίσης στο πλαίσιο την πουλάνε μαζί με φακό 55-200 εκτός του 18-55, τρίποδο, θήκη κλπ 680...Ο φακός μόνο κάνει 350-380 περίπου.Τι λέτε γι αυτό??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ καλή είναι η Nikon D3100 για τα χρήματα της .Που το είδες αυτό για το πλαίσιο γιατί εγώ δεν βρίσκω κάτι.

Επίσης μια ακόμη πρόταση άλλα είναι ένα 100αρικο ποιο ακριβή είναι η 550D φοβερή slr για τα χρήματα της .Έχεις πιάσει καμιά από nikon η canon στα χεριά σου για να δεις πως είναι ; γιατί μπορεί να μην σε βολέψει κάποια από την nikon η canon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερασιτέχνης είμαι αλλά οχι αρχάριος.Την κάμερα θα την πάρω με μετρητά και θα είναι η πρώτη δικιά μου!Oπως είπα όμως έχω κάποια εμπειρία με κάμερες που δεν είναι εντελώς αυτοματοποιημένες και ξέρω να χρησιμοποιώ τις χειροκίνητες λειτουγείες.

Κατά καιρούς έχω χρησιμοποιήσει και nikon και canon.Την D3100 την έχω δοκιμάσει και με βόλεψε αρκετά...

Η προσφορά αυτή είναι στο πλάισιο για περιορισμένα κομμάτια και δεν υπάρχει στο ιnternet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτήν εδώ μου την άφηνε ο καλαβρέτζος 600 με μετρητά πάντως.. http://www.skroutz.gr/s/280797/Nikon-D3100-18-105mm.html

Αν είναι επειδή ψάχνομαι και εγώ κανονίζουμε για να χτυπίσουμε 2 από οποιαδήποτε dslr για να μας κανουν ακόμη καλύτερη τιμή ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτήν εδώ μου την άφηνε ο καλαβρέτζος 600 με μετρητά πάντως.. http://www.skroutz.gr/s/280797/Nikon-D3100-18-105mm.html

Αν είναι επειδή ψάχνομαι και εγώ κανονίζουμε για να χτυπίσουμε 2 από οποιαδήποτε dslr για να μας κανουν ακόμη καλύτερη τιμή ;)