Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Χαιρετώ, Αγόρασα πριν κανα δίμηνο κάτι ακουστικά Sennheiser και συγκεκριμένα τα CX270. Τα αγόρασα απο το κατάστημα Multirama στην Ζωγράφου. Έδωσα 23€ για ψείρες ακουστικά, μόνο και μόνο για να μου αντέξουν και να έχω καλή ποιότητα στον ήχο. Την συμπαθώ την Sennheiser μπορώ να πω. Μέχρι εδώ καλά. Κάπου στις 2 εβδομάδες μετά, όταν πήγα να βγάλω τα ακουστικά από το κινητό, ξεκόλλησε ένα κομμάτι. Τι εννοώ; Αυτό ακριβώς: Πήγα λοιπόν στο κατάστημα του Μultirama, την πρώτη φορά μου λένε: "Από όσο ξέρω, τα ακουστικά δεν έχουν εγγύηση. Επειδή όμως δεν είμαι σίγουρος, έλα αύριο Χ-Υ ώρες που είναι ο τεχνικός μας εδώ να μας πει." Λέω οκ, είχα πάει και αργοπορημένη ώρα. Πολύ ευγενικός πάντως αυτός ο υπάλληλος. Πηγαίνω για δεύτερη φορά, ρωτάω έναν άλλο υπάλληλο και μου λέει: "Τα ακουστικά θεωρούνται αναλώσιμα και δεν εχουν εγγύηση. Γιατί μπορούν να κοπούν εδώ, ή εδώ ή εδώ." Δεν είχα πολύ χρόνο και τα πήρα και λίγο στο κεφάλι, γιατί ηταν από τους υπαλλήλους που θέλουν να σε ξεφορτωθούν αν ζητάς κάτι πιο πολύπλοκο. Πάω κοιτάω στο site του Multirama και βλέπω ότι ακουστικά των 5-6€ έχουν εγγύηση ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ έως 12 μήνες. Δεν βρήκα το συγκεκριμένο μοντέλο που έχω αλλά κάτι άλλες ψείρες της Sennheiser είχαν 12 μήνες. Ε, λέω εδώ είμαστε. Πάω λοιπόν Multirama για 3η φορά και μιλάω με έναν υπάλληλο που ήταν στο ταμείο. Μου λέει ότι θεωρούνται αναλώσιμα και ότι δεν καλύβονται απο εγγύηση. Του λέω στο site σας μπήκα και λένε ότι έχουν εγγύηση κατασκευαστή 12 μήνες. Τα δοκιμάζει και βλέπει ότι δεν παίζουν. Παίρνει την απόδειξη, κάνει ένα τηλέφωνο στα κεντρικά του Multirama. Τελειώνει το τηλεφώνημα, και μου λέει: "Θα πάρεις στον ΝΑΚΑ, είναι αυτοί που φέρνουν τα προϊόντα της Sennheiser στην Ελλάδα." Καλά λεω... Παίρνω τον ΝΑΚΑ, και μου λένε: "Τα ακουστικά εάν έχουν κοπεί ή έχει φύγει κάποιο εξάρτημα δεν έχουν εγγύηση. Καλύβονται μόνο εάν τα πάρεις και τα βάλεις στο κινητό και δεν παίζουν εξαρχής." Και της κάνω, τότε η 12 μήνες εγγύηση που κολλάνε; Μου λέει σε συνδέω με τον τεχνικό να τα πείτε καλύτερα. Μιλάω με τον τεχνικό και μου λέει ότι πρέπει να περάσω από εκεί για να τα κοιτάξει. Στην Παιανία τώρα έτσι, λεωφόρος Λαυυρίου. Του εξηγώ ότι είμαι φοιτητής και ότι δεν μπορώ να έρθω εκεί. Και μου εξηγεί ότι από το τηλέφωνο δεν μπορεί να μου κάνει τίποτα. Λόγικο του λέω. Έτσι καταλήξαμε στο ότι πρέπει να πάω Παιανία να δω εάν έχω έχουν εγγύηση οι ψείρες μου. Και αναρωτιέμαι εγώ τώρα. Ποιά είναι τα δικαιώματα τα μου εδώ; Δεν θα έπρεπε η συννενόηση που έκανα εγώ με τον ΝΑΚΑ, να γίνει μεταξύ Multirama και ΝΑΚΑ, όπως έγινε για να αγοράσω εγώ το προϊόν από τα Multirama, αφού είναι αντιπροσωπεία; Υ.Γ. Η αλήθεια είναι πως 23€ μπορώ να τα δώσω να πάω να πάρω άλλα ακουστικά, αλλά από πείσμα και μόνο δεν το κάνω γιατί με εκνευρίζει η ανευθυνότητα των εταιριών και το ότι δεν ξέρουν τι τους γίνεται (εγώ έπρεπε να τους πω ότι τα ακουστικά έχουν εγγύηση και ας θεωρούνται αναλώσιμα, και αυτοί δουλεύουν στο Multirama.) Όποια βοήθεια καλοδεχούμενη.
phanispal Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δες αυτό: We offer a 6-month warranty for any repairs carried out by us. The warranty period begins on the date the repair is invoiced, so please keep this safe as proof. http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/service_form?Open&prodcat=private_headphones&path=service_contact-consumer_private_miscellaneous&productname=CX%20270 Επίσης η Sennheiser σου δίνει 2 έτη εγγύησης.
antonl Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Απ το multirama αγόρασες. Ό,τι είναι να γίνει, πρέπει να γίνει απ αυτούς.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δες αυτό: http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/service_form?Open&prodcat=private_headphones&path=service_contact-consumer_private_miscellaneous&productname=CX%20270 Επίσης η Sennheiser σου δίνει 2 έτη εγγύησης. Πού το είδες ότι δίνει 2 έτη εγγύησης; Από ότι βλέπω κάθε τους προϊόν έχει 6 μήνες εγγύηση από την ημερομηνία αγοράς. Άρα είμαι μέσα. Απ το multirama αγόρασες. Ό,τι είναι να γίνει, πρέπει να γίνει απ αυτούς. Οπότε πρέπει να πάω να ζητήσω τα ρέστα από το Multirama μέχρι να δουν τι τους γίνεται, έτσι;
phanispal Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 2 year warranty http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_en.nsf/root/private_headphones_street-line_502847 Τώρα τι ισχύει στην πραγματικότητα ή εδώ συγκεκριμένα, δε γνωρίζω.
SPANK Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Νομίζω οτι η συνεννόηση με τον νακα η την κάθε εταιρία γίνεται απο αυτούς εσυ δεν είχες καμία δουλειά να ανακατευτείς γιατι ετσι μου φαίνεται σαν να προσπαθούν να βγάλουν την ουρά τους εξω απο την ιστορία. Edit : Απο οτι λέει ο phanispal δίνει εγγύηση η συγκεκριμένη εταιρία οπότε πρεπει το multirama να μιλήσει με τον νακα (η όποιος ειναι επίσημος αντιπρόσωπος) και σου αλλάξουν τα ακουστικά.
sistah Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Απ το multirama αγόρασες. Ό,τι είναι να γίνει, πρέπει να γίνει απ αυτούς. A γεια σου! Απο εκει τα αγορασε, αυτοι επρεπε να κανουν ολες τις κινησεις. Τελος η Sennheiser ειναι κορυφαια εταιρια και αποκλειεται να μην δινει εγγυηση..
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Άρα έχουν 2 έτη εγγύηση. Δεδομένα πράγματα πια. Αλλά αυτό που παρατηρώ είναι το εξής: First, contact the specialist dealer where you bought the device. If they can't help, send the device to us – remember to send all accessories! If the device is still under warranty, please enclose the receipt. Εγώ το έκανα αυτό. Μήπως τώρα πρέπει να στείλω τα ακουστικά στον ΝΑΚΑ; Η πρέπει να επιμείνω στα Multirama; Βλέπω ότι όλοι μου λέτε ότι πρέπει να επιμείνω τα Multirama να κάνουν την δουλειά αυτή. Σήμερα θα πάω για 4η φορά λοιπόν. Συνεχίζω να χρειάζομαι όποια βοήθεια μπορείτε να δώσετε.
phanispal Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Κοίταξε, δεν ξέρω πόσο θα σου κοστίσει να τα στείλεις στη Sennheiser ή αν υπάρχει εδώ αντιπροσωπεία (που δε νομίζω) και αν σε συμφέρει. Κυνήγησέ το με Multirama και βλέπεις.
TheELF Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Πάω κοιτάω στο site του Multirama και βλέπω ότι ακουστικά των 5-6€ έχουν εγγύηση ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ έως 12 μήνες. Δεν θα έπρεπε η συννενόηση που έκανα εγώ με τον ΝΑΚΑ, να γίνει μεταξύ Multirama και ΝΑΚΑ, όπως έγινε για να αγοράσω εγώ το προϊόν από τα Multirama, αφού είναι αντιπροσωπεία; Απαντάς στον εαυτό σου,άλλο η εγγύηση από τον κατασκευαστή ,άλλη από το κατάστημα που αγοράζεις το προϊών και άλλο ή on site εγγύηση. Αν έχεις εγγύηση από τον κατασκευαστή(και μόνο) δεν χρειάζεται ούτε καν ο ΝΑΚΑΣ να ασχοληθεί μαζί σου.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Απαντάς στον εαυτό σου,άλλο η εγγύηση από τον κατασκευαστή ,άλλη από το κατάστημα που αγοράζεις το προϊών και άλλο ή on site εγγύηση. Αν έχεις εγγύηση από τον κατασκευαστή(και μόνο) δεν χρειάζεται ούτε καν ο ΝΑΚΑΣ να ασχοληθεί μαζί σου. Άρα πρέπει να τα στείλω στην Sennheiser την ίδια ή σε κάποιο αντιπρόσωπο εδώ; Γιατί εάν σε βάζουν να στέλνεις ακουστικά στο εξωτερικό για να έχεις εγγύηση είναι απλά γελοίο.
TheELF Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Άρα πρέπει να τα στείλω στην Sennheiser την ίδια ή σε κάποιο αντιπρόσωπο εδώ; Γιατί εάν σε βάζουν να στέλνεις ακουστικά στο εξωτερικό για να έχεις εγγύηση είναι απλά γελοίο. Όταν σου το λένε όμως από την σελίδα τους,κρίνεις μόνος σου. Άσε που η ζημιά είναι στο βύσμα,οπότε μπορούν να ισχυριστούν ότι το ζόρισες εσύ(και με το δίκαιό τους).
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Όταν σου το λένε όμως από την σελίδα τους,κρίνεις μόνος σου. Άσε που η ζημιά είναι στο βύσμα,οπότε μπορούν να ισχυριστούν ότι το ζόρισες εσύ(και με το δίκαιό τους). Ήθελα να ξερα πραγματικά τι σκατά καλύβει τότε η εγγύηση ακουστικών 12 μηνών. Δηλαδή έλεος...
TheELF Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Ήθελα να ξερα πραγματικά τι σκατά καλύβει τότε η εγγύηση ακουστικών 12 μηνών. Δηλαδή έλεος... Όντος,και δυστυχώς σχεδόν όλες έτσι είναι,υπόσχονται εγγύηση για τα πάντα,αλλά αν διαβάσεις τα ψιλά γράμματα σου καλύπτουν μόνο ελάχιστα πράγματα. Αν έχεις ακόμα τα συνοδευτικά χαρτιά διάβασε την εγγύηση να γελάσεις.
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Δημοσ. 17 Μαΐου 2011 Όντος,και δυστυχώς σχεδόν όλες έτσι είναι,υπόσχονται εγγύηση για τα πάντα,αλλά αν διαβάσεις τα ψιλά γράμματα σου καλύπτουν μόνο ελάχιστα πράγματα. Αν έχεις ακόμα τα συνοδευτικά χαρτιά διάβασε την εγγύηση να γελάσεις. Τα έχω πετάξει δυστυχώς. Θα γελούσα να σαι σίγουρος...!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα