Προς το περιεχόμενο

Κατανάλωση-πρόσθετα/κλοπή;


35apontos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Θέλω να πιστεύω ότι η απάτη μας δεν είναι σε τέτοιο σημείο!

 

Φίλος βενζινάς, λέει σε όλους να βάζουν βενζίνη όταν έχει κρύο (ξημερώματα ή αργά το βράδυ), γιατί η πυκνότητα του καυσίμου είναι καλύτερη. Ομοίως, αν βάζεις βενζίνη στις 1 το μεσημέρι τον Ιούλιο, στην ντάλα του ήλιου, η πυκνότητα θα είναι μικρότερη, άρα και η θερμοδυναμική ικανότητα του καυσίμου. Έτσι, με το ίδιο "γκάζι" θα καταναλώνεις περισσότερο... Μία θεωρία μόνο...

 

PS. Στην F1 είχε γίνει χαμός με την θερμοκρασία καυσίμου που έβαζε κάποια ομάδα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η διαφορα ειναι τραγικα ανυπαρκτη για να κερδισεις κατι ουσιωδες

αντε να ειναι 1%

αυτο γιατι οι δεξαμενες ειναι μεσα στη γη,η οποια μεταβαλλει τη θερμοκρασια της πολυ πιο δυσκολα απ οτι η επιφανεια και ο αερας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει να κάνει με πολλούς παράγοντες. Θέλω να πιστεύω ότι η απάτη μας δεν είναι σε τέτοιο σημείο!

 

Φίλος βενζινάς, λέει σε όλους να βάζουν βενζίνη όταν έχει κρύο (ξημερώματα ή αργά το βράδυ), γιατί η πυκνότητα του καυσίμου είναι καλύτερη. Ομοίως, αν βάζεις βενζίνη στις 1 το μεσημέρι τον Ιούλιο, στην ντάλα του ήλιου, η πυκνότητα θα είναι μικρότερη, άρα και η θερμοδυναμική ικανότητα του καυσίμου. Έτσι, με το ίδιο "γκάζι" θα καταναλώνεις περισσότερο... Μία θεωρία μόνο...

 

PS. Στην F1 είχε γίνει χαμός με την θερμοκρασία καυσίμου που έβαζε κάποια ομάδα

Mα η πτώση στην απόδοση του κινητήρα οφείλεται στη εξωτερική θερμοκρασία, και όχι στη θερμοκρασία της βενζίνας μέσα στα τεπόζιτα.

Δηλαδή πόσο κρύα θα είναι η βενζίνα, ώστε από τα θεμέλια του πρατηρίου να περάσει από την αντλία, να αποθηκευτεί στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου, και από κει να πάει στα μπεκ κρατώντας τους χαμηλούς βαθμούς κελσίου;

Χωρίς να έχω ειδικές γνώσεις, νομίζω πως στη βενζίνα δεν μεταβάλλεται η θερμοδυναμικότητά της (αν το λέω σωστά) αντίστροφα με την θερμοκρασία.

 

Για την F1, θυμάμαι πολύ παλιά πως διατηρούσαν το καύσιμο πολύ κρύο ώστε να χωράει περισσότερο στο ρεζερβουάρ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 290km εδέησε να κατέβει άλλη μία βούλα.

 

Έφτασε με μικτή χρήση στα 6,80 lt/100km.Συμπέρασμα:Με κλέβουνε.

 

Κι η φάση είναι που διαφημίζονται οι "εντάξει" καλυμένα,ότι και καλά η βενζίνα που πουλάνε έχει "πιστοποίηση" για περισσότερα χιλιόμετρα στο λίτρο.Αν είναι δυνατόν,αποδέχονται την απάτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στα 290km εδέησε να κατέβει άλλη μία βούλα.

 

Έφτασε με μικτή χρήση στα 6,80 lt/100km.Συμπέρασμα:Με κλέβουνε.

 

Κι η φάση είναι που διαφημίζονται οι "εντάξει" καλυμένα,ότι και καλά η βενζίνα που πουλάνε έχει "πιστοποίηση" για περισσότερα χιλιόμετρα στο λίτρο.Αν είναι δυνατόν,αποδέχονται την απάτη.

 

 

Όπως ο Μασούτης είναι το φθηνότερο Supermarket και ψωνίζουν ένα σωρό κόσμος πιστέυοντάς το.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι,απ' την άλλη το λέω.

 

Δηλαδή αυτοί που δεν κλέβουνε και πουλάνε τη σωστή αντικροτικότητα της βενζίνης τους (που δεν βάζουν πρόσθετα "ογκοποίησης"),εφ' όσον δεν μπορούν να βγουν δημόσια και να πούνε ότι τα 3/4 των βενζινάδικων της Ελλάδας κλέβουν ασύστολα (όπως μέτρησα,μέχρι και 30% πάνω...),κάθονται και λένε ότι με τη δικιά τους βενζίνη κάνει κάποιος περισσσότερα χιλιόμετρα.

Αν είναι δυνατόν να μην υπάρχει μια πιστοποίηση.Τουλάχιστον δεν μας χαλάνε τα οχήματα τα πρόσθετά τους,εκεί κάνανε καλή δουλειά.

 

Δεν μαζεύεται πια αυτό το έθνος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...