Critter Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Λοιπόν παιδιά συγχωρέστε με αλλα δεν κατέχω πολλα σχετικά με τα μηχανικά των αυτοκινήτων. Θα το πώ απλά : Έχουμε ένα κινητήρα 1400 Multiair της Fiat με 105PS και έναν δικύλινδρο 900 Twinair επίσης με 105Ps. Ο δεύτερος, ενω βενζινοκίνητος, καταναλώνει σαν Diesel και εκπέμπει 95g με αποτέλεσμα να μην πληρώνεις και τέλη. Αναμένεται απο τη Fiat προσεχώς. Το θέμα είναι τι διαφορές έχουν αυτοι οι κινητήρες και ΜΕ ΤΙ ΟΔΗΓΗΣΗ θα τις καταλαβω. Απλά θα σας πω οτι με ένα starlet του 99 που είμαι τώρα στους 72PS μια χαρα τα κάνω και τα ταξιδάκια μου, μια χαρα και τις προσπεράσεις μου και ολα. Δηλαδη ολες αυτες τις λεπτομέρεις, που βλέπω οτι συζητάτε ώρες ώρες και ότι θέλετε πανω απο 200 άλογα για να πάτε ταξίδι, μου φαίνονται λίγο αστείες. Επομένως, με γνώμονα το ότι δεν είμαι γκαζοφονιάς, συμφέρεινα περιμένω το δικύλινδρο ή εν τέλει είναι του διαβόλου; Ευχαριστώ και no offense περι γκαζοφονιάδων
paylidis Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 θα το χτυπουσα το 900αρι... Προφανώς ειναι turbo, οποτε δε σε προδίδει εύκολα ουτε σε ταξίδια ούτε σε προσπεράσεις, απλα θέλει λίγο παραπάνω σεβασμό και περιποίηση απο το ατμοσφαιρικο... (αυτά απο κάτοχο 700 turbo, 64 άλογα)
Ntinaras Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 το 2κυλινδρο εχει πολυ μικρη καταναλωση οποτε δε το συζηταμε φανταζομαι και πιο φτηνη συντηρηση λιγοτερα λαδια,μπουζι κτλ
kage Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 απλα λιγο διαφορετικος ηχος και λιγο τρεμουλο στο ρελαντι.
Critter Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Πόσα € έχει το καθένα; Δεν το γνωρίζω ακόμα καθως ο 105 θα βγει τέλος του χρόνου. Έχει βγει ο twinair σε 85 ίππους και τον έχει το 500αράκι εδω και λίγο καιρό. Εγώ έλεγα για Mito που θα λανσαριστεί προσεχως στην αγορά με τον 105 κινητήρα. Αν κρίνω απο τον 85άρι, δεν θα εχουν καμμια ιδιαίτερη διαφορά στην τιμή. Ναι, tubro θα είναι. Γενικα ποια είναι τα ωφέλη απόδοσης για εναν τετρακίλυνδρο κινητηρα σε σχέση με τον δικίλυνδρο?
imr Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 To βασικο ειναι οτι ειναι δικυλυνδρο, το τουρμπο ερχετε σε δευτερο ρολο. Παντως εφοσον κανεις τωρα μια χαρα την δουλεια σου θα την κανεις και με το παραπανω με το 900ρι.Δεν βρισκω κανεναν απολυτως λογο να πας σε 1400ρι ατμοσφαιρικο εφοσον εισαι αναμεσα σε αυτους τους 2 κινητηρες. Οσο για τα αλογα που λες, τα αυτοκινητα πλεον εχουν γινει πολυ βαρια, θελουν δυναμη για να κινηθουν αξιοπρεπως (ειδικα τουρμποροπη μαλλον) Φανταζομαι οτι λες για 500ρι ε? Εγω θα περιμενα για τον 900ρη Το μονο αρνητικο που μπορω να σκεφτω για αυτον τον κινητηρα ειναι ο ηχος του (πρου πρου δικιλινδρου)
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Moderators Δημοσ. 15 Μαΐου 2011 Multiair = 1,37lt, 105PS 6500rpm, 13,2 kgm 4000rpm, ατμοσφαιρα, 4 κυλινδροι Twinair = 0,88lt 85PS 5500rpm, 14,8kgm 1900rpm, turbo, 2 κύλινδροι Δε βλεπω το λογο γιατι να μην κινει το οχημα τουλαχιστον το ιδιο αξιοπρεπως ο 900 twinair. Απλα δε θα στροφαρει τοσο καλα, δε θα εχει τον ιδιο ηχο, αλλα who cares! Ισως να χανει σε τελικη λογω μη στροφαρισματος, αλλα δεν το ξερω αυτο. Βεβαια ολα εξαρτωνται απο το αυτοκινητο που θα φορεθει, απο το σασμαν κτλ, απο τις απαιτησεις κτλ...
Haldol Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Από πλευράς αξιοπιστίας τι γίνεται; Σε έναν τετρακύλινδρο άμα σκάσει ένας πολλαπλασιαστής π.χ. πάει στα κομμάτια, απλά σέρνεται μέχρι να το πας συνεργείο... σε δικύλινδρο τι γίνεται; Απλά μένεις στην μέση του δρόμου; Δεν είναι λίγο σε περίπτωση που σταματήσει να δουλεύει ο ένας κύλινδρος (από πολλαπλασιαστή, μπεκ, μπουζί, οτιδήποτε!) να μείνεις με το μισό κινητήρα. Δεν πιστεύω καν να μπορεί ο ένας κύλινδρος να ζμπρώξει το αυτοκίνητο, πόσο θα σε "σώσει" το flywheel effect;
NickTG Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Γιατί να καεί ο πολλαπλασιαστης; Αγόρασε η VW τη Fiat και δεν το μάθαμε;
Ntinaras Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 μετα απο βροχη δυνατη,ειχε βραχει ο πολλαπλασιαστης μου και απο 4 κυλινδρους επεφτε καθε 1 λεπτο στους 3 2 1 και μετα εσβησε... πηγαινε μεν αλλα με τον 1 ισα που καταφερα να καβαλησω πεζοδρομιο για να μην εμποδιζω
Haldol Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Γιατί να μην καεί ο πολλαπλασιαστής; Μόνο η VW έχει το προνόμιο; Μηχανήματα είναι, χαλάνε... Έγραψα όμως γενικότερα για την περίπτωση που νεκρωθεί (ή έστω υπολειτουργεί) κάποιος κύλινδρος, και αυτό δεν προκαλείται μόνο από τον πολλαπλασιαστή. Πολύ φοβάμαι ότι ο ένας κύλινδρος μόνος του δεν θα είναι ικανός ούτε για να πας το αμάξι στην άκρη!
_BASSstarlet_ Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 ένα starlet του 99 που είμαι τώρα στους 72PS Mάλλον στους 85+ είσαι..
Critter Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 16 Μαΐου 2011 Mάλλον στους 85+ είσαι.. Βασικά τώρα που το κοίταξα, ειναι το primo με 75 το οποιο λόγω βέβαια και του βάρους έχει πολυ σπιρτοζικο γκάζι σε σχέση και με άλλα αμάξια που έχω οδηγήσει. Μάλλον θα περιμενω το νεο κινητηρα αν δεν μου προκύψει τπτ καλό σε μεταχειρισμένο μέχρι 12.000 (ωραία εμφάνιση και μικρη κατανάλωση...χέστηκα για την τελική και την επιτάχυνση). Για καινούργιο δίνω παραπάνω.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.