Προς το περιεχόμενο

Μπορω να καταθεσω Πτυχιο αντι απολυτηριο λυκειου σε διαγωνισμο ?


REDODIN7

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια ενδιαφερομαι να καταθεσω κστι χαρτια για εναν διαγονισμο , στα κρητιρια ζητανε απολυτιριο λυκειου αλλα επιδη δεν ξερω που το εχω βαλει εχω προχειρο το πτυχιο του ΤΕΙ .

 

Μπορω να καταθεσω αυτο η παιζει προβλημα ?

Δημοσ.

Καλησπερα παιδια ενδιαφερομαι να καταθεσω κστι χαρτια για εναν διαγονισμο , στα κρητιρια ζητανε απολυτιριο λυκειου αλλα επιδη δεν ξερω που το εχω βαλει εχω προχειρο το πτυχιο του ΤΕΙ .

 

Μπορω να καταθεσω αυτο η παιζει προβλημα ?

γιατι δεν ρωτας ?

Δημοσ.

όχι δε μπορείς, αυτό που σου ζητάνε θα καταθέσεις για να μπορεί να γίνει σύγκριση στους βαθμούς φυσικά αλλιώς θα γίνει μπαχαλο

Δημοσ.

όχι δε μπορείς, αυτό που σου ζητάνε θα καταθέσεις για να μπορεί να γίνει σύγκριση στους βαθμούς φυσικά αλλιώς θα γίνει μπαχαλο

.

Αααα καταλαβα με αλα λογια κλαφτα χαραλαμπε :cry: , νομιζω πως θα επρεπε το πτυχιο να μετραει σαν επιπλεον προσόν

Δημοσ.
Αααα καταλαβα με αλα λογια κλαφτα χαραλαμπε :cry: , νομιζω πως θα επρεπε το πτυχιο να μετραει σαν επιπλεον προσόν

 

αν δεν εχεις βαθμους μην το επιχειρησεις καν...υπαρχουν ενα σωρο πονηροι που οταν επρεπε ειχαν παει σε ιδιωτικα λυκεια κ επαιρναν απολυτηρια με 17 κ 18 που υπο αλλες συνθηκες ουτε γυμνασιο δεν θα μπορουσαν να τελιωσουν κ τους βλεπεις τωρα κ ειναι εντελως τυχαια σε δημοσιες υπηρεσιες...ουτε σπουδες ουτε χασουρες ουτε τπτ λιγα πραγματα απλα κ πονηρα πανω απο ολα..!αρκει να σταζει το παραδακι(χιλιαρικακι καθε μηνα ανετα κ ωραια οι υπολοιποι ας ειχαμε μυαλο τοτε)!!!με κατι τετοια φτασαμε στο σημειο που φτασαμε...

Δημοσ.

Μετά λέμε για αντικειμενικές διαδικασίες. Ακόμα και στα δημόσια λύκεια υπάρχουν τρομερές διαφορές στους βαθμούς. Π.χ. στο σχολείο μέχρι και στις ενδοσχολικές μας χαντάκωναν και σε άλλα σχολεία πέφταν βροχή τα 18 αρια - 20 αρια. Επίσης η δυσκολία των πανελλαδικών ποικίλλει από χρόνο σε χρόνο και επίσης αλλάζει και ο αριθμός των μαθημάτων .

 

Θα μου πεις και στα ΤΕΙ και ΑΕΙ δεν υπάρχουν διαφορές βαθμών ανάλογα με τη δυσκολία του τμήματος και τη λόξα του κάθε καθηγητή ; Ναι .

 

Προσωπικά είμαι υπέρ του να γίνεται διαγωνισμός και να μην υπάρχουν μοριοδοτήσεις ούτε για ανεργία ούτε για βαθμούς. Θα μου πεις ούτε αυτό είναι δίκαιο γιατι μετά κρίνεις τον άλλο από μία και μόνο εξέταση αλλά με τη διαφθορά που υπάρχει σε αυτή τη χώρα δεν ξέρω τι άλλο θα μπορούσε να εφαρμοστεί. Όταν ο άλλος πάει πλαστή βεβαίωση ανεργίας ή δουλεύει μαύρα μαζεύοντας πάλι μόρια ανεργίας τι άλλο σύστημα θα μπορούσες να εφαρμόσεις. Είναι ουτοπικό να λες θα καταπολεμήσω τη διαφθορά για να κρίνονται μετά δίκαια οι διαγωνιζόμενοι. Αποδέχεσαι το γεγονός ότι υπάρχει διαφθορά και λαμογιά και προσπαθείς να εξαιρείς κριτήρια μη αντικειμενικά.

 

Βέβαια θα μπορούσε και κάποιος να ισχυριστεί ότι οι απόφοιτοι λυκείου δικαιούνται να έχουν αυτή την αβάντα αφού οι απόφοιτοι των ΤΕΙ και των ΑΕΙ π.χ. μπορούν να έχουν παραπάνω γνώσεις στα εξεταζόμενα μαθήματα ( π.χ. απόφοιτοι οικονομικών σχολών σε μαθήματα Οικονομίας ή Μαθηματικών ) και ότι δε θα έπρεπε οι απόφοιτοι των ΑΕΙ και των ΤΕΙ να πάνε να φάνε τις θέσεις του αποφοίτου Λυκείου. Εγώ θα απαντούσα ότι στόχος ενός διαγωνισμού είναι να επιλεγούν οι καλύτεροι για τις θέσεις .

 

Στο θέμα μας , όχι πρέπει να καταθέσεις το απολυτήριο λυκείου.

Δημοσ.

Εννοείται πως ΔΕΝ μπορείς...

 

Όπως επίσης εννοείται πως το θέλουν για να συγκρίνουν τον Γ.Μ.Ο. και να επιλέξουν αυτούς με τον μεγαλύτερο!

 

Αν ήταν έτσι θα βλέπαμε κηπουρούς και φύλακες βάρδιας με διδακτορικό! B)

Δημοσ.

Είχα μεγάλα όνειρα και στόχους στη ζωή μου. Από μωρό κοιτούσα από το παράθυρο το πέλαγος και ονειρευόμουνα πως κάποτε θα γίνω δημόσιος υπάλληλος. Τώρα οι αλήτες με τα ιδιωτικά λύκεια και τους μπαμπάδες που τα σκάνε μου παίρνουν την θέση,

 

πουτάνα κοινωνία μου κόβεις τα φτερά..

 

Αν ήταν έτσι θα βλέπαμε κηπουρούς και φύλακες βάρδιας με διδακτορικό! B)

 

Δυστυχώς έχεις δίκαιο.

Δημοσ.

Εννοείται πως ΔΕΝ μπορείς...

 

Όπως επίσης εννοείται πως το θέλουν για να συγκρίνουν τον Γ.Μ.Ο. και να επιλέξουν αυτούς με τον μεγαλύτερο!

 

Αν ήταν έτσι θα βλέπαμε κηπουρούς και φύλακες βάρδιας με διδακτορικό! B)

Το γελάς αλλά έτσι έπρεπε να είναι , ναι μεν έπρεπε οποίος έχει απολυτήριο λυκείου να είχε δικαίωμα σαν τυπικά προσόντα αλλά να περνάν τον καλύτερο δηλαδή αξιζει κάποιος που έχει βγάλει λύκειο να έχει δουλειά και ο άλλος που σπουδάσει να είναι άνεργος .

 

Ασε που επισης το θεωρώ μεγάλη αδικία γιατί αυτοί που έδωσαν πριν το 2000 πήραν απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις ενώ εμείς με Πανελλήνιες , επισης είναι δυνατόν να εξομοιώνουν την γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών από έναν ιδιωτικό φορέα σε σχέση με ένα ΤΕΙ η εν πανεπιστήμιο η ένα πολυτεχνείο !

 

Τι να πω δεν ξέρω το πιο τρελό είναι ότι προηγούνται αυτοί με εντοπιότητα η πολύτεκνη η μέλη πολύτεκνης οικογενείας και δεν έχουν προτεραιότητα άτομα με αναπηρία η οικογενείας που έχουν άτομα με αναπηρίες .

Δημοσ.

Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί και όχι απλά να λέμε τον πόνο μας πρέπει με αντικειμενικό τρόπο να δούμε το πρόβλημα από την ριζα και να μην μιλάμε για a posteriori καταστάσεις...

 

 

Καταρχήν τι πάει να πει "αξια" πως ένας άνθρωπος θεωρείτε πιο "άξιος" από έναν άλλον η έστω πιο "ικανός"? μπορεί ένα χαρτί η ένας βαθμός να αποδείξει κάτι τέτοιο?

 

ΟΧΙ.- (και δει σε ένα σύστημα παιδείας σαν το δικό μας)

 

Ένα απλό παράδειγμα έστω μια θέση τεχνικου υπολογιστών δηλαδή μηχανογράφηση.

 

Έχουμε έναν με πτυχίο μηχανικού υπολογιστών από ΤΕΙ και τον κώστα που είναι αποφοιτος λυκειου αλλα έχει δουλέψει στην HP κάτι φεγγάρια όταν ήταν στην γερμανία και γενικά από μικρός ασχολούταν με τα PC ξέρει από προγραμματισμό από hardware και γενικά είναι αστέρι σε αυτό το πράγμα...

 

 

Σύμφωνα με το σύστημα μας ποιος θεωρείται πιο άξιος ? ο φοιτητής ΤΕΙ γιατί έχει πτυχίο από ΑΕΙ (τα τει νομίζω πια αναγνωριζοντε σαν ανώτερες σχολες πια)

 

Εγώ ας πούμε έχω γνωρίσει πολλά άτομα και από ΑΕΙ και από ΤΕΙ που είναι βαθιά νυχτωμένα τόσο σαν άνθρωποι (πχ ανίκανοι να συναρμολογήσουν ένα απλό έπιπλο) αλλα και πολλές φορες και πάνω στον τομέα "τους"!!!! ξέρω ας πούμε αρκετούς φοιτητές ηλεκτρονικούς που δεν ξέρουν τι έχει μέσα το PC... και διαφορα τέτοια..

 

Πάραυτα την θέση θα την πάρει ο απόφοιτος ΤΕΙ και ότι πρόβλημα προκύπτει θα δίνει μια απάντηση -> format :P (και ΑΝ ξέρει να το κάνει καλά :P )

 

 

Τώρα μιας και μιλήσαμε λίγο γενικά για το τι νόημα έχει να χαρακτηρίζεις κάποιον "άξιο"

 

Πάμε λίγο πιο πάνω από την ριζα...

 

 

Στις πανελλήνιες δηλαδή.. γιατί να θεωρείται καλύτερος κάποιος ή πιο ικανός να μπει σε μια σχολη επειδή ξεκ@λιαστικε για να βγάλει πχ 19χιλιάδες μόρια??

 

επειδή κατάφερε να πάρει 19 σε 6 χαρτιά με σπαζοκεφαλιές σημαίνει ότι το δικαίωμα του στην εισαγωγή σε ένα τμημα είναι πιο ισχυρό από αυτό ενός αλλου?

 

Αν ήταν έτσι να βάλουμε και έναν αθλητή που ξεκ@λιαστικε για να σηκώνει βάρη να κάνει τον αστυνομικό... αφού αφιέρωσε όλη την ζωή του στο να έχει καλή φυσική κατάσταση και να πάρει χρυσό στους άγονες του αθλήματος του δεν μπορεί θα είναι ικανότερος για αυτή την θέση του αξιζει! καλά δεν λέω?

 

ΟΧΙ.-

 

 

 

Γιατί? Καταρχήν να πω ότι εγώ δεν μπήκα με την πρώτη στην σχολη που αγαπάω τα κατάφερα με την δεύτερη.. και σας εγγυώμαι ότι ούτε πιο έξυπνος ήμουν την δεύτερη φορα ούτε πιο ικανός ούτε άλλαξε τίποτα στην ζωή μου και τα κατάφερα... το μονο πράμα που άλλαξε είναι ότι είχα λίγο χρόνο παραπάνω για να προετοιμαστώ που πριν δεν το είχα!

 

Τώρα πάμε παρακάτω... Υπάρχουνε ατομα που μπαίνουν σε σχολες όπως το μετσόβιο με 8.000 μόρια γιατί? γιατί ανήκουν σε ειδικές κατηγοριες.. Ένας νεοέλληνας από την πλύση εγκεφαλου που έχει δεχτεί τόσο καιρό θα πει "μα αυτό είναι άδικο!!"

 

Εγώ θα πω ότι είναι υπό ορισμένες συνθήκες ειναι άδικο αλλα όχι επειδή αφήνουν το άτομο με 8.000 μόρια να περάσει αλλα επειδή δεν αφήνουν το άλλο να περάσει με 14.000 μόρια (πχ σε μια βάση των 18.000 μορίων)

 

Γιατί? γιατί το παιδί που μπήκε με 8 δεν αποδείχτηκε λιγότερο ικανό από το παιδί που μπήκε με 18!!! και εκείνο έβγαλε την σχολη μια χαρά!

 

Αυτό ήταν και ένα από τα επιχειρήματα υπερ της κατάρριψης της βάσης του 10!!

 

πολλοί άσχετοι με την κατάσταση στα σχολεία και γενικά με μικροαστικές αντιλήψεις φώναζαν ότι μια χαρά είναι το 10 για να μην μπαίνουν τσομπάνηδες στις σχολες!!!

 

Το να μην μπαίνουν τσομπάνηδες στις σχολες είναι σωστό αλλα το "10" δεν έδινε λύση σε κάτι τέτοιο!

 

Αποδείχτηκε ότι ΚΑΜΙΑ από τις σχολες που παλιότερα δεχόταν μαθητές κάτω του 10 δεν είχε βελτίωση τόσο στις βαθμολογίες όσο γενικά στις επιδόσεις με τα ομότιμα τμήματα των φοιτητών άνω του 10 !! όλες οι στατιστικές μελέτες το αποδεικνύουν αυτό..

 

δηλαδή τόσο τα παιδιά που πήραν 10-11-12+ όσο τα παιδιά που είχαν πάρει πχ04... είχαν τις ίδιες επιδόσεις μέσα στα τμήματα!!

 

Άρα το να κατατάσσουμε την αξια των παιδιών βάση των μορίων που μπόρουν να βγάλουν σε σπαζοκεφαλιές που γίνονται μια φορα τον χρόνο σε συγκεκριμένη ημερομηνία δεν έχει νόημα...

 

 

Δεν λέω ότι όλα τα παιδιά που βγάλανε 20 έχουν τις ίδιες γνώσεις με τα παιδιά που βγάλανε 4!!

 

απλά λέω ότι δεν είναι μετρο συγκρισης το τι έβγαλε κάποιος .. πολλά από τα παιδιά που βγάλανε πχ 4 μπορεί να είναι εξυπνότερα η ικανότερα σε μια ειδικότητα από ΚΑΠΟΙΑ/ΟΡΙΣΜΕΝΑ παιδιά που βγάλανε 20... Απλά άλλοι παράγοντες μπορεί να συντελούν που τα κάνανε να μην είχανε τις ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ σε γραπτά που χρειάστηκαν...

 

 

Μετά ένα παιδί μπορεί να έχει εφεση σε κάτι και σε κάτι άλλο όχι... Πχ να είναι πολύ καλός στα PC και τα μαθηματικά αλλα να μην τα πάει καλά με χημεία η με φυσική και οικονομικά.. αυτό το παιδί δεν θα ανταγωνιστεί ισοτημα με ένα άλλο παιδί που δεν είναι καλός στα PC αλλα είναι καλο σε όλα τα αλλα για την εισαγωγή σε μια σχολη που έχει να κάνει με υπολογιστές....!! βλεπετε την ειρωνία??

 

 

Τέλος όλο αυτό που κάνουμε στα παιδιά σβήνει τα όνειρα τους ! τα κάνει να γίνονται μηχανές επιτεύξεις στόχων με σκοπό την επαγγελματική εξασφάλιση..

 

Δηλαδή κάποιο παιδί μπορεί να διαβάζει ώρες πράματα που δεν το ενδιαφέρουν (και δεν είναι καλός σε αυτά ) μονο και μονο για να γράψει μεγάλο βαθμό προκειμένω πχ να μπει αρχιτέκτονας μιας και θα έχει καλά λεφτά (ασχετως αν δεν το έχει με την αρχιτεκτονική και ασχετως αν στην πραγματικότητα πχ του αρέσει να καλλιεργεί δέντρα ή να ειναι χημικός ή να ζωγραφιζει .. )

 

 

Αυτός είναι και ο λόγος που πχ η σχολη αστυφυλάκων και τα παιδαγωγικά έχουν συνολικά 9000 ενδιαφερομενους και η ικάρων η το φυσικό κρήτης έχουν 100... (και η αστυφυλάκων μεγαλύτερη βάση από το φυσικό κρήτης... )

 

Δηλαδή πιστεύετε ότι όλα αυτά τα παιδιά ονειρεύονται να γίνουν αστυνομικοί? η δάσκαλοι? η πιστεύετε ότι ένας ικανός για να εκπαιδευτεί δάσκαλος πρέπει να βγάλει 18.000 μόρια και ένας ικανός για αστροφυσικός πρέπει να βγάλει 14.000 ?

 

Γενικά πρέπει να γίνει ένα ντού από παντού γιατί η παιδεία μας είναι η ραχοκοκαλιά του προβλήματος μας και αν δεν βελτιώσουμε την εκπαίδευση θα μείνουμε μια ζωή ψωροκώσταινα..

 

ό,τι είμαστε στο λυκειο πάνω κάτω είμαστε μια ζωή!

 

γιαυτο οι καβγάδες που βλέπετε πχ στα δημοτικά συμβούλια (του κόλου) και γενικά στην βουλή κτλ θυμίζουν καταστάσεις 15μέλους που συζητάει για την 5ήμερη!!!!

 

Είμαστε όλοι στο δεν βαριέσαι και στο συμφέρον και την πατέντα - λαμογιά επειδή και στο σχολείο έτσι ήμασταν προκειμενου να την βγάλουμε καθαρή είτε είχαμε στόχο να βγάλουμε αποτελέσματα είτε να γλιτώσουμε από τους βαρετούς καθηγητές!! Έτσι μάθαμε έτσι κάνουμε!

 

Σαν παιδιά δεν φταίγαμε γιατί αυτά μας μαθανε οι μεγαλύτεροι μας..

 

Τώρα όμως ως ενήλικες είμαστε υπεύθυνη για το πως θα σμιλέψουμε τους χαρακτήρες των νεοτερων!

 

και αυτό πρέπει να ξεκινήσει από την οικογένεια αλλα και ο μπαμπάς και η μαμά κάποτε πηγαίνανε σχολείο..

 

οποτε το σχολείο είναι αυτό που θα κάνει καλους ανθρώπους που ύστερα θα γίνουν γονείς και με την σειρά τους θα μάθουν κάποιες αξιες στα παιδιά τους...

Δημοσ.

Λογικά μπορείς να πας στο παλιο σου σχολείο και δηλώσεις οτι δεν το έχεις για να σου βγάλουν αντιγραφο.

 

αν προσληφθείς,το ΤΕΙ μπορεί να σου φανεί χρήσιμο, για επιπλέον χρήματα, επίδομα, καλύτερη θέση, αναλογα με τη δουλειά.

Δημοσ.

Λογικά μπορείς να πας στο παλιο σου σχολείο και δηλώσεις οτι δεν το έχεις για να σου βγάλουν αντιγραφο.

 

αν προσληφθείς,το ΤΕΙ μπορεί να σου φανεί χρήσιμο, για επιπλέον χρήματα, επίδομα, καλύτερη θέση, αναλογα με τη δουλειά.

Η δουλεια ειναι με συμβαση οποτε αυτο δεν παιζει .

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

1)Το γελάς αλλά έτσι έπρεπε να είναι , ναι μεν έπρεπε οποίος έχει απολυτήριο λυκείου να είχε δικαίωμα σαν τυπικά προσόντα αλλά να περνάν τον καλύτερο δηλαδή αξιζει κάποιος που έχει βγάλει λύκειο να έχει δουλειά και ο άλλος που σπουδάσει να είναι άνεργος .

 

2)Ασε που επισης το θεωρώ μεγάλη αδικία γιατί αυτοί που έδωσαν πριν το 2000 πήραν απολυτήριο με ενδοσχολικές εξετάσεις ενώ εμείς με Πανελλήνιες , 3)επισης είναι δυνατόν να εξομοιώνουν την γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών από έναν ιδιωτικό φορέα σε σχέση με ένα ΤΕΙ η εν πανεπιστήμιο η ένα πολυτεχνείο !

 

4)Τι να πω δεν ξέρω το πιο τρελό είναι ότι προηγούνται αυτοί με εντοπιότητα η πολύτεκνη η μέλη πολύτεκνης οικογενείας και δεν έχουν προτεραιότητα άτομα με αναπηρία η οικογενείας που έχουν άτομα με αναπηρίες .

 

1)Εξαρτάται για τι δουλειά μιλάμε...αν μιλάμε π.χ. για ένα κηπουρό ή επιστάτη ή νυχτοφύλακα,το απολυτήριο λυκείου είναι more than enough ως "προσόν",οπότε επειδή δεν υπάρχει άλλος τρόπος πλην του βαθμού του απολυτηρίου να "συγκρίνουν" τους υποψήφιους ώστε να επιλέξουν ΚΑΠΟΙΟΥΣ από αυτούς (οι οποίοι σπεύδουν κατά χιλιάδες) επέλεξαν αυτόν!Τι ήθελες,να έπαιρναν όποιον έχει πιο αστραφτερό χαμόγελο; ^_^

Οπότε έτσι είναι,ή κρίνεσαι με το απολυτήριό σου ή συμμετέχεις σε διαγωνισμό αντίστοιχης με την ειδικότητα του ΤΕΙ σου θέσης,αν το βρίσκεις τόσο "άδικο"...Όσο για το ποιος αξίζει να δουλεύει,όλοι αξίζουν μια ευκαιρία...από εκεί και πέρα,όταν βγήκες απ'το ΤΕΙ δεν υπέγραψες κάνα συμβόλαιο ότι θα σου βρουν δουλειά,σωστά; :rolleyes:

Τέλος,ακόμη και ως "επιπλέον προσόντα" να μετρούσαν οι ακαδημαϊκοί τίτλοι,διδάκτορας θα την έπαιρνε τη θέση!Και μάλιστα ο διδάκτορας με το μεγαλύτερο βαθμό επίσης!Θα είχες ελπίδα; :-D

Και πάλι καλά να λες που είναι έτσι,αλλιώς θα είχαμε το κλασσικό νεοελληνικό φαινόμενο,να έπαιρναν αυτές τις θέσεις οι αργόσχολοι συγγενείς των προϊσταμένων...

 

2)Τα περί "δικαίου και αδίκου" και τα "αν η γιαγιά μου είχε κάκαλα..." τα έχω αφήσει απ'την τρυφερή ηλικία των 15,sorry...

 

3)Όπως τα 4ετή Τ.Ε.Ι. είναι ισότιμα με τα 4ετή Α.Ε.Ι.,έτσι και αυτό...

 

4)Εργαζόμενο θέλουν,όχι να κάνουν φιλανθρωπία...

Δημοσ.

αντιγραφο ναι πρωτοτυπο ομως οχι και λογικα θα χρειαστεις προτοτυπο

Πρωτότυπο δεν δίνουμε ΠΟΤΕ. Ξέρω άτομα που την πάτησαν και τρέχα γύρευε τώρα το απολυτήριο...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...