Lucifer Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Έχει διαβάσει κανείς το οι 120 μέρες των Σοδόμων?Είναι στο ίδιο μοτίβο με το Η φιλοσοφία στο μπουντουάρ? Ναι και όχι. Αρχικά υπάρχει μια υπόνοια φιλοσοφικού σκεπτικού πίσω από τις πράξεις που περιγράφονται, από ένα σημείο και ύστερα εκτροχιάζεται. Πολύ μεγάλο μέρος του είναι σε μορφή σημειώσεων γιατί δεν πρόλαβε, χάθηκε δε θυμάμαι. Γενικά φάση είχε, ειδικά εκεί που μπαίνουν στο παιχνίδι σκατά και μαΐμούδες τα σπάει, ή προς το τέλος με κάτι σκηνικά "πηδάει τη γελάδα, η γελάδα γεννάει ένα τέρας, πηδάει το τέρας, τρώει το σκατό της γελάδας μαζί με το τέρας" κτλ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sellers Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Ναι και όχι. Αρχικά υπάρχει μια υπόνοια φιλοσοφικού σκεπτικού πίσω από τις πράξεις που περιγράφονται, από ένα σημείο και ύστερα εκτροχιάζεται. Πολύ μεγάλο μέρος του είναι σε μορφή σημειώσεων γιατί δεν πρόλαβε, χάθηκε δε θυμάμαι. Γενικά φάση είχε, ειδικά εκεί που μπαίνουν στο παιχνίδι σκατά και μαΐμούδες τα σπάει, ή προς το τέλος με κάτι σκηνικά "πηδάει τη γελάδα, η γελάδα γεννάει ένα τέρας, πηδάει το τέρας, τρώει το σκατό της γελάδας μαζί με το τέρας" κτλ. Έχεις δει την ταινία; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Ναι, πλάκα είχε. Ειδικά το σημείο που τρώγαμε πίτσα με τον κολλητό και τον ακούω μπουκωμένο να λέει "δεν πιστεύω να χέσει τώρ....ΕΕΕΕΕΕΕΕΛΑ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑΑΑΑΑΑΑ" το θυμάμαι με αγάπη. Λίγο το σκάλπιασμα με ξενέρωσε, αλλά τι να κάνουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sellers Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Είναι πιστή η ταινία στο βιλίο ή το κερατώνει? (σιχτήρ γελάσαμε πάλι) Δεν βλέπεις south park ρα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Επειδή υπάρχει μια διαφορά χρόνων από τότε που διάβασα το βιβλίο και τότε που είδα την ταινία, θυμάμαι πως καλύπτει μόνο τις 2 αρχικές σφαίρες απ' τις 4 κλιμακούμενης έντασης που έχει στο βιβλίο, με εξαίρεση το τέλος. Και γενικά, κάτι βιασμοί νεογνών και τέτοια παραλείπονται, είναι πολύ πιο mild από το βιβλίο. Και φυσικά υπάρχει η διαφορά χρονικής περιόδου στην οποία διαδραματίζεται το καθένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sellers Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Οκουάι, τενκ γιου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*georgia* Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Τενκ γιου και από μένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
*georgia* Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Τενκ γιου και από μένα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Ελπίζω να μην ψάχνετε ιδέες εκεί μέσα ΠΙΤΣΟΥΝΑΚΙΑ μου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Ελπίζω να μην ψάχνετε ιδέες εκεί μέσα ΠΙΤΣΟΥΝΑΚΙΑ μου! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sellers Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Πραγματικά είναι πολύ πορνόμυαλος ο τύπος όμως. (Ο Μαρκήσιος όχι εσύ Λούσι). Καθόμουνα προψέ δεν είχα τι να κάνω, και είχε παρατημένο η αποπάνισα (εκ του απο πάνω) το ''Φιλοσοφία στο Μπουντουάρ'' στο γραφείο. Ε λέω, άντε να δω τι διαβάζει τόσο καιρό αυτή. Διάβαζα με στύση. Είχε και κάτι ωραία φιλοσοφικά ξεσπάσματα να ηρεμεί ο αναγνώστης, αλλά μετα βαριόταν εύκολα φαίνεται και τους έβαζε όλους να πηδιούντε. Χαμός. ''Εντάξει καλή και η φιλοσοφία αλλά σαν την παρτούζα δεν έχει.'' - Μαρκήσιος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Sellers Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Πραγματικά είναι πολύ πορνόμυαλος ο τύπος όμως. (Ο Μαρκήσιος όχι εσύ Λούσι). Καθόμουνα προψέ δεν είχα τι να κάνω, και είχε παρατημένο η αποπάνισα (εκ του απο πάνω) το ''Φιλοσοφία στο Μπουντουάρ'' στο γραφείο. Ε λέω, άντε να δω τι διαβάζει τόσο καιρό αυτή. Διάβαζα με στύση. Είχε και κάτι ωραία φιλοσοφικά ξεσπάσματα να ηρεμεί ο αναγνώστης, αλλά μετα βαριόταν εύκολα φαίνεται και τους έβαζε όλους να πηδιούντε. Χαμός. ''Εντάξει καλή και η φιλοσοφία αλλά σαν την παρτούζα δεν έχει.'' - Μαρκήσιος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Τσέκαρε τα ΠΜ σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Lucifer Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Τσέκαρε τα ΠΜ σου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Members gsarig Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Members Share Δημοσ. 13 Απριλίου 2010 Δεν έχω δει ακόμα την ταινία, αλλά το βιβλίο με αυτά που περιγράφει είναι λίγο δύσκολο να αποδοθεί ρεαλιστικά στις πιο ακραίες του λεπτομέρειες, ειδικά σε ταινία του 70 που τα εφέ δεν ήταν ακόμα τόσο προχωρημένα. Εγώ θυμάμαι το άλλο σκηνικό που περιγράφει κάποια στιγμή στο βιβλίο - στις σημειώσεις στο τέλος νομίζω: βάζουνε λέει μέσα σε μια γυναίκα (μπορείτε να φανταστείτε από που) ένα ποντίκι και τη ράβουν. Το ποντίκι μην έχοντας διέξοδο να βγει της τρώει τα σωθικά και η γυναίκα πεθαίνει (το ποντίκι δε θυμάμαι τί απέγινε) Γενικά το βιβλίο δεν μπορείς να πεις ότι θα σε προβληματίσει τόσο στις λεπτομέρειες του. Ωστόσο, η γενική ιδέα του σαδισμού και της ελευθεριότητας προσφέρεται πιστεύω για ενδιαφέρουσες συζητήσεις πάνω στα κίνητρα που μπορεί να έχουν τέτοιου είδους πράξεις, την έννοια της ελευθερίας κλπ. Πάντως διαβάζεται εύκολα παρόλο που είναι καμιά 700αριά σελίδες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα