anta_n Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 Ένα λογαριασμό χρωστούσε και ήταν οικιακός χρήστης. Με είχε παραξενέψει πολύ που το είχαν κόψει.
poulinos Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 ισως εξαρτατε και το ποσο που χρωσταει καποιος.παντως με σχεση παλια οι εταιρειες κοβουν πιο ευκολα πλεον.
cyber_katsarida Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 Δημοσ. 11 Μαΐου 2012 έχω κι εγώ hol (Lite 24.7€) κι εδώ κι ένα χρόνο σχεδόν πάντα λήγει ο ένας λογαριασμός, μου έρχεται ο δεύτερος και πριν λήξει και ο δεύτερος, πληρώνω τον πρώτο. με λίγα λόγια πάντα αφήνω έναν απλήρωτο. αλλά μέχρι εκεί. ενώ ποτέ δε με είχαν ενοχλήσει μέχρι τώρα πριν λίγες μέρες έληξε ο ένας λογαριασμός (δε χρωστούσα τίποτα άλλο) και 4 μέρες μετά μου στέλνουν μήνυμα στο κινητό. (πληρώστε αλλιώς το κόβουμε σε 15 μέρες) και αναρωτιέμαι, αυξήθηκαν τα φέσια και αλλάξαν τακτική και το κάνουν σε όλους ή απλά επειδή το είχα συνήθεια;
gs20309 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 έχω αφήσει απλήρωτο τον προηγούμενο λογαριασμό της hol. έληγε στις 5/05. σήμερα είδα στο account ότι έχει εκδοθεί και ο νέος. λογικά θα αργήσει καμιά εβδομάδα να μου έρθει και θα λήγει στις 5/06. έχουν προσθέσει και τον απλήρωτο μέσα. λογικό. αν πάω αύριο να πληρώσω αυτόν που έχει λήξει, υπάρχει περίπτωση κοιτώντας στον υπολογιστή και βλέποντας πως έχει εκδοθεί νέος λογαριασμός να μου πούνε να πληρώσω και το νέο; βασικά θέλω να πληρώσω μόνο τον παλιό μιας και για το νέο θα έχω 3 εβδομάδες περιθώριο. ρωτάω γιατί κάπου είχε πάρει το αυτί μου, ότι σε κάποια εταιρία (ίσως ΟΤΕ) σε παρόμοια περίπτωση σε αναγκάζανε να πληρώσεις και το νέο. δεν είμαι και σίγουρος κιόλας. Για κανένα λόγω φίλος, κ πουθενά σε καμία εταιρία δεν ισχύει αυτό. Οτι θέλεις πληρώνεις αρκεί να μην είναι λιγότερο από το ληξιπρόθεσμο. Ληξιπρόθεσμο = αυτό που έχει λήξει για να μην έχεις θέμα διακοπής εξερχόμενων κλήσεων. έχω κι εγώ hol (Lite 24.7€) κι εδώ κι ένα χρόνο σχεδόν πάντα λήγει ο ένας λογαριασμός, μου έρχεται ο δεύτερος και πριν λήξει και ο δεύτερος, πληρώνω τον πρώτο. με λίγα λόγια πάντα αφήνω έναν απλήρωτο. αλλά μέχρι εκεί. ενώ ποτέ δε με είχαν ενοχλήσει μέχρι τώρα πριν λίγες μέρες έληξε ο ένας λογαριασμός (δε χρωστούσα τίποτα άλλο) και 4 μέρες μετά μου στέλνουν μήνυμα στο κινητό. (πληρώστε αλλιώς το κόβουμε σε 15 μέρες) και αναρωτιέμαι, αυξήθηκαν τα φέσια και αλλάξαν τακτική και το κάνουν σε όλους ή απλά επειδή το είχα συνήθεια; το τρίτο.. Από εμπειρία που είχε μια γνωστή μου, στον ΟΤΕ η "περίοδος χαριτος" είναι καμιά 15ριά μέρες... Από 50 ευρώ κ πάνω δίνουν μόνο ένα περιθώριο 10 το πολύ μέρες από την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού. από 50 ευρώ κ κάτω δίνουν παραπάνω μέρες. Πρώτα κόβουν τη γραμμή κ μετά από μερικές μέρες το ίντερνετ.
poulinos Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 Δημοσ. 12 Μαΐου 2012 έχω κι εγώ hol (Lite 24.7€) κι εδώ κι ένα χρόνο σχεδόν πάντα λήγει ο ένας λογαριασμός, μου έρχεται ο δεύτερος και πριν λήξει και ο δεύτερος, πληρώνω τον πρώτο. με λίγα λόγια πάντα αφήνω έναν απλήρωτο. αλλά μέχρι εκεί. ενώ ποτέ δε με είχαν ενοχλήσει μέχρι τώρα πριν λίγες μέρες έληξε ο ένας λογαριασμός (δε χρωστούσα τίποτα άλλο) και 4 μέρες μετά μου στέλνουν μήνυμα στο κινητό. (πληρώστε αλλιώς το κόβουμε σε 15 μέρες) και αναρωτιέμαι, αυξήθηκαν τα φέσια και αλλάξαν τακτική και το κάνουν σε όλους ή απλά επειδή το είχα συνήθεια; μαλλον το τελευταιο,δεν νομιζω οτι εχουν προβλημα συγκεκριμενα με σενα.τωρα πχ σε forthnet που ξερω πχ αν δεν πληρωσεις τον εναν και ληξει οταν βγει ο δευτερος ( ο πρωτος εχει ληξει ηδη τοτε πριν ληξει νομιζω ο δευτερος σου κανουν φραγη.αν δεν πληρωσεις και δευτερο μετα προς τον τριτο μπορει να πεσει και διακοπη.δεν ξερω βεβαια αν το πανε και με το τι χρωσταει ο καθενας.γιατι αλλο να εχεις απληρωτους 2 λογαριασμους των 50 ευρω και αλλο ο πρωτος να ειναι 1000 πχ.εχω δει περιπτωση που επεσε φραγη λογω μεγαλων οφειλων.πανε τα παλια που μερικοι δεν ειχαν πληρωσει για 5-6 μηνες και δεν γινοταν τιποτα.και ισως να εγινε και αυτο που εγινε σε σενα επειδη ολο και καποιοι μπορει να λενε α εγω σε δυομηνες αλλαζω εταιρεια δεν πληρωνω απο τωρα.ειμαστε και ελληνες κουτοπονηροι μην το ξεχναμε αυτο.παντως δεν νομιζω να στο εκοβαν.γιατι φαντασου οτι θα μπορουσε να ειχε γινει καποιο λαθος να χαθει ο λογαριασμος.πιστευω οτι θα γινοταν φραφη πρωτα. Για κανένα λόγω φίλος, κ πουθενά σε καμία εταιρία δεν ισχύει αυτό. Οτι θέλεις πληρώνεις αρκεί να μην είναι λιγότερο από το ληξιπρόθεσμο. Ληξιπρόθεσμο = αυτό που έχει λήξει για να μην έχεις θέμα διακοπής εξερχόμενων κλήσεων. Από 50 ευρώ κ πάνω δίνουν μόνο ένα περιθώριο 10 το πολύ μέρες από την ημερομηνία λήξης του λογαριασμού. από 50 ευρώ κ κάτω δίνουν παραπάνω μέρες. Πρώτα κόβουν τη γραμμή κ μετά από μερικές μέρες το ίντερνετ. μαλλον το ειπες λιγο λαθος.πρωτα βαζουν φραγη στο τηλεφωνο και συνηθως κανουν disable Το Username η το ιντερνετ για να μην μπορεις να μπεις καν και μετα σου κοβουν το κυκλωμα.κοψιμο γραμμης σημαινει ολοκληρωτικη διακοπη της υπηρεσιας και του κυκλωματος.αν ειναι παροχος στελνει αιτημα καταργησης στον οτε.κατα τα αλλα ναι αν δεν εχει ληξει ο δευτερος λογαριασμος
gs20309 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 (επεξεργασμένο) μαλλον το τελευταιο,δεν νομιζω οτι εχουν προβλημα συγκεκριμενα με σενα.τωρα πχ σε forthnet που ξερω πχ αν δεν πληρωσεις τον εναν και ληξει οταν βγει ο δευτερος ( ο πρωτος εχει ληξει ηδη τοτε πριν ληξει νομιζω ο δευτερος σου κανουν φραγη.αν δεν πληρωσεις και δευτερο μετα προς τον τριτο μπορει να πεσει και διακοπη.δεν ξερω βεβαια αν το πανε και με το τι χρωσταει ο καθενας.γιατι αλλο να εχεις απληρωτους 2 λογαριασμους των 50 ευρω και αλλο ο πρωτος να ειναι 1000 πχ.εχω δει περιπτωση που επεσε φραγη λογω μεγαλων οφειλων.πανε τα παλια που μερικοι δεν ειχαν πληρωσει για 5-6 μηνες και δεν γινοταν τιποτα.και ισως να εγινε και αυτο που εγινε σε σενα επειδη ολο και καποιοι μπορει να λενε α εγω σε δυομηνες αλλαζω εταιρεια δεν πληρωνω απο τωρα.ειμαστε και ελληνες κουτοπονηροι μην το ξεχναμε αυτο.παντως δεν νομιζω να στο εκοβαν.γιατι φαντασου οτι θα μπορουσε να ειχε γινει καποιο λαθος να χαθει ο λογαριασμος.πιστευω οτι θα γινοταν φραφη πρωτα. μαλλον το ειπες λιγο λαθος.πρωτα βαζουν φραγη στο τηλεφωνο και συνηθως κανουν disable Το Username η το ιντερνετ για να μην μπορεις να μπεις καν και μετα σου κοβουν το κυκλωμα.κοψιμο γραμμης σημαινει ολοκληρωτικη διακοπη της υπηρεσιας και του κυκλωματος.αν ειναι παροχος στελνει αιτημα καταργησης στον οτε.κατα τα αλλα ναι αν δεν εχει ληξει ο δευτερος λογαριασμος κόψιμο γραμμής εκ παραδρομής εννοούσα την δυνατότητα εξερχομένων κλήσεων. Επεξ/σία 13 Μαΐου 2012 από gs20309
poulinos Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 Δημοσ. 13 Μαΐου 2012 και εγω καταλαβα οτι μαλλον αυτο εννοουσες και απλα το εγραψες βιαστικα η οτι απλα το ειπες με αυτον τον τροπο. απλα το εξηγησα μην μπερδευτει κανεις
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα