Προς το περιεχόμενο

Chivalry: Medieval Warfare


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Είστε ευλογημένοι που μπορείτε να έχετε ιστορικό ντοκουμέντο απο τον Γιάννη (οι περισσότεροι ίσως τον ξέρετε ώς Wand3r3r) στο chat log του screenshot του ghost. Αυτός και ο Shas'La είναι ίσως οι καλύτεροι duelists αυτή τη στιγμή από τους Έλληνες xD.

Δημοσ.

Χτες πρέπει να έκανα μερικά από τα χειρότερα μου παιχνίδια. Επαφίεμαι για καλύτερη συνέχεια....

εγώ μερικά απτα καλύτερα... ! χαχαχα

Δημοσ.

Αυτό το παιχνίδι πρέπει να είναι ΜΕΓΑΛΗ καφρίλα...

 

Αλήθεια, από θέμα αίσθησης, πώς είναι σε σχέση με το Mount and Blade? Μοιάζουν καθόλου?

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πλάκα έχει, αλλά όταν κάτσουν όλοι οι καλοί από την μια μεριά for the lulz, good luck have fun.

 

Edit: Και καμιά φορά το παιχνίδι γίνεται πολύ κουραστικό.

2013011300005.jpg

Επεξ/σία από GhostRiderLSOV
Δημοσ.

Αυτό το παιχνίδι πρέπει να είναι ΜΕΓΑΛΗ καφρίλα...

 

Αλήθεια, από θέμα αίσθησης, πώς είναι σε σχέση με το Mount and Blade? Μοιάζουν καθόλου?

 

Επειδή έχω κάψει πολλές ώρες στο warband, ελπίζω να σε βοηθήσω. Καταρχάς το chivalry δεν έχει single player μέρος το tutorial και οι μάχες με bots είναι απλώς για μόστρα. Τώρα όσο αφορά το feel και τις γενικότερες διαφορές στα gameplay mechanics¨:

 

1)Game Modes: Last Team Standing (tdm με 1 spawn) Team Objective Based (χαλαρά το δημοφιλέστερο) Free For All (ή gangbang supreme) King Of The Hill (Moar gangbang). Δεν υπάρχουν siege κλπ ή πολυπληθείς servers ή τα άπαιχτα mods του warband.

 

2) Το chivalry δεν έχει ιππικό και αυτό απο μόνο του αλλάζει αρκετα τις ισορροπίες.

 

3) Επίσης δεν έχει το Ιnventory system του warband και τη rich get richer λογική. Μπορείς να διαλέξεις στην αρχή το setup σου και να το μεταβάλλεις σε κάθε spawn. Όλοι έχουν access σε όλα τα weapons αφού τα ξεκλειδώσουν με ένα αριθμό kills (είναι συγκεκριμένα όπλα για καθεμία απο τις 4 κλάσεις). Δεν υπάρχει δηλαδή Ingame currency ούτε armors κλπ. απλα διαλεγείς 3 όπλα που ναι accesible στην αρχή από όλους.

 

4) Από πλευράς combat system. Δεν υπάρχει manual block (directional δηλαδή). Ξέρω αυτό απο μόνο του ξενερώνει τους hardcore που προτιμούν το War Of The Roses για αυτό και μόνο τον λόγο (το θεωρώ κάκιστο game όμως).. To block είναι καθαρά θέμα timing και στόχευσης με το δεξύ κλικ.

 

5) Απο πλευράς feeling είναι τρομερή η αίσθηση στο 1st person mellee combat (στα duels εδικά - το game μπορεί να παιχτεί και τρίτο πρόσωπο αλλά μη το κάνετε) πολύ καλύτερη από οτιδήποτε στο mount. Το ping παίζει σίγουρα ρόλο (τιμούμε Newlynx xD) αλλά δεν είναι και unplayable μέχρι τα 80-100 ms. Σίγουρα σε αυτά τα ping κάνω πολύ πιο εύκολα block από ότι στο mount που καταντά εκνευριστικό να μη κάνει block σε telegraph attacks λόγω ping ενώ στο single player μπορεί να περάσουν ώρες μέχρι να κάνω fail block.

 

6) Ώς τοξότης τόσα χρόνια στο mount δε μου αρέσει το ranged combat σε αυτό το game. Γενικά δείχνει οτί κάτι του λείπει. Βέβαια δε μπορείς και να κάνεις skeet αλογατάρηδες που πάνε για instant όπως στο warband. Αυτή μου η άποψη είναι εντελώς άσχετη απο το γεγονός οτί βρίσκω πολύ ενοχλητικό το archer stacking σε συγκεκριμένα maps.

 

7) Τα faints. Ναι γίνοντται πολύ πιο εύκολα (ένα κουμπί που μπορεί να γίνουν και chain) από ότι στο warband που δε μπορεί να τα δουλέψει σωστά ο κάθε noobax. Παρόλα αυτά κοστίζουν σε stamina  όπως και τα επιτυχημένα blocks και το κάθε attack. Φαντάσου κάτι σε warband meets dark souls. Τα attack επίσης είναι σε διαφορετικά mouse buttons (3 attacks σύνολο αντί για 4 του warband) και δεν είναι directional όπως στο warband. Όταν τρως ένα attack (ακόμα και βέλος ή friendly fire πολύ εκνευριστικό) είσαι stunned για κάποια εκατοστά του δευτερολέπτου. Γενικά σε αυτό το game πρέπει να καταλάβεις πότε να κάνεις attack πότε block  πότε parry, πότε να δοκιμάσεις κάποιο avoid-ελιγμό και πότε trade στα χτυπήματα. Απαιτήται σωστή γνώση του περιβάλλοντα χώρου και διαχείρηση του stamina και της ζωής σου. Παράδειγμα ο man at arms έχει απίστευτη ταχύτητα, dodges αλλά ελάχιστη ζωή. Δε θα ήταν καλή ιδέα πιστεύω να κάνει trade με έναν knight με το maul :X

 

8) Το balancing και τα hitboxes. Σε μερικά μικρά όπλα ανακαλύπτω οτί τα Ηitboxes είναι κάπως περίεργα (ελάχιστοι τα παίρνουν σε pub games παρά μόνο στα duels). Κατα τα άλλα ανάλογα του game mode και του map το game επιδέχεται balance. Με πρώτη και καλύτερη την φίλτατη halberd (or newb's guide to success). Βρίσκω εκνευριστικό που μερικοί τοξότες σε πάνε 1 pixel από full ζωή knight. Αυτό πχ δεν γίνεται με τίποτα στο warband στα καλά helmets ακόμα και με strong bow + τρίτα τόξα.

 

9) Η μάστιγα του friendly fire. Δηστυχώς σε αντίθεση με το warband που 90% των servers έχουν reflect damage εδώ την τρώει αυτός που είχε την ατυχία να κάθεται δίπλα στον φιλότιμο lmb smasher φίλο του. Κόκκινη κάρτα απο μένα σε αυτό το θέμα. Ειδικά όταν ΤΟΞΟΤΕΣ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ μου κόβουν το combo και σώζουν τον αντίπαλο το rage meter μου ακουμπάει κοντά τα επίπεδα του φαντασμοκαβαλάρη :devil:

 

10) Tο community. Για τους Έλληνες δε 8α μιλήσω αχαχαχα (αν και το chat log trolling είναι απόλαυση και για μένα). Οι ξένοι σε duel servers συμπεριφέρονται πολύ ώριμα, είναι διαλλακτικοί και σου μαθαίνουν πολλά πράγματα. Η πλάκα είναι οτί δε τους ήξερα από πριν από το warband αλλά μέσα από pub games του chivalry!!!

  • Like 4
  • Moderators
Δημοσ.

http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/VideoGame/ChivalryMedievalWarfare

 

It's a complete and utter miracle if there isn't at least one teamkill per match. The only thing preventing it - and this troper uses the term "preventing" loosely - is that damage to allies is halved; stunning a teammate mid-attack or just plain killing them out of accident is very common.
  • Knights are the biggest offenders due to their sheer attack power and wide swing range.
  • Catapult projectiles don't discriminate between teammates either; if it's within the AOE, it dies.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...