marantonis Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Θα συμφωνησω με τον Manuel. Αφου μπηκαμε σ' αυτα τα λιμανια ας πω κι εγω τα δικα μου. Η πιστη οτι παλια η Ελλαδα κατακλυζοταν απο νεους αξιολογους καλλιτεχνες, ενω σημερα ειτε δεν υπαρχουν καν, ειτε τους μετραμε με το σταγονομετρο, ειναι μια πλανη που προερχεται α) Απο ελλειψη/ανεπαρκεια πληροφορησης, β) Απο την παραπληροφορηση, αλλα και την αρχαιολαγνεια εννιοτε, των ΜΜΕ. Και σημερα υπαρχουν ταλαντουχοι ανθρωποι, και χθες υπηρχαν και παντοτε θα υπαρχουν οσο επιβιωνει η ανθρωποτητα. Το θεμα -και το προβλημα- ειναι οτι οσο περναει ο καιρος, τα πραγματα εχουν μια σταθερη ταση στο να γινονται, ακαταπαυστα, χειροτερα, (και) γι' αυτους, αναφορικα με την αναγνωριση. Οι κυριοι λογοι (αν οχι οι μονοι) ειναι η ανυπαρξια/ανεπαρκεια/ελλειψη προωθησης, και η ενδεχομενη αντισυμβατικη, με την αυθεντικη εννοια του ορου, σταση του καλλιτεχνη, που τον αποτρεπει απο το να γινει γνωστος στο ευρυ κοινο. Πλουσιες ειναι οι αναλυσεις που μπορουν να γινουν σ' αυτο το θεμα, μην περιμενετε να γραψω τωρα δοκιμιο, παντως, η εξηγηση επανω στην αιτια που θελει την αναγνωριση ενος πραγματι αξιολογου καλλιτεχνη να γινεται ολο και πιο δυσκολη, ειναι οτι το επιπεδο πεφτει ολο και περισσοτερο εξαιτιας των τασεων της pop κουλτουρας. Αν λοιπον καποιος ειναι ηθοποιος ή σκηνοθετής ή σεναριογραφος ή μουσικος ή ο,τι αλλο, ξερει πλεον, την σημερον ημερα, πως για να γινει γνωστος οπως ηταν γνωστοι οι "παλιοι", οφειλει να ξεφτιλισει το εργο του και να μην σεβαστει την τεχνη του για να το κανει. Και εκει ειναι που εμποδιζει η προαναφερθεισα αντικομφορμιστικη σταση.
Ceridwen Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Αν λοιπον καποιος ειναι ηθοποιος ή σκηνοθετής ή σεναριογραφος ή μουσικος ή ο,τι αλλο, ξερει πλεον, την σημερον ημερα, πως για να γινει γνωστος οπως ηταν γνωστοι οι "παλιοι", οφειλει να ξεφτιλισει το εργο του και να μην σεβαστει την τεχνη του για να το κανει. Και εκει ειναι που εμποδιζει η προαναφερθεισα αντικομφορμιστικη σταση. 'Η θα κάνει αυτό που θέλει ακριβώς όπως το θέλει, ας το μάθουν ή εκτιμήσουν μόνο 100 άνθρωποι.( και αν όντως αξίζει, οι 100 γίνονται 500 - 1000 κλπ, ο καλλιτέχνης την ακούει και ξεφτιλίζεται και πάλι). Όποτε έχεις δίκιο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. :S
marantonis Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 'Η θα κάνει αυτό που θέλει ακριβώς όπως το θέλει, ας το μάθουν ή εκτιμήσουν μόνο 100 άνθρωποι.( και αν όντως αξίζει, οι 100 γίνονται 500 - 1000 κλπ, ο καλλιτέχνης την ακούει και ξεφτιλίζεται και πάλι). Όποτε έχεις δίκιο, το αποτέλεσμα είναι το ίδιο. :S Εδω διαφωνω. 1. Οι 100 δεν γινονται απαραιτητα 500 αν καποιος αξιζει. 2. Το οτι εχει τηρησει αρχικα και για καποιο χρονικο διαστημα μια συγκεκριμενη αξιοπρεπη και συναμα αυστηρη σταση, μειωνει τις πιθανοτητες να "την ακουσει και να ξεφτιλιστει" δραματικα, αρα δεν παει ετσι, αλλωστε, δεν εχει να κανει με το ποσοι σε ξερουν αλλα με τις προθεσεις σου. ΥΓ. Πρεπει να δω το βλεμμα του Οδυσσεα, ε; ΥΓ2. +1 Στον Αρκα (που ειπε η μαφαλντα), και 'μενα μου αρεσει αρκετα και τον διαβαζω, εχει καποιες κορυφαιες ατακες, ισως ειναι λιγο overrated ομως (οσο για το βρισιμο που αναφερθηκε, εγω μονο επαινους και εγκωμια εχω ακουσει για τον Αρκα).
Ceridwen Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 τώρα το 'πρότερη αξιοπρεπή και αυστηρή στάση' είναι in the eye of the beholder. συμφωνώ απολύτως μαζί σου ότι το πόσοι σε ξέρουν δεν είναι κριτήριο ποιότητας. Σκέφτομαι το Μικρούτσικο. Νομίζω ότι ο χρόνος είναι πολύ σημαντικός για την σωστή εκτίμηση κάποιου. Τώρα, έχω μεγάλο πρόβλημα να ξεπεράσω το χαρακτήρα και τη συμπεριφορά και να δω μόνο το έργο. Μετά από χρόνια, όταν ο κόσμος θα έχει ξεχάσει την γελοιότητα που τον συνοδεύει, θα του στήνουν αδριάντες (και δικαιολογημένα). Προς το παρόν τους στήνει μόνος του για τον εαυτό του πριν προλάβουν οι άλλοι.
gamanos Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 O Μανώλης Μαυρομουστακάκης Link είναι πολύ μεγάλος ηθοποιός. επίσης η εταιρεία θεάτρου χώρος, με προεξάρχων τον Σίμο Κακάλα είναι μια θεατρική ομάδα με ΚΑΚΑΛΑ και σε όποια παράσταση τους έχω δει, έχω φύγει πολύ πλουσιότερος. Ο Θοδωρης Παπαδουλάκης , σκηνοθέτης του "νησιού", έχει φοβερή καλλιτεχνική ματιά και ανυπομονώ να τον δω σε μεγάλου μήκους, όπως και τον Μπουγιάρ Αλιμάνι, ψάξτε το Υγραέριο, μικρού μήκους του τελευταίου στο youtube (αλλά και το Σάμουρε ή την Πιλάλα του Παπαδουλάκη, που δεν ξέρω όμως αν υπάρχουν τσο youtube). Ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου όπως ειπώθηκε, αλλά και ο Μπάμπης παπαδόπουλος (πρώην Τρύπες) κρατάν σταθερά ψηλά τη σημαία στο τραγούδι. Τα πρώην διάφανα κρίνα συνεχίζουν χωρίς τραγουδιστή σε instrumental δρόμους ως Goodbye Blue Sky και ακούγονται καλά λόγια . Ευτυχώς υπάρχουν πολλά εκει έξω να ανακαλύψουμε. Δυστυχώς για τις μάζες, είναι εκτός των καναλιών προώθησης του Κωστοπούλειου lifestyle.
katerina_a_86 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Εγώ όλα αυτά ότι η tv και τα μέσα δεν προβάλουν τα μεγάλα ταλέντα ενώ υπάρχουν και είναι κρυμμένα δεν τα πιστεύω. Τα πραγματικά μεγάλα ταλέντα ποτέ δεν χάνονται. Όσο κι αν προσπαθήσουμε σήμερα θα βρούμε 2-3 αντε 5-6 ονόματα. Πού είναι οι Ελύτες, οι σεφέρηδες, οι χατζηδάκιδες, οι βέγγοι και τόσοι άλλοι που αν συνεχίσω θα γράψω μισή σελίδα? Μάλλον μας βολεύει να λέμε εεε υπάρχει ο τάδε και ο τάδε που είναι πολύ καλός αλλά δεν τον προβάλλουν. Ασφαλώς και θα υπάρχουν και κάποιοι καλοί και σήμερα, αλλά ο αριθμός και το μέγεθος των ταλέντων του χθες και του σήμερα δεν συγκρίνονται. Κι εγώ προβληματίζομαι. Τι φταίει?
marantonis Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Πού είναι οι Ελύτες, οι σεφέρηδες, οι χατζηδάκιδες, οι βέγγοι και τόσοι άλλοι που αν συνεχίσω θα γράψω μισή σελίδα? Περιμενε τωρα γιατι ξεφευγεις χωρις να σκεφτεσαι. Μιλαμε για νεους καλλιτεχνες, ετσι; Δηλαδη πετας 5 καταξιωμενους που εχουν ολοκληρωσει το εργο τους και περιμενεις να σου δειξουμε τι; Νομιζα οτι μιλουσαμε για ενεργους, ταλαντουχους, καινουριους ανθρωπους. Ειναι απολυτα λογικο να μην εχουν φθασει εκει που εφθασαν οσοι ειπες, γιατι αυτοι που ειπες ειναι ειτε υπερηλικες ειτε εχουν πεθανει. Και εκτος αυτου, ειπαμε, οι συνθηκες ηταν πιο ευνοικες τοτε. Τί θες να μας πεις δηλαδη, πως αν ο Ελυτης ξεκινουσε τωρα να γραφει, υστερα απο καμποσα χρονια, θα βρισκοταν στην ιδια καταξιωμενη θεση που γνωριζουμε, και θα 'χε και νομπελ; Δε βλεπεις πως οι συνθηκες συνεχως αλλαζουν, δε βλεπεις πως το επιπεδο οσων προβαλλονται μειωνεται συνεχως;; Αλλωστε, μια και ανεφερα τον Ελυτη, τωρα ολοι σχεδον την εχουν γραμμενη στ' αρχιδια τους την ποιηση, ενω παλια κατι γινοταν.
katerina_a_86 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Περιμενε τωρα γιατι ξεφευγεις χωρις να σκεφτεσαι. Μιλαμε για νεους καλλιτεχνες, ετσι; Δηλαδη πετας 5 καταξιωμενους που εχουν ολοκληρωσει το εργο τους και περιμενεις να σου δειξουμε τι; Νομιζα οτι μιλουσαμε για ενεργους, ταλαντουχους, καινουριους ανθρωπους. Ειναι απολυτα λογικο να μην εχουν φθασει εκει που εφθασαν οσοι ειπες, γιατι αυτοι που ειπες ειναι ειτε υπερηλικες ειτε εχουν πεθανει. Και εκτος αυτου, ειπαμε, οι συνθηκες ηταν πιο ευνοικες τοτε. Τί θες να μας πεις δηλαδη, πως αν ο Ελυτης ξεκινουσε τωρα να γραφει, υστερα απο καμποσα χρονια, θα βρισκοταν στην ιδια καταξιωμενη θεση που γνωριζουμε, και θα 'χε και νομπελ; Δε βλεπεις πως οι συνθηκες συνεχως αλλαζουν, δε βλεπεις πως το επιπεδο οσων προβαλλονται μειωνεται συνεχως;; Αλλωστε, μια και ανεφερα τον Ελυτη, τωρα ολοι σχεδον την εχουν γραμμενη στ' αρχιδια τους την ποιηση, ενω παλια κατι γινοταν. Η άποψή σου έχει 2 απόψεις μεσα. Από την μια λες πως οι νέοι είναι εξίσου καλοί αλλά δεν καταξιώθηκαν ακόμα, αυτό έχει μια λογική. (Βεβαια δεν με πείθει και πολύ γιατί στις παλιές εποχές υπηρχαν πολλοί ήδη καταξιωμένοι καλλιτέχνες, υπήρχε μια συνέχεια) Από την άλλη λες πως έχουν αλλάξει οι καιροι κτλ. και αν ο Ελύτης υπήρχε στις μέρες μας δεν θα έπαιρνε νομπελ, άρα φταίνει οι καιροί και όχι ότι δεν καταξιώθηκαν ακόμη.
Sellers Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Λίγο πολύ πάντως συμφωνώ με αυτό που είπε ο Μάνουελ. Αν θες να βρεις αξιόλογους καλλιτέχνες πρέπει να ψάξεις και στο σωστό μέρος. Δεν γίνεται να βρεις πατάτες σε κρεωπολείο. Αν απο την άλλη περιμένεις να σου φανερωθούν απο μόνοι τους θα περιμένεις για πολύ καιρό ακόμη, διότι δεν έχουν τα μέσα.
marantonis Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 @katerina_a_86 Δεν συγκρουονται αυτα τα 2. Ας το πω πιο αναλυτικα και ξεκαθαρα: 1. Οι νεοι (ηλικιακα) καλοι ΔΕΝ θα μπορουσαν να ειναι στη ιδια θεση (αναγνωρισιμοτητα και ογκος εργου) νεκρων/γερων καλων, (ΚΑΙ) λογω χρονου. Και μονο που το λες αυτο, ειναι logic fail. Δεν ειπα πως αυτη ειναι η μονη αιτια. 2. Επιπλεον, Οι καιροι εμποδιζουν τους νεους καλλιτεχνες να αναγνωρισθουν. Αυτα ακριβως τα 2 πραγματα ειπα. Σε προκαλω να εντοπισεις την οποιαδηποτε συγκρουση ή λογικο σφαλμα αναμεσα σ' αυτα.
gamanos Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Η γενιά του '30, που έφερε όσκαρ, 2 νόμπελ και άλλα στην Ελλάδα είναι μια πολύ ευτυχής συγκυρία που δύσκολα θα ξαναδούμε όμοιά της. Οι μεγάλοι καιροί γεννούν και μεγάλους ανθρώπους. Η τηλεόραση και η ανεξέλεγκτη ροή πληροφορίας δεν επιτρέπουν την καθιέρωση παγκόσμιων μεγεθών σε μη ποπ φαινόμενα. Παλιά είχες ένα διαμάντι μέσα σε ένα βουνό και κάποια στιγμή με την εξορυξη ερχόταν στο φως και γνώριζε καθολική απήχηση. Σήμερα πιθανώς να έχεις αντίστοιχα διαμάντια, τα οποία όμως είναι δίπλα σε δισεκατομμύρια ζιργκόν και ενώ η εξόρυξη είναι απείρως πιο εύκολη με τα νέα μέσα, η διαλογή των διαμαντιών από τα πετραδάκια που λαμπυρίζουν είναι πολύ πιο δύσκολη υπόθεση. Ειδικά στο σινεμά, μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για εποχές προ τηλεόρασης, όπου ο κόσμος έβρισκε μοναδική "οπτική" ας το πούμε διέξοδο στα σεντόνια και στα πανιά άρα οι τότε ηθοποιοί είχαν πολύ πιο άμεσο, καθολικό και διεισδυτικό έρεισμα στο κοινό. Άσε που ο χρόνος αμβλύνει τις μνήμες και ωραιοποιεί καταστάσεις.
marantonis Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Η γενιά του '30, που έφερε όσκαρ, 2 νόμπελ και άλλα στην Ελλάδα είναι μια πολύ ευτυχής συγκυρία που δύσκολα θα ξαναδούμε όμοιά της. Οι μεγάλοι καιροί γεννούν και μεγάλους ανθρώπους. Η τηλεόραση και η ανεξέλεγκτη ροή πληροφορίας δεν επιτρέπουν την καθιέρωση παγκόσμιων μεγεθών σε μη ποπ φαινόμενα. Παλιά είχες ένα διαμάντι μέσα σε ένα βουνό και κάποια στιγμή με την εξορυξη ερχόταν στο φως και γνώριζε καθολική απήχηση. Σήμερα πιθανώς να έχεις αντίστοιχα διαμάντια, τα οποία όμως είναι δίπλα σε δισεκατομμύρια ζιργκόν και ενώ η εξόρυξη είναι απείρως πιο εύκολη με τα νέα μέσα, η διαλογή των διαμαντιών από τα πετραδάκια που λαμπυρίζουν είναι πολύ πιο δύσκολη υπόθεση. Ειδικά στο σινεμά, μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για εποχές προ τηλεόρασης, όπου ο κόσμος έβρισκε μοναδική "οπτική" ας το πούμε διέξοδο στα σεντόνια και στα πανιά άρα οι τότε ηθοποιοί είχαν πολύ πιο άμεσο, καθολικό και διεισδυτικό έρεισμα στο κοινό. Άσε που ο χρόνος αμβλύνει τις μνήμες και ωραιοποιεί καταστάσεις. Παρα πολυ σωστα.
nikos21aek Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Όσον αφορά τους ηθοποιούς-τραγουδιστές το γιατί δεν βγαίνουν καλοί στις μέρες μας είναι απλό.Γιατί πιο πολύ μετράει η εικόνα παρά το ταλέντο και η ποιότητα.Και γιατί παλιότερα έμπαιναν στο χώρο άτομα που το αγαπούσαν πιο πολύ ενώ τώρα και το κάθε τελευταίο πιτσιρίκι που έχει πέραση στο αντίθετο φύλο προσπαθεί να μπει τυχοδιωκτικά για να οικονομήσει.
gamanos Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 κι όμως, η Κόρα Καρβούνη πχ είναι μια πολύ καλή νέα ηθοποιός, καταξιωμένη και γνωστή στους θεατρικούς κύκλους. Ή όλοι οι θεατρόφιλοι παραμιλούσαν με την ερμηνεία στην "Γυναίκα της Πάτρας" Το ότι δεν παίζει σε σίριαλ του Παπακαλιάτη ώστε να την βγαλει αφίσα η σούπερ Κατερίνα δε σημαίνει ότι δεν είναι καλή. Υπάρχει δηλαδή ένα τεράστιο θέμα του τι σημαίνει καλή, για ποιον, σε τι πλαίσιο.
μαφαλντα Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δόμνα Σαμίου. Φίλιππος Κουτσαφτής.(Αγέλαστος πέτρα).Το imdb την βαθμολογεί 7,8/10.(προσωπικά 9/10) Το καταπληκτικό Αυτοί μου ήρθαν τώρα,υπάρχουν κι άλλοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.