grigoriou Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Ρε γαμώτο, πριν λίγες μέρες είχα γράψει ότι ο Παπάζογλου ήταν ένας από τους 5 Έλληνες καλλιτέχνες που θα στενοχωρηθώ ειλικρινά όταν πεθάνουν. Ο Βέγγος ήταν μέσα σε αυτούς... Ποιοι ειναι οι αλλοι 3? Οπωσδηποτε ειχα κι εγω τον Βεγγο. Και τον Σπαθαρη επισης. Δεν ειχα φανταστει οτι θα μπορουσαν να φυγουν αυτοι οι δυο, μιλαμε για κολωνες. Επισης δεν εχω φανταστει οτι μπορει να φυγει ο... Μητσοτακης, αν και γιαυτον δε θα στενοχωρηθω
FilipposMD Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Ποιοι ειναι οι αλλοι 3? Οπωσδηποτε ειχα κι εγω τον Βεγγο. Και τον Σπαθαρη επισης. Δεν ειχα φανταστει οτι θα μπορουσαν να φυγουν αυτοι οι δυο, μιλαμε για κολωνες. Επισης δεν εχω φανταστει οτι μπορει να φυγει ο... Μητσοτακης, αν και γιαυτον δε θα στενοχωρηθω Ένας είναι ο Μίκης Θεοδωράκης, που, άσχετα με τις πολιτικές του επιλογές, είναι τεράστιας ακτινοβολίας καλλιτέχνης με καθοριστική επίδραση στην ελληνική μουσική. Δεύτερος είναι ο Βεγγέλης Παπαθανασίου, τη θέση του οποίου στην παγκόσμια μουσική ιστορία δυστυχώς αγνοούμε. Τρίτος είναι ο Σαββόπουλος. Και ήταν επίσης ο Βέγγος κι ο Παπάζογλου. Μετά πάμε σε κάτω των 60, οπότε δεν τους έχω σκεφτεί να πεθαίνουν ακόμα. Πάντως, το πόσο σε αγγίζει ο θάνατος ενός καλλιτέχνη είναι πολύ προσωπικό θέμα και δεν σχετίζεται πάντα με το πόσο σημαντικός είναι "αντικειμενικά", αλλά το πώς σε έχει κάνει να νιώσεις με το έργο και την παρουσία του.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Ένας είναι ο Μίκης Θεοδωράκης, που, άσχετα με τις πολιτικές του επιλογές, είναι τεράστιας ακτινοβολίας καλλιτέχνης με καθοριστική επίδραση στην ελληνική μουσική. Δεύτερος είναι ο Βεγγέλης Παπαθανασίου, τη θέση του οποίου στην παγκόσμια μουσική ιστορία δυστυχώς αγνοούμε. Τρίτος είναι ο Σαββόπουλος. Τώρα χαλάμε το θέμα, βέβαια, αλλά έχεις ξεχάσει τουλάχιστον τον Χατζιδάκι. (και ο Παπαθανασίου δεν έχει καμία απίστευτη θέση στην παγκόσμια μουσική ιστορία, πίστεψέ με, η δουλειά μου είναι) Και για να μην βγω από το θέμα, ακόμα και "δεύτερους" ρόλους που έπαιζε ο Βέγγος, πάλι σε αυτόν πήγαινε το μάτι σου. Προτείνετε ταινίες να δούμε να τον τιμήσουμε. Σκέφτομαι για να δω το "τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση;" Μάλλον για 20η φορά. (ίσως και λίγες να λέω)
DKNI Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Τώρα χαλάμε το θέμα, βέβαια, αλλά έχεις ξεχάσει τουλάχιστον τον Χατζιδάκι. Σιγα μην πει και τον Ελβις Αφου εχει πεθανει ο Χατζιδακις
FilipposMD Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Τώρα χαλάμε το θέμα, βέβαια, αλλά έχεις ξεχάσει τουλάχιστον τον Χατζιδάκι. (και ο Παπαθανασίου δεν έχει καμία απίστευτη θέση στην παγκόσμια μουσική ιστορία, πίστεψέ με, η δουλειά μου είναι) Και για να μην βγω από το θέμα, ακόμα και "δεύτερους" ρόλους που έπαιζε ο Βέγγος, πάλι σε αυτόν πήγαινε το μάτι σου. Προτείνετε ταινίες να δούμε να τον τιμήσουμε. Σκέφτομαι για να δω το "τι έκανες στον πόλεμο, Θανάση;" Μάλλον για 20η φορά. (ίσως και λίγες να λέω) Ρε συ Μανουέλ, εγώ είπα 3 καλλιτέχνες που θα στενοχωρηθώ όταν πεθάνουν, δεν έκανα κανέναν κατάλογο των μεγάλων Ελλήνων καλλιτεχνών, όλων των εποχών. Τέλος πάντων, για μένα "Πολυτεχνίτης κι ερημοσπίτης". Ρεσιτάλ.
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Ρε συ Μανουέλ, εγώ είπα 3 καλλιτέχνες που θα στενοχωρηθώ όταν πεθάνουν, δεν έκανα κανέναν κατάλογο των μεγάλων Ελλήνων καλλιτεχνών, όλων των εποχών. Συγγνώμη, λάθος.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Αλήθεια γιατί πια στις μέρες μας δεν βγαίνουν ταλέντα? Γιατί βγήκαν όλοι μαζί τις περασμένες δεκαετίες και τώρα τίποτα? Μια χαρά ταλέντα βγαίνουν και σήμερα. Το ότι δεν τους δείχνουν στην τηλεόραση και προτιμάνε τα "ξαδέρφια" τους, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν.
katerina_a_86 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Μια χαρά ταλέντα βγαίνουν και σήμερα. Το ότι δεν τους δείχνουν στην τηλεόραση και προτιμάνε τα "ξαδέρφια" τους, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν. Ε και γιατί να μην προβάλουν κάποιον με ταλέντο? Πες κανένα παράδειγμα σημερινού ταλέντου αντίστοιχο των παλιών γιατί δεν μου έρχεται κάποιο. Πάντως πιστεύω πως ακόμα και αν προσπαθήσεις θα βρεις μετά βίας 1-2 ονόματα. Επίσης δεν έχει να κάνει μόνο με την υποκριτική η παρατήρησή μου, πχ και στην ποίηση παλιά γινόταν χαμός από ταλέντα, τώρα ποιον έχουμε? Τον καρβέλα? (sorry που είναι λίγο offtopic, αν και πιστεύω πως δεν είμαι, αλλά αυτή η απορία με προβληματίζει καιρό)
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Ε και γιατί να μην προβάλουν κάποιον με ταλέντο? Γιατί έχουμε τους μπατζανάκηδες να βγάλουμε στο γυαλί με τόσο πολύ ταλέντο που δε μας αρκούν 20 χρόνια για να απολαύσουμε όλο το ταλέντο πχ του Χάρη Ρώμα και δε χωράει κανένας άλλος. Πες κανένα παράδειγμα σημερινού ταλέντου αντίστοιχο των παλιών γιατί δεν μου έρχεται κάποιο.Πάντως πιστεύω πως ακόμα και αν προσπαθήσεις θα βρεις μετά βίας 1-2 ονόματα. Μπορώ να σου βρω και είκοσι ονόματα. Το κακό είναι ότι δε θα ξέρεις ούτε τον έναν από αυτούς. Αν και όχι, αυτό δεν είναι αλήθεια. Θα ξέρεις πχ τον Γιάννη Μπέζο. Αν το σκεφτώ καλύτερα μπορεί να βρω κι άλλους. Ψάξε σε υπόγεια θέατρα που δε χρηματοδοτούνται ή χρηματοδοτούνται ελάχιστα. Εκεί θα βρεις κόσμο. Έχω δει παραστάσεις με ηθοποιούς που κάνουν πράγματα που δεν μπορούν ούτε να τα προσπαθήσουν η συντριπτική πλειοψηφία των γνωστών ηθοποιών. Άμα βρεθείς Θεσσαλονίκη, ψάξε το θεατράκι "Ακτίς Αελίου". Σε μια πιο παρθένα αγορά όπως ήταν κάποτε πχ ο κινηματογράφος, ήταν ίσως πιο εύκολο να ξεχωρίσουν τα ταλέντα. Όχι πως και τότε δεν υπήρχαν άνθρωποι που χάθηκαν. Ως γνωστόν στην Ελλάδα έχουμε γενικότερα την τάση να τρώμε τα παιδιά μας. Ήταν, όμως, εφικτό. Τέλος, ας μην ξεχνάμε ότι και το ταλέντο από μόνο του δε σημαίνει τίποτα. Άνετα θα μπορούσε και ο Βέγγος να έχει χαθεί και να μην τον ξέρει κανένας, να μην είχε γίνει καν ηθοποιός. Διαβάζοντας την ιστορία της ζωής του διαπιστώνει κανείς αυτό που έγραψε και ο Σαββόπουλος, ότι δηλαδή οι παρέες κάνουν ιστορία. Σήμερα έχουμε ηλίθιες παρέες να κάνουν κουμάντο και δεν αφήνουν άλλους να ξεχωρίσουν. Λες και το κάνουν και επίτηδες, δηλαδή, δεν μπορώ να καταλάβω. Και οι Αμερικάνοι έχουν τους προστατευόμενούς τους, αλλά όταν σκάει μύτη κάτι καλό, το βγάζουν στη δημοσιότητα, δεν το καταχωνιάζουν. Επίσης δεν έχει να κάνει μόνο με την υποκριτική η παρατήρησή μου, πχ και στην ποίηση παλιά γινόταν χαμός από ταλέντα, τώρα ποιον έχουμε? Τον καρβέλα? Βλέπε παραπάνω απάντηση. Το ότι κάποιος δε βγαίνει στο γυαλί και δεν τον προμοτάρουν, δε σημαίνει ότι δεν υπάρχει. Προσωπικά, αν ήμουν σπουδαίος καλλιτέχνης, δε θα ήθελα ούτε με σφαίρες να βγω στην τηλεόραση και νομίζω ότι το ίδιο κάνουν και αυτοί. Τουλάχιστον κάποιοι που έχω γνωρίσει από κοντά. Βλέπε πχ Θανάσης Παπακωνσταντίνου. Μεγάλο ταλέντο και ως μουσικός αλλά και ως ποιητής. Δεν έχει βγει στην τηλεόραση ούτε μια φορά και με το ζόρι δίνει σπάνιες συνεντεύξεις. Ακόμα και εδώ στο insomnia πάντως, δημοσιεύουν κάποια παιδιά μουσικές που έχουν γράψει και πολλά πράγματα είναι αξιόλογα. Είναι δυνατόν να μην υπάρχουν και ακόμα πιο αξιόλογα μέσα σε τόσες χιλιάδες ανθρώπους (που πληρούν το προφίλ) εκεί έξω; Σκέψου τι θα μπορούσαν να κάνουν οι ίδιοι άνθρωποι αν δε βασίζονταν μόνο στο μεράκι τους.
Sellers Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Βλέπε πχ Θανάσης Παπακωνσταντίνου. Μεγάλο ταλέντο και ως μουσικός αλλά και ως ποιητής. Δεν έχει βγει στην τηλεόραση ούτε μια φορά και με το ζόρι δίνει σπάνιες συνεντεύξεις. Α ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ!!! Αν δεν υποστηρίξεις το σπίτι σου θα πέσει και δεν θα πήξει... Να προσθέσω απλά στους εν ζωή αξιόλογους καλλιτέχνες και τον μεγάλο Ζουγανέλη. Πολύ σωστά και ο Μπέζος που ανέφερε ο Μάνουελ και ακόμα πιο σωστά στην ''underground΄΄ σκηνή θα βρεις αυτό που πραγματικά αξίζει.
μαφαλντα Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Ο Αρκάς ανήκει στις ελάχιστες εξαιρέσεις ανθρώπων που, επί δύο δεκαετίες, προκαλούν το γενικό θαυμασμό με το έργο τους, ενώ, ως πρόσωπα, παραμένουν απολύτως ανεπιφανή. Απλά υπέροχος.
KilliK Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 τον Αρκα παντως το συναφι του τον βριζει.. ομοιως και με τον Αγγελοπουλο αλλα και με τον Βεγγο μιας και ειναι θεμα των ημερων. ο ελληνας δεν γουσταρει την επιτυχια του αλλου ακομα και αν την αξιζει..
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Α ΡΕ ΠΑΤΡΙΔΑ!!! Αν δεν υποστηρίξεις το σπίτι σου θα πέσει και δεν θα πήξει... Χεχε, άσχετα με την εκτίμηση που έχω στον Θανάση, ο βασικός λόγος που τον χρησιμοποίησα είναι κυρίως η παντελής απουσία του από την τηλεόραση. τον Αρκα παντως το συναφι του τον βριζει.. ομοιως και με τον Αγγελοπουλο αλλα και με τον Βεγγο μιας και ειναι θεμα των ημερων. ο ελληνας δεν γουσταρει την επιτυχια του αλλου ακομα και αν την αξιζει.. Μια φορά σε ένα φόρουμ (σινεφίλ και έτσι) κάναμε λίστα με καλύτερες ταινίες και είχαμε βγάλει κάπου 50. Δε θυμάμαι λεπτομέρειες, συγγνώμη. Το θέμα είναι ότι υπήρχαν μέσα όλοι οι μεγάλοι σκηνοθέτες του Ευρωπαϊκού κινηματογράφου και γενικά όλος ο καλός ο κόσμος. Δεν υπήρχε ο Αγγελόπουλος. Και θυμάμαι είχε μπει ένας Ισπανός και έλεγε "καλά, εσείς Έλληνες και δεν έχετε βάλει το "βλέμμα του Οδυσσέα"; Εμείς όποτε κάνουμε λίστες, είναι πάντα μέσα στη 10άδα και εσείς που είναι δικός σας δεν τον έχετε ούτε στους πενήντα"; Και εκεί συνειδητοποιήσαμε (τουλάχιστον εγώ, αλλά πιστεύω κι άλλοι) ότι πολύ απλά τον είχαμε ξεχάσει, δεν πήγε καν εκεί το μυαλό μας και βεβαίως θα είχε άνετα μια θέση στην 50άδα. Αρκεί να μην είχε το ελάττωμα να είναι... Έλληνας. Για το θέμα τώρα του "βρισίματος", νομίζω αυτό ισχύει για τους περισσότερους τελειομανής ανθρώπους. Επειδή οι ίδιοι δεν καταλαβαίνουν τίποτα και ξεπατώνονται στη δουλειά και χτυπάνε 18ωρα κάθε μέρα, απαιτούν το ίδιο και από τους γύρω τους και αυτό τους κάνει κουραστικούς. Συνήθως οι συνεργάτες τους δεν τους υποφέρουν μετά από μια δουλειά. Αν μπορείς να διευκρινίσεις και ποιοι και πως τους βρίζανε, καλό θα είναι. Είναι πολύ γενικό αυτό που γράφεις.
KilliK Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 δεν αναφερομαι στους συνεργατες του αλλα σε αλλους καλλιτεχνες του χωρου.
bluesattack Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Ολοι οι παλιοι εχουν κερδισει μια θεση στην καρδια μας ,λογω του αστειρευτου ταλεντου αλλα και της ρομαντικης νοτας που ανεδυαν οι ταινιες εκεινης της εποχης. Απο σημερινους ηθοποιους εκτος του Μπεζου που αναφερθηκε θα προσθεσω τον Καφετζοπουλο και βλεπουμε....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.