Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

σε μενα εχουν ανοιξει πολλες φορες πραγματα

 

τελευταια φορα ανοιξαν αφτερμαρκετ τροφοδοτικο για λαπτοπ (ειχα παει με το λαπτοπ) για να δω αν ταιριαζει στο λαπτοπ μου και αν δουλευει

 

εξηγησα στον υπαλληλο οτι αν δε δουλευει ετσι κι αλλιως θα το γυρισω πισω, αρα ετσι θα γλιτωναμε χρονο και μπροστα σε ολο το κοσμο το συνδεσαμε στο λαπτοπ μου και το βαλαμε στη πριζα

 

αν δε μου εκανε και το επαιρνε καποιος αλλος μετα, αυτο δε θα σημαινε κατι..

θα μπορουσε βεβαια να σημαινει, αλλα δεν παει να πει πως ο,τι ειναι ανοιγμενο εχει θεμα

 

Αν πρόσεξες, αυτό που έλεγα ήταν για ήδη ανοιγμένες συσκευασίες που τα πουλούνε για καινούργια. Εντελώς διαφορετικό αυτό που λες εσύ.

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτό είναι μεγάλη συζήτηση φίλε μου συνήθως το τρώει ο μεταπωλητής για να αφήσει ευχαριστημένο τον τελικό πελάτη . υπάρχουν και εξαιρέσεις όμως...

 

Είναι πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να λάβει υπόψιν του ένας υπεύθυνος προκειμένου να προβεί σε αντικατάσταση προιόντος "εκτός Διαδικασίας" . εάν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία για το προιόν που αγοράσατε , ο μόνος τρόπος είναι να απαιτήσετε να το ανοίθουν ΑΦΟΥ έχει γίνει η αγορά και είναι και τυπικά δικό σας .

 

Tι τον νοιαζει το πελατη ποιος θα επωμισθει το κοστος? Ο πελατης θελει απλα το προιον του.

 

Με το να δεις απλα το προιον δε σιγουρευεσαι οτι οντως δουλευει καλως.

Δημοσ.

Tι τον νοιαζει το πελατη ποιος θα επωμισθει το κοστος? Ο πελατης θελει απλα το προιον του.

 

Με το να δεις απλα το προιον δε σιγουρευεσαι οτι οντως δουλευει καλως.

 

 

Σαφώς και δεν μας νοιάζει σαν καταναλωτές , απλά απάντησα στην ερώτηση σου .

 

Το ότι βλέπεις το προιόν σιγουρεύει ότι δεν έχει κάποια ζημιά πάνω του κατά την αγορά . για όλα τα άλλα υπάρχει η εγγύηση .

 

Πάντα θα υπάρχουν ελαττωματικά κομάτια και γι αυτό τον λόγο υπάρχουν και οι εγγυήσεις :)

Δημοσ.

Σαφώς και δεν μας νοιάζει σαν καταναλωτές , απλά απάντησα στην ερώτηση σου .

 

Μα ειπες "Αυτό είναι μεγάλη συζήτηση φίλε μου συνήθως το τρώει ο μεταπωλητής για να αφήσει ευχαριστημένο τον τελικό πελάτη"...

Γιατι ο πελατης θα μεινει ευχαριστημενος αν το κοστος το αναλαβει ο μεταπωλητης? Παγερα αδιαφορος δεν θα ειναι ο πελατης?

 

Το ότι βλέπεις το προιόν σιγουρεύει ότι δεν έχει κάποια ζημιά πάνω του κατά την αγορά .

 

Ναι επιφανειακα μόνο. Μακαρι ολες οι ζημιες να φαιονονταν ετσι, εγω ειπα οτι "Με το να δεις απλα το προιον δε σιγουρευεσαι οτι οντως δουλευει καλως" και φανταζομαι οτι συμφωνεις.

Δημοσ.

Μα ειπες "Αυτό είναι μεγάλη συζήτηση φίλε μου συνήθως το τρώει ο μεταπωλητής για να αφήσει ευχαριστημένο τον τελικό πελάτη"...

Γιατι ο πελατης θα μεινει ευχαριστημενος αν το κοστος το αναλαβει ο μεταπωλητης? Παγερα αδιαφορος δεν θα ειναι ο πελατης?

 

 

 

Ναι επιφανειακα μόνο. Μακαρι ολες οι ζημιες να φαιονονταν ετσι, εγω ειπα οτι "Με το να δεις απλα το προιον δε σιγουρευεσαι οτι οντως δουλευει καλως" και φανταζομαι οτι συμφωνεις.

 

Θεωρητικά μιλώντας τώρα εάν ο Χ αντιπρόσωπος που φέρνει το Ψ προιόν σε καλύπτει και σε φυσικές ζημιές , και ο Ζ αντιπρόσωπος δεν σε καλύπτει , δεν θα ήταν ένα ακόμα κριτήριο επιλογής του προιόντος που θα αγόραζες δεδομένου ότι μιλάμε για 2 ισάξια προιόντα και η διαφορά έγγειται στο after sales ; Συνεπώς δεν επηρεάζει εσένα ως τελικό καταναλωτή στο τι θα αγόραζες ; .

 

 

Πάντα επιφανειακά μιλάμε . προσωπικά στα 10-11 χρόνια που είμαι στον χώρο και ειδικά σε θέματα Motherboard , το πιο συχνό είναι στραβωμένα pin ή κάνας πυκνωτής σε ελεύθερη πτώση. Μιλάω πάντα για φυσικές φθορές έτσι ; .

Δημοσ.

Θεωρητικά μιλώντας τώρα εάν ο Χ αντιπρόσωπος που φέρνει το Ψ προιόν σε καλύπτει και σε φυσικές ζημιές , και ο Ζ αντιπρόσωπος δεν σε καλύπτει , δεν θα ήταν ένα ακόμα κριτήριο επιλογής του προιόντος που θα αγόραζες δεδομένου ότι μιλάμε για 2 ισάξια προιόντα και η διαφορά έγγειται στο after sales ; Συνεπώς δεν επηρεάζει εσένα ως τελικό καταναλωτή στο τι θα αγόραζες ; .

Μπα οχι, συνηθως οταν θελουμε να αγορασουμε κατι το τελευτασιο που τσεκαρουμε ειναι το ποιος αντιπροσωπος καλυπτει τι ακριβως:-)

Ξερουμε οτι ειναι 2 ή 3 χρονια εγγυηση και τελος.

Δημοσ.

παιδιά ηρεμία λίγο... ένα προιόν ανοιγμένο δεν θεωρείται και χαλασμένο. δηλαδή όταν επιστρέφεις κάτι μέσα στις μέρες που επιτρέπεται απο τον νόμο μετά οι άνθρωποι τι θα το κάνουν το προιόν..?? ρυζόγαλο..?? εννοείται οτι το πουλάνε.

 

 

 

Θεωρείτε όμως μεταχειρισμένο και αυτομάτως η τιμή – 50-90% γιαυτο να πουλάτε θέλετε μεταχειρισμένα και διπλάσιες τιμές?? Παίζετε της χιλαρες τώρα.. μαμ μαμ μαμ μαμ (γενικά αναφέρομαι) :) Justice..

 

http://www.youtube.com/watch?v=p-3e0EkvIEM&feature=related

  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

παιδιά αύριο που θα παραλάβω επεξεργαστή, μητρική και διάφορα άλλα απο e-shop θα τσεκάρω συσκευασίες. Απ ότι κατάλαβα όμως μόνο οι επεξεργαστές είναι σφραγισμένοι. Για τη μητρική ίσως το τσεκάρω οπτικά για στραβά πινάκια και μετά ο θεός βοηθός. Ειδικά για την ASUS απ οτι έχω διαβάσει δεν υπάρχει περίπτωση να είναι σφραγισμένη....

Δημοσ.

παιδιά αύριο που θα παραλάβω επεξεργαστή, μητρική και διάφορα άλλα απο e-shop θα τσεκάρω συσκευασίες. Απ ότι κατάλαβα όμως μόνο οι επεξεργαστές είναι σφραγισμένοι. Για τη μητρική ίσως το τσεκάρω οπτικά για στραβά πινάκια και μετά ο θεός βοηθός. Ειδικά για την ASUS απ οτι έχω διαβάσει δεν υπάρχει περίπτωση να είναι σφραγισμένη....

 

Σε ποσα θεμματα ακομη θα μας πεις το ιδιο ακριβως πράγμα... φτανει πια .... το καταλαβαμε...

Δημοσ.

Από το 1996 που Έφτιαξα το πρώτο pc μόνος μου δεν έχω δει Π Ο Τ Ε στραβά πιν σε επεξεργάστη. Και έχω συναρμολογησει πολλα απο τότε...

 

Π Ο Τ Ε μα ποτε. Απλά δεν γίνεται. Intel ειναι η AMD στείλε στο customer service να τους το πεις.

 

Επίσης Βγάλε και μια φωτογραφία να δούμε και εμείς πως ειναι δηλαδη αυτά τα πιν στραβά τουλάχιστο να βρεις μια λύση

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Δημοσ.

Από το 1996 που Έφτιαξα το πρώτο pc μόνος μου δεν έχω δει Π Ο Τ Ε στραβά πιν σε επεξεργάστη. Και έχω συναρμολογησει πολλα απο τότε...

 

Π Ο Τ Ε μα ποτε. Απλά δεν γίνεται. Intel ειναι η AMD στείλε στο customer service να τους το πεις.

 

Επίσης Βγάλε και μια φωτογραφία να δούμε και εμείς πως ειναι δηλαδη αυτά τα πιν στραβά τουλάχιστο να βρεις μια λύση

 

Sent from my iPhone using Insomnia

 

Αν δεν το παρατηρησες έχουν περασει 3 μηνες απο τοτε που ανοιχτηκε το θεμα... μην μπερδεύεσαι με τiς βλακειες του Κmyl

Δημοσ.

Από το 1996 που Έφτιαξα το πρώτο pc μόνος μου δεν έχω δει Π Ο Τ Ε στραβά πιν σε επεξεργάστη. Και έχω συναρμολογησει πολλα απο τότε...

 

Π Ο Τ Ε μα ποτε. Απλά δεν γίνεται. Intel ειναι η AMD στείλε στο customer service να τους το πεις.

 

Επίσης Βγάλε και μια φωτογραφία να δούμε και εμείς πως ειναι δηλαδη αυτά τα πιν στραβά τουλάχιστο να βρεις μια λύση

 

Sent from my iPhone using Insomnia

Τρολλερ ειναι μην ασχολεισαι . Ετσι αν επιτρεπεται ποσο χρωνων εισαι και γραφεις τετοια πραγματα..

Δημοσ.
WalkerSW, on 23 Aug 2013 - 09:40 AM, said:

Αν δεν το παρατηρησες έχουν περασει 3 μηνες απο τοτε που ανοιχτηκε το θεμα... μην μπερδεύεσαι με τiς βλακειες του Κmyl

 

Καλά θα ήταν αν ήταν μήνες , αλλά είναι χρόνια.

Δημοσ.

παιδια κοιταξτε μπορει εμεις να ξερουμε δυο τρια πραγματα για υπολογιστες και πως να στηνουμε , αλλα ενα τεραστιο δεν ξερει . Και απο την στιγμη που το πλαισιο βρισκετα σε συχνα μερη το κακο θα γινει.... Δεν εχω καμια σχεση με το πλαισιο  δεν αγοραζω κατι αλλο παρα games και καποια αλλα πραγματα , μια φορα αγορασα ενα αχ1200 με coil whine και μονο που δεν με βγαλανε τρελο... Το πλαισιο ΗΤΑΝ καλο και αξιζε καποτε τωρα ομως οχι.. Εκμεταλευεται την αγνοια του καταναλωτη και της διαφημισης στο επακρο , ετσι και αλλιος λιγα ειναι τα  ΄΄μαγαζια΄΄ σε γωστα μερη που στηνουν υπολογιστες .. Κατι τελευταιο ουτε το 1/4 του ελληνικου πληθυσμου δεν ασχολειται με διαδικτιακεσ αγορες λογου φοβου και αγνοιας παλι. Στο θεμα μας στραβωμενα pins απο εργοστασιο δεν εχω ακουσει , αλλα μπορει να εισαι και η περιπτωση μια στο δις που λεμε



Καλά θα ήταν αν ήταν μήνες , αλλά είναι χρόνια.

bad timing..

Δημοσ.

Οπως προαναφερθηκε για το συγκεκριμενο καταστημα καποτε ειχε την πρωτια σε e-shop πωλησεις και αρκετα καλες τιμες σε ολη την ευρωπη (γυρω στο 2005 αν δεν κανω λαθος) και πλεον εχει καταντησει Παντοπωλειο της γειτονιας με μικρη ποικιλια και τσιμπημενες τιμες. Κριμα..

 

Και το e-shop πηγε να τα κακαρωσει οταν μπησε σε σταση πληρωμων μεχρι που περασε σε αλλουνου χερια και ηρθε στα πανω του παλι, τουλαχιστον απο ποικιλια hardware και σε τιμες σε καποια απο αυτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...