Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

να ξερετε οτι πριν 1,5 περιπου χρονο,αλλαξανε καπως την πολιτικη επιστροφων.

ενω μεχρι τοτε απλα το επεστρεφες κ στο αλλαζανε χωρις πολλα πολλα,μετα πιεσαν παρα πολυ τους υπαλληλους κ τους τεχνικους να μην τα δεχονται ετσι απλα πισω.

εαν γινεται,να μην κανουν καν αντικατασταση.πλεον πρεπει να το κηνυγησεις πολυ...

  • Απαντ. 70
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εχει πεσει η αγορα λογω κρισης και οπου μπορουνε εξαπατουν για να βγαινουν απο πανω.Οπως ειπε ενας φιλος πριν,ελεγχουμε οπτικα τουλαχιστον το προιον αμεσως μολις το αγορασουμε και αν δουμε αβαριες,ζητουμε αμεση αντικατασταση εκεινη την στιγμη.

Δημοσ.

Και γω είχα πάει στο κατάστημα του Πλαισίου στο Συνταγμα να παρω μία τηλεόραση και μου δωσε ο ...(ξερετε ποιας )γιός, ένας πιτσιρικάς (που εμφανέστατα δούλευε εκεί με βύσμα όπως οι περισσότεροι φυσικά και δε ξέρουν την τύφλα τους..) μου δωσε που λέτε την τηλεόραση και το κουτί ήταν ανοιγμένο απο κάτω και έλειπε κ ένα κομμάτι φελιζόλ,και το κατάλαβα δυστυχώς μόλις έφτασα σπίτι.

 

Ε και τους παίρνω την άλλη μέρα τηλέφωνο και τους λέο αυτό κ αυτό και τι μου απαντάει:

 

-Ε ξέρετε καμμιά φορά οι υπάλληλοι ανοιγουν το κουτί για δουν αμα έχει το manual μέσα.

και τους λέω τι παει να πει αυτό εγώ θέλω μου την αλλάξετε.

 

-Ε δε γίνετε αυτό κύριε .και μου το κλείνει!

Ε δυστυχώς τότε εγώ δε τους έκανα καταγγελία ήταν και η πρώτη φορα που πάθαινα κάτι τέτοιο.

 

Αυτό έγινε πρίν 7 μηνες.

 

Απο τότε δεν έχω ξαναγοράσει τίποτα απο το ΠΛΑΙΣΙΟ και ούτε πρόκειται και αμα βρώ το μα@#$@ο που μου πούλησε την τηλέοραση...

Ε εδω δε γράφω κάτι άλλο γιατί πάω για 6μηνιαίο ban

 

Δεν ειναι σοβαρος λογος αυτος που ζητησες αντικατασταση. Ουτως ή αλλως συνηθιζουν να ανοιγουν τις κουτες.

Δημοσ.

Δεν ειναι σοβαρος λογος αυτος που ζητησες αντικατασταση. Ουτως ή αλλως συνηθιζουν να ανοιγουν τις κουτες.

 

Τί λες ρε που δεν είναι σοβαρός ο λόγος, και άμα είναι refurb το κομμάτι το πληρώνεις για κανούργιο;

 

Μή σφραγισμένο κομμάτι με τα εξαρτήματα = επισκευασμένο/refurb κομμάτι για μένα αυτόματα, άντε γειά.

Δημοσ.

Δεν ειναι σοβαρος λογος αυτος που ζητησες αντικατασταση. Ουτως ή αλλως συνηθιζουν να ανοιγουν τις κουτες.

 

 

Από που κι ως που συνηθίζουν να ανοίγουν τις κούτες; :lol: Το ακούσαμε και αυτό!!

 

Πήγαινε εσύ και αγόραζε ανοιγμένα προϊόντα. Επέτρεψε όμως στους άλλους να τα ζητάνε σφραγισμένα και στη συσκευασία τους ;)

Δημοσ.

παιδιά ηρεμία λίγο... ένα προιόν ανοιγμένο δεν θεωρείται και χαλασμένο. δηλαδή όταν επιστρέφεις κάτι μέσα στις μέρες που επιτρέπεται απο τον νόμο μετά οι άνθρωποι τι θα το κάνουν το προιόν..?? ρυζόγαλο..?? εννοείται οτι το πουλάνε. γιαυτο και υπάρχουν και οι εγγυήσεις.. απο εκεί και πέρα αν δείς κάτι που δεν σου αρέσει με την σειρά σου το επιστρέφεις ...

Δημοσ.

Άλλο όμως να το πουλάνε για καινούργιο και άλλο για refurbished ;)

καλά αυτο εννοείται, αλήθεια, υπάρχει συγκεκριμένη νομοθεσία για το θέμα στην ευρώπη/ελλάδα..? στην αμερική ξέρω οτι ισχύει.. εδώ συνήθως θεωρούμε refurbished το επισκευασμένο..

Δημοσ.

Τί λες ρε που δεν είναι σοβαρός ο λόγος, και άμα είναι refurb το κομμάτι το πληρώνεις για κανούργιο;

 

Μή σφραγισμένο κομμάτι με τα εξαρτήματα = επισκευασμένο/refurb κομμάτι για μένα αυτόματα, άντε γειά.

Από που κι ως που συνηθίζουν να ανοίγουν τις κούτες; :lol: Το ακούσαμε και αυτό!!

 

Πήγαινε εσύ και αγόραζε ανοιγμένα προϊόντα. Επέτρεψε όμως στους άλλους να τα ζητάνε σφραγισμένα και στη συσκευασία τους ;)

 

Φιλοι μου, δε μιλαμε για κονσερβες που αμα τις ανοιξεις χαλανε. Πολλα προιοντα ειναι ετσι κι αλλιως χωρις σφραγιδα και αυστηρο κλεισιμο(πχ. καρτες γραφικων ή μητρικες). Αλλα προιοντα τα συσκευαζουν τα ιδια τα κατ/τα.

 

Τελοσπαντων, αφου θελετε οπωσδηποτε σφραγισμενα προιοντα, η λυση ειναι πολυ απλη και χωρις να χτυπιεστε: Ελεγχετε το κουτι που παραλαμβανετε, και αν δεν ειναι σφραγισμενο μην το παιρνετε... Τοσο απλο;)

To να φωναζετε κατοπιν εορτης οτι ηταν ανοιγμενο και δεν ηρθαν να το παρουν πισω οι παλιανθρωποι, μαλλον αστειο ή υποπτο ακουγεται. Ας μην το παιρνατε ανοιγμενο.

Δημοσ.

καλημερα φιλε μου.επισης απτα λιγα που γνωριζω ο υπαλληλος προφανως πιστευη οτι τα στραβωσες

εσυ λογο κακου χειρισμου.ωστοσο αν θα δεχτη η οχι την επιστροφη ειναι και θεμα ποσο επαγγελ

ματιες ειναι στο εκαστοτε καταστημα.εμενα δυο φορες μου εχει τυχη το ιδιο περιστατικο με δεκτες το ενα καταστημα δεχτηκε την επιστροφη ενω το αλλο καταστημα οχι.αυτοι που δεν τα δεχονται ειναι οι κακοι επαγγελματιες.εσυ θα διεκδικυσεις το δικιο σου και οπως ειπαν σωστα πιο πανω απτον υπευθυνο αφου με τον υπαλληλο δεν βγαζεις ακρη.καλη τυχη

Δημοσ.

Καλησπέρα διάβασα το thread και έχω να πω ότι όλοι έχουν κάποιο μέρος δίκιου σ΄αυτήν την ιστορία . ¨οσοι έχουνε ασχοληθεί την τελευταία 10ετία με την λιανική σε επίπεδο hardware H/Y και όχι μόνο έχουνε δεί πολλά . αλλά και έχουν κάνει πολλά ....

 

 

Εχω περάσει ώς υπάλληλος από όλα τα πόστα τεχνικός, πωλητής, Διευθυντής, product manager κλπ οι περισσότερες εταιρείες εκπαιδεύουν το προσωπικό τους, με καθαρά πελατοκεντρικά κριτήρια και πολλές φορές επομίζονται κόστη εις γνώση τους προκειμένου να εξυπηρετήσουν τον πελάτη και να τον έχουν ευχαριστημένο . Η αγορά είναι που το επιβάλλει αυτό βεβαια δεν είναι η καλή τους η καρδιά ...

,

Σε τέτοιες περιπτώσεις απλά προσπαθείς να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας φίλε μου μιας και είχες την "ατυχία" όχι απλά να πέσεις σε ελαττωματικό προιόν , αλλά να έχει "Φυσικό" ελλάτωμα όπου εκεί τα πράγματα είναι περίπλοκα και δεν ισχύει DOA, δικαίωμα επιστροφής κλπ κλπ . Αυτό συμβαίνει γιατί οι προμηθευτές από τους οποίους αγοράζουν οι εκάστοτε εταιρείες λιανικής πώλησης δεν "καλύπτουν" τέτοιες περιπτώσεις και φυσικά το "κόστος" μετακυλάει στον μεταπωλητή . εάν κάποιος αντιπρόσωπος συμφωνεί να καλύπτει τέτοιες περιπτώσεισ τότε το κατάστημα το κάνει μετα χαράς , γιατί δεν επομίζεται κανένα παραπάνω κόστος .

 

Είναι όμως στην διακριτική ευχέρεια της εταιρείας προκειμένου να ικανοποιήσει ένα πελάτη να τον εξυπηρετήσει έτσι ώστε να τον "κερδίσει" και σε επόμενες πωλήσεις . για όσους λένε με ελαφρά την καρδία ότι Επρεπε να στο αντικαταστήσει κλπ κλπ , πείτε μου τι θα κάνατε εάν είχατε δικό σας μαγαζί και έπρεπε να "φάτε" όχι ένα, αλλά και εγώ δεν ξέρω πόσα προϊόντα τον μήνα με αυτόν τον τρόπο και τι μαύρη τρύπα θα είχε αυτό στο κέρδος σας το οποίο ούτως ή άλλως είναι συμπιεσμένο αισχρά στα tech προιόντα (αλήθεια είναι) .

 

Εν κατακλείδι όταν αγοράζεται ένα προιόν και αφού το έχετε πληρώσει , ο πωλητής είναι υποχρεωμένος να σαν το δείξει εφόσον φυσικά του ζητηθεί . έτσι μπορείτε να αποφύγετε την όποια ταλαιπωρία προκύψει να να σας το κάνει αντικατάσταση επιτόπου .

 

Είναι Γνωστό το ρητό δυστυχώς "μετα την απομάκρυνση εκ του ταμείου" ....

 

 

Αυτά τα λέω με κάθε καλή διάθεση προς όλες τις πλευρές και τις απόψεις :)

Δημοσ.

Οταν το μαγαζι παρει πισω ενα χαλασμενο οπως αυτο, τη ζημια τη πληρωνει το ιδιο το μαγαζι ή ο αντιπροσωπος/εταιρια που το εδωσε στο μαγαζι?

Δημοσ.

 

 

Απο εδω και μπρος λογω οικονομικης κρισης και επερχομενης εντασης στην απατεωνια προτεινω σε ολους να ελεγχουν μπροστα στο καταστημα τις μητρικες και σχετικα προιοντα κατα την παραλαβη.Ετσι δεν θα εχουν κανενα αλλοθι απο το καθε καταστημα.

 

 

 

αυτο ειναι το σωστο και τα πινακια ειναι το πρωτο που κοιτουν οι τυποι στο πλαισιο οταν τους πας χαλασμενη μητρικη

 

προσφατα ειχε παει πισω μητρικη φιλος μου , του τονισα να βαλει οπωσδηποτε το πλαστικο "καπακι" πριν τη παει πισω και μολις τη πηγε ο τεχνικος το πρωτο πραγμα που εκανε ειναι να το βγαλει και να κοιταζει για καποια ωρα για τυχον στραβα πινακια

(δεν ειχε κανενα βεβαια και του την αντικατεστησαν)

 

πρεπει να ειμαστε ιδιαιτερα προσεκτικοι με αυτο το θεμα καθως ειναι το πιο ευκολο πραγμα στο οποιο μπορουν να πατησουν και δε μπορεις να αποδειξεις οτι δεν το εκανες εσυ

 

Από που κι ως που συνηθίζουν να ανοίγουν τις κούτες; :lol: Το ακούσαμε και αυτό!!

 

Πήγαινε εσύ και αγόραζε ανοιγμένα προϊόντα. Επέτρεψε όμως στους άλλους να τα ζητάνε σφραγισμένα και στη συσκευασία τους ;)

σε μενα εχουν ανοιξει πολλες φορες πραγματα

 

τελευταια φορα ανοιξαν αφτερμαρκετ τροφοδοτικο για λαπτοπ (ειχα παει με το λαπτοπ) για να δω αν ταιριαζει στο λαπτοπ μου και αν δουλευει

 

εξηγησα στον υπαλληλο οτι αν δε δουλευει ετσι κι αλλιως θα το γυρισω πισω, αρα ετσι θα γλιτωναμε χρονο και μπροστα σε ολο το κοσμο το συνδεσαμε στο λαπτοπ μου και το βαλαμε στη πριζα

 

αν δε μου εκανε και το επαιρνε καποιος αλλος μετα, αυτο δε θα σημαινε κατι..

θα μπορουσε βεβαια να σημαινει, αλλα δεν παει να πει πως ο,τι ειναι ανοιγμενο εχει θεμα

Δημοσ.

Οταν το μαγαζι παρει πισω ενα χαλασμενο οπως αυτο, τη ζημια τη πληρωνει το ιδιο το μαγαζι ή ο αντιπροσωπος/εταιρια που το εδωσε στο μαγαζι?

 

 

Αυτό είναι μεγάλη συζήτηση φίλε μου συνήθως το τρώει ο μεταπωλητής για να αφήσει ευχαριστημένο τον τελικό πελάτη . υπάρχουν και εξαιρέσεις όμως...

 

Είναι πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να λάβει υπόψιν του ένας υπεύθυνος προκειμένου να προβεί σε αντικατάσταση προιόντος "εκτός Διαδικασίας" . εάν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία για το προιόν που αγοράσατε , ο μόνος τρόπος είναι να απαιτήσετε να το ανοίθουν ΑΦΟΥ έχει γίνει η αγορά και είναι και τυπικά δικό σας .

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...