Haldol Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Τα κιβώτια αυτά ανά πάσα στιγμή έχουν επιλεγμένες δύο ταχύτητες - αυτή που «τρέχει» εκείνη τη στιγμή και την επόμενη που πιστεύουν ότι θα χρειαστεί. Πως γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς να φθείρονται οι συμπλέκτες; Σε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, αν έχω μόνιμα το αριστερό πόδι πατημένο (π.χ. σε φανάρια) θα ξετινάξω το δίσκο πριν καν το σκεφτώ. Σε αυτά τα κιβώτια, που ο ένας συμπλέκτης λειτουργεί για απίστευτα πολλή ώρα ακριβώς όπως θα λειτουργούσε σε ένα με μηχανικό κιβώτιο αν πάταγα το πεντάλ, τι γίνεται και δεν καταστρέφεται;
De@th L0rd Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Τα κιβώτια αυτά ανά πάσα στιγμή έχουν επιλεγμένες δύο ταχύτητες - αυτή που «τρέχει» εκείνη τη στιγμή και την επόμενη που πιστεύουν ότι θα χρειαστεί. Πως γίνεται κάτι τέτοιο χωρίς να φθείρονται οι συμπλέκτες; Σε ένα οποιοδήποτε αυτοκίνητο, αν έχω μόνιμα το αριστερό πόδι πατημένο (π.χ. σε φανάρια) θα ξετινάξω το δίσκο πριν καν το σκεφτώ. Σε αυτά τα κιβώτια, που ο ένας συμπλέκτης λειτουργεί για απίστευτα πολλή ώρα ακριβώς όπως θα λειτουργούσε σε ένα με μηχανικό κιβώτιο αν πάταγα το πεντάλ, τι γίνεται και δεν καταστρέφεται; Φθείρονται ελαχίστως παραπάνω, αλλά όχι τόσο γιατί ΔΕΝ λειτουργούν πλήρως χειροκίνητα ώστε να τα χαλάει ο οδηγός. Η αρχή λειτουργίας τους πάντως είναι ριζικά διαφορετική γιατί χρησιμοποιήται ο ένας συμπλέκτης για τις μονές κι ο άλλος για τις περιττές ταχύτητες. http://auto.howstuffworks.com/dual-clutch-transmission1.htm
ferongr Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Καταρχάς, ενας σωστα ρυθμισμενος συμπλεκτης δεν τρωει το δισκο οταν ειναι σε φαση πληρους αποσυμπλεξης, το μονο που κουραζεται ειναι το διαφραγμα του, το οποιο καποια στιγμη μπορει να σπασει σε αυτη τη περιπτωση. Λογικα τα διαφραγματα των DSG ειναι σχεδιασμενα ωστε να αντεχουν στη συνεχη παραμορφωση οταν ειναι ανοιχτος ο συμπλεκτης.
Ntinaras Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 ο συμπλεκτης φθειρεται περισσοτερο οταν ειναι μετρια πατημενος και μεταφερεται ενα μερος της ροπης μεσω αυτου και το υπολοιπο χανεται λογω τριβης οταν υπαρχει πληρης αποσυμπλεξη η συμπλεξη δεν φθειρεται.
Haldol Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Μάλιστα... τότε όμως για ποιο λόγο οι περισσότερες εταιρείες που βγάζουν κιβώτια τέτοιου τύπου λένε ότι όταν είσαι σταματημένος για αρκετή ώρα (π.χ. σε φανάρια) πρέπει να βάζεις νεκρά (N) αντί της κανονικής λειτουργίας (D) ώστε να μην υπερθερμαίνονται οι συμπλέκτες; Αφού σε στάση θα είναι και οι δύο συμπλέκτες αποσυμπλεγμένοι πλήρως, συνεπώς καμία τριβή, άρα καμία υπερθέρμανση...
ferongr Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Αμφιβαλω οτι ενα Owner's Manual αναγραφει "υπερθερμανση συμπλεκτη" σε DSG κιβωτιο. Μηπως το μπερδευεις με αυτα που εχουν μετατροπεα ροπης (που οντως υπαρχει περιπτωση ναυπερθερμερμανθει υπο ορισμενες συνθηκες)... σε καθε περιπτωση... Πρωτον: Παραταση ζωης διαφραγματος Δευτερον: Το σερβο του συμπλεκτη λειτουργει συνεχεια (σε αντιθεση με οταν εισαι εν κινησει, που εναλλασονται οι συμπλεκτες, η στη νεκρα που συμπλεκουν και οι δυο), με πιθανοτητα να υπερθερμανθει. Τριτον: Για λογους ασφαλειας Τεταρτον: Κρυφο legalese για να μπορουν να σου ακυρωσουν την εγγυηση.
Ntinaras Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Μάλιστα... τότε όμως για ποιο λόγο οι περισσότερες εταιρείες που βγάζουν κιβώτια τέτοιου τύπου λένε ότι όταν είσαι σταματημένος για αρκετή ώρα (π.χ. σε φανάρια) πρέπει να βάζεις νεκρά (N) αντί της κανονικής λειτουργίας (D) ώστε να μην υπερθερμαίνονται οι συμπλέκτες; Αφού σε στάση θα είναι και οι δύο συμπλέκτες αποσυμπλεγμένοι πλήρως, συνεπώς καμία τριβή, άρα καμία υπερθέρμανση... τα γιδια στην ελλαδα θα δεις οτι σε ανηφορες κυριως αντι να πατησουν φρενο και να περιμενουν το φαναρι εχουν ταχυτητα πατανε γκαζι σιγα σιγα και το αμαξι κρατιεται ετσι ακινητο.
Ntinaras Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 http://www.youtube.com/watch?v=621wDJrixYM&NR=1&feature=fvwp
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.