kallair Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Δημοσ. 22 Μαΐου 2012 Εγώ πλέον από το eshop και γενικά απ όλους, παραγγέλνω προιόντα που είναι ετοιμοπαράδοτα. εστω κ 1 μερα να το καθυστερησουν, τηλεφωνο κ αν δεν μου δωσουν την απαντηση που θελω, αμεσως ακυρωση παραγγελιας κ παραγγελια από αλλού.
mprou Δημοσ. 23 Μαΐου 2012 Δημοσ. 23 Μαΐου 2012 Το e-shop πρέπει να το γυρίσει από κατάστημα υπολογιστών σε διαγωνισμό με βραβεία. "Όποιός καταφέρει να βρει ένα άμεσα διαθέσιμο προιόν, δώρο ένα μη διαθέσιμο προιόν της επιλογής σας"
sdfun Δημοσ. 23 Μαΐου 2012 Δημοσ. 23 Μαΐου 2012 Καλά να πάθουνε! Να κάνουν ανταγωνιστικές τις τιμές τους, να αποκτήσουν καλό service και να χτίσουν καλό όνομα αν θέλουν να ανεβάσουν τις πωλήσεις τους! Ο ανταγωνισμός δεν συγχωρεί τίποτα πλέον. όταν λες καλά να πάθουν, σκέψου πρώτα και τους υπαλλήλους που υπάρχουν και που θα χάσουν τις δουλειές τους.Ανεγκέφαλε.
st2 Δημοσ. 23 Μαΐου 2012 Δημοσ. 23 Μαΐου 2012 sdfun κριμα για τους υπαλληλους αλλα κριμα και για μενα που δεν ειχα οτι πληρωνα και ενιωθα την κοροϊδία και σε μια εταιρία όλοι είναι συνυπευθυνοι στα καλά της και στα χαλια της και μην ακούς αυτά που λένε για τους καλούς εργαζόμενους και τα κακά αφεντικά μια εταιρία για να αποδώσει σωστά πρέπει να έχει καλούς εργαζόμενους και ακόμα καλύτερα αφεντικά
Avatar_GR Δημοσ. 24 Μαΐου 2012 Δημοσ. 24 Μαΐου 2012 όταν λες καλά να πάθουν, σκέψου πρώτα και τους υπαλλήλους που υπάρχουν και που θα χάσουν τις δουλειές τους.Ανεγκέφαλε. Ανεγκέφαλος καταρχήν είσαι εσύ. Με την λογική την δικιά σου δηλαδή να αγοράζουμε ότι βλακεία μας πλασάρει το eshop σαν προσφορά, σε τιμές διπλάσιες από τα αλλά μαγαζιά (Τα οποία απασχολούν και αυτά ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ) για να μην απολυθούν οι υπάλληλοι του eshop. Μπράβο φίλε ωραία λογική έχεις. Λογική δημόσιου υπαλλήλου.... Δεν λέω ότι είναι καλό/σωστό να χάνει κάποιος την δουλειά του, μακάρι να είχε όλος ο κόσμος δουλειά, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα... σε λίγο θα μας πείτε να κάνουμε και δωρεά στο eshop για να βοηθήσουμε οικονομικά...
mentoras99 Δημοσ. 24 Μαΐου 2012 Δημοσ. 24 Μαΐου 2012 Εγω παντως δεν βλεπω να κλεινει το eshop. Δυσκολιες περναει, οπως ολα τα καταστηματα, αλλα ζει και συνεχιζει.
petranthe Δημοσ. 24 Μαΐου 2012 Δημοσ. 24 Μαΐου 2012 Εγώ πάντως στεναχωριέμαι όταν χάνουν άνθρωποι τη δουλειά τους και κλείνουν επιχείρησεις. Άλλο αυτό όμως και άλλο η βλακώδης μεγαλομανία που έπιασε τους ιδιοκτήτες του προσλαμβάνοντας εκατοντάδες υπαλλήλους που δεν μπορούσαν να συντηρήσουν και ανοίγοντας ΑΧΡΗΣΤΑ μαγαζιά σε κάθε χωριό της Ελλάδας λες και θα πάθαιναν τίποτα οι καταναλωτές αν περίμεναν 2-3 μέρες παραπάνω να παραλάβουν. Έγώ με το που είδα τα e-shop points να εξαπλώνονται σαν την αρρώστια προέβλεψα την πτώχευση τους όπως αποδείχτηκε ζητώντας να μπουν στο ΑΡ.99. Η πιο ηλίθια επιλογή τους ήταν αυτή για να μην πω ύποπτη. Γιατί αν ανοίγεις τόσα μαγαζία μπορείς να παίρνεις και πιο εύκολα δάνεια , ειδικα στην Ελλάδα των παχιών αγελάδων και των εξευτελιστικών ευρω- επιτοκίων τοτε. Καλά να πάθουν δε θα πω γιατί λυπάμαι τους εργαζομένους τους. Όμως το να καταντήσεις ένα σωστό και πρωτοποριακό για το Ελλαδιστάν σε γενικές γραμμές μαγαζί σε μια επιχείρηση - φάντασμα θέλει πολύ προσπάθεια. . .
shop-axd Δημοσ. 13 Απριλίου 2013 Δημοσ. 13 Απριλίου 2013 Δεν νομίζω ότι το άνοιγμα των Shop Points ήταν ο λόγος που απέκτησε προβλήματα το eshop.gr H ανάλυση σε αυτό το άρθρο νομίζω ότι τα λέει όλα μαζί πολλά από τα θέματα ήταν και ποινικά.
mentoras99 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 To eshop ζει και βασιλευει, παρα τα προβληματα. Μαλιστα, νομιζω οτι οι χειροτερες μερες για το eshop, εχουν περασει.
funbreaker Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Δημοσ. 14 Απριλίου 2013 Αν πωληθεί σε ξένους δεν θα ξανααγοράσω. Υπάρχουν πολλά εναλλακτικά εξάλλου ηλεκτρονικά καταστήματα για να μείνουν τα λεφτά εδώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα