kickeras Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Χαιρετώ το forum (μιας και δε γράφω συχνά πια) είμαι κάτοχος του εξής συστήματος: - Q9550 - Asus P5E - Corsair Ram 2x2 4GB DDR2 6400C4DHXG - CoolerMaster Cpu Cooler Hyper 212 - Seagate 750GB HDD x2 - ASUS EVGA GTX260 - OCZ 550W - Thermaltake Armor - ΕΙΖΟ S2110W - DELL U2711 Είμαι προγραμματιστής με κύρια ασχολία τα 3D graphics. Προφανώς λοιπόν, δεν είναι ότι κάνω επεξεργασία video, αλλά γενικά ασχολούμαι με τα 3D προγράμματα του είδους, και προφανώς όσο καλύτερο το σύστημα που δουλεύω, τόσο πιο ευχάριστο για μένα. Επειδή θα πέσει και η ερώτηση, ναι games παίζω, αλλά δεν είμαι κανένας καμμένος πια - έχω και το ps3 μου . Αξίζει να περιμένω για τους νέους Intel και το νέο chipset? Αξίζει πιστέυετε να κάνω αναβάθμιση - kάτι σε στυλ - i7 2600k - SSD Vertex 3 120GB - 2TB HDD - πάνω από 8gb ram - gtx 570 (nvidia προτίμηση λόγω gpu programming) - νέο κουτί (το παλιό το βαρέθηκα - το έχω από όταν βγήκε). Ή η διαφορά δεν θα είναι τόσο μεγάλη - τζάμπα τα λεφτά που θα φύγουν - να βολευτώ για τώρα με κανένα ssd και να το ξανακοιτάξω από του χρόνου? Ακούω γνώμες Ευχαριστώ εκ των προτέρων .
Dbzakias2 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 πες μας ποιο ειναι το budget σου να σου πουμε αν συμφερει, ποια οθονη εχεις; +1 για Nvidia
duffyduck Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Γιατι να αλλαξεις επεξεργαστη? Κρατιεται μια χαρα ακομα ο δικος σου. Μνημη και αλλαγη καρτας γραφικων μαλλον χρειαζεσαι.
rafail1994 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Για μένα περίμενε τους καινούριους amd . Άλλαξε τώρα κουτί αφού θέλεις και κάρτα γραφικών και πάρε και έναν ssd την πλατφόρμα σε κάνα 2 μηνο και βαλε