Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Πήγα σήμερα να κάνω System Recovery και με την επανεκκίνηση του υπολογιστή μου πετάει το μήνυμα BOOTMGR is missing Press CTRL + ALT + DEL to restart. Κάνω επανεκκίνηση και μου ξαναβγάζει το μήνυμα. Πρέπει να επικοινωνήσω με τη Dell; Δεν πρέπει να έχω δισκάκι για εγκατάσταση του λειτουργικού.
pc_expert Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Αν δεν έχεις πειράξει τον σκληρό και είναι όπως όταν τον αγόρασες το partitioning του , τότε πρέπει να έχεις hidden recovery partition. Κλείσε το λάπτοπ και ανοιξέ το. Στην οθόνη DELL πάτα συγχρόνως CTRL + F11 . Στην οθόνη που σου πετάει επέλεξε Restore system και μετά confirm. Στο τέλος μόλις τελειώσει κάνεις reboot. Το μηχάνημά σου είναι καινούργιο. Αν έχεις πειράξει το partitioning χρειάζεσαι recovery CD-DVD ή τουλάχιστον το λειτουργικό σε ένα CD ή USB για φορμάτ. Αν το hidden partition δεν έχει πειραχτεί και σου βγάζει το μήνυμα που μας είπες, τότε πρέπει με CD windows να αντιγράψεις το ΒΟΟΤMGR στο partition. Αυτό γίνεται με 2 τρόπους α) Βάζεις CD win επιλέγεις "repair your computer" (vista/7) εν συνεχεία next (αφού επιλέξεις το λειτουργικό και το partition) θα σου βγάλει system recovery options . Επιλέγεις startup repair. Μετά reboot και είσαι κανόνι... β) Μέσα από το CMD (command prompt) δίνεις την εντολή bootrec /fixboot μετά δίνεις την εντολή bootrec /fixmbr κάνεις reboot και είσαι ΟΚ. Κάνοντας όσα σου είπα θα είσαι ΟΚ
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Με F8 γίνεται το Recovery στο δικό μου. Δυστυχώς δεν πιάνει ούτε το F8 ούτε το Ctrl + F11. Οταν αγόρασα το laptop δεν είχε cd...Αν πάρω τη Dell, το καλύπτει η εγγύηση, ή επειδή έχει να κάνει προφανώς με software δεν το καλύπτει και θα με χρεώσουν;
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Επικοινώνησα σήμερα με τη Dell, και ύστερα από διαγνωστικά tests φάνηκε ότι το πρόβλημα είναι στο δίσκο. Τους περιμένω αύριο για αλλαγή.
35apontos Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Μέτρα πόση ώρα θα κάνει να στον αλλάξει και postάρισε. Επίσης,ζήτα του την άδεια να τον βιντεοσκοπήσεις την ώρα της αλλαγής.
pc_expert Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Φίλε Cacofonix-3 πόσταρε μετά το service πόσο σε χρέωσε η DELL.
xristoforos89 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Δημοσ. 3 Μαΐου 2011 Φίλε Cacofonix-3 πόσταρε μετά το service πόσο σε χρέωσε η DELL. Αφου ειναι στην εγγυηση, γιατι να πληρωσει κατι;
pc_expert Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δέν το διευκρίνησε πόσο καιρό το έχει το λάπτοπ και άν έχει εγγύηση και για πόσο καιρό εγγύηση. Γι αυτό ρώτησα . Αν έχει εγγύηση όχι δεν θα πληρώσει διότι καλύπτει hardware. Ας μας το διευκρινήσει... (Για το software δεν είμαι σίγουρος άν το καλύπτει η εγγύηση.) Εν πάση περιπτώση ας μας πεί τι του κόστησε από την DELL αν του κόστησε κάτι...
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Περιμένω τον τεχνικό αύριο 9-2. 9-5 μου είπανε, αλλά στις 5 πρέπει να πάω στο γήπεδο. Το laptop το πήρα από ebay Ιρλανδίας με 3 χρόνια εγγύηση.
pc_expert Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Εφόσον λοιπόν είσαι μέσα στην εγγύηση και είναι πρόβλημα στον σκληρό , δωρεάν θα στο επισκευάσουν. Παρόλ'αυτά επιβεβαίωσέ το μας για να ξέρουμε.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Ηρθε ο τεχνικός, άλλαξε το δίσκο, πέρασε το λειτουργικό και τους drivers και έφυγε. Ολα αυτά 45', στο χώρο μου. Και άσε τους άλλους να μένουν για 1 μήνα χωρίς υπολογιστή...
35apontos Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Ηρθε ο τεχνικός, άλλαξε το δίσκο, πέρασε το λειτουργικό και τους drivers και έφυγε. Ολα αυτά 45', στο χώρο μου. Και άσε τους άλλους να μένουν για 1 μήνα χωρίς υπολογιστή... Έτς!!!
KYRIAKOS_GKLEZAKOS Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Δημοσ. 4 Μαΐου 2011 Φίλε Cacofonix-3 πόσταρε μετά το service πόσο σε χρέωσε η DELL. Εκτιθεσαι συνεχως φιλαρακο...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.