Προς το περιεχόμενο

Μηδενική Φορολογική Δήλωση

looneygeorge

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλήμερα!

Ρε παιδιά επειδή είμαι νέος σ' αυτά τα θέματα και επειδή υπάρχει αρκετή τρομοκρατία όσον αφορά πρόστιμα κλπ θέλω αν μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει λίγο..

Είμαι φοιτητής, τελευταία ώρα εργασίας με ένσημα είχα το 2008 (όπου και είχα κάνει φορολογική δήλωση), το 2009 δεν δούλευα αλλά πήρα ένα αυτοκίνητο 1250cc στο όνομά μου (όπου πάλι έκανα φορολογική δήλωση που το ανέφερε απλά μηδενική στο εισόδημα), ενώ το 2010 ούτε δούλεψα ούτε έκανα καμία άλλη σημαντική φορολογική κίνηση.. Έχασα όμως την προθεσμία για να κάνω την πάλι μηδενική με μόνη αναφορά το αυτοκίνητό φορολογική δήλωση μου και τώρα άλλοι μου λένε να πάω καθυστερημένα να την κάνω για να είναι μικρό το πρόστιμο και άλλοι μην την κάνω καθόλου. Έχει κανείς καμία ιδέα τι γίνεται?? :wacko:

Δημοσ.

απ οσο εχω ακουσει χρειαζεσαι φορολογικη δηλωση για το αμαξι για να μην εχεις προβλημα στις μεταβιβασεις και τα σχετικα

οποτε αν υπαρχει ενα μικρο προστιμο και ισχυουν αυτα που σου ανεφερα τοτε θα ηταν καλο να το πληρωσεις

Δημοσ.

φυσικά και να την κάνεις..

δεν έχεις χάσει την προθεσμία . τέλος μαϊου δε λήγει ; μπες στο www.gsis.gr και δες.

εδώ ακόμα δεν έχει λήξει η προθεσμία για τις επιχειρήσεις !

Δημοσ.

Στη δήλωση για το αμάξι πρέπει να δηλώσεις έναν πίνακα με το τεκμήριο. Αυτό σημαίνει ότι και 0 να βάλεις το κράτος θα θεωρήσει ότι έχεις ένα μικρο εισόδημα.

Δημοσ.

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω νέο thread.

Το 2010 δούλεψα κανά 5μηνο στον ΟΤΕ και είχα εισόδημα γύρω στα 2500€

Χρειάζεται να κάνω δήλωση;

Φοιτητής είμαι και δεν έχω ξανακάνει ποτέ μιας και δεν έχω ξαναδουλέψει.Και τώρα δε θα το σκεφτόμουν αλλά μου το είπε ένας φίλος μου γι'αυτό θέλω να δω αν όντως πρέπει να κάνω.

Δημοσ.

Να κάνω και εγώ μια ερώτηση εδώ για να μην ανοίγω νέο thread.

Το 2010 δούλεψα κανά 5μηνο στον ΟΤΕ και είχα εισόδημα γύρω στα 2500€

Χρειάζεται να κάνω δήλωση;