Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Περα του οτι χαλαει η motherboard μετα απο ενα χρονο (αυτη ειναι η δευτερη φορα)δεν ειχα καποιο αλλο προβλημα. Με εξαιρεση την κακη ποιοτητα των ηχειων.

Δημοσ.

Περα του οτι χαλαει η motherboard μετα απο ενα χρονο (αυτη ειναι η δευτερη φορα)δεν ειχα καποιο αλλο προβλημα. Με εξαιρεση την κακη ποιοτητα των ηχειων.

 

Δηλαδη περα απο το οτι χαλασε η μητρικη για δευτερη φορα,περα απο οτι εχει και χαλια ηχεια...τι προβλημα περιμενεις να ειχε ωστε να μην ειναι οκ?Να σκαει σαν βεγγαλικο απο μονο του στα καλα καθουμενα?(απλα κανω και λιγο πλακα..φιλικα παντα..)

Η μονη λογικη κινηση(για εμενα) ειναι να εκμεταλευτεις στο επακρο ενα γεναιωδωρο πιστωτικο και παρεις οτι καλυτερο μπορεις με αυτο..και ασε το το αλλο laptop σε αυτους για να γλιτωσεις...

Δημοσ.

Περα του οτι χαλαει η motherboard μετα απο ενα χρονο (αυτη ειναι η δευτερη φορα)δεν ειχα καποιο αλλο προβλημα. Με εξαιρεση την κακη ποιοτητα των ηχειων.

Η μητρικη χαλασε..και δεν ειναι τιποτα;

Μνημες, επεξεργαστης χαλανε πιο δυσκολα..

Μονο ο σκληρος δισκος σου απεμεινε! :P

Δημοσ.

Η μητρικη χαλασε..και δεν ειναι τιποτα;

Μνημες, επεξεργαστης χαλανε πιο δυσκολα..

Μονο ο σκληρος δισκος σου απεμεινε! :P

 

Το οτι χαλαει η μητρικη θα το ελεγα και ως θετικο καθως πρεπει να σου φερουν νεα δηλαδη αλλα 2 χρονια εγγυηση και σε καρτα γραφικων και σε οθονη. Επισης ολα τα parts χαλασαν καποια στιγμη εκτος απο τον επεξεργαστη. Αλλα αφου χαλαν τοσο γρηγορα και εντος εγγυησης ειναι σαν να σου δινουν νεο λαπτοπ σταδιακα. Μακαρι και επομενο να ειναι ετσι.

Δημοσ.

Eνημερωτικα, αυτο δεν ισχυει σε αλλες εταιριες..

Αν πχ σου χαλασει στο Dell/toshiba σου η μητρικη συνεχιζεται η εγγυηση απο εκει που ηταν..

Αν το βρισκεις εσυ θετικο να το πηγαινεις συνεχως για service και να μενεις χωρις υπολογιστη τοτε εγω παω πασο..

Δημοσ.

Eνημερωτικα, αυτο δεν ισχυει σε αλλες εταιριες..

Αν πχ σου χαλασει στο Dell/toshiba σου η μητρικη συνεχιζεται η εγγυηση απο εκει που ηταν..

Αν το βρισκεις εσυ θετικο να το πηγαινεις συνεχως για service και να μενεις χωρις υπολογιστη τοτε εγω παω πασο..

 

Αυτο που λες ισχυει μονο στην επισκευη η και στην αντικατασταση με καινουρια?

Δημοσ.

Αυτο που λες ισχυει μονο στην επισκευη η και στην αντικατασταση με καινουρια?

Απο οτι ξερω και στις 2 περιπτωσεις.

Σε εναν φιλο μου για παραδειγμα η οθονη του εμφανισε καμμενο πιξελ.

Lg ειναι και ως γνωστον η Lg εχει εγγυηση 0 καμμμενων πιξελ..

Του εφεραν λοιπον καινουρια (και οχι επισκευασμενη..)

Εε η εγγυηση συνεχιζεται απο εκει που ειχε μεινει.

Δεν ανανεωθηκε..

Απλα στην εταιρια αλλαξαν τα serial number/service tag.

Τοσο απλο..

Δημοσ.

Δε μου φαινεται λογικο ενα νεο κοματι να εχει παλια εγγυηση.

 

1. Ειναι σωστο-νομιμο αυτο?

2. Στο eshop ειναι χαζοι?

Δημοσ.

για να κλεινουν μαλλον χαζοι ειναι, εκει που ειχαν ενα καλο μεριδιο...

 

κ εγω αυτο ξερω, νεα εγγυηση εχω παρει 1 φορα μονο μεσω επιστροφης & αγορα επιτοπου αλλου κωδικου

(κωτσοβολο)

 

σε tv απο carrefour & hi-fi απο public ισχυε η παλια.

στο public που τους εκανα νερα μου ειπαν να παρω πισω το χαλασμενο αν εχω προβλημα

& να κανω καταγγελια αν 8ελω!

 

παρα πολλοι αναφερουν τον περιφημο νομο , ο ιδιος που λεει κ για τα 2 χρονια σε ολα.

απο οτι εχω δει μονο σε σκληρους WD ισχυει standar η ανανεωση, α & στο e-shop...

 

αλλιως 8α καιγαμε ολα τα ηλεκτρονικα στους 11 Η' 23 μηνες & 8α παιρναμε συνεχεια τσαμπε

καινουργια & με εγγυηση.

Δημοσ.

αλλιως 8α καιγαμε ολα τα ηλεκτρονικα στους 11 Η' 23 μηνες & 8α παιρναμε συνεχεια τσαμπε

καινουργια & με εγγυηση.

Ακριβως!

  • 7 μήνες μετά...
Δημοσ.

Eνημερωτικα, αυτο δεν ισχυει σε αλλες εταιριες..

Αν πχ σου χαλασει στο Dell/toshiba σου η μητρικη συνεχιζεται η εγγυηση απο εκει που ηταν..

Αν το βρισκεις εσυ θετικο να το πηγαινεις συνεχως για service και να μενεις χωρις υπολογιστη τοτε εγω παω πασο..

 

Μου φεραν ενα ανταλλακτικο για το dell μου εντος εγγυησης. Μου δωσαν και αποδειξη η οποια πανω λεει οτι "το παρον συνιστα και εγγυηση" Απο πισω λεει "Ημερομηνια εναρξης της εγγυησης οριζεται η ημερομηνια πωλησης του προιοντος η της συσκευης απο την εταιρια."

 

Αν καταλαβαινω καλα συμφωνα και με τα λοιπα λεγομενα, εαν θελεις παραπανω εγγυηση απο αυτη που εχει εξαρχης το λαπτοπ σου πρεπει να απευθυνθεις στην εταιρια απο την οποια προμηθευτικε η dell το ανταλλακτικο.

post-178621-0-54177100-1324806694_thumb.jpg

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...