Προς το περιεχόμενο

κόστος από μηχανικό για αλλαγή χρήσης


gmch

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω στην κατοχή μου ένα κενό κατάστημα (τελευταία του χρήση πριν 10 χρόνια ήταν αποθήκη) 20 τετραγωνικών.

Θέλω να αλλάξω χρήση και να το κάνω κλειστό γκαράζ. Πόσο περίπου θα μου κοστίσει, γραφειοκρατικά (μηχανικός δήμος και όποιος άλλος). Επαναλαμβάνω, περίπου. Μου είπαν ότι πρέπει να πάρω προσφορές από πολλούς μηχανικούς.

Δημοσ.

Τα παιδιά εκεί μη τα ρωτήσεις για αμοιβή ή χρήματα. Η μόνιμη απάντηση τους είναι ¨απευθύνσου στον μηχανικό σου¨.

Πάρα πολλοί ιδιώτες ρωτάνε εκεί αλλά υπάρχει μόνο μία απάντηση. Εγώ θέλω στο περίπου μια τιμή 100, 1000, 10000 πόσο?

Δημοσ.

Η αλλαγή χρήσης μπορεί να πάει εως και 2~2,5 χιλιάρικα. Αλλά δεδομένου της εποχής είναι πολύ πιθανό να σου κάνει τιμή κάποιος. Εμάς μόλις πριν 2μηνο μας πήρε κάποιος χίλια, αλλά ήταν γνωστός. Δύσκολα θα κατέβουν, διότι υπάρχουν και όρια/στανταρ ελάχιστης αμοιβής κι έχει και χαρτούρα να κάνει ο μηχανικός.

 

Από το μηχανικό θα ξεκινήσεις, αυτός όταν τελειώσει με τη πολεοδομία θα στείλει τα χαρτιά στο Δήμο σου για να πάρει αριθμό μητρώου και να βγει και η άδεια από το Δήμο για τη μετατροπή του πεζοδρομίου (η μετατροπή γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο, θα σου πουν).

 

 

Κατά τη γνώμη μου πάντως (κι όχι μόνο τη δική μου, αλλά και των ίδιων), μεγάλη λαλακία αυτό, λες και το έχουν κάνει για να παίρνουν λεφτά οι μηχανικοί ένα πράγμα. Δεν έχει καμία λογική να πληρώνεις τόσα χρήματα για να δηλώσεις απλά μια αλλαγή χρήσης στα χαρτιά. Αλλά έτσι πάει δυστυχώς, Greece speaking, anyway.

 

 

 

Υ.Γ. Βάλε και κανά 1500~2000 η γκαραζόπορτα (εκτός αν βάλεις απλό ρολό), βάλε και μικρομερεμέτια στο χώρο κατά τη μετατροπή, το θες το 5χίλιαρο σύνολο. ^_^

Δημοσ.

Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. Κάτι τέτοιο πήρε κάπου το αυτί μου και τρελάθηκα. Νομίζω ότι το ποσό είναι απαγορευτικό. Και από άποψης επένδυσης, θέλεις περίπου τρία χρόνια να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Όσο και να ρίξεις την τιμή στα υλικά και την εργασία τα λεφτά του μηχανικού παραμένουν πολλά 2000+ νομίζω.

Δημοσ.

Αναλόγως συνθηκών (πχ αν δεν είναι σε κάποιο επιφανές σημείο που να έχει λόγο να ασχοληθεί η πολεοδομία με το ποιός χρησιμοποιεί αυτό και για ποιό λόγο και δεν υπάρχουν δέντρο/κολωνάκια/γλάστρες μπροστά στο πεζοδρόμιο) εφόσον δε διανοηθείς να αγγίξεις το πεζοδρόμιο μπορείς να το κάνεις και "παράνομο". Βάζεις δηλαδή ένα απλό κατεβατό ρολό αλουμινίου κι όχι κυριλέ γκαραζόπορτα κι αν το πεζοδρόμιο είναι πολύ ψηλό και δε μπορείς να ανέβεις τοποθετείς ένα μεταλλικό αναβάτη στην άκρη βαμμένο κίτρινο φωσφοριζέ για να χώνεσαι. Τίποτα άλλο, ούτε ταμπέλα ούτε τίποτα, οπότε θα δείχνει σαν είσοδος αλλά χωρίς τα "διακριτικά" και λογικά δε θα παρκάρουν κιόλας. Μερικοί το κάνουν και βάζουν και τα διακριτικά, δηλαδή το σήμα [Ρ] και γραμμές στο δρόμο. Μη νομίζεις πως είναι και πολύ σπάνιο. Όσο για το τί θα γίνει αααν ασχοληθούν κάποια στιγμή οι πολεοδόμοι, δε ξέρω, έχε γούστο πάντως να είναι το πρόστιμο πιο τρωτό από το κόστος αλλαγής χρήσης, χα. Αν δεν έχεις διακριτικά δε νομίζω να τρέχει και τίποτα. Αν ξαφνικά ακουστεί πουθενά πως θα κάνουν τίποτα ελέγχους κι εφορμές γενικώς, πας και το διαλύεις, σιγά (βγάζεις τον αναβάτη και παρκάρεις το αυτοκίνητό σου κανονικά μπροστά επίτηδες). Εννοείται δε τσακώνεσαι και με γείτονες.

Πολλοί που το κάνουν νόμιμο είναι είτε επειδή οπωσδήποτε θέλουν να τροποποιήσουν το πεζοδρόμιο, είτε ξεκινάνε με την αίσθηση πως αν παρκάρει κάποιος μπροστά θα καλέσουν τη Τροχαία να τον γράψει, αλλά κολοκύθια, δεν ασχολείται με τέτοια (και να τον γράψει τί έγινε δηλαδή, πάλι μπροστά θα μείνει το αυτοκίνητο και θα περιμένεις να έρθει να το πάρει να φύγει).

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...