Προς το περιεχόμενο

Η Sony επιβεβαιώνει την κατάρρευση του PlayStation Network από επίθεση τρίτων


dimitris2006

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

Από το προηγούμενο ποστ μου που απάντησα:

 

 

 

Από ένα σημείο και μετά το firmware έκανε έλεγχο για το κατά πόσο έχουν γίνει αλλαγές οπότε και όταν ο χρήστης συνέδεε την κονσόλα στο δίκτυο, τότε η εταιρία λάμβανε τα αποτελέσματα αυτού του ελέγχου. Μέχρι λοιπόν να την συνδέσει, τα αποτελέσματα δεν τα γνώριζε αλλά το νέο firmware που είχε εγκαταστήσει ο χρήστης, είχε δει και γνώριζε αν είχαν γίνει από μεριά του αλλαγές και αυτό το αποτέλεσμα ήταν έτοιμο να δοθεί στο πιάτο χωρίς την έγκρισή του, όταν αυτός θα συνδεόταν με την εταιρία. Για αυτό και το παραλλήλισα με την σωματική έρευνα προκειμένου να βρεθεί η πρόσκληση που θα του επέτρεπε την είσοδο σε ιδιωτικό χώρο.

 

(Αν και πάλι δεν το εξήγησα επαρκώς, στείλε pm φίλε μου. :-))

 

Τελειως οξυμωρο, παραλογο και αχρηστο.

Κατ αρχην διοτι το πειραγμενο firmware (αν δεν καταφεραν αυτοι που το αλλαξαν να βρουν αυτη την δικλειδα), απο τη στιγμη που δεν εχει ως σκοπο να κλειδωσει τη συσκευη (και αφου δεν το εκανε εξ αρχης, δεν μπορει να επεμβει μελλοντικα σε συσκευες ασυνδετες), τοτε οι πληροφοριες που υποτιθεται συνελλεξε ειναι αχρηστες, οσο δε συνδεεσαι στο δικτυο της. Απο τη στιγμη που θα συνδεθεις, ποιο το νοημα να σου "παρεχει κατι στο πιατο", αφου θα μπορει κι εκεινη τη στιγμη να διαβασει το πειραγμενο firmware σε χρονο λιγοτερο απο δευτερολεπτο.

Ειναι σαν να λες, ο αστυνομικος θα ερθει να σου ζητησει τα στοιχεια σου, αλλα εκεινη τη στιγμη, ακριβως παραλληλα με το που θα του δινεις την ταυτοτητα σου, ο ρουφιανος που ειχε βαλει θα του δινει κι αυτος μια φωτοτυπια της ταυτοτητας σου. Χρησιμοτητα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 109
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Τελειως οξυμωρο, παραλογο και αχρηστο.

Κατ αρχην διοτι το πειραγμενο firmware (αν δεν καταφεραν αυτοι που το αλλαξαν να βρουν αυτη την δικλειδα), απο τη στιγμη που δεν εχει ως σκοπο να κλειδωσει τη συσκευη (και αφου δεν το εκανε εξ αρχης, δεν μπορει να επεμβει μελλοντικα σε συσκευες ασυνδετες), τοτε οι πληροφοριες που υποτιθεται συνελλεξε ειναι αχρηστες, οσο δε συνδεεσαι στο δικτυο της. Απο τη στιγμη που θα συνδεθεις, ποιο το νοημα να σου "παρεχει κατι στο πιατο", αφου θα μπορει κι εκεινη τη στιγμη να διαβασει το πειραγμενο firmware σε χρονο λιγοτερο απο δευτερολεπτο.

Ειναι σαν να λες, ο αστυνομικος θα ερθει να σου ζητησει τα στοιχεια σου, αλλα εκεινη τη στιγμη, ακριβως παραλληλα με το που θα του δινεις την ταυτοτητα σου, ο ρουφιανος που ειχε βαλει θα του δινει κι αυτος μια φωτοτυπια της ταυτοτητας σου. Χρησιμοτητα;

 

Αυτό κάνει, εγκαθιστά ένα ρουφιάνο ο οποίος θα δώσει πληροφορίες που αφορούν την συσκευή και την συμπεριφορά μας και που η παρακολούθησή μας μέσω του ρουφιάνου στο σπίτι μας είναι παράνομη. Αν λοιπόν δεν προστατευόμαστε από αυτού του είδους την παρακολούθηση, τελικά τι περιορίζει την εταιρία στο επόμενο firmware που θα βγάλει η κονσόλα όχι απλά να μην έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες της εταιρίας αλλά αυτή να αχρηστεύεται τελείως και να μην μπορείς να παίξεις ούτε offline παιχνίδια; (με δεδομένο ότι εσύ έχεις το δικαίωμα για καθαρά προσωπική χρήση να επέμβεις στην κονσόλα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

κάτι μου λέει ότι και το άρθρο 5 της συγκεκριμένης οδηγίας είναι για πραγματικό ελάττωμα ή έλλειψη συμφωνημένης ιδιότητας, άσε που το βρίσκω παράξενο να βλέπω προϊόντα με 1 χρόνο εγγύηση σε πιο "προηγμένες" απο έμας χώρες...

 

πράγμα που σημαίνει ότι τελικά δεν είχε γίνει σωστή ερμηνεία της συγκεκριμένης οδηγίας και ότι λανθασμένα νομίζαμε ότι η εγγύηση είναι το λιγότερο 2 χρόνια

 

 

Το πνεύμα της οδηγίας περιγράφεται ξεκάθαρα στη σελίδα της κομισιον

Link

Δες τη σελ.7 του pdf, με το παράδειγμα του Ούγγρου που του χάλασε σε 1 χρόνο και 1 μήνα το πλυντήριο

In this case, Viktor’s rights as an EU consumer are not being respected by the Hungarian representative of themanufacturer. The fact is that a two year guarantee applies for the sale of all consummer goods anywhere in the EU (Directive 1999/44/EC).

Και πιο πολλά εδώ, που εξηγεί γιατί οι απαιτήσεις του καταναλωτή είναι προς το κατάστημα.

Link

Το μόνο λάθος στην ερμηνεία είναι ότι ο ελληνικός νόμος δεν είναι διατυπωμένος με μεγαλύτερη σαφήνεια.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό κάνει, εγκαθιστά ένα ρουφιάνο ο οποίος θα δώσει πληροφορίες που αφορούν την συσκευή και την συμπεριφορά μας και που η παρακολούθησή μας μέσω του ρουφιάνου στο σπίτι μας είναι παράνομη. Αν λοιπόν δεν προστατευόμαστε από αυτού του είδους την παρακολούθηση, τελικά τι περιορίζει την εταιρία στο επόμενο firmware που θα βγάλει η κονσόλα όχι απλά να μην έχει πρόσβαση στις υπηρεσίες της εταιρίας αλλά αυτή να αχρηστεύεται τελείως και να μην μπορείς να παίξεις ούτε offline παιχνίδια; (με δεδομένο ότι εσύ έχεις το δικαίωμα για καθαρά προσωπική χρήση να επέμβεις στην κονσόλα)

 

Πληροφοριες που αν δεν μπεις στο δικτυο, δεν προκειται να τις μαθει ποτε, και αν μπεις καποια στιγμη στο δικτυο, ουτως η αλλως θα τις μαθει εκεινη τη στιγμη και χωρις την υπαρξη ρουφιανου...

Αν αυτο το θεωρεις λογικο, οκ, εγω σταματω εδω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

Το πνεύμα της οδηγίας περιγράφεται ξεκάθαρα στη σελίδα της κομισιον

Link

Δες τη σελ.7 του pdf, με το παράδειγμα του Ούγγρου που του χάλασε σε 1 χρόνο και 1 μήνα το πλυντήριο

 

Και πιο πολλά εδώ, που εξηγεί γιατί οι απαιτήσεις του καταναλωτή είναι προς το κατάστημα.

Link

Το μόνο λάθος στην ερμηνεία είναι ότι ο ελληνικός νόμος δεν είναι διατυπωμένος με μεγαλήτερη σαφήνεια.

 

 

 

 

μπορείς να μου εξηγήσεις τότε πως σε άλλες χώρες συνεχίζουν και πουλιούνται προϊόντα με 1 χρόνο εγγύηση?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

Υποθέτω ότι γίνεται το ίδιο με εδώ.

Με την επιφύλαξη ότι η οδηγία δεν μιλάει για εγγύηση του αντιπροσώπου αλλά για δικαίωμα επισκευής ή αντικατάστασης από το μαγαζί. Το μαγαζί μετά τα βρίσκει με τον αντιπρόσωπο.

Με ένα γρήγορο γκουγκλάρισμα βρήκα αυτό που έγινε μάλιστα Αγγλία που ο νόμος του κράτους προβλέπει 6(!!!) χρόνια..

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

 

Το πνεύμα της οδηγίας περιγράφεται ξεκάθαρα στη σελίδα της κομισιον

Link

Δες τη σελ.7 του pdf, με το παράδειγμα του Ούγγρου που του χάλασε σε 1 χρόνο και 1 μήνα το πλυντήριο

 

Και πιο πολλά εδώ, που εξηγεί γιατί οι απαιτήσεις του καταναλωτή είναι προς το κατάστημα.

Link

Το μόνο λάθος στην ερμηνεία είναι ότι ο ελληνικός νόμος δεν είναι διατυπωμένος με μεγαλύτερη σαφήνεια.

 

 

 

Ας τελειώσει εδώ αυτή η παρανόηση:

 

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή το λέει ξεκάθαρα: "Σύμφωνα με την παρ. 3 του άρθρου 5 του Νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» (Φ.Ε.Κ. 191/16-11-1994), όπως τροποποιήθηκε και ισχύει με το άρθρο 3 του Ν. 3043/02 (Φ.Ε.Κ. 192/21-8-2002) «Περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις» ... η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Ειδικά για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με τον χρόνο κατά τον οποίο αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους…".

 

Ο νόμος δεν αναφέρει πουθενά διετή εγγύηση. Και μάλιστα, ειδικά στα τεχνολογικά προϊόντα, εισάγεται ειδικότερη εξαίρεση από τον ίδιο το νόμο. Δεν μπορείς να απαιτείς διετή εγγύηση σε κάρτα γραφικών όταν αυτή θα έχει ξεπεραστεί τεχνολογικά (obsolete) σε έξι μήνες.

 

Αν μάλιστα ανατρέξουμε στην Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 25ης Μαΐου 1999 πουθενά δεν αναφέρεται διετής εγγύηση. Βλέπε για παράδειγμα το Άρθρο 6 της Οδηγίας που επιγράφεται "Εγγυήσεις". Αφήνεται στη διακριτική ευχέρεια του Κράτους-Μέλους να επιλέξει τον εύλογο χρόνο της εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα δε μιλάει κανείς για εγγύηση αντιπροσωπείας!

Αν κάνεις τον κόπο να δεις τα λινκ του ποστ #93 από τη σελίδα της ευρωπαϊκής επιτροπής θα δεις ότι μιλάει για απαίτηση του καταναλωτή από το κατάστημα.

Το θέμα είναι ότι έχεις για 2 χρόνια δικαίωμα αντικατάστασης/επισκευής/επιστροφής χρημάτων.

Αυτό είναι που μας νοιάζει ως καταναλωτές και γι αυτό μιλάμε.

Φυσικά απαιτώ από μια καινούργια κάρτα γραφικών να δουλεύει 2 χρόνια, πλάκα κάνεις?

Τι σχέση έχει που θα έχει ξεπεραστεί. Να μου τη φτιάξουν ή να την αλλάξουν με ίδια ζητάω.

Δε μιλάω για το άρθρο 6 αλλά για το άρθρο 5.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μα δε μιλάει κανείς για εγγύηση αντιπροσωπείας!

Αν κάνεις τον κόπο να δεις τα λινκ του ποστ #93 από τη σελίδα της ευρωπαϊκής επιτροπής θα δεις ότι μιλάει για απαίτηση του καταναλωτή από το κατάστημα.

Το θέμα είναι ότι έχεις για 2 χρόνια δικαίωμα αντικατάστασης/επισκευής/επιστροφής χρημάτων.

Αυτό είναι που μας νοιάζει ως καταναλωτές και γι αυτό μιλάμε.

Φυσικά απαιτώ από μια καινούργια κάρτα γραφικών να δουλεύει 2 χρόνια, πλάκα κάνεις?

Τι σχέση έχει που θα έχει ξεπεραστεί. Να μου τη φτιάξουν ή να την αλλάξουν με ίδια ζητάω.

Δε μιλάω για το άρθρο 6 αλλά για το άρθρο 5.

Χαλάρωσε.

Άλλο η εγγύηση, η οποία παρέχεται από τον κατασκευαστή κι άλλη η απαίτηση του καταναλωτή να παραλάβει ένα προϊόν χωρίς ελαττώματα και με ό,τι διαφημίζεται ότι έχει.

 

Απλό παράδειγμα, για να αντιληφθούμε τη διαφορά: Αγοράζω την Χ κάρτα γραφικών σήμερα. Έχω δύο ειδών προστασίας: την εγγύηση που παρέχεται απευθείας από τον κατασκευαστή και την ευθύνη του πωλητή να μην είναι ελαττωματική η κάρτα και να έχει όλες τις ιδιότητες που υποτίθεται ότι έχει (πχ έξοδο HDMI και να σηκώνει ανάλυση 3280×2048).

 

Αν η κάρτα χαλάσει, με καλύπτει η εγγύηση για όσο καιρό αυτή παρέχεται. Από τον κατασκευαστή. Συνήθως ένα έτος αν και για προϊόντα τεχνολογίας μπορεί να είναι λιγότερο. Πάντως δεν αναφέρεται στο νόμο.

 

Αν η κάρτα είναι ελαττωματική και δεν δουλεύει όπως πρέπει (πχ υπερθερμαίνεται και βγάζει καπνό μετά από λίγη ώρα) ή εάν φτάσω στο σπίτι και ανακαλύψω ότι τελικά δεν σηκώνει την ανάλυση 3280×2048 που ήθελα, την επιστρέφω πίσω στο κατάστημα που την αγόρασα. Αυτό το δικαίωμα επιστροφής λόγω ελαττώματος ή λόγω έλλειψης ιδιότητας μπορώ να το ασκήσω εντός δύο ετών.

 

Μπορεί η διαφορά να είναι λεπτή αλλά υφίσταται. Δεν είναι το ίδιο η εγγύηση για βλάβη και το ελάττωμα ή η έλλειψη ιδιότητας. Αν μου χαλάσει κάτι, δεν σημαίνει ότι είναι ελαττωματικό, σημαίνει ότι χάλασε. Αν είναι ελαττωματικό, αυτό το ελάττωμα συνήθως ενυπάρχει εξ αρχής. Αν λείπει μια ιδιότητα, αυτή λείπει εξ αρχής - ο νόμος μου δίνει δύο χρόνια για να επιστρέψω το προϊόν.

 

Ελπίζω τώρα να έγινα κατανοητός. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαλαρός είμαι βρε! B)

Αλλά όσες φορές και να διαβάσω το φυλλάδιο από το 1ο λίνκ δεν προκύπτει αυτό που λες!

Έχει και παράδειγμα!

1.Του χαλάει του Viktor το πλυντήριο στον 1 χρόνο και 1 μήνα. Δεν λέει ότι είχε πρόβλημα από πριν.

2.Δεν του το επισκευάζουν..

3.Και ακριβώς από κάτω το σχόλιο είναι

In this case, Viktor’s rights as an EU consumer are not being respected by the Hungarian representative of the manufacturer. The fact is that a two year guarantee applies for the sale of all consummer goods anywhere in the EU (Directive 1999/44/EC).

 

 

 

Πρέπει να είσαι καλός δικηγόρος πάντως.. :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Χαλαρός είμαι βρε! B)

Αλλά όσες φορές και να διαβάσω το φυλλάδιο από το 1ο λίνκ δεν προκύπτει αυτό που λες!

Έχει και παράδειγμα!

1.Του χαλάει του Viktor το πλυντήριο στον 1 χρόνο και 1 μήνα. Δεν λέει ότι είχε πρόβλημα από πριν.

2.Δεν του το επισκευάζουν..

3.Και ακριβώς από κάτω το σχόλιο είναι

 

 

 

 

Πρέπει να είσαι καλός δικηγόρος πάντως.. :-)

 

Ευχαριστώ και συγγνώμη για το "χαλάρωσε", είχα την εντύπωση ότι είσαι εκνευρισμένος. :)

 

Αυτό που λες ότι έχει για παράδειγμα η Επιτροπή το διαβάζω και όντως το γράφει, απλώς δεν προκύπτει κάτι τέτοιο από το νόμο ή την οδηγία ρε γαμώτο. Θεωρώ ότι είναι μεν ερμηνεία της ΕΕ αλλά δεν αντιλαμβάνομαι σε ποιά νομοθετική διάταξη στηρίζεται.

 

Η διαφορά είναι λεπτή, λεπτότατη.

Το να μου χαλάσει κάτι και να καλύπτεται από την εγγύηση του κατασκευαστή σημαίνει ότι δούλευε πριν και χάλασε τώρα. Πηγαίνεις, κάνεις το RMA σου και καθάρισες.

Το να είναι ελαττωματικό το προϊόν σημαίνει ότι δεν δούλευε εξ αρχής -απλώς εγώ μπορεί να άργησα να το διαπιστώσω. Γι'αυτό ο νόμος και η Οδηγία δίνουν 2 χρόνια περιθώριο.

 

Να δώσω ένα διαφορετικό παράδειγμα: Την 1/1/2011 αγόρασα έναν εξωτερικό σκληρό δίσκο με θύρες USB, FireWire και eSATA. Τον έχω συνδέσει στον υπολογιστή μου με USB και δουλεύει κανονικά. Όλα καλά μέχρι εδώ. :)

 

Αν σήμερα 26/04/2011 σταματήσει να δουλεύει (δεν διαβάζει δεδομένα, δεν ανάβει ο σκληρός), σημαίνει ότι χάλασε. Με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή (ας πούμε ότι ο κατασκευαστής δίνει 1 έτος), επικοινωνώ με τον κατασκευαστή και του το στέλνω RMA.

 

Ας πούμε τώρα ότι του χρόνου τέτοια εποχή (26/04/2012) αποκτώ νέο υπολογιστή με σύνδεση FireWire. Πάω να συνδέσω όλος χαρά τον σκληρό μου δίσκο και... τον π**λο! Διαπιστώνω ότι η θύρα FireWire δεν δουλεύει. Πρόσεχε, ΤΩΡΑ διαπίστωσα ότι κάτι δεν δουλεύει. Δεν είναι κάτι που δούλευε και χάλασε. Είναι κάτι που ανακαλύπτω τώρα ότι δεν λειτουργεί όπως θα έπρεπε. Εκεί δεν με καλύπτει η εγγύηση του κατασκευαστή, γιατί το προϊόν δεν χάλασε. Για να χαλάσει κάτι σημαίνει ότι δούλευε κατ'αρχήν και στη συνέχεια χάλασε. Εδώ δεν γνωρίζω ότι δούλευε η θύρα FireWire γιατί ουδέποτε την είχα δοκιμάσει.

Εδώ πρόκειται για ελαττωματικό προϊόν. Το δικαίωμα επιστροφής στον πωλητή (και όχι στον κατασκευαστή) εδώ είναι διετές γιατί πρόκειται για κάτι ελαττωματικό.

 

Το ξέρω ότι η διαφορά είναι λεπτή. Αλλά υφίσταται. Γι'αυτό και η Οδηγία διαφοροποιείται, με το άρθρο 5 (με διετή ευθύνη του πωλητή) και το άρθρο 6 (με αόριστη διάρκεια εγγύησης του κατασκευαστή).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αποτέλεσμα ποιο είναι; Να δεχτεί ο πωλητής να αντικαταστήσει ένα προϊόν το οποίο ενδέχεται να μην μπορεί ο ίδιος να επισκευάσει και να μην μπορεί να το στείλει πίσω στον κατασκευαστή επειδή δεν καλύπτεται από την εγγύηση του τελευταίου;

 

Και άλλο παράδειγμα που ανέφερε ο Σπύρος: http://www.guardian.co.uk/money/2009/may/23/tesco-consumer-guarantee

 

Έχουμε και εμείς ένα εδώ και πρόσφατο αλλά δεν το αναφέρω γιατί θα ανάψουν πάλι τα αίματα... :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει ότι κάτι που είναι ελαττωματικό πρέπει να είναι εμφανώς χαλασμένο από την αρχή. Μπορεί κάποιο κινητό μέρος σε ένα σκληρό δίσκο π.χ. να μην είναι αρκετά ανθεκτικό και να αστοχήσει το 2ο χρόνο από φυσιολογική χρήση, 1 από μια παρτίδα 1000 ή 10000 κομματιών. Μου φαίνεται απόλυτα φυσιολογικό ο στόχος της οδηγίας να είναι η προστασία του καταναλωτή από τέτοια φαινόμενα. Για 2 χρόνια μιλάμε, όχι για 10ετία!

Νομίζω ότι η οδηγία είναι πιο ξεκάθαρη από τον ελληνικό νόμο όταν λέει

Ο πωλητής ευθύνεται δυνάμει του άρθρου 3, όταν η έλλειψη συμμόρφωσης εκδηλώνεται εντός δύο ετών από την παράδοση του αγαθού.

"Εκδηλώνεται", όχι "πέφτει στην αντίληψη του καταναλωτή" ή κάτι τέτοιο.

Τώρα γιατι το ρίχνει στον πωλητή δεν ξέρω αλλά στο 2ο λινκ λέει

The final seller, who is responsible to the consumer, can also hold the producer liable in their business relationship.

Αν τα μαγαζιά αρχίσουν να μην πουλάνε κομμάτια που έχουν λιγότερο από 2 χρόνια εγγύηση θα αλλάξουν οι αντιπρόσωποι πολιτική σε χρόνο dt ή θα κλείσουν.

Επίσης, μπορεί να είναι λίγο συνομωσιολογικό αυτό που θα πω, αλλά οι πολυεθνικές έχουνε λομπυ σε αντίθεση με τον κάθε μεγάλο ή μικρό μαγαζάτορα :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εγώ δεν καταλαβαίνω από που προκύπτει ότι κάτι που είναι ελαττωματικό πρέπει να είναι εμφανώς χαλασμένο από την αρχή. [...]

Είναι γραμματική ερμηνεία του νόμου - δεν προκύπτει σαφώς αλλά εννοιολογικά, άλλο το "ελαττωματικό" κι άλλο η το χαλασμένο. Το ένα προϋποθέτει ελάττωμα εξ αρχής και το άλλο ότι υπάρχει επιγενόμενο ελάττωμα. :)

 

[...]

 

"Εκδηλώνεται", όχι "πέφτει στην αντίληψη του καταναλωτή" ή κάτι τέτοιο.

Τώρα γιατι το ρίχνει στον πωλητή δεν ξέρω

Εκεί είναι το θέμα: ότι για την έλλειψη συνομολογηθείσας ιδιότητας ή το ελαττωματικό προϊόν υπεύθυνος είναι ο πωλητής όχι ο κατασκευαστής! Εκεί είναι και η διαφορά του άρθρου 5 με το άρθρο 6!

Το 6 δίνει εγγύηση από τον κατασκευαστή στον καταναλωτή και το 5 δίνει δικαίωμα του καταναλωτή να το γυρίσει πίσω αν διαπιστώσει ότι είναι ελαττωματικό.

 

 

αλλά στο 2ο λινκ λέει [...]

Βέβαια εμάς ως καταναλωτές δεν μας νοιάζει το business relationship του πωλητή και του κατασκευαστή, ας τα βρουν μεταξύ τους. ;)

Εμάς μας ενδιαφέρουν τα δικά μας δικαιώματα. :)

 

Στην ουσία βέβαια κακώς διαβάζουμε κατ'ευθείαν την οδηγία αφού αυτή δεν έχει άμεση εφαρμογή στο εσωτερικό δίκαιο παρά μόνο μέσω του κανόνα εφαρμογής της, δηλαδή εδώ του νόμου 2251/94 «Περί Προστασίας Καταναλωτών» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα. Στην Ελλάδα μπορείς να επικαλεστείς τις διατάξεις του νόμου και όχι της οδηγίας, αφού αφήνει περιθώριο για τον τρόπο εφαρμογής σε κάθε Κράτος-Μέλος.

 

;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...