Προς το περιεχόμενο

κώδικας οδικής συμπεριφοράς


sam sam

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συγνώμη;

Αρχικά δέν υφίσταται αριστερή λωρίδα = "γρήγορη λωρίδα".Είναι η λωρίδα προσπέρασης,την οποία χρησιμοποιούμε τότε και μόνο τότε.Δέν την καβαλάμε και πάμε επειδή είναι συνήθως άδεια (βολικό) προκειμένου να φτάσουμε πιο γρήγορα στον προορισμό μας ή επειδή εκεί το αμάξι μπορεί να αναδείξει τα άλογα που έχει.Υφίσταται (όπως και η ΛΕΑ) για ένα συγκεκριμένο λόγο.

Η ταμπέλα που αναγράφει 60 (80 είναι το ακριβές στον συγκεκριμένο δρόμο),καθορίζει την συγκεκριμένη ταχύτητα σε όλες τις λωρίδες.Το άν βιάζεσαι ή όχι ποσώς ενδιαφέρει κανέναν και όχι 10...110 ώρες να κάνεις να πάς σπίτι σου αν αυτό σημαίνει την δική σου ασφάλεια, άλλα και των γύρω σου.

Επειδή ανέφερες την τροχαία πιο πρίν σάν υπεύθυνη αρχή,μου επιδόθηκε κλίση στο κλασικό σημείο,146km (νομίζω) Αθηνών-Πατρών.Προσπέραση σε δρόμο με 3 λωρίδες ανα κατεύθυνση+νησίδα,άλλα με κόμβο οπότε περιορισμός στα 80km.Με γράψανε με 114km/h αριστερά,μόνο μόνο επειδή επιτάχυνα για να προσπεράσω τον προπορευόμενο και το δέχτηκα μια χαρά.

 

Περιττό να πώ οτι η αναφορά σε όσους βγάζουν το αμάξι "μια στο τόσο" είναι κατάφωρα ρατσιστική και ο υπαινιγμός οτι προκαλούν και πολύνεκρα συν της άλλης,είναι πέρα για πέρα ανυπόστατος.Ισα ίσα που όσοι ζούν μια καθημερινή ρουτίνα,είτε αυτό λέγεται εργασία,είτε οδήγηση σε συγκεκριμένο δρόμο,είναι πιο επιρρεπείς σε λάθη.Fact αυτό!

 

Τέλος το πώς βρίσκει το φορτηγό χώρο να προσπεράσει,είναι πρόβλημά του.Το άν σου φαίνεται λογικό ή πρέπον,ειδικά στον συγκεκριμένο οδικό άξονα, μάλλον θα έπρεπε να σε προβληματίζει και όχι να το χρησιμοποιείς σάν επιχείρημα για να υπερασπιστείς όσους πράττουν ανάλογα.Μάλιστα,επειδή έχω κάνει κανα-δυο χιλιόμετρα πάνω στο route 666,παρόλο που μεγάλο τμήμα της ΕΟ έχει μόνο μια λωρίδα ανα κατεύθυνση,υφίστανται τμήματα με διακεκομμένη διαγράμμιση που επιτρέπεται η προσπέραση.Μπορεί να την συναντήσεις κάθε 5~10 km,οπότε κάνεις υπομονή και προσπερνάς εκεί (α) νόμιμα και (β) με -σχετική- ασφάλεια.Το τελευταίο το αναφέρω γιατί δέν εγγυάται κανένας οτι ενώ τηρώ τα προβλεπόμενα στην δική σου λωρίδα,θα κάνουν το ίδιο και τα διερχόμενα οχήματα.

 

Το κακό είναι οτι έχουμε -ακόμα- αντιλήψεις περασμένης εικοσαετίας,ξέρετε,τότε που η ζώνη ασφαλείας ήταν ένα ακόμα αξεσουάρ μέσα στο όχημα και η μαμά δυσανασχετούσε όταν ο μπαμπάς ζητούσε να την φορέσει,ενώ το κουτσούβελο σουλατσάριζε πίσω.Ευτυχώς πέσανε μερικές χιλιάδες κλίσεις,δυστυχώς σκοτώθηκε-σακατεύτηκε ανάλογος αριθμός ανθρώπων άλλα έγινε κανόνας οτι χωρίς ζώνη δέν πάμε πουθενά,απλά και κατανοητά.Τρέφω ελπίδες για την επόμενη εικοσαετία...B)

 

ΥΓ.Ναι,έχω πιάσει τον εαυτό μου να κάνει τις ανωτέρω μαλακίες.

ΥΓ2.Οχι,δέν το περνάω στο ντούκου και κάνω την αυτοκριτική μου όταν αυτό συμβαίνει.

για τα φορτηγα ειπα οτι βρισκουν χωρο να κανουν στην ακρη, οταν προσπερνανε γινονται αλλα κολπα :rolleyes:

 

οσο για το ρατσιστικο του θεματος, και βεβαια ειμαι ρατσιστης με το καθε γιδι που βγαινει στις εθνικες και ειναι δημοσιος κινδυνος ειτε παει αργα ειτε γρηγορα.

 

οσοι πιανουν το αυτοκινητο μια στο τοσο δεν ειναι σε καμια περιπτωση αρκετα ικανοι ωστε να κυκλοφορησουν σε εθνικη οδο. εσυ δηλαδη μολις πηρες διπλωμα το πρωτο πραγμα που εκανες ηταν να πας ταξιδι ασυνοδευτος σε ΕΟ :fear:

 

οσο για τη προσπεραση στην αθηνων πατρων, αυτο που λες κανω περιμενω το καταλληλο σημειο για να περασω , δεν παω να περασω οπου δε βλεπω.

 

ομως κι εκει παντα υπαρχει καποιος παπαρας που δεν κανει στη ακρη

 

μιας και μιλαμε για οδικη συμπεριφορα καλο ειναι να σκεφτομαστε και λιγο τους αλλου που χρησιμοποιουν το δρομο και να μη κοιταμε μονο τη παρτη μας ή τυπολατρικα τους νομους.

 

αν πχ εισαι στο μετρο καθεσαι στην αριστερη μερια της κυλιομενης σκαλας σα μερικα γιδια και δεν αφηνεις αυτους που βιαζονται να περασουν?

τι σε νοιαζει εσενα αν ο αλλος βιαζεται και γιατι βιαζεται?

ξερεις για πιο λογο θελει (ή χρειαζεται) να τρεξει και τον καθυστερεις , ή σε εχρισε καποιος αστυνομικο?

 

αντιστοιχως κατακρινω και αυτους που βιαζονται και ειναι ανυπομονοι εκει που δεν πρεπει να ειναι.

 

δεν καταλαβαινω τι απο αυτα που λεω σου φαινεται παραλογο.. ουτε καταλαβαινω τι θα παθει καποιος αν πατησει λιγο τη ΛΕΑ (σε καποια ευθεια) για να προσπερασει ο αλλος απο τη στιγμη που μιλαμε για στενο δρομο?

 

αυτος που δεν κανει ποτε στην ακρη ειναι αυτος που δεν κοιταζει ΠΟΤΕ τους καθρεφτες του, αυτος που θα αλλαξει λωριδα χωρις φλας και αυτος που τελικα θα προκαλεσει ατυχημα (ειδικα αν ερθει σε επαφη με καποιο αλλο ανυπομονο ζωο)

 

αυτος λοιπον μου λες οτι θα πρεπει να βγαινει στην εθνικη.. :fear:

 

ΥΓ περι αριστερης λωριδας:

 

και βεβαια γνωριζω οτι ειναι λωριδα προσπερασης και οταν το επιτρεπουν οι συνθηκες μονο για αυτο τη χρησιμοποιω, αλλωστε γενικα ειναι πιο ανετο να κινεισαι στη μεσαια και να εχεις περιθωριο κινησης

 

οταν ομως ο δρομος γεμισει τετοια χρηση πολυ απλα δε μπορει να γινεται κι εκει καθεσαι αριστερα μεχρι να ρθει καποιος πιο γρηγορος απο σενα να σε προσπερασει

 

μην μου αραδιαζεις πραγματα του ΚΟΚ τα οποια δε γινεται με τιποτα να εφαρμοστουν στη πραξη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δέν χρειάζεται να προσθέσω κάτι.Οταν βάζεις στο ίδιο σακί τους επιβάτες του μετρό με τους οδηγούς τροχοφόρων,χωρίς παρεξήγηση,μάλλον κάποιο θέμα προτεραιοτήτων υφίσταται.Η βιασύνη στις κυλιόμενες σκάλες θα σου κοστίσει μερικές ξινισμένες φάτσες.Καμία επαφή ως αναφορά την βαρύτητα...πραγματικά καμία.

Προσωπικά βγήκα μόνος μου στην ΕΟ 3 χρόνια αφού πήρα το δίπλωμα,για να παραδώσω την πτυχιακή μου στην Πατρα.Στο ενδιάμεσο είχα κάνει αρκετές δεκάδες φορές την διαδρομή συνοδευόμενος,ελέω οικογενειακών διακοπών,άλλα και πάλι αποτυγχάνω πλήρως να δώ τον συσχετισμό μεταξύ νέων οδηγών και περιστασιακών οδηγών (αν μπορούμε να τους αποκαλέσουμε έτσι).

 

Αυτός που δέν κάνει στην άκρη είναι αυτός που γνωρίζει τον ΚΟΚ,έχει πλήρη επίγνωση του δρόμου πάνω στον οποίο κινείται (μια λωρίδα=κίνηση σε στοίχους) και δέν δέχεται τον τσαμπουκά απο κανένα τραμπούκο του οδοστρώματος.Παρεμπιπτόντως,ο δάσκαλος μου έμαθε να κοιτάω πάντα μπροστά.Μάλλον σχολή με σχολή διαφέρει...

 

Ο ΚΟΚ είναι αδύνατο να εφαρμοστεί πλήρως επειδή εμείς είμαστε καραγκιόζηδες και δέν θέλουμε να τον ακολουθήσουμε 10 βασικά πράγματα.

Για παράδειγμα,σε μια κυκλοφοριακή συμφόρηση όσο περίεργο και αν σου φανεί, δέν είναι ούτε ο αριθμός των οχημάτων,ούτε τα φανάρια άλλα ούτε και ο ζώο ο τροχονόμος που κάνει τα πράγματα αφόρητα.Είναι ο κάθε πίθηκος που επιδίδεται σε σφήνες,επειδή είδε οτι η δεξιά λωρίδα έχει πιο γρήγορη ροή...oh wait...τώρα είναι η μεσαία...oh wait...κλπ κλπ,διαταράσσοντας την ομαλή κίνηση στο σύνολο του δρόμου.

 

Η τυπολατρία δέν νομίζω να έχει καμία σχέση με την υποκρισία.Το σίγουρο είναι οτι ρατσιστής δέν είσαι,γιατι αν πραγματικά ενδιαφερόσουν για τους άλλους χρήστες,μάλλον δέν θα γινόταν αυτή η συζήτηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλός ο ΚΟΚ αλλά καλή και η κοινή λογική. Όταν κάποιος κινείται με 60-70Km/h δε θα πάθει τίποτα να «μαζευτεί» λίγο δεξιά (όπου επιτρέπουν οι συνθήκες) για να τον προσπεράσει το γαϊτανάκι που χει μαζευτεί πίσω του. Κι ας πατήσει και την ΛΕΑ.

 

Άλλο παράδειγμα. Έχουμε ένα κομβόι από νταλίκες που κινούνται με χαμηλή ταχύτητα σε σχέση με όλα τ άλλα οχήματα. Ε, δεν είναι λογικό να κάνουν τρενάκι, η μια κολλητά πίσω απ την άλλην και ν αναγκάζουν τα 50 οχήματα που τις ακολουθούν είτε να πρέπει να κάνουν τους καμικάζι για να τις προσπεράσουν όλες με τη μία είτε να κάνουν το Αθήνα-Πάτρα σε 5 ώρες. Ο ΚΟΚ μπορεί να μη βλέπει τίποτα στραβό σ αυτό που κάνουν (νομίζω ε) αλλά υπάρχει κι η λογική που λέει πως θα μπορούσαν ν αφήσουν ξέρω γω 50 μέτρα κενό μεταξύ τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξέρεις κάτι,μεγάλα παιδιά είμαστε (ενήλικες γάρ) και ο καθένας είναι υπεύθυνος για τις πράξεις του.Δέν θα κρυφτώ πίσω απο το δάχτυλό μου,ποσώς με ενδιαφέρει αν κάποιος γίνει μπάλα απο μέταλλο και κρέας πάνω στην τρέλα του και το ίδιο φαντάζομαι ισχύει για τους περισσότερους.Ούτε κολλητάρια είμαστε, ούτε και οικογένεια.

Συγνώμη αν σοκάρω με τα γραφόμενά μου,άλλα έτσι είναι.Το θέμα είναι μήν πάρουμε και άλλους στον λαιμό μας.

 

Τώρα σχετικά με τις νταλίκες,κάλλιστα θα μπορούσα να απαντήσω με το συγκεκριμένο quote:

 

Ο ΚΟΚ είναι αδύνατο να εφαρμοστεί πλήρως επειδή εμείς είμαστε καραγκιόζηδες και δέν θέλουμε να τον ακολουθήσουμε 10 βασικά πράγματα.

Για παράδειγμα,σε μια κυκλοφοριακή συμφόρηση όσο περίεργο και αν σου φανεί, δέν είναι ούτε ο αριθμός των οχημάτων,ούτε τα φανάρια άλλα ούτε και ο ζώο ο τροχονόμος που κάνει τα πράγματα αφόρητα.Είναι ο κάθε πίθηκος που επιδίδεται σε σφήνες,επειδή είδε οτι η δεξιά λωρίδα έχει πιο γρήγορη ροή...oh wait...τώρα είναι η μεσαία...oh wait...κλπ κλπ,διαταράσσοντας την ομαλή κίνηση στο σύνολο του δρόμου.

 

Και στην συγκεκριμένη περίπτωση,κανένας δέν απαγορεύει στον οδηγό να αλλάξει λωρίδα,ασχέτως αν προκαλεί πρόβλημα (αν και έχω την εντύπωση οτι μπορεί να χαρακτηριστεί επικίνδυνος ελιγμός).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το quote σου είναι απόλυτα σύμφωνο με το παράδειγμά μου, οπότε δεν υπάρχει διαφωνία. Εξάλλου δε νομίζω να αναφέρθηκε κάτι μέσω του οποίου θα μπορούσαμε να πάρουμε κάποιον στο λαιμό μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

.Παρεμπιπτόντως,ο δάσκαλος μου έμαθε να κοιτάω πάντα μπροστά.Μάλλον σχολή με σχολή διαφέρει...

 

εμενα η πραξη ομως με εμαθε (γιατι ο δασκαλος μου ηταν γτπ οπως και ολη η διαδικασια με τα "μαθηματα") εκτος απο μπροστα να ξερω ΠΑΝΤΑ τι γινεται πισω μου , δεξια μου και αριστερα μου. δεν παω αμεριμνος και περιμενω τελευταια στιγμη να με ξαφνιασουν οι γυρω μου ωστε να τρομαξω ή να ενοχληθω.

και τον πισω καθρεφτη τουλαχιστον τον βλεπω παντα παραλληλα με εμπρος , εκτος και αν ξερω οτι πισω μου δεν υπαρχει τιποτα , οποτε απλα του ριχνω ματιες ανα καποια δευτερολεπτα.

 

αν εσυ και ο δασκαλος σου αποφασισατε οτι το σωστο ειναι να κοιτας τους καθρεφτες σου μονο οταν προκειται να αλλαξεις λωριδα , τοτε δεν υπαρχει καμια περιπτωση να υπαρξει κοινο σημειο επικοινωνιας μεταξυ μας, δεν μπορεις να αντιληφθεις για τι πραγμα ακριβως μιλαω και ισως πρεπει να αναρωτηθεις ποσο ασφαλης εισαι για τους αλλους (αλλα και τον εαυτο σου που φαινεται κυριως να σε ενδιαφερει) , γιατι με τον ΚΟΚ ευαγγελιο δεν αποφευγεις τη στουκα πιστεψε με.

το οτι τον τηρεις εσυ δεν σημαινει οτι το τηρουν ή θα τον τηρησουν ολοι οι υπολοιποι και φταις δε φταις το μπλεξιμο ειναι μπλεξιμο.

 

το κακο με την οδηγηση ειναι οτι λογω αναγκης ( ή "αναγκης") πρεπει να την εξασκουν πολλοι , και ενω πολλοι απο αυτους δεν εχουν το μυαλο να κανουν απλα πραγματα ή ακομα και να παρκαρουν κανονικα , θεωρουν αναφαιρετο δικαιωμα τους να κυκλοφορουν στις εθνικες και γενικα στους δρομους..

(δεν αναφερομαι σε σενα προσωπικα, δεν ξερω αλλωστε τι οδηγος εισαι)

 

ε λοιπον οσο ρατσιστρομουτρο και αν ακουγομαι , αυτους τους θεωρω πολυ πιο επικινδυνους απο το θερμοκεφαλο καγκουρα (οχι οτι και αυτος δεν ειναι ζωο και επικινδυνος) γιατι αυτοι πραγματικα δεν εχουν ιδεα πού πανε και τι κανουν.

ο αλλος εχει μια ελαχιστη αντιληψη του κινδυνου και κυριως του χωρου.

 

οποτε δε πα' να με θεωρεις λαθος που κοιταω στους καθρεφτες μου και κανω απο νωρις ακρη για να με περασει αυτος που παει με 200+ (πατωντας και τη ΛΕΑ) , εγω τουλαχιστον ξερω οτι προστατευω την ακεραιοτητα μου και τη περιουσια μου.

 

οταν ομως θα σου σκασει πανω σου το γιδι που μιλουσε στο κινητο αλλαζοντας λωριδα να δουμε τι θα μου πεις... :rolleyes:

 

 

 

 

Περιττό να πώ οτι η αναφορά σε όσους βγάζουν το αμάξι "μια στο τόσο" είναι κατάφωρα ρατσιστική και ο υπαινιγμός οτι προκαλούν και πολύνεκρα συν της άλλης,είναι πέρα για πέρα ανυπόστατος.Ισα ίσα που όσοι ζούν μια καθημερινή ρουτίνα,είτε αυτό λέγεται εργασία,είτε οδήγηση σε συγκεκριμένο δρόμο,είναι πιο επιρρεπείς σε λάθη.Fact αυτό!

 

 

και επανερχομαι σε αυτο..

απο που και ως που ειναι fact αυτο? το λες σοβαρα??? :shock:

ισα ισα στη ρουτινα ειναι που ελαχιστοποιειται η περιπτωση λαθους.

μου συγκρινεις δρομους τους οποιους περνας καθημερινα στον "αυτοματο πιλοτο" και θυμασαι τη παραμικρη λακουβα (αν δε χαζευεις το τοπιο) με δρομους που περνας πολυ λιγοτερες φορες και αναγκαζεσαι ενδεχομενως να κινεισαι σαφως πιο γρηγορα απο το συνηθισμενο σου (αν μιλαμε για ΕΟ ).

 

ποια φοβερα επιστημονικα μυαλα κατεληξαν σε κατι τετοιο? γιατι τουλαχιστον στον δικο μου ανθρωπινο οργανισμο , practice makes perfect και με τη λογικη αυτη οι επαγγελματιες οδηγοι θα επρεπε να ειναι οι μεγαλυτεροι δολοφονοι της ασφαλτου..

(και κατι τετοιο φανταζομαι οτι καταλαβαινεις γιατι δεν ισχυει)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κοίτα,δέν θα πεσω στην ίδια παγίδα όπως και πρίν μερικούς μήνες αναλύοντας θέσεις επι θέσεων επειδή απλά δέν θέλεις (η δέν μπορείς) να καταλάβεις δύο απλά πράγματα.

Οταν αναφέρω κάτι,υπάρχει υπόσταση και στοιχεία για να το επιβεβαιώσουν.Κάτι ανάλογο είχε γίνει και στην περίπτωση του 1,8Τ κινητήρα, που όντως η VW εξόπλισε το Golf. Παρέθεσα τις πηγές μου και ξαφνικά έγινε αβαβά το θέμα.

Κάτι ανάλογο και εδώ λοιπόν.Aν ξέρεις δυο αράδες αγγλικά,χτύπα τις λέξεις κλειδιά driving, human error,boredom.Θα βρείς δεκάδες άρθρα,τα οποία βασίζονται σε έρευνες και όχι σε προσωπικές απόψεις,οι οποίες μόνο άγνοια δείχνουν.

 

Και μάλλον πρέπει να επαναδιατυπώσεις τα περι επαγγελματιών οδηγών...(περι άγνοιας)

 

Καλό σου Πάσχα και κοίτα μήν μακελέψεις καμιά οικογένεια.Θα βγούν πολλοί "μια στο τόσο" οδηγοί στον δρόμο, που παρέλειψαν να ζητήσουν την άδειά σου...:rolleyes:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν καταλαβαινω απο πού πηγαζει η προσωπικη σου αντιπαθεια , αλλα δε θελω να δωσω συνεχεια γιατι πολυ απλα δε θες να καταλαβεις μερικα απλα πραγματακια.

 

 

και αν και offtopic , στο θεμα δεν εγινε καθολου αβαβα..

ξεχνας μαλλον τις τοτε τοποθετησεις σου, οπου αν θυμαμαι καλα μιλουσες για καταργηση του (προβληματικου/ακριβου δε θυμαμαι ακριβως) twincharger και αντικατασταση του με τον 1.8

 

ομως τα πραγματα δεν ειναι ακριβως ετσι.

ο 1.8 tfsi της audi μπηκε στο αυτοκινητο σε πολυ περιορισμενα κομματια σε καποιες χωρες , και σιγουρα οχι για να αντικαταστησει το υπαρχον μοτερ και ποτε μα ποτε δεν εφυγε ο 1.4 απο τους καταλογους

 

(καπου πρεπει να πηρε το ματι μου οτι η παραγωγη δεν εφτανε να καλυψει τη ζητηση για twincharger ή μπορει απλα στη τελικη να εβγαλαν μια συλλεκτικη εκδοση για τη κ@υλα τους)

 

αυτο το μοτερ πρωτα απο ολα δε μπηκε ποτε στους καταλογους στη χωρα μας και ετσι κι αλλιως ειναι κουλη κινηση, οποτε λογικο ειναι να αγνοει καποιος την υπαρξη αυτης της εκδοσης, εδω την αγνοουσαν αλλα ατομα που ξερουν ποτε κλανουν μεσα στο vag

 

πες οτι στη περιπτωση μου ειχα ελλιπη πληροφορηση και το παραδεχομαι φυσικα.. αυτο ομως εχει τεραστια διαφορα με την παραπληροφορηση οτι ο tsi καταργειται και αντικαθισταται , ισα ισα που στο αμεσο μελλον θα μπει πρωτη φορα και σε audi (το Α1)

 

το οτι δε γυρισα εδω να ψαξω το thread να απαντησω, δε σημαινει οτι το εκανα γαργαρα, ηταν αλλωστε ανευ αξιας το θεμα (μιας και ο tc ζει και βασιλευει και αν κατσεις και αναλογιστεις σε ποσα μοντελα υπαρχει , δεν μπορει ετσι απλα να αντικατασταθει με 1.8 στους οποιους μαλιστα εχει παλιοτερα υπαρξει ελλειψη) και στη τελικη δε θυμαμαι παντα τι γραφω και πού στο internet για να γυρισω να το διορθωσω. αν το θυμηθω καλως, αλλιως η παπαρα μενει :rolleyes:

 

εσυ ομως ειμαι σιγουρος οτι ακομα επιμενεις οτι ο tsi παει για καταργηση ή οτι δεν ειναι αξιοπιστος και "πιεζεται" οπως πολλοι συχνα πυκνα λενε :lol:

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Μη μιλαμε για ΚΟΚ και ορια γιατι

Δεν ειναι δυνατον να υπαρχει εθνικη οδος με μια λωριδα

Ουτε ειναι δυνατον αν ειναι μπροστα σου τρικυκλο να παει μεχρι στην Πατρα 3000 αυτοκινητα με 30χλμ

Ο δρομος Κορινθου Πατρων χωραει 2 αυτοκινητα σε προσπεραση χωρις να βγαινει αυτος που προσπερναει στο αντιθετο ρευμα

Αν αυτος που ειναι μπροστα θελει να παει με 70-80 οφειλει να κανει για 5 δευτερολεπτα δεξιοτερα να περνανε αυτοι που θελουν να πανε πιο γρηγορα

Αν επιτηδες δεν κανει δεξια εκνευριζει τους πισω του οι οποιοι θα βγουν στο αντιθετο ρευμα και θα προκληθει δυστυχημα στο οποιο μπορει να σκοτωθουν πολλοι αθωοι και αυτος μαζι

Κανεις δεν ειναι αστυνομος να προσπαθει να επιβαλει τα ορια στους αλλους

Αυτοι που κλεινουν το δρομο ειναι ατομα που και σε δρομους με 4 αδειες λωριδες παντα πανε στην αριστερη ή παππουδια με καλα αυτοκινητα που θεωρουν οτι ο δρομος ειναι δικος τους επιδη πηρανε τη μερσεντε

Μια φορα ειχα πετυχει εναν τετοιον σε εθνικη με 3 λωριδες που πηγαινε με 90-100 στην αριστερη και για να μη με αφησει να περασω εφτασε μεχρι τα 180 χλμ και μετα εκανε ακρη

 

Και φυσικα κοιταμε τι γινεται πισω μας μπροστα μας στο πλαι και παντου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ο δρομος θα πρεπε να εχει διαζωμα παντου.

δεν ειναι αυτοκινητοδρομος αρα δεν εχει κατωτερο οριο ταχυτητας

εχει μια λωριδα γιατι η λεα δεν μετραει για λωριδα κινησης.

να δω τι θα γινει αν καποιος μεινει και αναγκαστει να σταματησει στη λεα...

ποσα λεπτα ζωης θα εχει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κανεις δεν ειναι αστυνομος να προσπαθει να επιβαλει τα ορια στους αλλους

 

Σε αυτό συμφωνούμε. Υπάρχει όμως μεγάλη διαφορά του "επιβάλλω τα όρια μου" και "δεν τα ξεπερνάω όταν υπάρχει ρίσκο", ενώ το ίδιο μπορεί να εφαρμοστεί και αντίστροφα. Όσο μαλακία είναι το να οδηγείς στην εθνική στην αριστερή με 70, άλλο τόσο είναι π.χ. το να κολλάς στον μπροστινό σου με 80 στη μεσαία της παραλιακής ή στο στενό, γενικώς να επιβάλλεις στον άλλον να τρέξει σε σημείο που δεν μπορεί. :-D

 

Το ίδιο ηλίθια σκέφτονται και το ίδιο επικίνδυνοι είναι και οι δυο.

 

Ο δρομος Κορινθου Πατρων χωραει 2 αυτοκινητα σε προσπεραση χωρις να βγαινει αυτος που προσπερναει στο αντιθετο ρευμα

 

Καταλαβαίνω οτι αναφέρεσαι στο πως θα έπρεπε να είναι τα πράγματα, αυτά ομως μπορούν να εφαρμοστούν όπου υπάρχει υποδομή, δυστυχώς όχι στην Ελλάδα και συγκεκριμένα όχι σε μεγάλο μέρος της Κορίνθου-Πατρών, γίνονται-δεν γίνονται έργα.

 

Πριν από καιρό που είχα περάσει δυο φορές από εκεί προς Τρίκαλα και μέχρι το Ξυλόκαστρο τουλάχιστον, στο μεγαλύτερο μέρος της διαδρομής είχαμε δυο δεδομένα: Στα σημεία που γινόντουσαν έργα, τα 70-80 που αναφέρεις ήταν η μέγιστη ταχύτητα που μπορούσες να αναπτύξεις με ασφάλεια, ενώ ΛΕΑ άλλοτε δεν υπήρχε, άλλοτε καλυπτόταν από έργα, άλλοτε θύμιζε ποδηλατόδρομο.

 

Σημειωτέων πως τα έργα δεν ήταν συνεχή, κάθε 500-1000μ ξέρωγω άνοιγε ο δρόμος και μπορούσες να προσπεράσεις και να σε προσπεράσουν άνετα. Αντί αυτού όμως, οι περισσότεροι προσπερνούσαν όπως να'ναι, καβαλώντας διπλή διαχωριστική και μπαίνοντας στο αντίθετο για την πλάκα τους ακόμα και στις στροφές. Τι και αν πήγαινα με 90, ο άλλος ήθελε να τρέξει με 120. Ποίος επιβάλλει τώρα τα όριά του σε ποιόν;

 

Το να ρισκάρει ο άλλος τη ζωή του αλλά και την δική σου, για 2-3 λεπτά υπόθεση είναι επιεικά γελοίο. Και βέβαια δεν θα το κάνει μόνο στην Κορίνθου-Πατρών, θα το κάνει οπουδήποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τα ορια ειναι σχετικα.καποιες φορες πρεπει να πηγαινουμε πολυ λιγοτερο απ οσο γραφουν τα ορια,καποιες φορες τα ορια ειναι αστεια και μπορουμε να τα ξεπερασουμε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοειται οτι οπου υπαρχουν εργα απαγορευεται το προσπερασμα και θα κατσεις να υποστεις και αυτον που πηγαινει με 50 μπροστα σου

Η ΛΕΑ σε τετοιους ανεπρακεις δρομους μπορει να χρησιμοποιειται για 5'' για να σε προσπερασει καποιος

Σπανιο να ειναι σταματημενος καποιος εκει και αν ειναι πρεπει να εχει βαλει το τριγωνο πολυ πισω οποτε αποκλειεται να μη το δεις

Ειναι λιγοτερο επικινδυνο να μπεις εκει για δευτερολεπτα απο το να μπαινουν ολοι οι πισω σου στο αντιθετο ρευμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περίπτωση όμως που συμβεί ατύχημα στη ΛΕΑ, εσύ δεν είσαι υπεύθυνος που πορευόσουν σε αυτήν χωρίς να συντρέχει λόγος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...