Προς το περιεχόμενο

dell vostro 3500


LOULATRANS

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το ιδιο στο Μακρο Παλληνης, στις 6.30 ειχαν εξαντληθει τα 4 κοματια!

Ειναι φανερο οτι ειχαν εντολη να δωσουν απο 4 σε καθε Μακρο.

Πολλοι το κανουν για κραχτη αλλα τουλαχιστον διαθετουν περισσοτερα.

Απο δω και περα μακρια απο τα μακρο.

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Παιδιά όντως άσχημο αυτό με την πολύ μικρή διαθεσιμότητα αλλά είμαι από τους τυχερούς φαίνεται.Αν και δεν μ'αρέσει να τρέχουμε σαν τους γύφτους για να προλάβουμε μια προσφορά, επειδή συνήθως τέτοιες προσφορές γίνονται καπνός αμέσως, πήγα στο ΜΑΚΡΟ Παλλήνης με έναν φίλο μου στις 6 παρά 10! Υπό βροχή μές τη νύχτα, τελοσπάντων.Μπήκαμε πρώτοι στο μαγαζί και πήγαμε στα laptop όπου μια πωλήτρια μας εξυπηρέτησε και μας έδωσε από ένα κομμάτι.Στο ταμείο μέχρι να τα κόψουμε, ήρθε κι ένας άλλος κύριος κρατώντας ακόμα ένα κομμάτι.Ρωτώντας εκεί την ίδια υπάλληλο μας είπε ότι δεν υπάρχουν άλλα.Σκέφτηκα ότι είτε 3-4 ήταν τα διαθέσιμα κομμάτια είτε δεν ήθελαν να δώσουν πάνω από 1 κομμάτι στον καθένα, πράγμα λογικό.Οπότε αλήθεια σου είπαν φίλε ότι στις 6:30 δεν υπήρχαν άλλα.Την Μ.Εβδομάδα το laptop αυτό το πουλούσαν 349 συν το ΦΠΑ.Τώρα με το ΦΠΑ έκανε 367.Τώρα όσον αφορά το laptop είναι εξαιρετικό, όμορφο, κλασικό, πολύ γρήγορο με ελάχιστο μειονέκτημα το ανεμιστηράκι(αν είναι αυτό) που μετά από λίγο κάνει λίγο θόρυβο.Όχι ενοχλητικό, απλά νομίζω ότι έχω ακούσει και laptops πιο αθόρυβα.Μέσα υπήρχε μόνο το αγγλικού τύπου καλώδιο και μας έδωσαν και το ευρωπαϊκό καλώδιο τροφοδοσίας ξεχωριστά (δωρεάν εννοείται).Αυτά.Κάτι είπαν ότι μπορεί μέσα στην εβδομάδα να φέρουν κι άλλα αλλά δε νομίζω.Κρατήστε το τηλ. να ρωτήσετε αν θέλετε. 2106607765. Καλημέρα.

Δημοσ.

Κοίτα εμένα μου αρέσει πολύ.Ποτέ δεν μου άρεσαν οι γυαλιστερές οθόνες.Αυτή είναι σαν τις παλιές νομίζω.Ματ.Νομίζω έτσι είναι και οι οθόνες των desktop μοντέλων.Αν δεν έδωσαν και το δείγμα, υπάρχει σε λειτουργία στο μακρο Παλλήνης το συγκεκριμένο μοντέλο αν θελει κανείς να το δει.

Δημοσ.

ΗDMI έχει, τώρα για το svideo δεν ξέρω σίγουρα τι είναι, αλλά αν είναι στρογγυλή υποδοχή, όχι δεν έχει.Αριστερά έχει το HDMI,VGA υποδοχή, υποδοχή e/sata (μοιάζει με HDMI), 2 USB, δεξιά έχει το card reader,το dvd/rw, 1 usb και υποδοχή καλωδίου δικτύου.

Δημοσ.

Παιδιά, μόλις επέστρεψα από το MAKRO Θεσ/νίκης και έχω να πω τα εξής:

 

- Ήμουν εκεί στις 06:10 σήμερα (27/4) που άρχιζε η προσφορά.

- Ήμασταν περίπου 15 άτομα όλα όλα, γι' αυτό το laptop.

- Η υπεύθυνη "κυρία" εκείνη την ώρα κατέφθασε και μετά από λίγο μας ανακοίνωσε πως υπήρχαν μόνο 4 κομάτια.

- Κάποιοι από εμάς είπαν πως είχαν πάρει τηλέφωνο και τους διαβεβαίωσαν πως υπήρχαν αρκετά κομάτια.

- Στις διαμαρτυρίες μας που ακολούθησαν, η υπεύθυνη ισχυρίστηκε πως υπήρχαν πολλά κομάτια αλλά πουληθηκαν με την τιμή της προηγούμενης προσφοράς (399€+ΦΠΑ). Δηλαδή εντός της Μεγάλης Εβδομάδας και ενώ είχε ανακοινωθεί η νέα τιμή, κάποιοι σύμφωνα με την "κυρία" προτίμησαν να δώσουν 100€ πάνω και να το αγοράσουν.

- Η "κυρία" αρχικά έβαλε τις φωνές και στη συνέχεια μας πάσαρε άλλο μηχάνημα σε παραπλήσια τιμή (339€) το οποίο δεν είχε σχέση σε δυνατότητες με εκείνο της προσφοράς, σαν να ήμαστε πρόβατα που τρώνε χόρτο. Εννοείται πως κανένας δεν το πήρε.

- Στις εκκλήσεις κάποιων να τους δώσει βεβαίωση πως σήμερα είχε μόνο 4 κομάτια, το αρνήθηκε

 

Επειδή θεωρώ ότι δεν είμαι πρόβατο, έφυγα, δημοσιοποιώ άμεσα τα γεγονότα και καλώ όλα τα μη πρόβατα, να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα. Προσωπικά πιστεύω πως οι άνθρωποι είναι παπατζήδες και πρέπει να έχουν την αντιμετώπιση που τους αξίζει.

 

 

 

Αγαπητοί φίλοι,

 

Αφού έστειλα επωνύμως ένα email στη makro διαμαρτυρόμενος σχετικά έντονα έγιναν τα ακόλουθα:

 

- Μου έστειλαν απάντηση την ίδια ημέρα ζητώντας συγνώμη για την ταλαιπωρία.

- Είπαν πως όντως είχαν μικρό απόθεμα 4 κοματιών στο κατάστημα που απευθύνθηκα.

- Βρέθηκε 1 κομάτι σε άλλο κατάστημα το οποίο έστειλαν στη Θεσ/νίκη και το δέσμευσαν στο όνομά μου.

- Επικοινώνησε μαζί μου τηλεφωνικά ο υπεύθυνος του καταστήματος και πήγα και το παρέλαβα.

 

Η όλη διαδικασία οφείλω να πω πως ήταν άμεση και καθ΄όλα άψογη. Το προσωπικό ευγενέστατο και εξυπηρετικότατο. Αναγώρισαν τη λάθος εκτίμηση για τη ζήτηση του προϊόντος, και ζήτησαν επανειλλημένα συγνώμη για την ταλαιπωρία μου. Τους ευχαρίστησα κι εγώ και δεσμεύτηκα να ανακοινώσω ότι έγινε.

 

Το θέμα θεωρείται από μέρους μου λήξαν και ας γίνει μάθημα σε όλους μας πως ο σωστός και ευγενικός τρόπος διεκδίκησης των αυτονοήτων κάποιες φορές βρίσκει κατάλληλη ανταπόκριση.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...