AnOldFriend Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Οk δεν γίνεται να τρέξει τέτοιος αλγόριθμος. Άλλοι τρόποι για εξαπάτηση δεν δύναται να βρεθούν? Έστω ότι διαλέγει ο οργανισμός 50, 5+1. Κάθε φορά που παίζεται ένα δελτίο στο τερματικό τσεκάρουν αν φέρει κάποιον από αυτούς τους συνδυασμούς και αν ναι αποκλείει την πιθανότητα να βγει. Χρειάζεται και η παρακολούθηση 50 προκαθορισμένων συνδυασμών υπολογιστικό τέρας; Ούτε και αυτό; Μου είναι αδύνατο να δεχτώ ότι κάτι που ελέγχεται από το Ελληνικό κράτος λειτουργεί χωρίς "πειράγματα". :fear: Ξανασκεψου λιγο τι τεραστια κοτσανα ειπες μολις τωρα. :-( :-( Δεν θα καθομαι να εξηγω τα σουπερ αυτονοητα.
parsifal Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Αυτο που λες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Με την υπαρχουσα γνωση και τεχνολογια(ταχυτητα υπολογιστων) για να το κανουν στο 100% αυτο που λες θελει να αφησουν τους υπολογιστες να τρεχουν μερικα τρισεκατομμυρια χρονια(για το ΚΙΝΟ, για το Λοττο μειωνεται κατα εναν παραγοντα του 10-100). Καλα ως εδω? Θα μου πεις δεν χρειαζεται να υπαρχει 100% λυση του προβληματος. Και μια καλη προσεγγιστικη αρκει. Ελα μου ομως που μαθηματικως αποδεικνυεται οτι δεν μπορει να δωθει καλη προσεγγιστικη λυση στο προβλημα αυτο. Θα μου πεις τωρα δεν χρειαζεται καν καλη προσεγγιστικη λυση. Μια μετρια αρκει. Ελα ομως ξανα, που τετοιος αλγοριθμος για τοσα νουμερα, που να δινει εστω και μετρια προσεγγιστικη λυση σε χορνο μικροτερο των εβδομαδων δεν υπαρχει. Εδω 100 ατομα αν επαιζαν θα χρειαζοταν 10 λεπτα με τον καλυτερο αλγοριθμο για να βρεθει λυση. Αλγόριθμος για Τζόκερ που δίνει όχι προσεγγιστική αλλά πλήρη λύση στο πρόβλημα «Να βρεθεί στήλη που να μην έχει παιχτεί από κανέναν πελάτη του ΟΠΑΠ για την τρέχουσα κλήρωση». Όσο παίζονται ακόμη δελτία: 1. Δημιούργησε έναν πίνακα >bool permutations[20][45][45][45][45][45]; /* δομή δεδομένων μεγέθους περίπου 440 Megabytes */ 2. Αρχικοποίησε όλα τα κελιά του permutations σε false 3. Για κάθε παιγμένη στήλη που λαμβάνεται από τερματικό πρακτορείου θέσε true την τιμή του αντίστοιχου κελιού. Π.χ. για τη στήλη {Τζόκερ 5, αριθμός 1, αριθμός 5, αριθμός 11, αριθμός 30, αριθμός 40} (αν τα τερματικά δε στέλνουν κατάλληλα sorted τα νούμερα, το κάνεις επί τόπου) : >permutations[5][1][5][11][30][40] = true; Με το κλείσιμο της κατάθεσης δελτίων: 4. Διάσχισε τον πίνακα permutations μέχρι να βρεις το πρώτο στοιχείο false και όταν το βρεις, σταμάτα τη διάσχιση και αποθήκευσε τις τιμές των iteration variables 5. Τιμές των iteration variables = κατά παραγγελία jackpot Μου φαίνεται απόλυτα εφικτό για τις σημερινές δυνατότητες των desktop PCs και υποπτεύομαι ότι μπορεί να μην είναι καν βέλτιστος (memory-wise και/ή speed-wise) τρόπος λύσης.
PCharon Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Βασικά αυτό που περιγράφει ο parsdifal θέλει το πολύ 1-2 sec σε ένα σύγχρονο PC, χωρίς κάποιο ιδιαίτερο optimization. Αλλά τί νόημα έχει; Μπας και στήσει τη κληρωτίδα να βγάλει τζακποτ; Είπαμε δε στήνεται, δε θέλει πολύ ανάλυση. Το μόνο που στήνεται είναι το να μπει παιγμένη στήλη μετά τη πραγματοποίηση της κλήρωσης. Υποτίθεται πως υπάρχει μια ομάδα ατόμων που εποπτεύει τη διαδικασία και δεν επιτρέπει να γίνει καμία πονηριά. Αλλά anyway, δεν υπάρχει ο παραμικρός λόγος να γίνεται πονηριά ακόμα και να μπορούσε. Τα λεφτά που δίνονται έχουν ήδη εισπραχθεί με το παραπάνω. Πηγαίνετε κάνετε μια καταμέτρηση των στηλών που παίχτηκαν και των χρημάτων που μοιράστηκαν συνολικά να βγάλετε τα νούμερα, πάντα τα έδινε ο ΟΠΑΠ, ένα κομπιουτεράκι απλό θέλει...
green gordon Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 GREETINGS HUMANS!!!ΑLL OPAP GAMES ARE RIGGED.Πουλανε ελπιδα στον κοσμακη αυτο ειναι ολο.Εντελως συμπτωματικα ηθελα να ανοιξω ενα παρομοιο post.Nα το κανω? θα το κανω.
spirval Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δεν χρειάζεται να κλέψει ο ΟΠΑΠ όταν η γκανιότα του σε ολα τα παιχνίδια του είναι εξωφρενικά υψηλή.Σίγουρα αν θέλει να κλέψει μπορεί (όπως επισήμανε και ο φίλος ποιο πάνω) αλλά το θέμα είναι γιατί να το κάνει όταν οι πιθανότητες είναι συντριπτικά υπέρ του?Με τέτοιες συνθήκες παιχνιδιού ο ΟΠΑΠ πολ΄΄υ απλά είναι μια μηχανή που βγάζει λεφτά -πρωτα- για τους μετόχους του και μετά για το κράτος,φυσικά εις βάρος του παίκτη Διαβάστε ένα έξοχο άρθρο για το ΚΙΝΟ (νομίζω ο συγγραφέας είναι και μέλος του ινσόμνια)http://crocodile-23.blogspot.com/2008/10/blog-post.html Φανταστείτε οτι τα καζίνο (μιλάμε για φυσικά και όχι ηλεκτρονικά) επιβιώνουνε και θησαυρίζουνε με την ελάχιστη γκανιότα της ρουλέτας (ζερό)...
katz Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Αψογο το αρθρο..Ολα οσα ελεγα και πριν ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΚΑΝΙΟΤΑ που σημαινει τεραστια κερδη...Πολλαπλασια του καζινο Και φυσικα ΔΕΝ ΚΛΕΒΕΙ,κατι που θα ηταν παραλογο με τετοια κερδη
AnOldFriend Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Αλγόριθμος για Τζόκερ που δίνει όχι προσεγγιστική αλλά πλήρη λύση στο πρόβλημα «Να βρεθεί στήλη που να μην έχει παιχτεί από κανέναν πελάτη του ΟΠΑΠ για την τρέχουσα κλήρωση». Ναι δεν εκφραστηκα σωστα. Πληρη λυση οταν ελεγα εννοουσα πολυωνυμικου χρονου λυση. Αλγοριθμος με πολυωνυμικο χρονο, σε σχεση με το input(τον αριθμο των νουμερων), λυσης. Και φυσικα η λυση που εδωσες ειναι μη-πολυωνυμικου χρονου λυση. Χρονικα πρακτικη βεβαια στην αναζητηση εξαδων επιτυχιας οταν κληρωνονται εξαδες απο 49 νουμερα ή αναζητηση 5αδων οταν κληρωνονται 5αδες απο 45 νουμερα. Όσο παίζονται ακόμη δελτία: 1. Δημιούργησε έναν πίνακα >bool permutations[20][45][45][45][45][45]; /* δομή δεδομένων μεγέθους περίπου 440 Megabytes */ 2. Αρχικοποίησε όλα τα κελιά του permutations σε false 3. Για κάθε παιγμένη στήλη που λαμβάνεται από τερματικό πρακτορείου θέσε true την τιμή του αντίστοιχου κελιού. Π.χ. για τη στήλη {Τζόκερ 5, αριθμός 1, αριθμός 5, αριθμός 11, αριθμός 30, αριθμός 40} (αν τα τερματικά δε στέλνουν κατάλληλα sorted τα νούμερα, το κάνεις επί τόπου) : >permutations[5][1][5][11][30][40] = true; Με το κλείσιμο της κατάθεσης δελτίων: 4. Διάσχισε τον πίνακα permutations μέχρι να βρεις το πρώτο στοιχείο false και όταν το βρεις, σταμάτα τη διάσχιση και αποθήκευσε τις τιμές των iteration variables 5. Τιμές των iteration variables = κατά παραγγελία jackpot Μου φαίνεται απόλυτα εφικτό για τις σημερινές δυνατότητες των desktop PCs και υποπτεύομαι ότι μπορεί να μην είναι καν βέλτιστος (memory-wise και/ή speed-wise) τρόπος λύσης. Ναι ειχα ξεχασει το προβλημα εχει πρακτικη λυση για τα Ελληνικα παιχνιδια οταν ο αριθμος των νουμερων που ζηταμε, ειναι ισος με τον αριθμο των κληρωθεντων νουμερων(5+1=5+1 στην προκειμενη περιπτωση). Αν δεν ειναι ισος(πχ ΚΙΝΟ) και ζηταμε πχ να πιασουμε 11 αριθμους και κληρωνονται 20, τοτε η πρακτικοτητα του αλγοριθμου που εδωσες(και βασικα με ελαφρα τροποποιηση ειχα δει στο παρελθον) παει περιπατο. Σε μια Αμερικανικη εκδοση του Λοττο ο αλγοριθμος που εδωσες δεν ηταν πρακτικος. Επισης αυτο που λες για 440 ΜΒ περιπου το μεγεθος του πινακα ισως ειναι λαθος. Νομιζω καθε στοιχειο του πινακα αποθηκευεται σε 4 bytes (στην C πχ διορθωσε με αν κανω λαθος) οποτε συνολικα η μνημη που πρεπει να δεσμευσουμε απο την RΑΜ ειναι περιπου 14.5 GB για την αποθηκευση του πινακα. Οχι οτι και αυτο ειναι μεγαλο προβλημα βεβαια στην σημερινη εποχη. Θα προσπαθησω να βρω την εφαρμογη του αλγοριθμου που εδωσες και την αναλυση της στο αρθρο που την ειχα πρωτοδει για να δω τον βαθμο πολυπλοκοτητα της(Ο(n)).
PCharon Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Επισης αυτο που λες για 440 ΜΒ περιπου το μεγεθος του πινακα ισως ειναι λαθος. Βασικά οι τύποι boolean είναι 1 byte, οπότε θα χρειαστεί 3,5 GB μνήμης. Αλλά μπορείς να το κάνεις με bitfields, οπότε θα βάλει τη πληροφορία ανά bit και βγαίνει όντως κάτι λιγότερο από 440ΜΒ. Πρέπει να μη μπερδεύουμε όμως τα παιχνίδια πραγματικής κληρωτίδας με το ΚΙΝΟ, άλλο το ένα, άλλο το άλλο όταν η κουβέντα αφορά "στήσιμο". Άλλο και τα ξένα παιχνίδια, μη τα κάνετε όλα αχταρμά, είναι που είναι σόι η κουβέντα από μόνη της...
parsifal Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Ναι δεν εκφραστηκα σωστα. Πληρη λυση οταν ελεγα εννοουσα πολυωνυμικου χρονου λυση. Αλγοριθμος με πολυωνυμικο χρονο, σε σχεση με το input(τον αριθμο των νουμερων), λυσης. Και φυσικα η λυση που εδωσες ειναι μη-πολυωνυμικου χρονου λυση. Χρονικα πρακτικη βεβαια στην αναζητηση εξαδων επιτυχιας οταν κληρωνονται εξαδες. Ναι ειχα ξεχασει το προβλημα εχει πρακτικη λυση για τα Ελληνικα παιχνιδια οταν ο αριθμος των νουμερων που ζηταμε, ειναι ισος με τον αριθμο των κληρωθεντων νουμερων(5+1=5+1 στην προκειμενη περιπτωση). Αν δεν ειναι ισος(πχ ΚΙΝΟ) και ζηταμε πχ να πιασουμε 11 αριθμους και κληρωνονται 20, τοτε η πρακτικοτητα του αλγοριθμου που εδωσες(και βασικα με ελαφρα τροποποιηση ειχα δει στο παρελθον) παει περιπατο. Σε μια Αμερικανικη εκδοση του Λοττο ο αλγοριθμος που εδωσες δεν ηταν πρακτικος. Επισης αυτο που λες για 440 ΜΒ περιπου το μεγεθος του πινακα ισως ειναι λαθος. Νομιζω καθε στοιχειο του πινακα αποθηκευεται σε 4 bytes (στην C πχ διορθωσε με αν κανω λαθος) οποτε συνολικα η μνημη που πρεπει να δεσμευσουμε απο την RΑΜ ειναι περιπου 14.5 GB για την αποθηκευση του πινακα. Οχι οτι και αυτο ειναι μεγαλο προβλημα βεβαια στην σημερινη εποχη. Θα προσπαθησω να βρω την εφαρμογη του αλγοριθμου που εδωσες και την αναλυση της στο αρθρο που την ειχα πρωτοδει για να δω τον βαθμο πολυπλοκοτητα της(Ο(n)). Με το ΚΙΝΟ δεν ξέρω τί συμβαίνει, αλλά ο αλγόριθμος που παράθεσα λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο (οι κανόνες είναι όμοιοι) για το ΤΖΟΚΕΡ και το ΛΟΤΤΟ. Επίσης, ο αλγόριθμος φυσικά και είναι πολυωνυμικού χρόνου. Το πρόβλημα που λύνει ο αλγόριθμος δήλωσα εξαρχής ότι είναι να βρεθεί στήλη που να μην έχει παιχτεί από κανέναν πελάτη του ΟΠΑΠ για την τρέχουσα κλήρωση του ΤΖΟΚΕΡ. Και σε αυτό το πρόβλημα, η μεταβλητή εισόδου δεν είναι το πόσοι αριθμοί περιέχονται σε μία στήλη. Έτσι σε βόλεψε, για να κάνεις τον καμπόσο στον συμφορουμίτη. Αυτό, με τα δεδομένα του προβλήματος είναι σταθερό: 5 αριθμοί στο διάστημα [1, 45] και ένας ακόμη στο διάστημα [1, 20]. Η μεταβλητή εισόδου είναι το πόσες στήλες θα παιχτούν. Αυτό είναι που δεν ξέρουμε εκ των προτέρων για κάθε κλήρωση. Για τη μνήμη, έχεις περίπου δίκιο όσον αφορά τη C: Για τον πίνακα μπορείς να υλοποιήσεις μη αυτόματη διαδικασία addressing, οπότε έχεις το ελεύθερο να τον κάνεις π.χ. μονοδιάστατο τύπου char και σε κάθε κελί=byte να αποθηκεύεις/ανακτάς πληροφορία bit προς bit με τη βοήθεια bitwise operations. edit: α, με πρόλαβε ο PCharon...
jason_rethymno Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Δημοσ. 18 Απριλίου 2011 Oσο θες πινεις??.. οτιδηποτε ποτο? Θελει επισημο ενδυμα? Ναι οτι θες κ οσο θές με 6 € . Αλλά πρέπει να είσαι πάνω από 23 ετων. Υπάρχει κώδικας ενδυμασίας .Και λέει απο τι θυμάμαι.. δε πρέπει να φοράς αμάνικες μπλούζες,παντόφλες ,σαγιοναρες κοντό παντελόνι.Μη φανταστείς οτι πρέπει να φοράς τίποτα πουκάμισα -κουστούμια -γραβάτα.Αυτά που ανέφερα δε πρέπει να φοράς.
AnOldFriend Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Επίσης, ο αλγόριθμος φυσικά και είναι πολυωνυμικού χρόνου. Το πρόβλημα που λύνει ο αλγόριθμος δήλωσα εξαρχής ότι είναι να βρεθεί στήλη που να μην έχει παιχτεί από κανέναν πελάτη του ΟΠΑΠ για την τρέχουσα κλήρωση του ΤΖΟΚΕΡ. Και σε αυτό το πρόβλημα, η μεταβλητή εισόδου δεν είναι το πόσοι αριθμοί περιέχονται σε μία στήλη. Έτσι σε βόλεψε, για να κάνεις τον καμπόσο στον συμφορουμίτη. Αυτό, με τα δεδομένα του προβλήματος είναι σταθερό: 5 αριθμοί στο διάστημα [1, 45] και ένας ακόμη στο διάστημα [1, 20]. Η μεταβλητή εισόδου είναι το πόσες στήλες θα παιχτούν. Αυτό είναι που δεν ξέρουμε εκ των προτέρων για κάθε κλήρωση. :fear: Εσυ απλως υπερ-εξειδικευεις το προβλημα στο ΛΟΤΤΟ και στο ΤΖΟΚΕΡ του ΟΠΑΠ. Δεν εχει κανενα νοημα να παρεις ως μεταβλητη εισοδου το ποσες στηλες θα παιχτουν. Το παιρνεις διοτι θελεις να κανεις τον καμποσο σε εμενα. Ασε που αν ζηταμε να βρουμε τα 5αρια και οχι τα 5+1 η μεθοδος που εδωσες θελει τροποποιηση ή ακομα χειροτερα αν ζηταμε τα 4+1 η μεθοδος σου παυει να λειτουργει. Τωρα βεβαια εσυ θα ξαναπεις οτι ζηταμε μονο τα 5+1 αλλά ειπα ηδη οτι εγω το αντιμετωπιζω συνολικα το προβλημα(παιχνιδι λοττο γενικα, και αριθμοι που ζηταμε οχι απαραιτητα ισοι με τους αριθμους που κληρωνονται) και οχι στην υπερειδικη περιπτωση που παιρνεις. Για την υπερειδικη περιπτωση που παιρνεις εχεις δικιο αλλά δεν μιλουσα για αυτο.
parsifal Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δεν εχει κανενα νοημα να παρεις ως μεταβλητη εισοδου το ποσες στηλες θα παιχτουν. Το παιρνεις διοτι θελεις να κανεις τον καμποσο σε εμενα. Ή γιατί απλά προσέχω τί γράφουν τα υπόλοιπα μέλη και τί κουβεντιάζεται, σε αντίθεση με σένα. Απόδειξη: Ο συμφορουμίτης έγραψε το παρακάτω πολύ συγκεκριμένο Η κλήρωση γίνεται μισή ώρα μετά έτσι ώστε να έχουν περιθώριο να βρουν ποια τυχερή εξάδα ΔΕΝ έχει παιχτεί και να φτιάξουν τα μπαλάκια κατάλληλα. Και μην μου πει κάποιος ότι δεν γίνεται να τα φτιάξουν εν έτη 2011... κι εσύ στη συνέχεια του απάντησες με απαράδεκτου ύφους μήνυμα που διαγράφηκε, αναδιατύπωσες για να σου επιτραπεί το νέο (αλλά σε επιθετικό τόνο πάλι, μην χάσεις) μήνυμα και για να δικαιολογήσεις το επιθετικό σου μήνυμα, προχώρησες σε ένα κατεβατό εντυπωσιασμού περί Θεωρίας Υπολογισμού και το κατά πόσο εφικτό είναι να υπολογισθεί στήλη που αν κληρωθεί θα εξασφαλίζει μηδενικό αριθμό επιτυχιών και διανεμόμενων κερδών. Όχι μόνο στο Τζόκερ αλλά στη γενική περίπτωση παιχνιδιού λοτταρίας με n αριθμούς ανά στήλη. Λες και αυτό εννοούσε ο chill. Μήπως εσύ υπεργενίκευσες λοιπόν και δεν υπερεξειδίκευσα εγώ;
AnOldFriend Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Ή γιατί απλά προσέχω τί γράφουν τα υπόλοιπα μέλη και τί κουβεντιάζεται, σε αντίθεση με σένα. Απόδειξη: Ο συμφορουμίτης έγραψε το παρακάτω πολύ συγκεκριμένο κι εσύ στη συνέχεια του απάντησες με απαράδεκτου ύφους μήνυμα που διαγράφηκε, Δεν διαγραφηκε(αυτο που λες).
parsifal Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δεν διαγραφηκε(αυτο που λες). Καλώς. Παραδίνομαι στο ψυχεδελικόν της απάντησής σου.
aristos12 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 κυριοι,τα πραγματα ειναι απλα,στο λοττο-τζοκερ που γινονται ζωντανα οι κληρωσεις στην tv πιστευω η θελω να πιστευω οτι ειναι αδυνατον να γινει[ στημενη κληρωση ] ,το μονο που μπορει να κανει ο οπαπ ειναι να βγαλει π.χ. αντι για 2 δελτια κερδισμενα που οντως κερδισαν, αλλα 1 η 2 δελτια δηθεν παικτων...ωστε τα κερδη να μοιραστουν αντι σε 2 δελτια σε 3 η σε 4 δελτια-ατομα ,σε αυτο ποιος μπορει να τους ελεγξει ??? μαλλον κανεις ......οσο για τις [ κρυφες κληρωσεις ] kino-extra3-extra5 ποιος ξερει εκει τι γινεται...σημερα με την φτωχεια-ανεργια κλπ ο ελληνας πονταρει πολλυ στην θεα τυχη .η ελπιδα πεθαινει παντα τελευταια .....η οσο ζω ελπιζω ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.