TheELF Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Καλά, τραγούδα εσύ. Ναι ρε μεγάλε, όσο και να χτυπάς τον κώλο σου κάτω η ΕΕ λέει ότι καλύπτεσαι για 2 χρόνια. Σου το λέει και με παραδειγματάκι για να το καταλάβεις αν είσαι περιορισμένης αντίληψης. Άμα δε σου αρέσει, τα παράπονά σου στον κύριο Μπάρόζο. Σταμάτα να τρολάρεις αυτό το θέμα, μας τα χεις κάνει τσουρέκια. Ο κοσμάκης την πατάει όταν δε διεκδικεί τα δικαιώματά του και δίνει πάτημα στις εταιρίες και τα μαγαζιά να παρανομούν. Έλεος που το παίζεις ρομπέν των δασών υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχουν δικαιώματα που είναι νομοθετημένα. Η ίδια συζήτηση γίνεται σε όλη την ευρώπη, όπου τα μαγαζιά ακολουθούν παρόμοιες τακτικές. Link για όποιον ενδιαφέρεται. Εσύ μάλλον μαγαζάκι έχεις, δε με ενδιαφέρει τι θα γράψεις για να συνεχίσεις το τρολινγκ. Knock yourself out Τραγούδα και εσύ ποιο δυνατά Άρθρο 554 Παραγραφή Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά. Αυτό το άρθρο είναι άσχετο με την εγγύηση,σου δίνει την δυνατότητα να ζητήσεις αλλαγή σε κάποιο υλικό όπου σε κοροϊδέψανε ή που δεν είδες κάποιο ελάττωμα από την αρχή π.χ. αγόρασες ddr3 μνήμη και στους 23μήνες καταλαβαίνεις ότι είναι μόνο ddr2,έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις αλλαγή.
Spyros7 Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Λάθος. Τα λινκ απο τη σελίδα της κομισιόν τα έβαλα για κάποιο λόγο. Δες τα.
runner69 Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Αυτό το άρθρο είναι άσχετο με την εγγύηση,σου δίνει την δυνατότητα να ζητήσεις αλλαγή σε κάποιο υλικό όπου σε κοροϊδέψανε ή που δεν είδες κάποιο ελάττωμα από την αρχή π.χ. αγόρασες ddr3 μνήμη και στους 23μήνες καταλαβαίνεις ότι είναι μόνο ddr2,έχεις το δικαίωμα να ζητήσεις αλλαγή. αστο μην παιδευεσαι, οσες φορες και να του το πουν δεν υπαρχει περιπτωση να το καταλαβει http://www.insomnia.gr/topic/258847-2-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CF%83%CE%B7-%CF%85%CF%80%CE%BF%CF%87%CF%81%CE%B5%CF%89%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AC-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CE%B7%CE%BB%CE%B5%CE%BA%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%ACyeah-rig/
telegamesvg Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Το Πλαισιο πλεον στοχευει σε προιοντα υψηλης τεχνολογιας οπως τοστιερες,καφετιερες και βραστηρες. Δεν εχει χρονο να ασχοληθει με τα RMA.
TheELF Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 Δημοσ. 7 Μαΐου 2011 European Commission speaking αλλά ποιος τους ακούει. Directive 1999/44/EC Ιts main element is that the seller has to guarantee the conformity of the goods with the contract for a period of two years after the delivery of the goods. Certain standards exist for assessing when conformity can be assumed and when not. Αυτό το guarantee the conformity στα ελληνικά: Στο άρθρο 2 γίνεται προσέγγιση των εθνικών νομοθεσιών σχετικά με τη μη συμμόρφωση τωναγαθών με τους όρους της σύμβασης. Ο πωλητής πρέπει να παραδίδει στον καταναλωτή αγαθά που είναι σύμφωνα προς τους όρους της σύμβασης πώλησης (άρθρο 2 παράγραφος 1). Αυτό είναι που εξασφαλίζεται για δυο χρόνια η μη συμμόρφωση των αγαθών με τους όρους της σύμβασης.
tsakirtas Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 26 Μαΐου 2011 επαναφέρω το θέμα μιας που σήμερα έληξε οριστικά.Τους είχα τηληφωνήσει πριν 10 μέρες και μου είπαν οτι ακόμα ανέμεναν απάντηση προχθές με κάλεσε ο τεχνηκός στο τηλέφωνο και μου είπε για πιστωτικό στη αρχική αξία των μνημών.Σήμερα παρέλαβα το πιστωτικό 218,99και επέστρεψα τις μνήμες αντικατάστασης.Αυτά (αν θέλετε σας το σκανάρω)
vaggelisp7406 Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 επαναφέρω το θέμα μιας που σήμερα έληξε οριστικά.Τους είχα τηληφωνήσει πριν 10 μέρες και μου είπαν οτι ακόμα ανέμεναν απάντηση προχθές με κάλεσε ο τεχνηκός στο τηλέφωνο και μου είπε για πιστωτικό στη αρχική αξία των μνημών.Σήμερα παρέλαβα το πιστωτικό 218,99και επέστρεψα τις μνήμες αντικατάστασης.Αυτά (αν θέλετε σας το σκανάρω) Ξερεις γιατι ξεμπερδεψες ε? Γιατι σ εκοψαν πιστωτικο μεν αλλα για παραγγειλε κατι..Να δεις αν στο φερουν..Θα περιμενεις κανενα μηνα και λιγο λεω...
tsakirtas Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 Μέλος Δημοσ. 27 Μαΐου 2011 Γενικά το οτι ήταν τιμολόγιο στην εταιρεία πιστεύω αυτό εν-τελει βοήθησε +ομιιλία με τα κεντρικά οπου εξέφρασα την δυσαρέσκεια,ήρεμα και ρώτησα για το αυτονόητο θέμα της εγγύησης.Το θέμα είναι οτι ο ίδιος ο πρώτος διευθυντής που στην αρχή μου έλεγε τα δικά του αυτός σήμερα δεν έβγαλε κιχ,και πραγματικά μου ήρθε να του την πω.Το θέμα είναι οτι αν απο την αρχή μου τις είχε αλλάξει χωρίς να του το πω,κάλυπτε δηλαδή την εγγύηση ως όφειλε με μνήμες των 50ευρώ θα το δεχόμουν΄.Τώρα αν δεν θέλουν να πουλήσουν ξανά ας μην πουλήσουν,ούτως η άλλως και οταν πρόκειται για αποστολή προιόντων πληρώνω μετρητά,εφόσον δεν τα στείλουν στην ώρα τους θα προβώ σε αγορά και θα τα πάρουν όπως πίσω οταν αποφασίσουν να τα στείλουν,αν και δεν νομίζω να έχω πρόβλημα. Γενικά το ανέφερα τώρα το πιστωτικό για να διευκρινστεί το τι γίνεται (και σε περιπτώσεις μετά 4χρόνων αγοράς όταν δεν υπάρχει αντίστοιχω προιόν σε χαρακτηριστικά).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.