Προς το περιεχόμενο

Πρέπει ή όχι να καλύψει την εγγύηση το πλαίσιο?


tsakirtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ισως να μην το εγραψα ξεκαθαρα. Σε αυτο που διαφωνω ειναι οτι τα αρθρα 540 κλπ που γραφει παραπανω ο kage μιλανε για το οτι το προϊον δεν έχει προβλήματα από το εργοστάσιο, οχι για το οτι θα δουλέψει τουλάχιστον όσα χρόνια ισχυει η εγγύηση. Για το δευτερο μιλανε σε επομενα αρθρα. Ας μην σταθουμε στα ονοματα. Η ουσια ειναι οτι ειναι διαφορετικα μεταξυ τους.

 

«Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του:

 

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες

2. να μειώσει το τίμημα

3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

 

Για εγγύηση μιλάνε αυτά τα πράγματα,αυτό το πράγμα είναι η εγγύηση,αυτές της τρις επιλογές έχεις σαν καταναλωτής, εννοείτε ότι τα μαγαζιά θα σε πιέσουν προς στο 2. ενώ οι πελάτες προς το 1. ο κάθε ένας για το συμφέρον του.

 

αυτα ειναι δικαιωματα του καταναλωτη, οχι του πωλητη. Δηλαδη το 2 που μιλαει για μειωση του τιμηματος εννοει να πεις στον πωλητη οτι "οκ δεν με πειραζει ιδιαιτερα το ελαττωμα που εχει, θα κρατησω το προιον αλλα θα μειωσουμε την αξια του και θα μου επιστρεψεις καποια χρηματα." Δεν εχει σχεση με αυτο που λες. Αυτα ομως παντα για περιπτωσεις προιοντων που ηταν προβληματικα απο το ραφι του καταστηματος. Οχι για προιοντα που λειτουργουσαν και μετα απο καποια χρονια χαλασαν. Εκει κοιτας την εγγυηση που σου εδωσαν για το τι ισχυει.

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Σε αυτο που διαφωνω ειναι οτι τα αρθρα 540 κλπ που γραφει παραπανω ο kage μιλανε για το οτι το προϊον δεν έχει προβλήματα από το εργοστάσιο

Μα,μόνο σε αυτήν την περίπτωση έχεις δικαίωμα στην εγγύηση,όπως είπα και πριν διάβασε οποιαδήποτε εγγύηση και θα δεις στους όρους ότι αποκλείονται όλοι οι λόγοι εκτός από το να χαλάσει από μόνο του,δηλαδή ότι είχε εξ'αρχής κάποιο πρόβλημα.

 

αυτα ειναι δικαιωματα του καταναλωτη, οχι του πωλητη.

Οι νόμοι μιλάνε για την σχέση μεταξύ των δύο και αφορούν και της δύο μεριές.

Εννοείτε και συμφωνώ ότι οι πωλητές προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την άγνοια του αγοραστή όπως και εμείς τους εκμεταλλευόμαστε πολλές φορές δίνοντας τους πίσω κάτι που χαλάσαμε εσκεμμένα.

 

Οχι για προιοντα που λειτουργουσαν και μετα απο καποια χρονια χαλασαν. Εκει κοιτας την εγγυηση που σου εδωσαν για το τι ισχυει.

Ε, έδωσα πριν λίνκ για την εγγύηση(lifetime) της Kingston,διάβασες τι λέει;

Ουσιαστικά τους δίνει το δικαίωμα να σου αλλάξουν την μνήμη μόνο αν γουστάρουν αυτοί.

Δημοσ.

Μα,μόνο σε αυτήν την περίπτωση έχεις δικαίωμα στην εγγύηση,όπως είπα και πριν διάβασε οποιαδήποτε εγγύηση και θα δεις στους όρους ότι αποκλείονται όλοι οι λόγοι εκτός από το να χαλάσει από μόνο του,δηλαδή ότι είχε εξ'αρχής κάποιο πρόβλημα.

 

μα αν χαλασει μονο του, που ειναι και ο ορος της εγγυησης οπως πολυ σωστα λες για να στο αλλαξουν, δεν σημαινει οτι ειχε εξαρχης προβλημα. ;)

 

Οι νόμοι μιλάνε για την σχέση μεταξύ των δύο και αφορούν και της δύο μεριές.

Εννοείτε και συμφωνώ ότι οι πωλητές προσπαθούν να εκμεταλλευτούν την άγνοια του αγοραστή όπως και εμείς τους εκμεταλλευόμαστε πολλές φορές δίνοντας τους πίσω κάτι που χαλάσαμε εσκεμμένα.

 

συμφωνω απολυτα. Απλα το 2 που παραθεσες παραπανω περι μειωσης τιμηματος ειναι κατι που μπορει να ζητασει ο καταναλωτης και ειναι υπερ του. Δεν το θελει αυτο ο πωλητης.

 

Ε, έδωσα πριν λίνκ για την εγγύηση(lifetime) της Kingston,διάβασες τι λέει;

Ουσιαστικά τους δίνει το δικαίωμα να σου αλλάξουν την μνήμη μόνο αν γουστάρουν αυτοί.

 

δεν διαβασα το link αλλα μονο το κομμματι που παρεθεσες. Το τι εγγυηση σου δινει η καθε εταιρεια εξαρταται απο αυτην. Το αν θα την δεχτουμε εμεις αγοραζοντας το προιον εξαρταται απο εμας. Αν δεν μας καλυπτουν παμε σε αλλες παραλιες.

Δημοσ.

Εδω και μερικους μηνες 3 γνωστοι μου ειχαν προβλημα με σκληρους δισκους που αγορασαν απο Πλαισιο(Samsung) που χαλασαν εντος εγγυησης.Σε καθε περιπτωση επειδη τα ιδια μοντελα Samsung δεν υπηρχαν, τους εδωσαν 2 επιλογες.Η να δεχτουν Western Digital εφαμιλλων επιδοσεων, η να δεχτουν πιστωτικο 35 ευρω λιγοτερο απο οτι τους ειχαν αγορασει πριν απο περιπου 8 μηνες. Αυτο γιατι στο μεσοδιαστημα ειχαν πεσει οι τιμες των εν λογω Samsung.

 

Οι φιλοι μου αυτοι δεχτηκαν τους Western Digital αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναπατησουν ποδι σε κανενα υποκαταστημα του Πλαισιου.

 

Στην Γερμανια που εχω φιλους που ζουν εκει,τα καταστηματα για PC, εχουν μεχρι και SDRAM για να καλυπτουν εγγυησεις παλιου hardware.Εχουν δηλαδη παλιο hardware στοκ για να καλυπτουν τις υποχρεωσεις τους προς τον πελατη αλλα και για να του παρεχουν service.

Δημοσ.

μα αν χαλασει μονο του, που ειναι και ο ορος της εγγυησης οπως πολυ σωστα λες για να στο αλλαξουν, δεν σημαινει οτι ειχε εξαρχης προβλημα. ;)

Πριν είπες αυτά:

Αυτα ομως παντα για περιπτωσεις προιοντων που ηταν προβληματικα απο το ραφι του καταστηματος. Οχι για προιοντα που λειτουργουσαν και μετα απο καποια χρονια χαλασαν. Εκει κοιτας την εγγυηση που σου εδωσαν για το τι ισχυει.

 

Αυτό που ισχύ είναι ότι πρέπει να παραδεχτούν ότι είναι δικό τους πρόβλημα(αφού εσύ δεν έχεις κανένα τρόπο να αποδείξεις ότι δεν φταις εσύ που χάλασε)για να το αλλάξουν,99% στο αλλάζουν για να έχουν καθαρό το κούτελό τους,μιλάω για της κατασκευάστριες τώρα όχι για πλαίσια κ.τ.λ.

 

Μπορεί ένα προϊών να έχει από την αρχή,από το εργοστάσιο ένα ή περισσότερα υλικά με μικροπροβλήματα π.χ. πυκνωτές που δεν είναι 100% εν'τάξη αυτό το προϊών μπορεί να δουλέψει αρκετά χρόνια και να χαλάσει όταν παραδώσει τελικά πνεύμα ο πυκνωτής ή το όποιο άλλο υλικό.

Για αυτό και όλες οι σελίδες hardware σου προτείνουν να κάνεις burn-in test στης πρώτες μέρες,για να εμφανιστούν τυχόν προβλήματα όσο γίνεται ποιο γρήγορα.

 

συμφωνω απολυτα. Απλα το 2 που παραθεσες παραπανω περι μειωσης τιμηματος ειναι κατι που μπορει να ζητασει ο καταναλωτης και ειναι υπερ του. Δεν το θελει αυτο ο πωλητης.

Σίγουρα για όφελος του αγοραστή έχει γίνει,για αυτό πριν λέω και εκμετάλλευση,αν δεχτής τα χρήματα που σου προσφέρουν ουσιαστικά δέχεσαι την μύωση και παραιτείσαι από άλλα δικαιώματα,και εγώ αν ήμουν πλαίσιο αυτό θα έκανα αφού συμφέρει 1000% των πωλητή.

Αυτό λένε και όλοι εδώ μέσα,μην τυχόν δεχτείς τα λεφτά,αλλά επέμενε για αλλαγή,απλά νομικά το πλαίσιο είναι καλυμμένο με αυτό που κάνει.

 

δεν διαβασα το link αλλα μονο το κομμματι που παρεθεσες. Το τι εγγυηση σου δινει η καθε εταιρεια εξαρταται απο αυτην. Το αν θα την δεχτουμε εμεις αγοραζοντας το προιον εξαρταται απο εμας. Αν δεν μας καλυπτουν παμε σε αλλες παραλιες.

Όλες μα όλες οι εγγυήσης έχουν αυτούς τους όρους,από την φραπεδιέρα μέχρι αμάξι πολυτελείας,αν ευθύνεται ο οποιοσδήποτε εξωτερικώς παράγοντας δεν δικαιούσαι την εγγύηση.

Οπότε δεν έχεις να πας αλλού,αν θες να έχεις κάτι αναγκαστικά θα το δεχτείς,αφού δεν θα βρεις πουθενά εταιρία με διαφορετικούς όρους.

Δημοσ.

Εδω και μερικους μηνες 3 γνωστοι μου ειχαν προβλημα με σκληρους δισκους που αγορασαν απο Πλαισιο(Samsung) που χαλασαν εντος εγγυησης.Σε καθε περιπτωση επειδη τα ιδια μοντελα Samsung δεν υπηρχαν, τους εδωσαν 2 επιλογες.Η να δεχτουν Western Digital εφαμιλλων επιδοσεων, η να δεχτουν πιστωτικο 35 ευρω λιγοτερο απο οτι τους ειχαν αγορασει πριν απο περιπου 8 μηνες. Αυτο γιατι στο μεσοδιαστημα ειχαν πεσει οι τιμες των εν λογω Samsung.

 

Οι φιλοι μου αυτοι δεχτηκαν τους Western Digital αλλα δεν υπαρχει περιπτωση να ξαναπατησουν ποδι σε κανενα υποκαταστημα του Πλαισιου.

[...]

Χα. Κάνε μας 4. Έχεις ιδέα αν τους προσέφεραν κάποιον green δίσκο; Σε μένα ήταν ένας Samsung 1TB @7200rpm. Μου προσέφεραν έναν WD Green 1TB, δε δέχτηκα, μετά από ιστορία και νεύρα φτάσαμε στον WD Blue 1TB, τα πήρα με τα 35€, κι άλλα νεύρα και τελικά πήρα τον WD και τους αποχαιρέτισα. Από μ@λ@κία και τα νεύρα μου έφυγα νομίζοντας ότι πήρα τον blue. Τελικά την άλλη μέρα είδα πως ήταν ο green. Φυσικά δεν πήγα πίσω.

Δημοσ.

Χα. Κάνε μας 4. Έχεις ιδέα αν τους προσέφεραν κάποιον green δίσκο; Σε μένα ήταν ένας Samsung 1TB @7200rpm. Μου προσέφεραν έναν WD Green 1TB, δε δέχτηκα, μετά από ιστορία και νεύρα φτάσαμε στον WD Blue 1TB, τα πήρα με τα 35€, κι άλλα νεύρα και τελικά πήρα τον WD και τους αποχαιρέτισα. Από μ@λ@κία και τα νεύρα μου έφυγα νομίζοντας ότι πήρα τον blue. Τελικά την άλλη μέρα είδα πως ήταν ο green. Φυσικά δεν πήγα πίσω.

 

Ναι ειχαν το θρασσος να τους προτεινουν green αλλα επειδη ηταν γνωστες απαιτησαν Black ,δηλαδη εφαμιλλων επιδοσεων.Εχω την εντυπωση οτι οι green ηταν καταναλωτικη αποτυχια σχετικα.

 

Παρεπιπτοντως επειδη το ανεφερες και εσυ για τους Samsung, χτυπησαν πολλοι δισκοι σε αρκετο κοσμο,οποτε εγω πια δεν τους προτεινω.

Δημοσ.

Ναι ειχαν το θρασσος να τους προτεινουν green αλλα επειδη ηταν γνωστες απαιτησαν Black ,δηλαδη εφαμιλλων επιδοσεων.Εχω την εντυπωση οτι οι green ηταν καταναλωτικη αποτυχια σχετικα.

 

Παρεπιπτοντως επειδη το ανεφερες και εσυ για τους Samsung, χτυπησαν πολλοι δισκοι σε αρκετο κοσμο,οποτε εγω πια δεν τους προτεινω.

 

 

Εγώ δυστυχώς έτυχα σε «γνώστη» manager που με ενημέρωσε ότι ο green @5400 ήταν καλύτερος απ τον παλιό μου @7200 επειδή είχε 64MB cache ενώ ο παλιός 32MB. Μπροστά σε τέτοια επιχειρηματολογία τα χασα και του πα ότι έχει δίκιο.

 

Μέσα σε ~15 χρόνια είναι ο πρώτος, μέσα σε δεκάδες, δίσκος που μου πέταξε bad sectors (1-2 για να μαι ακριβής) που στην πορεία αυξήθηκαν στον απαραίτητο για RMA αριθμό.

 

 

Δημοσ.

πολυ κρίμα αυτά που ακούω για το πλαίσιο.

Παντα έδινα το 10ρικο 20ρικο πολλές φορές παραπάνω λόγω rma.

αν άρχισε και το πλαίσιο τις μαγκιές τι να πω κρίμα.

Το χειρότερο είναι ότι στα ελληνικά φορά βλέπουμε συνέχεια τέτοια θεματα με εγγυήσεις και οτι το μαγαζί δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που λεει.

Απο περιέργεια και συγνώμη για το offtopic έχετε δει σε site του εξωτερικού τόσα συχνά προβλήματα?

αν καποιος ειναι φοιτητής η μονιμος κατοικος εξωτερικού μπορεί να μας πει πως περιπου ειναι η κατάσταση εκει?

Δημοσ.

πολυ κρίμα αυτά που ακούω για το πλαίσιο.

Παντα έδινα το 10ρικο 20ρικο πολλές φορές παραπάνω λόγω rma.

αν άρχισε και το πλαίσιο τις μαγκιές τι να πω κρίμα.

Το χειρότερο είναι ότι στα ελληνικά φορά βλέπουμε συνέχεια τέτοια θεματα με εγγυήσεις και οτι το μαγαζί δεν ανταποκρίνεται σε αυτά που λεει.

Απο περιέργεια και συγνώμη για το offtopic έχετε δει σε site του εξωτερικού τόσα συχνά προβλήματα?

αν καποιος ειναι φοιτητής η μονιμος κατοικος εξωτερικού μπορεί να μας πει πως περιπου ειναι η κατάσταση εκει?

 

Εχω φιλους Αμερικη,Βρεττανια ,Γερμανια.Κανενα προβλημα ,απολυτη καλυψη χωρις συζητηση.Αυτα που αντιμετωπιζουμε εμεις εδω,περα απο τα υπερτιμολογημενα προιοντα,ειναι ανηκουστα.Εγω, αν και θα ηθελα να ενισχυσω την Ελληνικη αγορα(οταν τα καταστηματα ειναι σωστα)προσανατολιζομαι να αγοραζω μονιμα απο εξωτερικο απο δω και μπρος.

Δημοσ.

Πριν είπες αυτά:

 

 

Αυτό που ισχύ είναι ότι πρέπει να παραδεχτούν ότι είναι δικό τους πρόβλημα(αφού εσύ δεν έχεις κανένα τρόπο να αποδείξεις ότι δεν φταις εσύ που χάλασε)για να το αλλάξουν,99% στο αλλάζουν για να έχουν καθαρό το κούτελό τους,μιλάω για της κατασκευάστριες τώρα όχι για πλαίσια κ.τ.λ.

 

Μπορεί ένα προϊών να έχει από την αρχή,από το εργοστάσιο ένα ή περισσότερα υλικά με μικροπροβλήματα π.χ. πυκνωτές που δεν είναι 100% εν'τάξη αυτό το προϊών μπορεί να δουλέψει αρκετά χρόνια και να χαλάσει όταν παραδώσει τελικά πνεύμα ο πυκνωτής ή το όποιο άλλο υλικό.

Για αυτό και όλες οι σελίδες hardware σου προτείνουν να κάνεις burn-in test στης πρώτες μέρες,για να εμφανιστούν τυχόν προβλήματα όσο γίνεται ποιο γρήγορα.

 

 

Ακριβώς!

Για να ξεκαθαρίσει το θέμα για το ποιο είναι το πνεύμα της οδηγίας της ΕΕ το οποίο έχει υποτίθεται μεταφερθεί στον αστικό κώδικα δείτε τι λέει η ίδια η ευρωπαϊκή επιτροπή στην σελίδα της

Link

Το παράδειγμα που έχει στη σελ. 7 του pdf με τον ούγγρο που του χαλάει το πλυντήριο στους 13 μήνες είναι χαρακτηριστικό.

In this case, Viktor’s rights as an EU consumer are not being respected by the Hungarian representative of themanufacturer. The fact is that a two year guarantee applies for the sale of all consummer goods anywhere in the EU (Directive 1999/44/EC).

Όσο για το γιατί μεταφέρεται η ευθύνη στον πωλητή λένε περισσότερα εδώ

Link

όπου υπάρχει και η έκθεση σχετικά με την ενσωμάτωση της οδηγίας στις νομοθεσίες των κρατών, η οποία κρίνει ότι στην ελλάδα το συγκεκριμένο άρθρο έχει μεταφερθεί σωστά.

 

Εν ολίγοις, για ότι χαλάσει εντός 2 χρόνων (εκτός εξαιρέσεων που αναφέρονται στο νόμο ξεκάθαρα) έχουμε τα δικαιώματα που αναφέρθηκαν παραπάνω, αλλά σε περίπτωση διαφωνίας δυστυχώς πρέπει να το πάμε δικαστικά. Κομισιόν speaking.

Δημοσ.

καμία εξέλιξη ακόμα,μένω με το κιτάκι των 4 και περιμένω να μου φέρουν τις ίδιες.

Σκέφτομαι απο βδομάδα να τους ενοχλήσω μιας που το τιμολόγιο για τις μνήμες αντικατάστασης αναφέρει για το ποσό "ελεύθερο για 15 μέρες".Όταν έχω εξέλιξη της υπόθεσης θα ενημερώσω εννοείται το θέμα.

 

φαντάζομαι θα τις έστειλαν μόνοι τους στην ταιβάν για αντικατάσταση.

(Έχω το χαρτί πάντως που λέει προίον σε εγγύηση -πλέον-)

Δημοσ.

Ακριβώς!

Για να ξεκαθαρίσει το θέμα για το ποιο είναι το πνεύμα της οδηγίας της ΕΕ το οποίο έχει υποτίθεται μεταφερθεί στον αστικό κώδικα δείτε τι λέει η ίδια η ευρωπαϊκή επιτροπή στην σελίδα της

Link

Το παράδειγμα που έχει στη σελ. 7 του pdf με τον ούγγρο που του χαλάει το πλυντήριο στους 13 μήνες είναι χαρακτηριστικό.

 

υπαρχει και στα ελληνικα. Στο δικαστηριο να παρεις αυτο το φυλλαδιο να τους δωσεις για να κερδισεις την υποθεση...

 

http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/index_el.htm

 

Εν ολίγοις, για ότι χαλάσει εντός 2 χρόνων (εκτός εξαιρέσεων που αναφέρονται στο νόμο ξεκάθαρα) έχουμε τα δικαιώματα που αναφέρθηκαν παραπάνω, αλλά σε περίπτωση διαφωνίας δυστυχώς πρέπει να το πάμε δικαστικά. Κομισιόν speaking.

 

Βλεπω συνεχιζεις τα περι 2 χρονων υποχρεωτικης εγγυησης. Αλλο πραγμα ειναι τα 2 χρονια αλλα οσες φορες και να το πω δεν θελεις να το καταλαβεις. Πρεπει καποια στιγμη να σταματησει η ραδιοαρβυλα γιατι την παταει ο κοσμακης. Και εγω κατι τετοια πιστευα και πηγαινα και επαιρνα laptop με εγγυηση 1 ετους και λεω αν γινει κατι, θα παω να ζητησω το δικιο μου με την οδηγια των 2 υποχρεωτικων χρονων εγγυησης. Αμμ ελα που δεν ειναι ετσι και για αυτο πλεον δεν παιρνω τετοιους ειδους προιοντα με 1 χρονο εγγυηση.

Δημοσ.

το θέμα είναι να μην μπλέξεις γιατί τζάμπα πάει η ταλαιπωρία,αφού δεν φροντίζουν οι αρμόδιοι να επιβάλουν το νόμο στο ελλάντα.Στην τελική γιατί να πάρεις προίον με 1 έτος ή 2 έτη όταν βγαίνει ανταγωνιστικό προίον πχ με 3 χρόνια εγγύηση????, απο τη στιγμή που ο ίδιος ο κατασκευαστής το υποτιμά έτσι,γιατί να πας να μπλέξεις εσύ και στην τελική και να χαλαστείς και να τραβιέσαι.

δείτε πχ τα apple παίρνουν λαπτοπ 2χιλιάρικα ήδη υπερτιμημένα και σου λένε 1έτος ε δεν το αξίζει.

Προσωπικά έχω και εγώ αρχίσει να τα προσέχω αυτά αφού έχω φάει κάμποσα στη μαπα....(πχ και στις οθόνες ξύπνησε σαμσουνγκ και lg και την καναν 2ετή την εγγύηση απο 3ετή που ήταν μέχρι πρόσφατα έ δεν τις κοίταξα καν)

Δημοσ.

υπαρχει και στα ελληνικα. Στο δικαστηριο να παρεις αυτο το φυλλαδιο να τους δωσεις για να κερδισεις την υποθεση...

 

http://ec.europa.eu/publications/booklets/move/64/index_el.htm

 

 

 

Βλεπω συνεχιζεις τα περι 2 χρονων υποχρεωτικης εγγυησης. Αλλο πραγμα ειναι τα 2 χρονια αλλα οσες φορες και να το πω δεν θελεις να το καταλαβεις. Πρεπει καποια στιγμη να σταματησει η ραδιοαρβυλα γιατι την παταει ο κοσμακης. Και εγω κατι τετοια πιστευα και πηγαινα και επαιρνα laptop με εγγυηση 1 ετους και λεω αν γινει κατι, θα παω να ζητησω το δικιο μου με την οδηγια των 2 υποχρεωτικων χρονων εγγυησης. Αμμ ελα που δεν ειναι ετσι και για αυτο πλεον δεν παιρνω τετοιους ειδους προιοντα με 1 χρονο εγγυηση.

Καλά, τραγούδα εσύ. Ναι ρε μεγάλε, όσο και να χτυπάς τον κώλο σου κάτω η ΕΕ λέει ότι καλύπτεσαι για 2 χρόνια. Σου το λέει και με παραδειγματάκι για να το καταλάβεις αν είσαι περιορισμένης αντίληψης. Άμα δε σου αρέσει, τα παράπονά σου στον κύριο Μπάρόζο. Σταμάτα να τρολάρεις αυτό το θέμα, μας τα χεις κάνει τσουρέκια.

Ο κοσμάκης την πατάει όταν δε διεκδικεί τα δικαιώματά του και δίνει πάτημα στις εταιρίες και τα μαγαζιά να παρανομούν. Έλεος που το παίζεις ρομπέν των δασών υποστηρίζοντας ότι δεν υπάρχουν δικαιώματα που είναι νομοθετημένα. Η ίδια συζήτηση γίνεται σε όλη την ευρώπη, όπου τα μαγαζιά ακολουθούν παρόμοιες τακτικές.

Link για όποιον ενδιαφέρεται. Εσύ μάλλον μαγαζάκι έχεις, δε με ενδιαφέρει τι θα γράψεις για να συνεχίσεις το τρολινγκ. Knock yourself out B)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...