kage Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 http://www.insomnia.gr/topic/402398-%CE%B5%CE%B3%CE%B3%CF%85%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%80%CF%81%CE%BF%CE%B9%CE%BF%CE%BD%CF%84%CE%BF%CF%82/ http://www.insomnia.gr/topic/399949-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%BD%CE%B7%CE%BC%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF-eshop/ μνημες που αγοραστηκαν φτηνοτερα απο την τωρινη τους τιμη(ddr2) Νόμος 3043/2002 - Αρθρο 540 «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. δηλ.ο ταιβανεζος σου ειπε στειλτες μου και θα σου δωσω αλλες?!με ποιανου χρεωση στα μεταφορικα? να υποθεσω οτι τα μαγαζια στελνουν πολλα rma μαζι και τα εργοστασια τους δεινουν καλυτερες εφοσον δεν υπαρχουν καλυτερες οποτε μετα τις βαζουν για πωληση? αρα παλι κερδος εχουν
tsakirtas Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Ναι ο ταιβανέζος πήρε φωτογραφίες των μνημών και τιμολογίο αγοράς με υπογραμισμένο το προιόν την ημερομηνία και την τιμή και μου είπε να τις στείλω προφανώς με δικά μου έξοδα αποστολής απο εδώ και δικά του απο εκεί.Μα δεν είχα σκοπό να στείλω τις μνήμες στην Ταιβάν,απλά ήθελα να μου πούν οτι καλύπτονται απο εγγύηση μιας που δεν μπορούσα να το αποδείξω αλλιώς.Οι μνήμες έφυγαν απο τα χέρια μου ως ελλατωματικές δεν τις έχω πια επομένως έχω μόνο απαιτήσεις τώρα.Για πιστωτικό 10ευρώ προφανώς και δεν το κουβεντιάζω. Μίλησα μόλις μαζί τους, μου δίνουν μνήμες αντικατάστασης μέχρι να μου φέρουν τις ίδιες,κάτι που δέχθηκα και θα πάω απο εκεί για τα περαιτέρω.Βέβαια θα πρέπει να δεσμευθούν για το χρόνο.
antonl Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 [...] «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. [...] quoted for emphasis
runner69 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Νόμος 3043/2002 - Αρθρο 540 «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. αυτα τα πραγματα δεν μιλανε για εγγυηση. Ειναι κατι διαφορετικο. Μιλανε για την περιπτωση που αγοραζεις ενα προιον και ειναι ηδη χαλασμενο ή του λειπουν ιδιοτητες που σου ειχε διαφημισει ο πωλητης. Οχι για ενα προιον οπως εδω που λειτουργει κανονικα και σου χαλαει μετα απο χρονια. Για αυτο εγραψα παραπανω μην μου πειτε για το αρθρο 547 που μιλαει για την υπαναχωρηση στο 3ο που εγραψες.
chill Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Προσωπικά πλέον δεν θα εμπιστεύομαι το πλαίσιο για αγορές όχι τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο κακό που μπορείς να τους κάνεις. Προσωπικά για χρόνια αγόραζα από εκεί με κλειστά μάτια κυρίως λόγο aftersales μιας και πάντα ήταν ακριβότεροι του ανταγωνισμού αλλά είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Πλέον και ακριβότεροι εξακολουθούν να είναι και επιδίδονται σε γυφτιές σαν και αυτή που σου έτυχε, οπότε και εγώ τους κούνησα μαντήλι.
Vaggos02 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Είμαι περίεργος να δω με ποιο τρόπο καθορίζεται η λεγόμενη "τωρινή τιμή πώλησης" ενός προϊόντος που δεν πωλείται πλέον. Έχει κάποιος να μου δείξει κάτι για να καταλάβω;
tsakirtas Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Μέλος Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Οι μνήμες που μου έδωσαν σαν προσωρινή αντικατάσταση είναι αυτές: http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/RAM/Corsair-Ddr2-4Gb-Kit-6400C5-TWIN2X4096-6400C5.htm καινούργιες,που τους έδωσα όμως να κρατήσουν την συσκευασία μιας που θα χρειάζεται οταν επιστραφούν.Τώρα χρονικά ποτε θα έχω αντίστοιχες δεν μου είπαν αρκιβώς, αλλά το δελτίο των νέων μνημών έχει κοπεί για 15 μέρες. Με το γαμώτο να είναι γιατι να πρέπει να απευθύνεσαι αλλού εκτός του καταστήματος για τα αυτονόητα.Πως στο κατάστημα σου λένε άλλα αλλά οταν επικοινωνείς τηλεφωνικά με κάποιον στα κεντρικά που δεν έχει εικόνα για το πως πχ είναι η κατάσταση των μνημών σε δικαιώνει αμέσως και μετά σκίζονται να σε εξυπηρετήσουν. Αυτά.
Vaggos02 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Να σβηστεί αν είναι εύκολο, κόλλησε η σελίδα και το ξαναπόσταρα
PixyMike Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Αυτό είναι και το μεγαλύτερο κακό που μπορείς να τους κάνεις. Προσωπικά για χρόνια αγόραζα από εκεί με κλειστά μάτια κυρίως λόγο aftersales μιας και πάντα ήταν ακριβότεροι του ανταγωνισμού αλλά είχα το κεφάλι μου ήσυχο. Πλέον και ακριβότεροι εξακολουθούν να είναι και επιδίδονται σε γυφτιές σαν και αυτή που σου έτυχε, οπότε και εγώ τους κούνησα μαντήλι. ..Στο ίδιο έργο θεατές!!
runner69 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Λοιπον λιγο που το εψαξα βλεπω οτι περαν του νομου 3043/2002 που τροποποιησε τον 2251/1994 υπαρχει και ο 3587/2007 οποιος με την σειρα του τροποποιει τον 2251 στο κομματι της εγγυησης ως εξης: νομος 2251/1994 αρθρο 5 παραγραφος 5: "Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ίσης αξίας και ποιότητας ή να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή" Τωρα το θεμα της υπαναχωρησης ειναι στο τι χρηματα θα παρεις πισω αν δεν εχει αλλο προιον να στο αντικαταστησει.
Thanos1972 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Δημοσ. 19 Απριλίου 2011 Λογικα αυτα που πληρωσες μιας και η αποδειξη ειναι στην ουσια η συμβαση.και η συμβαση αυτη εχει ενα ποσο επανω,αυτο που πληρωσες και οχι αυτο που το πουλουσαν αυτοι αργοτερα.
TheELF Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 Δημοσ. 5 Μαΐου 2011 αυτα τα πραγματα δεν μιλανε για εγγυηση. Ειναι κατι διαφορετικο. Μιλανε για την περιπτωση που αγοραζεις ενα προιον και ειναι ηδη χαλασμενο ή του λειπουν ιδιοτητες που σου ειχε διαφημισει ο πωλητης. Οχι για ενα προιον οπως εδω που λειτουργει κανονικα και σου χαλαει μετα απο χρονια. Για αυτο εγραψα παραπανω μην μου πειτε για το αρθρο 547 που μιλαει για την υπαναχωρηση στο 3ο που εγραψες. Συντονίσου λιγάκι,η εγγύηση ακριβώς αυτό είναι,βεβαίωση ότι το προϊών δεν έχει προβλήματα από το εργοστάσιο και θα δουλέψει τουλάχιστον όσα χρόνια ισχύ η εγγύηση,αν χαλάσει νωρίτερα σου την αλλάζουν. Εγγύηση δεν είναι έκανα O/C 300% και παραδόξως χαλάσαν οι μνήμες δώστε μου καινούργιες. Για αυτό και κάθε εγγύηση αν την διαβάσεις πρώτα πρώτα σου λέει ότι http://www.kingston.com/company/warranty.asp This limited warranty does not cover any damage to this product that results from improper installation, accident, abuse, misuse, natural disaster, insufficient or excessive electrical supply, abnormal mechanical or environmental conditions, or any unauthorized disassembly, repair, or modification. This limited warranty also does not apply to any product on which the original identification information has been altered, obliterated or removed, has not been handled or packaged correctly, has been sold as second-hand or has been resold contrary to the US export regulations.
runner69 Δημοσ. 6 Μαΐου 2011 Δημοσ. 6 Μαΐου 2011 Συντονίσου λιγάκι, η εγγύηση ακριβώς αυτό είναι,βεβαίωση ότι 1) το προϊών δεν έχει προβλήματα από το εργοστάσιο και 2) θα δουλέψει τουλάχιστον όσα χρόνια ισχύ η εγγύηση,αν χαλάσει νωρίτερα σου την αλλάζουν. δεν ειπα εγω οτι ειναι κατι αλλο πραγμα η εγγυηση. Αλλου διαφωνησα. Το 1 το οριζει ο νομος και μπορεις να τα βρεις και στον αστικο κωδικα (αρθρα 540 και μετα), το 2 που ειναι η εγγυηση δεν μπορει να σου ορισει ο ο νομος ποσα χρονια θα ειναι η εγγυηση και δεν υπαγεται στα αρ.540 κλπ. ΥΓ. Τα περι συντονισμου κρατα τα για τους φιλους σου.
TheELF Δημοσ. 6 Μαΐου 2011 Δημοσ. 6 Μαΐου 2011 δεν ειπα εγω οτι ειναι κατι αλλο πραγμα η εγγυηση. Αλλου διαφωνησα. Το 1 το οριζει ο νομος και μπορεις να τα βρεις και στον αστικο κωδικα (αρθρα 540 και μετα), το 2 που ειναι η εγγυηση δεν μπορει να σου ορισει ο ο νομος ποσα χρονια θα ειναι η εγγυηση και δεν υπαγεται στα αρ.540 κλπ. ΥΓ. Τα περι συντονισμου κρατα τα για τους φιλους σου. Μα αυτό ακριβώς λες. Στο post που ανέβασε ο kage «Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. εσύ απαντάς: αυτα τα πραγματα δεν μιλανε για εγγυηση. Ειναι κατι διαφορετικο. Μιλανε για την περιπτωση που αγοραζεις ενα προιον και ειναι ηδη χαλασμενο ή του λειπουν ιδιοτητες που σου ειχε διαφημισει ο πωλητης. Οχι για ενα προιον οπως εδω που λειτουργει κανονικα και σου χαλαει μετα απο χρονια. Για αυτο εγραψα παραπανω μην μου πειτε για το αρθρο 547 που μιλαει για την υπαναχωρηση στο 3ο που εγραψες. Για εγγύηση μιλάνε αυτά τα πράγματα,αυτό το πράγμα είναι η εγγύηση,αυτές της τρις επιλογές έχεις σαν καταναλωτής, εννοείτε ότι τα μαγαζιά θα σε πιέσουν προς στο 2. ενώ οι πελάτες προς το 1. ο κάθε ένας για το συμφέρον του.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.