Προς το περιεχόμενο

Πρέπει ή όχι να καλύψει την εγγύηση το πλαίσιο?


tsakirtas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν μπορώ να καταλάβω το νόημα της lifetime εγγύησης εαν δεν είναι σε θέση να την καλύψουν.

Δηλαδή τι, λέμε lifetime και μετά από 3-4-5 χρόνια επειδή έχουν παλιώσει οι μνήμες δίνουμε ότι να ναι πιστωτικό στη λεγόμενη "τωρινή τιμή" ή ότι να ναι αντικατάσταση;

Αφού διαφημίζουν lifetime εγγυήσεις και αυτό είναι και σε μεγάλο βαθμό κριτήριο για την επιλογή μνήμης, γιατί να μην έχουν προνοήσει οι κατασκευάστριες εταιρίες να έχουν διαθέσιμα κάποια κομμάτια για τέτοιες περιπτώσεις;

 

μα οταν κανουν αντικατασταση επειδη ακριβως εχουν περασει τα χρονια δεν θα του δωσουν κατι χειροτερο. Στο θεμα του πιστωτικου δεν μπορουν να του δωσουν οσα ειχε πληρωσει γιατι με το 1/10 της τιμης του δινουν καινουριο ιδιο ή παρομοιο. Ειναι δυνατον να παρει οσα ειχε πληρωσει τοτε; ;)

 

Τωρα για το lifetime μαζι σου. Αν δεν βρισκεις στα ραφια μετα απο καποια χρονια το προιον τοτε ειναι τελειως θεωρητικο.

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

μα οταν κανουν αντικατασταση επειδη ακριβως εχουν περασει τα χρονια δεν θα του δωσουν κατι χειροτερο. Στο θεμα του πιστωτικου δεν μπορουν να του δωσουν οσα ειχε πληρωσει γιατι με το 1/10 της τιμης του δινουν καινουριο ιδιο ή παρομοιο. Ειναι δυνατον να παρει οσα ειχε πληρωσει τοτε; ;)

 

Τωρα για το lifetime μαζι σου. Αν δεν βρισκεις στα ραφια μετα απο καποια χρονια το προιον τοτε ειναι τελειως θεωρητικο.

 

Οκ το λογικο ειναι να γινει αυτο που λες.Εαν εχουν τα ιδια τοτε να του δωσουν μια απο τις ιδιες.και ουτε γατα ουτε ζημια.

Εαν δεν εχουν,φυσικα και δεν μπορουν να κοψουν πιστωτικο στην τελευταια τιμη που πουλουσαν.θα κοψουν στην τιμη που κοπηκε στην αποδειξη αγορας.ο νομος αυτο λεει.

Τι σημασια εχει πια ηταν η τελευταια τιμη που πουλουσαν?αμα θελουν ετσι,ας ψαξουν να βρουν τις ιδιες μνημες που πουλουσαν σε εκεινη την τιμη που θελουν να του κοψουν το πιστωτικο.Κοινως να του δωσουν ακριβως ιδιες η καλυτερων χαρακτηριστικων.Ασχετα τι κανει το πλαισιο και το καθε πλαισιο.Δηλαδη πρεπει να στειλει ο πελατης e-mail στην εταιρια για την αλλαγη?και μετα πρεπει να ξαναστειλει ο πελατης τις μνημες στην εταιρια για να του στειλει η εταιρια αλλες?το πλαισιο που ειναι και αντιπροσωπος δεν μπορει να παρει τις μνημες και να κανει αυτο ολη την διαδικασια?????ο πελατης πρεπει να το κανει?εαν ειναι να αγοραζουμε ολοι κατευθειαν απο την εταιρεια.Τι το πληρωνουμε το πλαισιο και το καθε πλαισιο?

Οι μνημες εχουν Lifetime εγγυηση για εναν πολυ απλο λογο.Με την παροδο του χρονου,δεν πεφτει η αποδοση τους.Δεν ειναι ουτε σκληροι δισκοι ουτε καρτες γραφικων να χαλανε υστερα απο καιρο οι πυκνωτες τους.

Δημοσ.

Εαν δεν εχουν,φυσικα και δεν μπορουν να κοψουν πιστωτικο στην τελευταια τιμη που πουλουσαν.θα κοψουν στην τιμη που κοπηκε στην αποδειξη αγορας.ο νομος αυτο λεει.

 

εδω ειναι η διαφωνια μου και απορια μου. Ο νομος, απο οσο εχω διαβασει, δεν οριζει τετοιες περιπτωσεις. Δεν μιλανε πουθενα για επιστροφες χρηματων ή πιστωτικα στα θεματα εγγυησης παρα μονο για επιδιορθωση/αντικατασταση. Αν οντως γραφουν και δεν το εχω δει ας με διορθωσει καποιος. Στα υπολοιπα συμφωνουμε.

 

ΥΓ. Please μην πιασει κανενας το αρθρο 547 που μιλαει για υπαναχωρησεις γιατι δεν αφορα εγγυηση.

Δημοσ.

Φίλε runner69 πρέπει να σου κόβουν απόδειξη στη τιμή που το πήρες.Μπορεί κάτι τώρα να κάνει π.χ. 50 ευρώ αλλά όταν το πήρες να έκανε 200 γιατί να σου κόψουν 50; Όσα έδωσες τόσα παίρνεις στο πιστωτικό.

Αν υπάρχει όμως κάτι παρόμοιο ή καλύτερο παίρνεις αυτό και τελειώνει η ιστορία.Αν όμως πάρεις πιστωτικό όσα έδωσες.

Δημοσ.

Ναι ετσι ειναι.. Αφου ειναι στην εγγυηση δεν μπορεις να πληρωνεις 200 ευρω ( τα οποια συμπεριλαμβανουν και το κοστος της εγγυησης) οταν το αγοραζεις και οταν πεσει η τιμη του να σου κοβουν πιστωτικο στην νεα τιμη? και εσυ τα λεφτα που εδωσες? τα χανεις? δλδ κερδιζουν το μεγαλυτερο ποσο σε ενα προιον που εχει εγγυηση? δλδ αν επερνα εγω μια 5850 πριν την προσφορα του πλαισιου και για καποιο λογο δεν την χρησιμοποιουσα την καρτα εκεινη την στιγμη αλλα μετα απο 10 μερες και ηταν ελλατωματικη η εμφανιζε ενα προβλημα μετα απο ενα μηνα θα μου εκοβε πιστωτικο στην νεα τιμη? που μπορει να μειωθηκε λογω προσφορας η καποιας αλλης αιτιας κατα 50 %? δεν νομιζω!

Δημοσ.

Ρε παιδιά τι συζητάτε τώρα? Το πλαίσιο θα μας μάθει πως είναι η σωστή κάλυψη της εγγύησης?

 

Δηλαδή τα καταστήματα στο εξωτερικό που επιστρέφουν το ποσό αν δεν έχουν αντίστοιχο προιον γιατί το κάνουν? Είναι μ@λάκες αυτοί?

Πολλά τα παραδείγματα συνφορουμιτών, στα πολύ πρόχειρα θυμάμαι το ίδιο να λέγεται για την logitech.

Ή μήπως ξέρουν καλύτερα τα καταπληκτικά μαγαζιά εδώ? Ζούμε στην μπανανία, αυτούς έχουμε, μην τους βγάζουμε και λάδι. Απλά παρανομούνε γιατί ξέρουν ότι κανείς δεν θα τα βάλει μαζί τους.

 

Αν ήθελαν οι κύριοι στο πλαίσιο να επιστρέφουν στην διαμορφωθείσα τιμή, ας έδιναν πίσω 730€ (γιατί τόσο τις είχαν φτάσει κάποια στιγμή στο σύστημά τους) για τις 8800gtx που κάποιες είχαν αγοραστεί ακόμα και με 250€.

Τότε το σωστό ήταν η τιμή αγοράς. Τώρα είναι η τωρινή. Μονά-ζυγά δικά τους

Δημοσ.

Οταν ομως παρουμε ολοι μια χρεωστικη καρτα και αγοραζουμε απο μαγαζια του εξωτερικου και οι παραγγελιες στο πλαισιο και στο καθε πλαισιο γινουν αφαντεσ τοτε θα σου πω εγω.. Οπως με την rapidshare ενα πραγμα..

Δημοσ.

Έχω εδώ και 1,5 χρόνο τα Logitech z5500 αγορασμένα από το Πλαίσιο σε τιμή 299€ (όχι σε προσφορά η κάτι τέτοιο).

Αν πάθουν κάτι (χτύπα ξύλο!) και δεν έχουν τα ίδια να μου τα αντικαταστήσουν θα μου δώσουν πιστωτικό στην τελευταία τιμή πώλησης τους;

Με πρόχειρους υπολογισμούς πρέπει να μπαίνουν μέσα γύρο στα 100€.

Σωστά δε τα λέω;

Δημοσ.

παιδες και εγω μαζι σας ειμαι και θελω να μου εκοβαν πιστωτικο στα λεφτα που ειχα δωσει αλλα πρεπει να ειμαστε καλυμμενοι και νομικα σε αυτο. Οχι στον αερα. Για αυτο ψαχνω να δω αν γραφει κατι σχετικο ο νομος.Το τι πολιτικη μπορει να εφαρμοσει ενα καταστημα υπερ του καταναλωτη δεν σημαινει οτι αποτελει και νομο και αρα να πρεπει να το εφαρμοζουν ολα τα καταστηματα. Δυστυχως σε παλαιοτερη υποθεση που ειχα με το Πλαισιο μου ειχαν κοψει πιστωτικο με την τιμη που το πωλουσαν τοτε. Βεβαια ειχαν παρομοιο (οχι το ιδιο) προιον που μπορουσα να παρω αλλα εγω δεν το ηθελα.

 

Ναι ετσι ειναι.. Αφου ειναι στην εγγυηση δεν μπορεις να πληρωνεις 200 ευρω ( τα οποια συμπεριλαμβανουν και το κοστος της εγγυησης) οταν το αγοραζεις και οταν πεσει η τιμη του να σου κοβουν πιστωτικο στην νεα τιμη? και εσυ τα λεφτα που εδωσες? τα χανεις? δλδ κερδιζουν το μεγαλυτερο ποσο σε ενα προιον που εχει εγγυηση? δλδ αν επερνα εγω μια 5850 πριν την προσφορα του πλαισιου και για καποιο λογο δεν την χρησιμοποιουσα την καρτα εκεινη την στιγμη αλλα μετα απο 10 μερες και ηταν ελλατωματικη η εμφανιζε ενα προβλημα μετα απο ενα μηνα θα μου εκοβε πιστωτικο στην νεα τιμη? που μπορει να μειωθηκε λογω προσφορας η καποιας αλλης αιτιας κατα 50 %? δεν νομιζω!

 

Τα λεφτα που εδωσες προφανως αξιοποιουνται για το χρονικο διαστημα που σου δουλεψε η συσκευη. Τωρα για το τελευταιο κομματι που λες οτι το δοκιμασες μετα απο 10 μερες και οτι ηταν εξαρχης ελαττωματικη εκει πας σε αλλη περιπτωση. Εκει δεν μιλαμε για εγγυηση και αν θελεις δικαιουσαι οχι μονο πιστωτικο αλλα και επιστροφη χρηματων με τοκο! Χρησιμοποιεις το αρθρο 547 του αστικου κωδικα που ανεφερα παραπανω αφου μιλαμε οτι ο πωλητης σου παρεδωσε ελαττωματικο προιον. Ομως αυτη ειναι αλλη περιπτωση και δεν εμπλεκεται η εγγυηση μιας και ειχε προβλημα απο την αρχη.

Δημοσ.

Μα είναι λογικό να συ δώσουν όσα εσύ πλήρωσες.Κανονικά έπρεπε να πάρεις πιστωτικό ολόκληρη την τιμή.Δηλαδή αν θες πιστωτικό με όλα τα λεγτ'α δεν γίνετε αλλά αν θες με τα λεφτά που πουλιέται τώρα γίνετε;

 

Κανονικά όμως πρέπει να γίνει κάτι άλλο.Να σου έχουν χαλάσει 2 πράγματα και το 1 στην τωρινή τιμή να είναι ακριβότερο απο όσο το πήρες και αφού σου αρχίσουν τις βλακίες για την τωρινή τιμή ( 95% πιθανότητα να συμβεί)να μαζέψεις υπέυθυνους, τεχνικούς, πωλητές και να τους ρωτήσεις αν ισχύει για όλα τα προϊόντα.Αυτοί θα πουν ναι και θα τους βγάλεις το άλλο που είναι ακριβότερο τώρα και θα τους στείλεις. :devil: Να δώ τί θα κάνουν μετά.

Δημοσ.

στην περιπτωση που ενα προιον ειναι ακριβοτερο μετα τοτε απαιτεις να στο επιδιορθωσουν ή αν δεν γινεται να στο αντικαταστησουν με το ακριβοτερο. Δεν δεχεσαι πιστωση. Αυτοι μπορει να σου πλασαρουν την πιστωση αλλα και εσυ εχεις το δικαιωμα της επιδιορθωσης/ αντικαταστασης οπως οριζει η εγγυηση και να πανε να κοψουν τον λαιμο τους.

Δημοσ.

Παιδία επισκέφθηκα το πλαίσιο νωρίτερα

Μπήκα ζήτησα απ΄ευθείας τον υπεύθυνο.Ήρθε ο υποδιευθυντής σαφώς πιο συνενοήσημος (ο άλλος ήταν ο διευθυντής του καταστήματος όπως έμαθα)του είπα για μια αλλαγή μνημών, απο τον κύριο που είχα μιλήσει στο τηλέφωνο.Με οδήγησε μέχρι το σέρβις εκεί ο τενχικός τις πείρε τα πάτησε στο σύστημα μου έδωσε το χαρτάκι που λέει σε "Εγγύση" και μου είπε να μου τις αντικαταστήσει.Του είπα τι άλλες επιλογές υπάρχουν μιας που με μνήμες καλύφθηκα καθώς το pc λειτουργεί ως επαγγελματικό μου πρότεινε πιστωτικό 10 ευρώ!!!!! (Αρχική αξία 220 ευρώ)Του είπα να σταματήσει να με εμπαίζει.Μου έδειξε τι υπάρχει διαθέσημο.Του ζήτησα με ίδια timmings μιας που αυτά χρυσοπλήρωσα και δεσμεύτικε να μου απαντήσει αύριο το πρωί για να ρωτήσει τι μπορεί να κάνει.Στο σέρβις όταν του είπα οτι πως τώρα τις καλύπτει ενώ πριν 2 μέρες μου έλεγαν ιστορίες περι εγγυήσεων και με παρέπεμπαν στον εργοστάσιο ένας πελάτης είχε την απορία σε τη γλώσσα μίλησα με τους ταιβανέζους, με περιπεκτικό ύφος.Όταν του απάντησα οτι μου απάντησαν σε 1 μόλις μέρα προτείνοντας μου λύση κάνοντας αυτό μου το πλαίσιο όφειλε σταμάτησε.

Φεύγοντας πήγα στον υποδιευθηντή λέγοντας του για την ταλαιπωρία που είχα υποστεί μόλις είδε το τιμολόγιο και του είπα οτι ναι το μηχάνημα συναρμολογήθηκε και ήρθε στο χώρο μου απο αυτούς πήγε να μου πεί για τριετή εγγύηση και τα σχετικά και του είπα οτι δεν θέλω να τα ξανακούσω και του μετέφερα τα λόγια του κυρίου απο τα κεντρικά "Να στις αλλάξουν χωρίς δεύτερη κουβέντα και αν χρειαστεί να τον πάρω επι τόπου τηλέφωνο".Πήγε στο σερβις φαίνεται μίλησε με τον τεχνικό και έπειτα μίλησε για κανα 15λεπτο στο τηλέφωνο πηγαινοερχόμενος μέχρι και έξω απο το μαγαζί έφτασε.Μου είπε θα μου δώσει αύριο την απάντηση.Του τόνισα οτι θέλω 3-3-3-8 μνήμες,και για μια ακόμα την ταλαιπωρία και την αντιμετώπιση που δέχθηκα και γιατί να χρειάζονται διαμεσολαβητές για τα αυτονόητα.

 

Αυτά αύριο σκοπεύω να το λήξω το ζήτημα μιας που οι βόλτες απο το πλαίσιο κούρασαν και δεν αξίζει πλέον μιας και οι βενζίνες θα ξεπεράσουν το κόστος των μνημών.Προσωπικά πλέον δεν θα εμπιστεύομαι το πλαίσιο για αγορές όχι τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό.

Δημοσ.

πρότεινε πιστωτικό 10 ευρώ!!!!! (Αρχική αξία 220 ευρώ)

 

πες του αν του δωσω 10 ευρω θα μου δωσει καινουριες μνημες με αυτα τα timings που ειχες; Τοσο τις κοστολογουν τωρα; Ωραια να σου δωσουν καινουριες και αστες να καθονται. Ειναι τουλαχιστον αστειοι...

Δημοσ.

ένας πελάτης είχε την απορία σε τη γλώσσα μίλησα με τους ταιβανέζους, με περιπεκτικό ύφος.

 

Αυτά αύριο σκοπεύω να το λήξω το ζήτημα μιας που οι βόλτες απο το πλαίσιο κούρασαν και δεν αξίζει πλέον μιας και οι βενζίνες θα ξεπεράσουν το κόστος των μνημών.Προσωπικά πλέον δεν θα εμπιστεύομαι το πλαίσιο για αγορές όχι τουλάχιστον στον ίδιο βαθμό.

 

Πες του κυριου πελατη οτι εαν αυτος ειναι γιδι και δεν ξερει ουτε αγγλικα και μιλαει ακομα με νοηματα,δεν φταις εσυ.Και να τον δω τι θα κανει οταν θα χρειαστει και αυτος το service του πλαισιου.

Αυριο να το ληξεις το θεμα αλλα οχι με το 10ευρω που σου δινουν.Μην τυχον και δεχτεις κατι τετοιο.Στην αναγκη παρε τις μνημες και στειλε τες εσυ στο εργοστασιο αλλα ταυτοχρονα κανε τους ρεζιλι για ακομη μια φορα στο εργοστασιο στην taiwan.

Ακου εκει τους γελοιους.Οχι αστειοι,απατεωνες ειναι.Λες και χαλασες επιτηδες τις μνημες.Τα λεφτουδακια σου μια χαρα τα πηραν τοτε ε?μια χαρα τα εκαναν προιοντα και εβγαλαν ποιος ξερει ποσο κερδος ακομα.

(σε περιπτωση εκδοσης πιστωτικου ακυρωνεται το παλιο τιμολογιο?δηλαδη αυτοι πιστωνοντε 200ποσα euros της αρχικης αξιας ΦΠΑ και χρεωνοντε ξανα ΦΠΑ 10 euros)?

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...